PDA

View Full Version : Michael "the hammer" Knaap



Anonymous
12-01-2006, 14:48
Eindelijk gaat dit grote talen zijn rentree maken in de ring, tegen wie willen jullie hem zien ?

Anonymous
12-01-2006, 15:17
Dat is groot nieuws!!! als het maar niet tegen Dick Slagmolen is!

Ton
12-01-2006, 16:21
Heel erg vet, Knaap is altijd een spectakel om te zien vechten!
Zou hem graag een rematch zien vechten tegen Thonhauser!

Succes iig Knaap!

Marco (scheids)
12-01-2006, 16:25
Thonhauser
Dave Paul
Dion Staring
Gegard Mousasi

honingdas
12-01-2006, 16:39
Peter Verschuren... :lol: Knaap staat nog een tandje achter! ;)

knaap
12-01-2006, 18:06
Peter Verschuren... :lol: Knaap staat nog een tandje achter! ;)

2 tandjes :wink:

Ben
12-01-2006, 19:38
hoe komt het dat je zo lang niet hebt gevochten dan

Anonymous
12-01-2006, 20:33
Tegen Dave Paul!

Wheelie
12-01-2006, 20:33
Succes Michael en ik kom zeker kijken, hou me op de hoogte ;)

knaap
12-01-2006, 21:43
ik had een blesure aan me knie maar ben er volledig van hersteld

knaap
13-01-2006, 10:38
ik kom uit voor team Z.O.D. (henk kuiper)
een nieuw team uit emmen

Deuce
13-01-2006, 10:41
Maar je bent toch niet weg bij Schreiber? Ik las althans dat je iets voor jezelf begon in Groningen en dat Bob er af en toe les zou geven?

knaap
13-01-2006, 10:47
ben ook weg bij bob, en ik ga les geven in emmen.
en ja bob zal gerust een keer een seminar komen geven maar het is niet de dojo in groningen waar bob weleens les geeft

Anonymous
13-01-2006, 12:33
Waarom ben je bij Bob weg? Is het de reisafstand?

Groet

knaap
13-01-2006, 17:02
ja vind het een beetje dom om 5 uur te gaan rijden voor een uurtje trainen

Anonymous
13-01-2006, 18:33
hey mike is toch een mooi loopie met je honden kleine stukje :lol:

HUNEBED
14-01-2006, 00:17
team Z.O.D. ? coole naam mienjonguh !!!! moej ook maar opkoomn met 'n Harley onder de kont

Anonymous
14-01-2006, 09:12
Samen met Bob heb jij wel de mooiste opkomst !!!!

HUNEBED
14-01-2006, 12:10
oja tegenstander, Yvel vs. Knaap als Knaap weer 'n paar wedstrijdjes heeft geknokt moet-ie daar over een half jaar ofzo maar 's tegen gaan aantreden.

Arno verbraak
14-01-2006, 17:22
michael knaap vs dave paul zou ik echt kicken vinden!!!!!
wat jullie?

Anonymous
14-01-2006, 19:21
He Michael, een rematch tegen Olaf in t Veld zou een leuke comeback zijn toch!

Anonymous
14-01-2006, 21:23
peet kom op hey olaf vind ik zelf een beetje lullig voor knaap om dat te zeggen olaf mag eerst wel eens tegen slagmolen :lol:

Justinian
15-01-2006, 09:55
peet kom op hey olaf vind ik zelf een beetje lullig voor knaap om dat te zeggen olaf mag eerst wel eens tegen slagmolen :lol:
Hoezo? Als ik me niet vergis heeft Olaf de vorige partij gewonnen. Dave Paul is ook een goeie optie.

Marco (scheids)
15-01-2006, 11:03
Volgens mij vecht Olaf niet meer ....

Anonymous
15-01-2006, 11:51
gaat knaap trouwens wel weer op dat gewicht vechten??????

Anonymous
15-01-2006, 13:25
peet kom op hey olaf vind ik zelf een beetje lullig voor knaap om dat te zeggen olaf mag eerst wel eens tegen slagmolen :lol:
Hoezo? Als ik me niet vergis heeft Olaf de vorige partij gewonnen. Dave Paul is ook een goeie optie.

ja inderdaad Micheal Knaap vs Dave Paul dat lijkt me vet twee jonge talenten!!!!

Anonymous
15-01-2006, 13:32
Micheal Knaap Vs Dave Paul
Als hij een beetje de man is, word het deze partij.
Dave staat klaar Voor knaap ;)

Anonymous
15-01-2006, 13:36
Micheal Knaap zal verliezen van Dave, Olaf in t veld en Dave paul komen van de zelfde Gym, zelfde qualiteiten dus knaap heeft geen schijn van kans tegen Dave paul. Maar als hij een beetje lef in z'n donder heeft Moet hij vechten tegen Dave Paul

Ronny
15-01-2006, 14:04
Micheal Knaap zal verliezen van Dave, Olaf in t veld en Dave paul komen van de zelfde Gym, zelfde qualiteiten dus knaap heeft geen schijn van kans tegen Dave paul. Maar als hij een beetje lef in z'n donder heeft Moet hij vechten tegen Dave Paul

lekker argument
als je een beetje verstand in je donder hebt???

Anonymous
15-01-2006, 15:54
haha wat is dat nou voor domme opmerking kwam die nathan schouten ofzo ook niet van die zelfde sportschool :lol:

Anonymous
15-01-2006, 15:58
hey slimpie knaap heb altijd bij bob getraind en bob heeft wel eens gewonnen van gilbert dus knaap wint nu ook gewoon makkelijk van gilbert zo is het toch doe toch niet zo dom man :shock:

Anonymous
15-01-2006, 15:58
hey slimpie knaap heb altijd bij bob getraind en bob heeft wel eens gewonnen van gilbert dus knaap wint nu ook gewoon makkelijk van gilbert zo is het toch doe toch niet zo dom man :shock:

Anonymous
15-01-2006, 16:17
haha wat is dat nou voor domme opmerking kwam die nathan schouten ofzo ook niet van die zelfde sportschool :lol:
Nathan verloor wan wegen een rib blesure, dat weet knaap ook. Als knaap nu Rematch vecht tegen nathan zal hij gegarandeert verliezen, vechters van Vc de groot zijn van top Qualiteit

Deuce
15-01-2006, 16:24
LOL wat een domme inhoud hier weer...

Het verhaaltje van mijn teamgenoot heeft van die gewonnnen en dus wint hij ook van hem gaat echt niet meer op..

Bob schrijber heeft destijds van zentsov verloren, knaap heeft van m gewonnen? Doest it make sense? nope......

Alles kan gebeuren...

Anonymous
15-01-2006, 16:39
als je ergens last van heb moet je gewoon lekker niet vechten en vechters van vc de groot top kan er niet 1 die echt bij de top zit hoor ja en als je olaf en dave paul nu al top noemt zit jij zeker in je eigen wereldje dat zag je laatst maar weer met olaf tegen dave maarja in jou ogen zijn ze top :lol:

Ossie
15-01-2006, 16:59
als je ergens last van heb moet je gewoon lekker niet vechten en vechters van vc de groot top kan er niet 1 die echt bij de top zit hoor ja en als je olaf en dave paul nu al top noemt zit jij zeker in je eigen wereldje dat zag je laatst maar weer met olaf tegen dave maarja in jou ogen zijn ze top :lol:

Ik begrijp hier gewoon geen donder van :?

Ooit van leestekens gehoord?

ninjamo
15-01-2006, 17:06
knaap is top hij is 1 van de weinige die een draw heeft tegen kongo
terwijl ie veel lichter dan de man was
bij deze wens ik je veel succes met je come back

HUNEBED
15-01-2006, 17:12
iedere tegenstander is anders en als A van B wint en B wint van C dan hoeft A toch niet bij voorbaat van C te winnen !? ofwel...

Ronny
15-01-2006, 17:20
hunebed...ik heb het gevoel dat een discussie zinloos is....bespaar je de moeite

Anonymous
15-01-2006, 17:26
speciaal voor jou ossie

als je ergens last van heb moet je gewoon lekker niet vechten.en vechters van vc de groot top!kan er niet 1 die echt bij de top zit.ja en als je olaf en dave paul nu al top vind zit jij zeker in je eigen wereldje.zag je laatst maar weer met olaf tegen dave.d.maar in jou ogen zijn ze top :lol:

zo goed ossie! of moet ik het voor jou nog effe in het duits doen.begrijp je misschien beter enschede toch :lol:

Anonymous
15-01-2006, 20:06
speciaal voor jou ossie

als je ergens last van heb moet je gewoon lekker niet vechten.en vechters van vc de groot top!kan er niet 1 die echt bij de top zit.ja en als je olaf en dave paul nu al top vind zit jij zeker in je eigen wereldje.zag je laatst maar weer met olaf tegen dave.d.maar in jou ogen zijn ze top :lol:

zo goed ossie! of moet ik het voor jou nog effe in het duits doen.begrijp je misschien beter enschede toch :lol:

ben je jaloers dat hij iemand als idol ziet laat em lekker met rust

Jochem
15-01-2006, 20:08
Het hoeft niet in het Duits, maar nu een keer in het Nederlands zou wel fijn zijn. Heb je soms op dezelfde middelbare school als Yoda gezeten.

Anonymous
15-01-2006, 20:22
nee volgens mij niet bij yoda maar bij je moeder kan dat :lol:

The Bulldog
15-01-2006, 20:43
knaap is top hij is 1 van de weinige die een draw heeft tegen kongo
terwijl ie veel lichter dan de man was
bij deze wens ik je veel succes met je come back

Dat is inderdaad een topprestatie van hem...
Ben benieuwd wat voor een vuurwerk knaap ons nog gaat brengen en ik denk dat jjij toch behoorlijk kan inschatten wat deze man in zijn mars heeft...

daryl_f
15-01-2006, 21:26
Ik hoop dat het Micheal Knaap Vs Dave Paul word, Dat zou ik echt kicken vinden, Als het die Partij word ben ik er zeker bij!! Jullie ? Knaap Vs Yvel Of knaap Vs Starring Lijk me ook kicken, Maar ik hoop Dave Paul nieuw talend!! Wat vinden jullie ?

Wheelie
15-01-2006, 21:43
Ik vind het gewoon cool dat Michael weer de ring in gaat, maak mij niet uit tegen wie.
Dave Paul is zeker een leuke en sportieve tegenstander maar Dion zou ook leuk zijn ;)
@ guests, jullie kunnen ook inloggen hoor :roll:

Ossie
15-01-2006, 21:48
speciaal voor jou ossie

als je ergens last van heb moet je gewoon lekker niet vechten.en vechters van vc de groot top!kan er niet 1 die echt bij de top zit.ja en als je olaf en dave paul nu al top vind zit jij zeker in je eigen wereldje.zag je laatst maar weer met olaf tegen dave.d.maar in jou ogen zijn ze top :lol:

zo goed ossie! of moet ik het voor jou nog effe in het duits doen.begrijp je misschien beter enschede toch :lol:

Na 5 keer lezen weet ik eindelijk wat je bedoelt, maar over de inhoud ben ik het desalniettemin niet eens.

daryl_f
15-01-2006, 22:01
Olaf in t'veld is nu zijn eigen MMA gym begonnen Te Roosendaal dus hij hoort denk ik niet meer bij VC de groot...

The Bulldog
15-01-2006, 22:44
speciaal voor jou ossie

als je ergens last van heb moet je gewoon lekker niet vechten.en vechters van vc de groot top!kan er niet 1 die echt bij de top zit.ja en als je olaf en dave paul nu al top vind zit jij zeker in je eigen wereldje.zag je laatst maar weer met olaf tegen dave.d.maar in jou ogen zijn ze top :lol:

zo goed ossie! of moet ik het voor jou nog effe in het duits doen.begrijp je misschien beter enschede toch :lol:

Na 5 keer lezen weet ik eindelijk wat je bedoelt, maar over de inhoud ben ik het desalniettemin niet eens.

Hmm Nou ???? als jij een conclusie trekt dat als je van DAve D. verliest je geen topper bent...
Als je de partij hebt gezien weet je dat de partij zeer netjes naar Dave ging maar dat gezien hun vorige ontmoeting het ook een slugfest had kunnen worden...
Dave gaf zelf bij de buren aan dat hij hier op had gerekend...

Dave Paul is denk ik zeker wel een aanstormend talent(ook van V.C. de groot)
Kijk naar de lijst van Nathan dan weet je dat hij ook een en ander heeft gepresteerd...

Misschien is de defenitie van topper b9j iedereen verkeerd...

Mephisto
16-01-2006, 12:53
als je ergens last van heb moet je gewoon lekker niet vechten en vechters van vc de groot top kan er niet 1 die echt bij de top zit hoor ja en als je olaf en dave paul nu al top noemt zit jij zeker in je eigen wereldje dat zag je laatst maar weer met olaf tegen dave maarja in jou ogen zijn ze top :lol:

Voor een sportschool die in verhouding tot de rest van Nederland pas komt kijken vind ik een Nederlandse titel Rings (Olaf), een Europese titel bij de Fimac (Nathan), een open Europese amateur titel (Dave) en een Wereldtitel bij UC (Nathan) niet verkeerd. (meeste vechters van UC vechten nu in Cage Rage waar iedereen zo lyrisch over is)

Vind al het verder allemaal maar gelul, in de ring wint er één en de ander verliest. De vorm van de dag bepaalt een hoop maar achteraf moet je niet geen excuses verzinnen waarom je anders wel gewonnen zou hebben. De vechters van de Groot hebben nooit een excuus bij een verliespartij. Nathan viel tegen Knaap in voor Olaf op een Rings gala in Utrecht, Knaap was behoorlijk wat zwaarder Nathan had een oude ribblessure en zat niet lekker in zijn vel (so to speak), toch heeft hij van dat alles niets gebruikt als excuus voor zijn verliespartij, Knaap was toen gewoon de betere. Verder heeft Nathan al zijn wedstrijden tegen een tegenstander uit het (voormalig) Schreiber team gewonnen, kwaliteit te over. Toch?

Ik heb Knaap een paar keer gesproken, vindt het een sympathieke kerel met een leuke portie bluf (hé, ik ben een Zeeuw die zijn wat stug hè). Ik hoop dat hij snel weer gaat vechten, zal zich opnieuw moeten bewijzen en zal dan zeker jongens als Dave Paul en Nathan (mits de goede gewichtsklasse) op zijn pad tegenkomen. Dat de beste mogen winnen.

p.s. al dat gebluf en gedis hier vind wederom plaats door ongeregistreerde "gasten", bannen die gasten.

Patrick.

Anonymous
16-01-2006, 15:17
:lol: haha noem jij is een vechter op die geen titel heb.ze hebben allemaal wel een titel :lol:

Anonymous
16-01-2006, 16:06
vecht knaap eigenlijk nog op dat gewicht of gaat ie lichter vechten???

The Bulldog
16-01-2006, 16:07
Wat zitten sommigen toch te zeiken?!

Wees blij dat 1 van onze grootste zwaargewichttalenten weer de ring ingaat!
Gezien de namen die nu al genoemd worden als potentiële tegenstanders voor Knaap, ziet het ernaar uit dat we alweer een aantal mooie partijen tegemoet kunnen zien.

MEE EENS...

Mephisto
17-01-2006, 12:36
Wat zitten sommigen toch te zeiken?!

Wees blij dat 1 van onze grootste zwaargewichttalenten weer de ring ingaat!
Gezien de namen die nu al genoemd worden als potentiële tegenstanders voor Knaap, ziet het ernaar uit dat we alweer een aantal mooie partijen tegemoet kunnen zien.

MEE EENS...

Wat ik zeg...toch?

chief108
17-01-2006, 22:35
team Z.O.D. ? coole naam mienjonguh !!!! moej ook maar opkoomn met 'n Harley onder de kont
LOL...
henk is goed bezig met z'n Z.O.D. gedoe...

wanneer gaat die tent nu eindelijk open???
>>nie datter nu veel van trainen komt, heb net m'n knie naar de kloten geholpen, maar da's een ander verhaal...<<

Chief108

HUNEBED
17-01-2006, 23:13
team Z.O.D. ? coole naam mienjonguh !!!! moej ook maar opkoomn met 'n Harley onder de kont
LOL...
henk is goed bezig met z'n Z.O.D. gedoe...

wanneer gaat die tent nu eindelijk open???
>>nie datter nu veel van trainen komt, heb net m'n knie naar de kloten geholpen, maar da's een ander verhaal...<<

Chief108

wat nou dan ??? lees deze week de krant maar > welke maakt niet uit ;)

chief108
19-01-2006, 08:44
team Z.O.D. ? coole naam mienjonguh !!!! moej ook maar opkoomn met 'n Harley onder de kont
LOL...
henk is goed bezig met z'n Z.O.D. gedoe...

wanneer gaat die tent nu eindelijk open???
>>nie datter nu veel van trainen komt, heb net m'n knie naar de kloten geholpen, maar da's een ander verhaal...<<

Chief108

wat nou dan ??? lees deze week de krant maar > welke maakt niet uit ;)
een krant???? :?

wtf is een krant??????
dat hebb'n weij ier niet heur...

Chief108