PDA

View Full Version : wat ik nou net binnenkrijg...



redjuh
04-01-2006, 16:51
hier was ooit een topic over die 9/11 dingen. zeg maar dat het in scene gezet zou zijn enzo.

toen stond er een site bij waar je dan een dvd kon bestellen voor nop. nou en gratis is iets wat ik altijd wel oke vind, dus had het besteld. krijg ik nou ineens een half jaar later ofzo, die dvd binnen waarop al dat in scene gezette wordt toegelicht, met allegaar beelden en filpies. best geinig.

evengoed een load of crap denk ik maar toch geinig!

anderen ook iets ontvangen?

Paganstars
04-01-2006, 17:02
Liever niet... krijg ik dalijk weer allemaal bs waar ik niet omgevraagd heb!

micha
05-01-2006, 08:21
[quote="redjuh"]hier was ooit een topic over die 9/11 dingen. zeg maar dat het in scene gezet zou zijn enzo.

toen stond er een site bij waar je dan een dvd kon bestellen voor nop. nou en gratis is iets wat ik altijd wel oke vind, dus had het besteld. krijg ik nou ineens een half jaar later ofzo, die dvd binnen waarop al dat in scene gezette wordt toegelicht, met allegaar beelden en filpies. best geinig.

evengoed een load of crap denk ik maar toch geinig!

je moet voor de gein de documentaire "in plane site"maar eens kijken. Dan krijg je toch een ander beeld van 9/11

Jay Hoov
05-01-2006, 08:43
Er zijn zoveel theorien, dat ik het allemaal niet meer bij hou, maar ik zeg je eerlijk, het zou me niet verbazen als Bush erachter zit :?

MB667
05-01-2006, 09:37
is dat die waar ze in het begin uitgebreid het woord conspiracy theory toelichten?

Mike
05-01-2006, 13:44
[je moet voor de gein de documentaire "in plane site"maar eens kijken. Dan krijg je toch een ander beeld van 9/11

hoezo ander beeld ? je krijgt een lulverhaal vorgeschoteld ja.

tis wel ernstig dat normaal opgevoede en wellicht opgeleide Westers denkende mensen zich door dit soort onzin dvds laten leiden. hoe kan je die onzin nou geloven? Blijkbaar werkt de aanpak van de makers.....

tis allemaal gemaakt om de haat tegen amerika en bush aan te wakkeren en vaak ook om gewoon geld te verdienen. Dat gaat echter niet op in t geval van redjuhs dvd. Dat vond ik wel wazig dat hij die gratis krijgt.Hoelang houd je dat vol als site en dvd eigenaar?

ik vind bush beschuldigen van het betrokken zijn bij het voorbereiden van de WTC aanslag net zo ernstig en vooral achterlijk als het ontkennen van de Holocaust. Wie dat toch doet leest en kijkt echt teveel boeken en films.

A-team
06-01-2006, 13:59
Er zijn zoveel theorien, dat ik het allemaal niet meer bij hou, maar ik zeg je eerlijk, het zou me niet verbazen als Bush erachter zit :?

mee eens, soms vrrag ik me af wie ik meer haat Bush of Bin laden :x