PDA

View Full Version : Schilt in NRC



Hoek
08-01-2006, 17:10
Voor de geinteresseerden.
As maandag in NRC Handelsblad: 'portret van vechtmachine Sem Schilt'

Jofeljoh!
08-01-2006, 17:36
Het gaat lekker met de media exposure! Goede kant op.

Hopelijk kan het dat laatste negatieve bericht rondom Hari en Rutz nog enigszins het imago weer oppoetsen (ijdele hoop ben ik bang)

HUNEBED
08-01-2006, 18:02
het kwartje lijkt gevallen bij de media... hé NCR heb 'k daar geen mailtje naartoe gestuurd vlak voor de GP ?! dacht het wel.... anyway goede zaak

Anonymous
08-01-2006, 22:46
het kwartje lijkt gevallen bij de media... hé NCR heb 'k daar geen mailtje naartoe gestuurd vlak voor de GP ?! dacht het wel.... anyway goede zaak

Ja, alleen de volkskrant nog. De sportredactie stelt zich op het stanpunt geen vechtsporten te behandelen...

Quato
09-01-2006, 10:00
Ja, alleen de volkskrant nog. De sportredactie stelt zich op het stanpunt geen vechtsporten te behandelen...

Boycotten die hap!

Anonymous
09-01-2006, 10:23
Na het Bushido-Europe gala vorig jaar stond er wel een leuk en positief stuk in de volkskrant, met een paar foto's...o.a. van Milco Voorn!

MJOKKIE
09-01-2006, 12:07
Na het Bushido-Europe gala vorig jaar stond er wel een leuk en positief stuk in de volkskrant, met een paar foto's...o.a. van Milco Voorn!

Ja, weet ik, maar ik weet ook dat ze verder niet aan k-1 willen, heb ze er zelf voor benaderd omdat ze als enige landelijk dagblad nog nooit iets aan k-1 hebben gedaan en dat willen ze ook niet!

Their loss..

MJOKKIE
09-01-2006, 12:07
Na het Bushido-Europe gala vorig jaar stond er wel een leuk en positief stuk in de volkskrant, met een paar foto's...o.a. van Milco Voorn!

Ja, weet ik, maar ik weet ook dat ze verder niet aan k-1 willen, heb ze er zelf voor benaderd omdat ze als enige landelijk dagblad nog nooit iets aan k-1 hebben gedaan en dat willen ze ook niet!

Their loss..

ashi76
09-01-2006, 12:10
Kan iemand dit stuk even inscannen svp ?

MZN
09-01-2006, 13:45
Ik weet 't niet meer zeker maar volgens mij was 't Hoost met een pagina groot artikel na zijn vierde titel in de Volkskrant.

Pagina groot dan vooral met een foto van z'n gezicht.

Als we 't dan over media hebben, stond Bonjasky niet op de voorkant van de veronica gids ofzo? :)

Lee Hottie # 1 fan
09-01-2006, 16:50
ik heb thuis een artikel waarin het succes van remy bonjaski in japan wordt beschreven, uit De Volkskrant dus ik snap niet waarom nu het stand punt wordt opgevat dat ze geen k0-1 behandelen in deze krant dit stukje dateert ong veer van mei 05

Durfal
11-01-2006, 00:32
70.000 japanners by the k1 finals miljoenen voor de buis grote
multi-nationals die kwistig sponseren !!!!
hallo! nederlandse kneuter media wordt eens wakker !! miljoenen
japanners zijn toch niet gek zeker?? er is meer dan alleen maar
voetbal wielrennen en schaatsen :shock:

Anonymous
11-01-2006, 14:12
Het is inderdaad zo dat martial arts in welke vorm dan ook altijd negatief in het nieuws komt behalve in azie dan waar men de vechtsporten wel op hun juiste waarde weet te schatten zoals het hoort. prof/amateur vechters zijn topatleten als je ziet wat een A kamper Muay-Thai moet doen om een goede partij neer te zetten op internationaal niveau, daar zou een profvoetballer nog wat van kunnen leren!.

Op scholen moesten ze iedereen verplichten om te leren vechten, jongeren zouden dan beter hun agressie onder controle krijgen meer respect voor elkaar, beter doorzettingsvermogen, incasserings vermogen en noem maar op, in ieder mens zit agressie en die moet beheersbaar gemaakt worden vechtsporten zijn daar ideaal voor.

Maar het zal nog lang duren eer dat in het westen vechtsporten als positief ervaren zal worden, een dure advocaat inhuren is ook een vorm van agressie misschien nog wel erger dan iemand een pak rammel geven omdat hij/zij het verdient.

Het zou goed zijn als die journalisten van de kranten eens zelf vechtsporten gingen beoefenen en wat galas gingen bezoeken dan zou hun mening zo bijgedraaid zijn. Op een Thaiboxgala is zelden ruzie, soms maar niet vaak, kijk maar eens naar een goede voetbalwedstrijd hoeveel ellende daar wel niet is.

Ik hoop dat er meer mensen op deze site het eens zijn met mij dat vechtsporten zeer goed zijn voor de mens in welke vorm dan ook en op welk niveau dan ook, en op wedstijdniveau kiest men er zelf voor om wedstrijden te doen men wordt niet verplicht alles is vrijwillig dit voor de media die tegen freefight of muaythai zijn!

gr, muaythai4all