PDA

View Full Version : mededeling namens Simon Rutz Promotions



mama
05-01-2006, 17:47
Beste mensen,
Omdat er veel gespeculeerd wordt dat op 13 mei 2006 het "It's Showtime" gala niet door zou gaan + de redenen waarom Simon/Badr vast zitten, geven wij (de directie van Simon Rutz Promotions) nog eenmaal de informatie via Sebastiën van Dusschoten (die bij ons de pers verzorgt) over wat er zich werkelijk heeft afgespeeld en wat er gebeurd is.

Simon en Badr reden samen in de auto terug van een training in Alkmaar toen zij gebeld werden door een alleenstaande moeder uit hun kennissenkring dat haar kind geslagen zou zijn door een buurman. Logischerwijs kwaad over dit feit reden zij naar de bewuste plaats waar zij aanbelden en een grote mond en agressieve houding tegen zich kregen. Hierbij is een handgemeen geweest. De man in kwestie respecteerde zijn eigen rechten duidelijk meer dan dat van het vijfjarige kind en wist de weg naar het bureau goed te vinden.
Aanklacht: huisvredebreuk en lichte mishandeling. Twee maanden later werden Simon en Badr opgehaald voor dit feit. Justitie laat zwaar wegen dat de mannen uit de vechtsportscene komen en ondanks een bekentenis hebben zij toch verlenging gekregen van 30 dagen, dit vanwege mogelijke represailles, wat natuurlijk onzin is maar wel een mogelijkheid van de rechter om ze nog eens 30 dagen vast te houden.
Aangezien Simon Rutz in de ogen van de officier van justitie een hooggeplaatste man in de vechtsport is, willen zij hem als voorbeeld stellen voor alle andere vechtsporters dat je geen eigen rechter mag spelen. Verder zijn ze vanwege het feit dat het in huis gebeurd is, ook aangeklaagd wegens huisvredebreuk hetgeen zeer zwaar wordt opgenomen door de rechter.

Dit is het enige juiste verhaal en de andere aanklachten die er volgens sommigen zouden zijn (die ik hier niet eens durf te herhalen) zijn uit de lucht gegrepen.

Dit is het verhaal van Simon zelf en wanneer hij weer de gelegenheid heeft, zal hij zelf een reactie geven.

Om een groot misverstand uit de weg te ruimen, geven wij u allen ons woord dat dit geen gevolgen heeft voor 13 Mei 2006. Wij hebben iedere dag contact met Simon en er staat een heel team achter Simon die er zorg voor draagt dat de organisatie vlekkenloos verloopt.

Met vriendelijke groet,

Directie Simon Rutz Promotions

jojo
05-01-2006, 17:58
netjes!

someone
05-01-2006, 18:06
helder!!!!

suc6 Badr, Simon en het team achter Rutz Promotions!!!!!!!

Hoop dat die rare guests nu eens ophouden met die nonsens!!!

Sjaak
05-01-2006, 19:33
Ik heb me wat op de achtergrond gehouden in deze discussie omdat ik vind dat je nooit mensen vooraf moet veroordelen op "geruchten". Vaak worden zulk soort geruchten door "guests" verspreid met dubieuze motieven, ik zeg vaak dus niet altijd.

Het verhaal hierboven is voor mij glashelder en of je het nu goedkeurt of niet wat ze hebben gedaan moet jezelf weten. Ikzelf vind het geweldig wat ze hebben gedaan en ik zou exact hetzelfde doen voor een vriendin die zo lastig zou worden gevallen.

Niemand slaat een kind van mij of van een bekende want dan ben je geen knip voor je neus waard en doe je dat wel dan zal je de konsekwenties moeten aanvaarden en ja ik ben bereid om voor de gevolgen op te draaien, geen enkel probleem !!!

Was nooit zo'n Badr fan vanwege zijn grote mond maar ik moet je nu toch bekennen dat ik heel anders tegen hem ben aan gaan kijken. Zulke dingen doen mij goed en laten zien wie je in werkelijkheid bent.

Simon en Badr, ik heb respect voor jullie aktie en ik hoop dat de zaak snel opgelost zal zijn.

osu Sjaak

Anonymous
05-01-2006, 19:40
wat onderscheid het schrijven van de directie SR en een roddel,

ok wat hun schrijven braaf ja knikken, en als er iets anders wordt gezegd nee dat kan niet is een roddel en op de achtergrond houden :cry:

apart!!

redjuh
05-01-2006, 21:10
vlekkeloos verloopt...

hmmmm

appelsap
06-01-2006, 13:11
Sjaak, ik zou me nog maar wat langer op de achtergrond houden en wachten tot alle feiten duidelijk zijn. anders moet je je mening over bepaalde personen misschien weer herzien........

Mooi verhaal van de persvoorlichter, maar dit is wel erg eenzijdig. als dit werkelijk alles was dan hadden ze al lang weer vrolijk buiten gestaan. ik heb gehoord dat het allemaal iets gecompliceerder ligt.
Heeft iemand er misschien wel eens aan gedacht dat er misschien meer zaken spelen, die met dit voorval niks te maken hebben?

Ben
06-01-2006, 13:19
ik sluit me helemaal aan bij sjaak goed gesproken :wink:

Anonymous
06-01-2006, 14:05
Sjaak, ik zou me nog maar wat langer op de achtergrond houden en wachten tot alle feiten duidelijk zijn. anders moet je je mening over bepaalde personen misschien weer herzien........

Mooi verhaal van de persvoorlichter, maar dit is wel erg eenzijdig. als dit werkelijk alles was dan hadden ze al lang weer vrolijk buiten gestaan. ik heb gehoord dat het allemaal iets gecompliceerder ligt.
Heeft iemand er misschien wel eens aan gedacht dat er misschien meer zaken spelen, die met dit voorval niks te maken hebben?

mee eens... maar toch jammer dat dit gebeurt is..

Anonymous
06-01-2006, 14:08
Sjaak, ik zou me nog maar wat langer op de achtergrond houden en wachten tot alle feiten duidelijk zijn. anders moet je je mening over bepaalde personen misschien weer herzien........

Mooi verhaal van de persvoorlichter, maar dit is wel erg eenzijdig. als dit werkelijk alles was dan hadden ze al lang weer vrolijk buiten gestaan. ik heb gehoord dat het allemaal iets gecompliceerder ligt.
Heeft iemand er misschien wel eens aan gedacht dat er misschien meer zaken spelen, die met dit voorval niks te maken hebben?

mee eens... maar toch jammer dat dit gebeurt is..

wat weer een gekleurd en mooi robin hood verhaal zeg, we horen nu alles van uit 1 kant nu de andere nog en die is heel anders, zeker weten,

Jay Hoov
06-01-2006, 15:49
Ik steun Badr en Simon...Ik zou hetzelfde doen!Ik hoop dat ze gauw weer op vrije voeten lopen...RESPECT!
Ushz!

MJOKKIE
06-01-2006, 17:17
Ik sluit me helemaal aan bij Appelsap, en dat doe ik niet zomaar...

MJOKKIE
06-01-2006, 18:50
Nogmaals, ik hoop dat het blijft bij de feiten zoals door de heer van Dusschoten van Simon Rutz promotions geschetst. Daar kunnen de meeste mensen wel begrip voor opbrengen, al getuigt het niet van veel handigheid..
Het feit dat ik de mening van appelsap deel is niet uit rellerigheid; wie mijn eerdere posts t.a.v Simon Rutz en zijn bedrijfsvoering nagaat ziet dat ik een fan van zijn gala's ben en respect heb voor de wijze waarop hij de vechtsport naar een hoger plan tracht te tillen. Dat hij zichzelf en de sport wat dat betreft geen dienst bewijst, dat moge duidelijk zijn. Toch zijn mij een aantal zaken ter oren gekomen, die ik zeker niet direct geloof (temeer ik weet dat er een leger mensen klaarstaat om simon een keer te zien struikelen), maar ook niet zomaar naast mij neer leg.
Ik kan alleen maar hopen dat het uiteindelijk met een sisser afloopt, maar zolang er geen officiele onafhankelijke reactie/verklaring (lees: van justitie en /of raadsman) is geweest, wacht ik maar even af met geloven dan wel oordelen

Mjokkie

Anonymous
06-01-2006, 18:59
Ik vind het kut voor deze twee toppers dat ze vast zitten. Vandaag was het ook op AT5 nieuws een Amsterdamse t.v. zender.

MJOKKIE
06-01-2006, 19:28
Nogmaals, ik hoop dat het blijft bij de feiten zoals door de heer van Dusschoten van Simon Rutz promotions geschetst. Daar kunnen de meeste mensen wel begrip voor opbrengen, al getuigt het niet van veel handigheid..
Het feit dat ik de mening van appelsap deel is niet uit rellerigheid; wie mijn eerdere posts t.a.v Simon Rutz en zijn bedrijfsvoering nagaat ziet dat ik een fan van zijn gala's ben en respect heb voor de wijze waarop hij de vechtsport naar een hoger plan tracht te tillen. Dat hij zichzelf en de sport wat dat betreft geen dienst bewijst, dat moge duidelijk zijn. Toch zijn mij een aantal zaken ter oren gekomen, die ik zeker niet direct geloof (temeer ik weet dat er een leger mensen klaarstaat om simon een keer te zien struikelen), maar ook niet zomaar naast mij neer leg.
Ik kan alleen maar hopen dat het uiteindelijk met een sisser afloopt, maar zolang er geen officiele onafhankelijke reactie/verklaring (lees: van justitie en /of raadsman) is geweest, wacht ik maar even af met geloven dan wel oordelen

Mjokkie

Wheelie
06-01-2006, 19:37
"Badr Hari zit vast na geweld"
Volgens nog onbevestigde berichten is kickbokser Badr Hari door de politie aangehouden wegens huisvredebreuk en lichamelijk geweld. Hij zit nog vast, zijn voorarrest is zelfs met 30 dagen verlengd.
Hari zou zich onlangs hebben gemengd in een ruzie die een kennis van hem had met haar buurman. Daarbij is een handgemeen ontstaan. Ook Hari's manager Simon Rutz zou erbij betrokken zijn en achter de tralies zitten.
In Japan boekte Hari eind november zijn eerste overwinning op zijn grote rivaal Stefan Leko. De Duitser ging met een achterwaartse trap tegen de mat.

http://www.at5.nl/index.asp?newsid=14176

flip
06-01-2006, 19:56
Mjokkie je gaat nu wel de hele tijd zeggen dat je het beter weet maar deel dat dan met ons.

MJOKKIE
06-01-2006, 20:14
Na na flip, goed lezen, want dat beweer ik niet! Als ik het zeker zou weten, dan zou ik het posten. Dit soort zaken zijn juridisch, maar ook bijv. journalistiek gezien, pas zeker wanneer er een officiele, onafhankelijke bevestiging van de telastelegging heeft plaats gevonden.. Bijvoorbeeld door justitie, of door de advocaat van de verdachte (alhoewel die niet onafhankelijk is), of van de verdachte zelf.
Nogmaals, ik pretendeer niet meer wijsheid te hebben, heb wel vermoedens op basis van (nog) niet verifieerbare feiten en gedragingen, maar kan die niet hard maken. Dus hou ik mijn mond wat dat betreft. Mocht het verhaal zo zijn als door Rutz promotions. is verklaard, dan worden er mensen onnodig beschadigd. Wil niet zeggen dat ik alles maar geloof wat van die zijde wordt verklaard, maar ook niet dat ik dat niet geloof. Hou alleen slag om de arm. Duidelijker kan ik niet zijn.

H POWER
06-01-2006, 20:35
Dit soort zaken zijn juridisch, maar ook bijv. journalistiek gezien, pas zeker wanneer er een officiele, onafhankelijke bevestiging van de telastelegging heeft plaats gevonden.. Bijvoorbeeld door justitie, of door de advocaat van de verdachte (alhoewel die niet onafhankelijk is), of van de verdachte zelf.

Helemaal mee eens MJOKKIE


Nogmaals, ik pretendeer niet meer wijsheid te hebben, heb wel vermoedens op basis van (nog) niet verifieerbare feiten en gedragingen, maar kan die niet hard maken. Dus hou ik mijn mond wat dat betreft. Mocht het verhaal zo zijn als door Rutz promotions. is verklaard, dan worden er mensen onnodig beschadigd. Wil niet zeggen dat ik alles maar geloof wat van die zijde wordt verklaard, maar ook niet dat ik dat niet geloof. Hou alleen slag om de arm. Duidelijker kan ik niet zijn.

Lekker duidelijk dit stukje Mjokkie :shock:
Nutteloos gebazel m.i,net als vorige verplaatste topic had in grote lijnen dezelfde inhoud als dit statement van jou.
Eerste deel van je post was genoeg geweest.

Wheelie
07-01-2006, 09:48
Staat vandaag op de voorpagina van de Telegraaf inclusief foto van Badr

Wheelie
07-01-2006, 09:49
Badr Hari opgepakt

Van onze speciale verslaggever


AMSTERDAM, zaterdag
Kickbokskampioen Badr Hari en zijn manager Simon Rutz zijn opgepakt wegens huisvredebreuk en lichamelijk geweld.
Bij het slachtoffer, die een kennis van Badr bedreigd zou hebben, werd een deur ingetrapt. Ook zou de 93 kilo zware Marokkaan een klap met de vlakke hand hebben uitgedeeld.

Deuce
07-01-2006, 09:56
Dat is wel weer lekkere reclame....voorpagina nieuws....:S

54321
07-01-2006, 09:58
Badr Hari opgepakt

Van onze speciale verslaggever


AMSTERDAM, zaterdag
Kickbokskampioen Badr Hari en zijn manager Simon Rutz zijn opgepakt wegens huisvredebreuk en lichamelijk geweld.
Bij het slachtoffer, die een kennis van Badr bedreigd zou hebben, werd een deur ingetrapt. Ook zou de 93 kilo zware Marokkaan een klap met de vlakke hand hebben uitgedeeld.

hahaha bitchslap!!! nee maar effe serieus, als je iemands deur intrapt kan je erop rekenen dat je opgepakt word. en zeker gestraft word. maarre stond het ook op de voorpagina toen hij leko naar dromenland stuurde?

Wheelie
07-01-2006, 09:58
zijn ze wel laat mee met dit bericht

54321
07-01-2006, 10:00
en als hij zometeen de k1 wint is hij weer de 93 kilo zware ''nederlander'' :lol:

harry
07-01-2006, 11:00
Daar gaan ze dan al die betweters 8-)

(En dan bedoel ik niet Simon en Badr)

Mickey
07-01-2006, 11:07
Godverdomme! Alle harde werk van een hele boel mensen door een klote artikel weer door de plee!

Als dit een media circus gaat worden kijken ze straks weer tegen kickboxers aan zoals 10 jaar geleden.

The Bulldog
07-01-2006, 11:26
Wat de reden ook is geweest voor de actie van Rutz en Hari..terecht of onterecht..

Dat ze ervoor opgepakt zouden worden..konden ze nagaan..
Dat het dan in de publiciteit zou komen was ook te voorspellen...

De manier waarop het in de publiciteit komt is als vanouds..lekker labels drukken...

Ik denk dat we beide heren ..wel eerlijk kunnnen zeggen dat als er weer schade wordt opgelopen...ze hier toch echt zelf een aandeel in hebben..

Voor de duidelijkheid...ik (ver)oordeel niet stel alleen vast wat de werkelijkheid is..

Halfshot
07-01-2006, 11:27
Misschien juist niet, als we aannemen dat het bericht van SR waar is.
Dan blijkt het wel dat ze hun hart op de goede plaat hebben zitten.

Denk dat geen schade veroorzaakt voor de image van vechtsport

ashi76
07-01-2006, 11:45
zijn ze wel laat mee met dit bericht

Ze hebben het vast op mixfight gelezen... ;)

Justinian
07-01-2006, 11:52
en als hij zometeen de k1 wint is hij weer de 93 kilo zware ''nederlander'' :lol:
Goed punt, de naturalisering door de Nederlandse pers verloopt echt stukken sneller dan bij de IND!

The Bulldog
07-01-2006, 11:55
:lol:

Ronald
07-01-2006, 12:07
Een deur intrappen is toch een stap verder dan verhaal halen en in een handgemeen terecht komen. Maar goed, ook hier natuurlijk weer indirecte info. Ik raak langzamerhand toch steeds meer benieuwd naar de feitelijk toedracht. Is het niet gebruikelijk dat jusitie in zo'n geval ook een verklaring afgeeft?

Jeru
07-01-2006, 12:23
Gisteren werd op AT5 gemeld dat de rechter Badr zijn voorarrest met 30 dagen had verlengd en dat zijn advocaat ertegen in beroep is gegaan. Er werd gemeld dat het inderdaad ging om mishandeling en huisvredebreuk.
Is vrij officieel lijkt me.

Ronald
07-01-2006, 12:36
Gisteren werd op AT5 gemeld dat de rechter Badr zijn voorarrest met 30 dagen had verlengd en dat zijn advocaat ertegen in beroep is gegaan. Er werd gemeld dat het inderdaad ging om mishandeling en huisvredebreuk.
Is vrij officieel lijkt me.
Huisvredebreuk is nogal een rekbaar begrip lijkt me (maar ik ben geen jurist). Wil je na verzoek van de eigenaar niet van zijn grond verdwijnen, kom je bij een uit de hand gelopen ruzie in de gang van een woning terecht, of ga je naar iemand toe en verschaf je je daar toegang door iemands deur eruit te trappen. Valt dat allemaal onder huisvredebreuk? Het lijkt mij in ieder geval dat het een je zwaarder aangerekend zal worden als het ander.

Octavius
07-01-2006, 12:42
Het is toch zo als je een vechtsport beheerst dat ze dat kunnen zien als een 'wapen'. Omdat je als vechtsporter moet weten wat de gevaren en gevolgen ervan zijn.

Volgens mij staat Badr redelijk bekend bij jusitie.

The Bulldog
07-01-2006, 13:00
Ik weet dat het in amerika zo is dat als je pro bokser bent je handen als wapens gezien worden in de wet..

Hier waren ze een paar jaar in nl ook mee bezig, maar is dat dan ook werkelijk zo geworden..

MJOKKIE
08-01-2006, 14:57
Gisteren werd op AT5 gemeld dat de rechter Badr zijn voorarrest met 30 dagen had verlengd en dat zijn advocaat ertegen in beroep is gegaan. Er werd gemeld dat het inderdaad ging om mishandeling en huisvredebreuk.
Is vrij officieel lijkt me.

Nee, dit is niet officieel!

MJOKKIE
08-01-2006, 15:02
Godverdomme! Alle harde werk van een hele boel mensen door een klote artikel weer door de plee!

Als dit een media circus gaat worden kijken ze straks weer tegen kickboxers aan zoals 10 jaar geleden.

En dat hadden juist deze heren moeten weten. Vooral Simon Rutz!
Badr zijn naam heeft al in de Telegraaf gestaan als k-1 vechter. Er wordt structureel aandacht aan K-1 besteed in de Telegraaf, dan kan je er op rekenen dat wanneer een k-1 vechter en promotor worden opgepakt dit ook in de krant komt.
Jammer dat het op de voorpagina moest. Daar heb ik Badr ook niet zien staan na zijn high kick tegen Leko of Sem na zijn overwinning in K-1. Ernesto heeft er wel een keer gestaan ogv sportieve prestaties dus het is niet zo dat k-1 vechters alleen op de voorpagina komen als ze stout zijn.

Anonymous
08-01-2006, 17:56
Weet zeker dat enkelen op het forum de waarheid weten maar dit uiteraard niet vertellen. Hint 1; wie zegt dat tegen beiden dezelfde aanklachten lopen? Hint 2; misschien had de eerste (opruiende!) poster wel (deels) gelijk? Zou wel krom zijn na het afgegeven verhaal dat je 2 maanden vastzit niet? Misschien een mixfight-ontsnappingsdag organiseren?

Als de Jappen zich terugtrekken (financieel) gaat de hele Arena niet door.

Anonymous
09-01-2006, 10:05
En dat hadden juist deze heren moeten weten. Vooral Simon Rutz!
Badr zijn naam heeft al in de Telegraaf gestaan als k-1 vechter. Er wordt structureel aandacht aan K-1 besteed in de Telegraaf, dan kan je er op rekenen dat wanneer een k-1 vechter en promotor worden opgepakt dit ook in de krant komt. [/quote]

pcies, als je als promotor en professioneel vechter serieus wil worden genomen, ga je toch geen ruzie zoeken bij iemand aan de deur. dat is meer iets voor jochies van 16 eerlijk gezegd. als dat kind echt mishandeld is, hadden ze toch gewoon de politie kunnen bellen... en als je alleen een stoot hebt uitgedeeld houden ze je heus geen weken vast.

Anonymous
09-01-2006, 11:31
wat mij zo erg verbaasde was dat simon rutz de ring in stapte met badh hari hier in japan. je kan toch niet als promotor de ring instappen met een vechter. dan begint het erg op conflict of intrests te lijken.

ik zie ishi toch ook niet de hoek instappen met mushashi?

stel je voor. je vecht op een gala van rutz tegen een vechter van rutz. wie zegt dat je dan eerlijk wordt beoordeeld als de wedstrijd op punten aankomt?

ik zeg niet, dat dat niet gebeurt op een gala van rutz. maar vreemd vond ik het wel.

en met die belastingfraude van ishi stond ishi ook op de voorpaginas hier in japan. dus zo vreemd is het ook weer niet dat badh hari en simon op de voorpagina staan.

het enigste vreemde wat ik aan het officiele verhaal vind, is dat iemand die zover heeft bereikt in vechtsport. zowel badh hari als simon rutz zo erg stom zou zijn om zelf eigen rechtertje te gaan spelen en naar iemand zijn huis gaan em hem een knal verkopen. ik kan daar gewoon niet bij,zeker niet van simon rutz.

maar goed, we wachten gewoon rustig af, hopelijk heeft het geen nadelige efecten op het verloop van de arena 2005. dat zou echt verschrikkelijk jammer zijn.

RNLMC
09-01-2006, 11:57
badr staat op de line-up voor 12 feb. in a`dam, ik denk dat hij daar dus nu niet kan vechten?
http://img212.imageshack.us/img212/9763/200512201319479bd.jpg

Ronald
09-01-2006, 12:51
wat mij zo erg verbaasde was dat simon rutz de ring in stapte met badh hari hier in japan. je kan toch niet als promotor de ring instappen met een vechter. dan begint het erg op conflict of intrests te lijken.
Naast promotor is Simon ook manager. Vandaar.

Anonymous
09-01-2006, 16:03
Wat zijn jullie allemaal schijnheilige …. Wat zij gedaan hebben hoeven ze niet aan geen een van jullie verantwoorden. Wat op dat moment gedaan is een fractie van emotie en actie! Ik zou jullie wel eens willen zien als je neefje of je EIGEN kind mishandeld wordt door een volwassenen. Hier heeft geen enkel sport of weet ik wat jullie allemaal noemen mee te maken. Dit is PUUR EMOTIE EN MENSELIJKE actie. Dat sommige van jullie politie bij had gehaald is jullie manier van handelen en denken. maar dat zeggen jullie achteraf, je moet maar eens een keer echt meemaken en dan wel direct horen, dus niet dag later. Dan denk je wel anders en handel je ook anders. En nu niet gaan zeggen dat omdat ze vechters zijn en bekende zijn dat ze niet hadden moeten doen maar als ze onbekend zijn, mogen ze dan wel? En degene die kind heeft geslagen mag hij dat wel? Een of ander idioot zegt dat hij weet dat je voor husverbreuk geen verlenging kan krijgen omdat zijn broer politie is of rechter is en dat iets anders aan de hand moet zijn… WAT IS ER DAN AAN DE HAND??? Als je broer politie is moet hij toch weten?! DUS LAAT DEZE MENSEN MET RUST!!!

Anonymous
09-01-2006, 16:32
Helemaal mee eens,het lijkt wel een forum van justitie zelf .oordelen mag , maar wel als alle feiten bekend zijn .
Ik ken simon persoonlijk ,en wat er ook gebeurd is hij blijft voor mij een aardige gozer ,
die het kickboksen met zijn organisatie van gala's toch op een niveau heeft gekregen waar ik persoonlijk veel respect voor heb .
p.s. ik werk NIET voor simon rutz productions

}|^-_-^|{
09-01-2006, 16:35
Wat zijn jullie allemaal schijnheilige …. Wat zij gedaan hebben hoeven ze niet aan geen een van jullie verantwoorden. Wat op dat moment gedaan is een fractie van emotie en actie! Ik zou jullie wel eens willen zien als je neefje of je EIGEN kind mishandeld wordt door een volwassenen. Hier heeft geen enkel sport of weet ik wat jullie allemaal noemen mee te maken. Dit is PUUR EMOTIE EN MENSELIJKE actie. Dat sommige van jullie politie bij had gehaald is jullie manier van handelen en denken. maar dat zeggen jullie achteraf, je moet maar eens een keer echt meemaken en dan wel direct horen, dus niet dag later. Dan denk je wel anders en handel je ook anders. En nu niet gaan zeggen dat omdat ze vechters zijn en bekende zijn dat ze niet hadden moeten doen maar als ze onbekend zijn, mogen ze dan wel? En degene die kind heeft geslagen mag hij dat wel? Een of ander idioot zegt dat hij weet dat je voor husverbreuk geen verlenging kan krijgen omdat zijn broer politie is of rechter is en dat iets anders aan de hand moet zijn… WAT IS ER DAN AAN DE HAND??? Als je broer politie is moet hij toch weten?! DUS LAAT DEZE MENSEN MET RUST!!!

over een 'fractie van emotie en actie' gesproken ;)

Mike
09-01-2006, 16:44
Godverdomme! Alle harde werk van een hele boel mensen door een klote artikel weer door de plee!

.

je bedoelt door de plee door een stomme actie van hari en rutz.

Wat de aanleiding ook was voor hun " goede daad" in hun posities was het achterlijk om zelf verhaal te gaan halen. Je weet dat je als vechtsporter of iemand uit die wereld anders wordt behandeld in geweldsmisdrijven door justitie.

Vooral van de manager/promotor vind ik het ontzettend stom dat hij zoiets gaat oplossen met zijn vechter die net in de K1 is gearriveerd.

Ik begrijp de emotie en de daaropvolgende reactie wel maar het blijft ontzettend dom om zoiets te doen als je in hun positie vekeert.

nog dommer vind ik de hier geposte verwijten aan de telegraaf alsof die krant en de journalisten badr hari naar het slachtoffer hebben gebracht en de deur open hebben getrapt?! De telegraaf meldt enkel dat hij is opgepakt dat is ook hun taak als nieuwsblad. Mag dat ook al niet meer? Heeft de krant nu het imago van simon rutz benadeeld of heeft simon rutz zelf zijn imago verslechterd door deze domme en vooral zeer onprofessionele actie? Ik denk t laatste.

Kaoklai
09-01-2006, 16:45
"This is the Real World" Its a Bad bad World...

Mensen houden van geroddel en speculeren al sinds het ontstaan van de mens ...
als in het Algemeen een individu een grote naam heeft in de politiek zoals Bill Clinton..of Ruud Lubbers
Of in het Boksen zoals Myke Tyson..Regilio Tuur...
En die persoon hoeft maar een misstap te maken in zijn leven..met of zonder bewijs ..schuldig of onschuldig.. dan wordt hij per direct afgeschilderd in de Media als eeuwige slechterik..
Opeens vegeet iedereen wat die persoon heeft betekend voor / met datgene wat hij deed..
Dat vind ik diep triest..
En dit is niet tegen de Forumleden gericht dit gaat over het Maatschapelijke denkvermogen van mensen in de Media indien zo een soort situatie zich voordoet.

Groeten een liefhebber van de sport

Mike
09-01-2006, 16:50
"This is the Real World" Its a Bad bad World...

Mensen houden van geroddel en speculeren al sinds het ontstaan van de mens ...
als in het Algemeen een individu een grote naam heeft in de politiek zoals Bill Clinton..of Ruud Lubbers
Of in het Boksen zoals Myke Tyson..Regilio Tuur...
En die persoon hoeft maar een misstap te maken in zijn leven..met of zonder bewijs ..schuldig of onschuldig.. dan wordt hij per direct afgeschilderd in de Media als eeuwige slechterik..
Opeens vegeet iedereen wat die persoon heeft betekend voor / met datgene wat hij deed..
Dat vind ik diep triest..
En dit is niet tegen de Forumleden gericht dit gaat over het Maatschapelijke denkvermogen van mensen in de Media indien zo een soort situatie zich voordoet.

Groeten een liefhebber van de sport

ik zou regilio tuur en mike tyson geen slachtoffers van de media willen noemen............

de mishandelde en verkrachte dames zijn echter wel slachtoffers van die twee "heren"

persoonlijk heb ik het niet zo op mannen die vrouwen mishandelen , ook niet als ze een bijzondere sportcarriere hebben.Je bent namelijk een slechterik als je vrouwen slaat. Dus de media heeft IMO gelijk als ze dat zo naar buiten brengen.

verder ben ik het wel met je eens dat hoge bomen veel wind vangen.

Kaoklai
09-01-2006, 17:27
"This is the Real World" Its a Bad bad World...

Mensen houden van geroddel en speculeren al sinds het ontstaan van de mens ...
als in het Algemeen een individu een grote naam heeft in de politiek zoals Bill Clinton..of Ruud Lubbers
Of in het Boksen zoals Myke Tyson..Regilio Tuur...
En die persoon hoeft maar een misstap te maken in zijn leven..met of zonder bewijs ..schuldig of onschuldig.. dan wordt hij per direct afgeschilderd in de Media als eeuwige slechterik..
Opeens vegeet iedereen wat die persoon heeft betekend voor / met datgene wat hij deed..
Dat vind ik diep triest..
En dit is niet tegen de Forumleden gericht dit gaat over het Maatschapelijke denkvermogen van mensen in de Media indien zo een soort situatie zich voordoet.

Groeten een liefhebber van de sport

ik zou regilio tuur en mike tyson geen slachtoffers van de media willen noemen............

de mishandelde en verkrachte dames zijn echter wel slachtoffers van die twee "heren"

persoonlijk heb ik het niet zo op mannen die vrouwen mishandelen , ook niet als ze een bijzondere sportcarriere hebben.Je bent namelijk een slechterik als je vrouwen slaat. Dus de media heeft IMO gelijk als ze dat zo naar buiten brengen.

verder ben ik het wel met je eens dat hoge bomen veel wind vangen.


Ik ben het helemaal met je eens ..ik had beter een ander voorbeeld kunnen gebruiken...

Over vrouwen mishandelen gesproken ..daar ben ik ook zwaar optegen.. :twisted:
Maar vergeet niet dat in de Maatschapij zijn er in elke wijk in Nederland wel gezinnen waar de handjes van het mannetje los zitten..
En vooral in Armoede en achtersandwijken..
En dat is gewoon een geaccepteerd veschijnsel..al eeuwen lang
Pas als Moeder de vrouw aangifte doet ..
Dan pas worden er stappen ondernomen in de vorm van werkstraf of iets dergelijks..
Tsjaa ik vind het niet normaal...ze zouden strenger gestraft moeten worden.

Maar dan vind ik de Media-commotie en aandacht om Tuur wel heel overdreven om eerlijk te zijn..
Wat hij heeft gedaan is niet goed te praten..Hij was 100% fout..
Maar de Media hapt er gelijk op en maakt het tot een smeuïg verhaal voor het volk..
Kijk naar Marco Bakker ...en Katja Schuurman..en Patrick Kluivert..en Robin van Persie..Andre hazes..Ron Brandsteder..Edgar davids.John de Wolf..Wim Bosman..Diego "Armando "Maradona ...enzovoort..die stonden ook zo vaak in the picture vanwege een hoop negatieve aandacht..
De Media houdt ervan om alles aan te aandikken..

Anonymous
09-01-2006, 18:06
Wat zijn jullie allemaal schijnheilige …. Wat zij gedaan hebben hoeven ze niet aan geen een van jullie verantwoorden. Wat op dat moment gedaan is een fractie van emotie en actie! Ik zou jullie wel eens willen zien als je neefje of je EIGEN kind mishandeld wordt door een volwassenen. Hier heeft geen enkel sport of weet ik wat jullie allemaal noemen mee te maken. Dit is PUUR EMOTIE EN MENSELIJKE actie. Dat sommige van jullie politie bij had gehaald is jullie manier van handelen en denken. maar dat zeggen jullie achteraf, je moet maar eens een keer echt meemaken en dan wel direct horen, dus niet dag later. Dan denk je wel anders en handel je ook anders. En nu niet gaan zeggen dat omdat ze vechters zijn en bekende zijn dat ze niet hadden moeten doen maar als ze onbekend zijn, mogen ze dan wel? En degene die kind heeft geslagen mag hij dat wel? Een of ander idioot zegt dat hij weet dat je voor husverbreuk geen verlenging kan krijgen omdat zijn broer politie is of rechter is en dat iets anders aan de hand moet zijn… WAT IS ER DAN AAN DE HAND??? Als je broer politie is moet hij toch weten?! DUS LAAT DEZE MENSEN MET RUST!!!

Tranen in mijn ogen bij zo veel wijsheid :shock:

Anonymous
09-01-2006, 18:20
"This is the Real World" Its a Bad bad World...

Mensen houden van geroddel en speculeren al sinds het ontstaan van de mens ...
als in het Algemeen een individu een grote naam heeft in de politiek zoals Bill Clinton..of Ruud Lubbers
Of in het Boksen zoals Myke Tyson..Regilio Tuur...
En die persoon hoeft maar een misstap te maken in zijn leven..met of zonder bewijs ..schuldig of onschuldig.. dan wordt hij per direct afgeschilderd in de Media als eeuwige slechterik..
Opeens vegeet iedereen wat die persoon heeft betekend voor / met datgene wat hij deed..
Dat vind ik diep triest..
En dit is niet tegen de Forumleden gericht dit gaat over het Maatschapelijke denkvermogen van mensen in de Media indien zo een soort situatie zich voordoet.

Groeten een liefhebber van de sport

Wat heeft dit nou weer met het maatschappelijk denkvermogen van de mediamakers van doen..? waarom draai je het niet om, heeft het niet met het maatschappelijkdenkvermogen van Simon Rutz te maken. Hij is bezig een enorm imperium opvechtsportgebied op te bouwen, in eigen land ongekend. Hij weet dat juist hij tezamen met de sport die hij groot wil maken onder het vergrootglas komt te liggen. Vervolgens laat je je verleiden tot zo'n actie... Ik zeg niet dat ik het zelf anders gedaan had, kan ook wel eens behoorlijk impulsief handelen, maar wie in de schijnwerpers staat/wil staan moet zich drie keer meer bedenken dan een ander.

Anonymous
09-01-2006, 18:22
dat was ik hierboven, sorry

Octavius
09-01-2006, 18:39
Rutz en Badr hebben gewoon een beroepshouding als promoter/manager en vechter.

En tuurlijk dat de media erop inspeelt. Iedereen heeft gezien dat die Angels in de Arena zitten en in de hoek van Badr. Hoeft niet negatief te zijn maar er is wel een bepaald beeld en denken over dit.
Zulke verhalen verkopen eenmaal goed.

Emilio
09-01-2006, 19:16
en als hij zometeen de k1 wint is hij weer de 93 kilo zware ''nederlander'' :lol:

haha idd :D

A.F.
09-01-2006, 22:23
uhmmm...ik ben topperrrrr...en geen toppertjuh!! voordat we daar straks weer misverstanden over gaan krijgen!!!