PDA

View Full Version : wedstrijd hoost vs sem en partij van remy niet uitgezonden



Anonymous
03-01-2006, 13:45
dat viel tegen.

wilde vandaag rustig k1 gaan bekijken , kijk ik de hele tape af. staat sem schilt er niet op tegen hoost en die partij van remy bonjasky ook niet. gewoon niet live uitgezonden hier in japan.

dat betekent dus met andere woorden dat ze hier in japan vinden dat sem schilt, hoost en remy bonjasky geen marktwaarde hebben anders hadden ze die wedstrijden heus wel uitgezonden.

Highline
03-01-2006, 13:48
waren ook kut wedstrijden. ik zal ze ook niet uitzenden :)

Anonymous
03-01-2006, 13:48
dat viel tegen.

wilde vandaag rustig k1 gaan bekijken , kijk ik de hele tape af. staat sem schilt er niet op tegen hoost en die partij van remy bonjasky ook niet. gewoon niet live uitgezonden hier in japan.

dat betekent dus met andere woorden dat ze hier in japan vinden dat sem schilt, hoost en remy bonjasky geen marktwaarde hebben anders hadden ze die wedstrijden heus wel uitgezonden.

vreemd

Deuce
03-01-2006, 13:51
Remy wie?

Hoost nooit van gehoord?

Sem?

Amateurs zenden ze toch nooit uit?

MarcelWind
03-01-2006, 14:15
Remy wie?

Hoost nooit van gehoord?

Sem?

Amateurs zenden ze toch nooit uit?

7x kampioen K1......

Amateurs? :?

mvg,

Marcel

Highline
03-01-2006, 14:18
Remy wie?

Hoost nooit van gehoord?

Sem?

Amateurs zenden ze toch nooit uit?

7x kampioen K1......

Amateurs? :?

mvg,

Marcel

zijn toch wostelaars, hoe kom jij nu weerf bij k-1?

Deuce
03-01-2006, 14:18
*beet*

Halfshot
03-01-2006, 14:19
7 keer kampioen bij K-1 amateurs.
Niet slecht
En bij de profs wie is daar kampioen?

Deuce
03-01-2006, 14:20
Maar k-1 is toch vet gehyped...ik ken geen van al die gasten die je opnoemt marcel...7x k-1 kampioen zegt mij niks hoor..

K-1 is toch allemaal show...en amateur werk

Remco
03-01-2006, 14:21
Zucht.

Deuce
03-01-2006, 14:22
Inderdaad vermoeiend remco...

Halfshot
03-01-2006, 14:24
Dus Zucht is kampioen bij de profs.
Gekke naam!

Mike
03-01-2006, 15:02
Remy wie?

Hoost nooit van gehoord?

Sem?

Amateurs zenden ze toch nooit uit?

7x kampioen K1......

Amateurs? :?

mvg,

Marcel

wat is die K1 toch ? daar hoor ik steeds vaker over?

Ronald
03-01-2006, 15:03
wilde vandaag rustig k1 gaan bekijken , kijk ik de hele tape af. staat sem schilt er niet op tegen hoost en die partij van remy bonjasky ook niet. gewoon niet live uitgezonden hier in japan.
Ik heb anders gewoon beelden van de wedstrijden, inclusief Japans commentaar. Ik neem aan dat die toch van de Japanse tv kanalen afkomstig zijn. Misschien later uitgezonden o.i.d.? Of was je tape gewoon niet lang genoeg :wink: .

Highline
03-01-2006, 15:10
wilde vandaag rustig k1 gaan bekijken , kijk ik de hele tape af. staat sem schilt er niet op tegen hoost en die partij van remy bonjasky ook niet. gewoon niet live uitgezonden hier in japan.
Ik heb anders gewoon beelden van de wedstrijden, inclusief Japans commentaar. Ik neem aan dat die toch van de Japanse tv kanalen afkomstig zijn. Misschien later uitgezonden o.i.d.? Of was je tape gewoon niet lang genoeg :wink: .

kan je nu al de dvd kopen dan?

Remco
03-01-2006, 15:42
Jazeker: Hier! (http://www.freerecordshop.nl/search/default.asp?SearchType=linktype_1&searchstring=k3&av=2/)

Jeru
03-01-2006, 18:04
Jullie met je K-1 de hele tijd.... Het is K-3!!! Hoe vaak moet ik het nog zeggen....

Halfshot
03-01-2006, 18:14
K-3!
Dat zijn toch die mannen in witte paken met een puntmuts op?

migyur
03-01-2006, 20:14
wilde vandaag rustig k1 gaan bekijken , kijk ik de hele tape af. staat sem schilt er niet op tegen hoost en die partij van remy bonjasky ook niet. gewoon niet live uitgezonden hier in japan.
Ik heb anders gewoon beelden van de wedstrijden, inclusief Japans commentaar. Ik neem aan dat die toch van de Japanse tv kanalen afkomstig zijn. Misschien later uitgezonden o.i.d.? Of was je tape gewoon niet lang genoeg :wink: .

Misschien koreaans? Volgens mij was shockwave wel koreaans

Paganstars
03-01-2006, 20:58
Ik ken alleen de k2 een verdomd hoge berg! Maar k1? nieuwe soort weed?

Wheelie
03-01-2006, 21:58
wilde vandaag rustig k1 gaan bekijken , kijk ik de hele tape af. staat sem schilt er niet op tegen hoost en die partij van remy bonjasky ook niet. gewoon niet live uitgezonden hier in japan.
Ik heb anders gewoon beelden van de wedstrijden, inclusief Japans commentaar. Ik neem aan dat die toch van de Japanse tv kanalen afkomstig zijn. Misschien later uitgezonden o.i.d.? Of was je tape gewoon niet lang genoeg :wink: .

kan je nu al de dvd kopen dan?

ja, ik heb 'm gisteren binnen gehad ;)

Virus
03-01-2006, 22:09
Ik heb anders gewoon beelden van de wedstrijden, inclusief Japans commentaar. Ik neem aan dat die toch van de Japanse tv kanalen afkomstig zijn. Misschien later uitgezonden o.i.d.? Of was je tape gewoon niet lang genoeg :wink: .
Precies... een bestand van 2,3 gig waar oa de partijen van Remy, Hoost en Schilt op staan...

Anonymous
04-01-2006, 07:03
haha fuckers haha,

wat ik bedoelde is dat die partij wel te zien was op PPV, maar dat die partijen nietw erden uitgezonden op TBS. dus dat wil zeggen op gratis tv voor ongeveer 100 miljone mensen die de mogenlijkhied hebben om te kijken werden die wedstrijden niet uitgezonden.

voor die 100.000 man op ppv wel. maarja lekker belangrijk. viel me dus echt vies tegen van K1. maar goed heb intussen de ppv band van een vriend van me gekregen en heb dat vandaag eens zitten bekijken en die partij van remy was bagger. partij van sem was mooi werk. proficiat sem ;)

Ronald
04-01-2006, 12:00
...uitgezonden op TBS.
Ik weet niet hoe lang het geleden is dat je in Nederland bent geweest. Maar als je hier uitgezonden wordt op TBS (http://www.justitie.nl/publiek/straf_en_boete/straffen/wat_betekent_TBS.asp) is dat niet best :mrgreen: :wink: .