PDA

View Full Version : 2h2h wereldtoernooi met PRIDE



Anonymous
10-01-2006, 14:00
Ik hoor dat 2h2h bezig is met een wereld toernooi met PRIDE weet iemand hier meer van?Zou wel heel vet zijn!

honingdas
10-01-2006, 15:14
Zou zeker vet zijn... maar met 2h2h is het altijd ff afwachten wie er nou echt komen opdagen... no offence!

Halfshot
10-01-2006, 23:57
Vaag bericht

Ik zou graag weten uit welke hoek dit bericht komt?

remco pardoel
11-01-2006, 12:50
ik kan zeggen dat er een weekend komt met een toernooi erin, voor verschillende gewichtsklasses

zo geeft 2h2h de vechters een kans om zich in de picture te werken en evt. in Japan in een van de shows aan de bak te kunnen.

dus.... ga trainen en succes in april!!!

Remco Pardoel

Anonymous
11-01-2006, 13:13
zo geeft 2h2h de vechters een kans om zich in de picture te werken en evt. in Japan in een van de shows aan de bak te kunnen.


iets voor Justi?

remco pardoel
12-01-2006, 13:42
niet alleen voor Justi.
Iedereen kan en mag inschrijven

binnen een paar weken zal er meer info volgen
houdt je agenda vrij
het wordt een spektakel van twee dagen!!!

Anonymous
12-01-2006, 16:50
Ik ben al een stap verder,er komt een europees toernooi in 5 gewichtsklassen met 4 landen waarvan de winnaars naar een show van pride mogen.Het is in april ergens.
Ik heb dit van iemand die met een van die jongens van 2h2h traint.

klinkt goed in ieder geval

Anonymous
12-01-2006, 18:29
dit klopt wel alleen zal het aventuur niet lang duren, door hebzucht en steeds rijker er van willen worden krijgt Echteld de schop van pride en verziekt dan Johan Vos contacten met Pride. NU niet gaan bleren dat ik ouwehoer maar afwachten en kijken :wink:

Deuce
12-01-2006, 19:25
Erm als Echteld er zo ontzettend rijk van wilde worden, dan ging hij lekker verder met zn manage etc.

Dit is meer kopzorgen en investeren dan ontzettend rijk worden....heb dat van veel promoters gehoord, maar denk niet dat Appy een hebzuchtig iemand is...allerminst zelfs...

Verder heeft Appy fedor onder zn management...dus pride schopt helemaal niemand :lol:

Anonymous
13-01-2006, 08:14
Erm als Echteld er zo ontzettend rijk van wilde worden, dan ging hij lekker verder met zn manage etc.

Dit is meer kopzorgen en investeren dan ontzettend rijk worden....heb dat van veel promoters gehoord, maar denk niet dat Appy een hebzuchtig iemand is...allerminst zelfs...

Verder heeft Appy fedor onder zn management...dus pride schopt helemaal niemand :lol:

Wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in.
Appy Echteld is helemaal niet loyaal en denkt alleen aan zijn eigen kop. Gelukkig zijn er mensen met verstand die dit door hebben.

Mephisto
13-01-2006, 08:56
Appy Echteld is helemaal niet loyaal en denkt alleen aan zijn eigen kop. Gelukkig zijn er mensen met verstand die dit door hebben.

Ehhh... werken we niet allemaal voor onze eigen centen? Of is het managen van topvechters met royale gages alleen weggelegd voor vrijwilligers? Je gelooft zeker ook nog in Sinterklaas (oeps, heb ik nu iets verteld wat je nog niet wist :roll: )

Marco (scheids)
13-01-2006, 08:57
Pleur nou eens op met al dat stomme guest gelul en blijf eens ON TOPIC !!!

Mephisto
13-01-2006, 08:58
sorry Marco :oops:

:lol: Klinkt wel goed trouwens zo 'n gala, dacht eerst dat het over het gala in Engeland ging waar o.a. Allistair vecht

Marco (scheids)
13-01-2006, 09:58
Was niet tegen jou Mephisto .... jij ben immers geen guest ...lol...

remco pardoel
13-01-2006, 11:17
als je commentaar hebt
is dat alleen maar goed. zet wel je naam erbij
wat mij een goed plan lijkt als iemand commentaar geeft..
dat de mods even je plaats en ip adres erbij vermelden
dan weten we allemaal wie wat zegt
is wel zo eerlijk en open

gewoon een beetje schreeuwen kan iedereen
als Apy zo slecht was geweest dan was ie allang uit de roulatie geweest.
Niet vergeten dat Apy, Bas Boon, Hans, Chris, sorry voor de mensen die ik vergeten ben, hun nek hadden uitgestoken om de eerste gala's op te zetten.

Apy is voor mij een goed mens
Hij was tenslotte degene die me benaderde voor een comeback na een beenbreuk.
heeft me nooit gepushet en daar zouden andere promoters / managers een voorbeeld aan moeten nemen.

Mma_fiend
13-01-2006, 11:43
Ik kan melden dat dit gala plaats gaat vinden in april en dat het in Amsterdam zal zijn. Ik weet niet of ik meer kan vertellen zodra ik het weet maak ik meer bekend.