PDA

View Full Version : Reactie op Simon Rutz en Badr hari



Anonymous
09-01-2006, 17:24
Als ik me ergens aan irriteer dan zijn het wel professionele vechters die het recht in eigen hand nemen. Als pro vechtsporter heb je een bepaalde verantwoordelijkheid c.q. voorbeeldfunctie, iets wat simon en badr duidelijk niet hebben. In hun geval was de politie inschakelen de enigste juiste oplossing, in plaats van 'willens en wetens' de confrontate opzoeken. Hoe konden ze nou zo achterlijk zijn? Begrijp me niet verkeerd ben een beoefenaar en groot liefhebber van de sport, maar wat zij hebben gedaan maakt de sport juist weer kapot, terwijl het de goede kant op gaat.

Peter Smit en Nordin Ben Salah dachten ook dat ze alles zijn en alles konden maken. En ik weet niet hoe Badr buiten de ring is, maar als ie daar hetzelfde machogedrag doet zal ie ongetwijfeld binnenkort ook een paar kogels vangen. Iets wat veel van die arrogante vechters niet begrijpen; een kogel kan je niet terugkoppen, genoeg gekke gasten met wapens tegenwoordig........zelfverdediging is iets anders maar je vechtsportvaardigheden op straat zo gebruiken en (dood)geschoten worden...eigen schuld dikke bult

Anonymous
09-01-2006, 17:36
Denk niet dat je veel vrienden maakt met zo'n post hier, hoewel je ergens in de verte enigszins nog wel gelijk hebt.

Anonymous
09-01-2006, 17:40
als iedereen nou gewoon eens normaal deed in deze maatschappij dan hoefde Badr dat misschien ook niet te doen he!

Mickey
09-01-2006, 18:23
--- Mickey ---

Reacties tav Simon en Badr Svp in deze thread:
http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=18460&start=50

Deze topic gaat op slot.

--- /Mickey ---