PDA

View Full Version : Germaine de Randamie vs Maria Verheijen



Anonymous
03-01-2006, 18:21
Germaine, de gevestigde kampioene, tegen Maria, die in haar 20 partijen( waarvan 18 partijen gewonnen) nog altijd ongeslagen is!!
Maria verdient zo'n partij door haar geweldige opmars, Germaine verdient een waardige tegenstander..........

Gegarandeerd spektakel deze knalpartij!!!!!!!!!

Misschien iets voor Arena 2006?????????

Halfshot
03-01-2006, 18:26
20 partijen waarvan 18 gewonnen , maar nog steeds ongeslagen.
Niemand heeft haar ooit geraakt ofzo?
Knap

Ps is dit dezelfde Marie die onbevlekt bevallen is?

Anonymous
03-01-2006, 18:41
Halfshot is de leukste thuis

Anonymous
03-01-2006, 18:56
Voor De Randamie is Nederland te klein.

Ik heb dan ook het idee dat NA Chajmaa te hebben verslagen Verheyen ook geen kans maakt.

De gewichtsklasse waar De Randamie inzit is ook geen makkelijke .
-63 kg daar zitten weinig Dames tussen.

De enigste die het haar moeilijk kan maken is Soumia van Gym International in Vlaardingen van Vielvoye,maar deze vecht -55 dus dat is geen optie.

Ondanks dat Verheyen het goed doet ,laat ik daar eerlijk over wezen is ze kansloos.

Maar qua MM is dit de beste keuze om de Randamie nog een partij te geven,straks gaat ze toch naar het buitenland.

Ik wens beide dames veel succes.

payap
03-01-2006, 19:58
Jammer dat er niet een soort k-1 voor dames is. En dan niet voor van die freaks kaliber vrouwelijke Akebono maar dames als Germaine e.d.

Ronald
03-01-2006, 21:20
Misschien iets voor Arena 2006?????????
Wel een mooie partij, maar niet voor de Arena.

jojo
03-01-2006, 22:11
ik geef maria goede kans

Anonymous
04-01-2006, 10:23
ik geef maria goede kans

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

promotors zet deze partij aub neer dan is dat ook zooo uit de lucht want ook maria zal deze partij niet winnen

Maar uit betrouwbare bronnen weet ik dat als deze dames zo graag willen knokken tegen germaine moeten ze op schieten want deze champ zal binnekort niet meer in nederland te zien zijn!!!

P.S 17 dec hadden deze dames de kans om te vechten en was alleen chajmaa bereid om tegen germaine te staan .(respect voor chajmaa)....waar waren deze dames dan???

21 januarie is er een seminar die door germaine gegeven wordt!! Dus zou je willen sparren tegen deze dame............... IEDEREEN IS UITGENODIGD

Anonymous
04-01-2006, 12:02
Als je beter geinformeerd zou zijn, zou je weten dat Maria op 17dec. jl. gevochten heeft op het THTH gala in het Mecc Maastricht.
Aangezien dit al lang van tevoren vaststond was het dus geen optie om op diezelfde datum tegen Germaine te vechten.

Zorg dat je de volgende keer beter op de hoogte bent van de feiten voordat je zoiets post!

Anonymous
04-01-2006, 13:00
Als je beter geinformeerd zou zijn, zou je weten dat Maria op 17dec. jl. gevochten heeft op het THTH gala in het Mecc Maastricht.
Aangezien dit al lang van tevoren vaststond was het dus geen optie om op diezelfde datum tegen Germaine te vechten.

Zorg dat je de volgende keer beter op de hoogte bent van de feiten voordat je zoiets post!

dat klopt... maar wat ik weet is dat de tegenstander van maria toen afgezegdt heeft en maria later pas te horen kreeg dat ze zou vechten tegen een franse misschien had ze ook kunnen kiezen om in arnhem te vechten of zelfs germaine in maastricht te laten uit komen tegen maria :wink:

Anonymous
04-01-2006, 14:39
Beide vechtsters hebben een naar voor gaande stijl . Denk dat Maria hier zal verliezen omdat ze kleiner is als Germaine.Ze zal denk dichtbij G willlen komen om te scoren maar daar is G te sterk. Wordt een leuke pot die over de volle 5 zal gaan en bikkelhard zijn die Maria weet ook wel wat incasseren is.

Anonymous
04-01-2006, 17:50
WAT WEEGT GERMAINE EIGENLIJK PERCIES EN MARIA

jojo
04-01-2006, 18:47
germaine ik meen 61kg en maria ik meen 60 of ook al 61kg

HUNTER
05-01-2006, 01:02
Maria maakte nou niet echt een erg sterke indruk op mij in Maastricht, en in die vorm zal ze zeker niets kunnen uitrichten tegen Germaine. Maar goed, ik zag haar toen voor t eerst vechten, misschien is ze normaal veel beter?

Anonymous
05-01-2006, 02:02
germaine ik meen 61kg en maria ik meen 60 of ook al 61kg

nou ja zeg, trek je stoute schoen eens aan en daag germaine uit jojotje, ik sta pal achter je met de spandoek, gaat het mis dan ben ik snel weg :shock:

Anonymous
05-01-2006, 06:57
Maria maakte nou niet echt een erg sterke indruk op mij in Maastricht, en in die vorm zal ze zeker niets kunnen uitrichten tegen Germaine. Maar goed, ik zag haar toen voor t eerst vechten, misschien is ze normaal veel beter?

Ik heb dr 2 keer zien vechten waarvan 1 keer tegen Kim v.d Stam en die had er toch een zware dobber aan want Kim verloor toen. Ze weet echt wel wat knokken is en geeft niet zomaar op.

Anonymous
05-01-2006, 15:15
Ik heb dr 2 keer zien vechten waarvan 1 keer tegen Kim v.d Stam en die had er toch een zware dobber aan want Kim verloor toen. Ze weet echt wel wat knokken is en geeft niet zomaar op.[/quote]

:lol: :lol: :lol: :lol: leuk dat jij dat kan zeggen .....ik geloof dat ik daar zelf in de ring stond maar oke ik verloor op punten ...maar ik ben niet te meten met germaine die sloopt mij op de trainingen en daar had maria meer moeiten mee om mij te slopen!!!!

hier nogmaals het verslag voor de mensen die denken dat ik een dobber had .......want zo veel verschil was het niet...maar goed

Partij 8: Maria Verhijen (Jego) vs Kim vd Stam (Team Germaine) A-klasse dames tot 60 kg.

Ronde 1: Kim neemt het initiatief met een afhouder, trappen en stoten waarop Maria volgt met stoten, er volgt een clinchsituatie waarna Maria doorgaat met het uitdelen van stoten. Maria jaagt en Kim gaat mee in het gevecht maar moet wel wat stoten incasseren in de slagenwisseling. Een gelijk opgaande ronde.

Ronde 2: Maria opent met een ronde trap gevolgd door de clinch. Maria is nu op dreef en scoort haar punten met stootcombinaties en soms komt er een lowkick uit. Kim laat zich niet uit het veld slaan en neemt over met stoten en beide dames gaan voor de 100%. Deze ronde was voor Maria.

Ronde 3: Maria gaat door met wat ze bezig was in de tweede ronde maar Kim vangt haar op met lowkicks en nu is het Kim die goed scoort met stoten en trappen. Maria stoot terug maar Kim scoort beter deze ronde.

Ronde 4: Kim opent met een harde lowkick waarna de clinch volgt. Waarna beide dames los gaan op elkaar, deze hele ronde gaan de stoten en de trappen over en weer. Deze ronde is een onbeslist.

Ronde 5: De dames gaan verder met knokken maar het is Maria die Kim met een links-rechtse stoot weet te raken. Het is Maria die het gevecht nu opzoekt en ze scoort met rechte stoten en trappen. Deze ronde was duidelijk voor Maria, die een goede prestatie heeft neergezet met haar 19 jaar in haar eerste A-partij.

Anonymous
07-01-2006, 12:03
Maria zal zeer zeker een waardige tegenstander zijn. Misschien wel een maatje te groot voor Germaine.

Anonymous
07-01-2006, 12:21
sommige mensen moeten eens leren hun praatjes voor te houden

Anonymous
07-01-2006, 12:23
en dan heb ik het over kim

The Bulldog
07-01-2006, 12:44
Kim praat altijd met veel zelfvertrouwen en bravour..ben ik met je eens...

Maar...om je als ..je moeder.. te indentificeren is ronduit...ach laat ook maar Guest :roll: :? :?: ...

Anonymous
07-01-2006, 13:04
zo beter underdog :D

The Bulldog
07-01-2006, 13:06
TOP POST ...

Anonymous
07-01-2006, 18:33
maria vecht 19 maart in almere tegen germaine

Anonymous
07-01-2006, 18:39
en dan heb ik het over kim

wat heeft kim voor praatjes??? volgens mij is dit een forum waar je gewoon je mening kwijt mag!of mag dat ook niet meer?

beetje jammer dat men gelijk zegt dat je praatjes hebt als je je mening geeft! maar dat zegt genoeg een mening wordt dus niet gewaardeerd net als vaak de waarheid!!!!!!!!!!!!

beetje jammer.

sportieve groet

jojo
08-01-2006, 11:50
leuk dat maria en germaine vechten in alkmere word een mooie partij

Anonymous
10-01-2006, 07:43
vechten ze weer om een titel of niet

jojo
10-01-2006, 11:03
leuk dat maria en germaine vechten in alkmere word een mooie partij

Ligt dat precies tussen Almere en Alkmaar?

zo zoiets ja :lol:
Almere :oops:

Mighty Me
10-01-2006, 13:07
mijn woonplaats snelst groeiende stad van Nederland