PDA

View Full Version : murillio vs dan *spoiler*



chickenwing
02-01-2006, 04:53
Al tijdens de partij was de scheids partijdig met zijn beslissingen maar ondanks dat wist murlilio de partij te domineren. En dan alsnog Dan laten winnen. Slaat nergens op. Ze moeten Murillio gewoon niet. Dat mag maar laat hem dan met rust want deze partij heeft hij echt gewonnen. Stelletje clowns.

Tsuki
02-01-2006, 10:37
ik heb gisteravond gekeken en ik vind dat je gelijk hebt hebt die partij had naar busta moeten gaan ............................ ik weet niet of ze busta niet mogen maar ik vond dat hij de partij idd domineerde

Nickuraba
02-01-2006, 12:24
busta was indeed naar mijn mening ook de betere vechter. Het was een spannende pot maar hij had het moeten krijgen.

Remco
02-01-2006, 14:57
Twijfelachtig. Dan ging er wel meer voor, maar Busta was in mijn ogen effectiever. Denk dat het einde van de partij het verschil gemaakt heeft, volgens mij was Busta even 'out' toen hij viel na de knieƫn van Dan. Kijk eens goed in zijn ogen bij de herhaling.

Desalniettemin 2 -1 voor Busta in mijn boek.

Jochem
02-01-2006, 15:06
Ik vond dit overigens een vande mooiste partijen ooit. Bustamente is naar mijn mening de meest technische vechter op dit moment, staand, clinch en op de grond.

Dan "stole the round" zoals ze dat noemen. Eerlijk is eerlijk, als je naar damage en aggression kijkt, daarop scoort Dan beter. Staand vond ik Bustamente beter, tot de laatste 3 minuten. dan loopt ie 4-5 keer op dezelfde overhand left. Grond en clinch(takesdowns) duidelijk bustamente, denk dat bij de judges dat ie was aangeslagen zwaar telde.

Ik vond een split voor Bustamente beter, maar dit was ook goed, de partij vond ik iig waanzinnig.

Arjan
02-01-2006, 15:16
busta had moeten winnen, had ik het ook al over met nick vanmiddag.. hij had dan ook een keer in de problemen dat mag je afstrepen met de keer dat die zelf bijna ging.. verder maakte die vind ik meer punten!

Loen
03-01-2006, 18:42
Ik vond dit overigens een vande mooiste partijen ooit. Bustamente is naar mijn mening de meest technische vechter op dit moment, staand, clinch en op de grond.

Dan "stole the round" zoals ze dat noemen. Eerlijk is eerlijk, als je naar damage en aggression kijkt, daarop scoort Dan beter. Staand vond ik Bustamente beter, tot de laatste 3 minuten. dan loopt ie 4-5 keer op dezelfde overhand left. Grond en clinch(takesdowns) duidelijk bustamente, denk dat bij de judges dat ie was aangeslagen zwaar telde.

Ik vond een split voor Bustamente beter, maar dit was ook goed, de partij vond ik iig waanzinnig.

Beter kon je het niet zeggen, helemaal gelijk. Het gaat er natuurlijk om wie er gretig is de partij voortijdig te beeindigen(DANGER DAN!). DAn kun je kort of lang janken, het heeft allemaal geen zin.....

Anonymous
11-01-2006, 13:06
Nou ik vond Henderson dus echt wel beter als bustamente. De slagen en de knieen maakte het verschil. Wel idd een erg mooie en brute fight!