PDA

View Full Version : Peter Smit



Sjaak
08-01-2006, 20:41
Ik ben nog bezig met de pagina van Peter maar hier alvast het prille begin, binnenkort meer.

Tering wat mis ik je gozer !!

osu Sjaak

http://www.musashi.nl/frame10.htm

Sjaak
08-01-2006, 21:03
Oh ja wel je geluid aan zetten hoor .............

Highline
08-01-2006, 22:08
denk dat onze hammer kick dit ook wel mooi vind|!

Jay Hoov
09-01-2006, 10:16
Goed bezig Sjaak!Vaak zie je toch dat er iemand doodgaat, iedereen is ermee bezig, en na 2 weken lult niemand er meer over!Dus, vind ik het mooi om te lezen, dat je je er nog zo mee bezig houdt, Respect!

TommySoprano
09-01-2006, 10:32
Ik heb van Lange Alex uit de buurt van Arnhem een keer een videoband gekregen over Peter Smits carriere, van bijna al zn gevochten partijen.
Ik heb m toendertijd al een keer op schijf gezet.
Tering, dat is ook 1 van mn favoriete vechters geworden(alleen in zn vooruit)!!prachtig en vooral die partijen na dat ongeluk van m, dan vecht ie gewoon half scheef staand op zn voet.
Ik heb m via Alex wel eens aan de telefoon gehad,verder kende ik m niet......
In ieder geval een erg goed idee van je om die site op te zetten, hij staat bij mn favorieten!

Ps, ik weet niet of jij ook al die partijen hebt en anders kan ik ze wel even op zoeken voor je!(misschien voor je site?)

Groet Tommy....

Sjaak
09-01-2006, 23:19
Ik heb van Lange Alex uit de buurt van Arnhem een keer een videoband gekregen over Peter Smits carriere, van bijna al zn gevochten partijen.
Ik heb m toendertijd al een keer op schijf gezet.
Tering, dat is ook 1 van mn favoriete vechters geworden(alleen in zn vooruit)!!prachtig en vooral die partijen na dat ongeluk van m, dan vecht ie gewoon half scheef staand op zn voet.
Ik heb m via Alex wel eens aan de telefoon gehad,verder kende ik m niet......
In ieder geval een erg goed idee van je om die site op te zetten, hij staat bij mn favorieten!

Ps, ik weet niet of jij ook al die partijen hebt en anders kan ik ze wel even op zoeken voor je!(misschien voor je site?)

Groet Tommy....

Thanks Tommy

Sjaak
22-01-2006, 01:54
Weer het een en ander toegevoegd vandaag.

Mike
22-01-2006, 14:17
ziet er goed uit sjaak!

Sjaak
22-01-2006, 18:44
Iedereen bedankt jongens en veel prominente personen uit de vechtsport hebben me al gemaild. Maar er komt nog veeeeeeeeeel meer, hou het in de gaten

Osu Sjaak

the boxer
22-01-2006, 19:48
denkelijk een zeer domme vraag ,maar voorwat is hij vermoord en waar??

:?: :?: