PDA

View Full Version : badr en rutz weer vrijgelaten.



Anonymous
12-01-2006, 21:19
badr en rutz zijn weer vrij.
staat op at5 tekst.

Edwin van os
12-01-2006, 21:55
Klopt, morgen worden ze vrij gelaten.
Ik denk dat Simon snel op het net zal verschijnen om zijn verhaal te doen. Bedankt voor het geduld en vertrouwen.
Simon en Badr hoefde blijkbaar niet de volle 30 dagen uit te dienen.

Anonymous
12-01-2006, 22:01
Klopt, morgen worden ze vrij gelaten.
Ik denk dat Simon snel op het net zal verschijnen om zijn verhaal te doen. Bedankt voor het geduld en vertrouwen.
Simon en Badr hoefde blijkbaar niet de volle 30 dagen uit te dienen.

dat is mooi!

Ronald
12-01-2006, 22:17
Goed om nu binnenkort het verhaal uit hun eigen mond te horen. Ik ben ook erg benieuwd of de zaak nu afgehandeld is of dat er nog een proces volgt.

marcelt
12-01-2006, 22:23
Van de site van Rutz Promotions (gastenboek):

Met betrekking tot de verschenen berichten over Simon, wil ik
graag het volgende mededelen:

Informatie daarover zal snel te vinden zijn op de grote
vechtsportfora ( www.mixfight.nl , www.fighttalk.nl,
www.kickbox.nl).

Highline
12-01-2006, 23:53
er ontbreekt in stuk in je post marcelt?? iig mooi nieuws

marcelt
13-01-2006, 00:10
Ja ik heb alleen eruit gehaald wat van belang was. De rest ging over geruchten in het gastenboek van Rutz.

A-team
13-01-2006, 00:49
blij dat ze vrij zijn

Anonymous
13-01-2006, 10:07
Ben benieuwd naar het tegenbericht op het bericht van Jeroen Winters.

Anonymous
13-01-2006, 10:47
Heeeeeeeeeee dit had ik zei de guest gisteren al gepost.






Ben benieuwd naar het tegenbericht op het bericht van Jeroen Winters.

Jeroen winters is een walgelijk karakter, waarom word zijn naam nog genoemd?

Anonymous
13-01-2006, 11:07
Is het niet zo dat Winters ook belang heeft bij het doorgaan van de activiteiten van Rutz? Geen gala's=immers geen inkomsten voor de vechters van Winters.
Of zie ik dit verkeerd?

micha
13-01-2006, 11:12
--- Mickey ---

Micha, we snappen het.. Je mag Winters niet..

--- / Mickey ---

Deuce
13-01-2006, 11:17
Micha, ga je nu bij elke post vermelden wat je van winters & tuinkabouters vind...begint beetje eentonig te worden vind je niet ;)

Mickey
13-01-2006, 12:29
Klopt, morgen worden ze vrij gelaten.
Ik denk dat Simon snel op het net zal verschijnen om zijn verhaal te doen. Bedankt voor het geduld en vertrouwen.
Simon en Badr hoefde blijkbaar niet de volle 30 dagen uit te dienen.

Ah mooi! Dan gaat het allemaal misschien toch nog lukken met de ArenA! Ik kan me voorstellen dat dit misschien even op losse schroeven heeft gestaan..

Anonymous
13-01-2006, 12:36
--- Mama ---

Ook deze gast moet zich netjes kunnen gedragen en niet anoniem mensen gaan afzeiken.
En helemaal niet met hoofdletters, alsof het belangrijk was wat je te melden hebt

--- / Mama ---

Johan H
13-01-2006, 12:38
het is beter dat ze weer op vrije voeten zijn....

Anonymous
13-01-2006, 12:45
Ben toch benieuwd wat er nu echt gebeurt is dwz zijn ze nu echt "gepakt" omdat ze aan de vechtsport zijn verbonden of was het echt zo ernstig dat ze al die tijd terecht zijn vastgehouden. Als het het eerste betreft kan ik me voorstellen dat er een behoorlijk schadeclaim van Rutz richting justitie gaat...

TommySoprano
13-01-2006, 13:04
einde speculaties, eindelijk......

cactusdre
13-01-2006, 13:27
Ben benieuwd naar het tegenbericht op het bericht van Jeroen Winters.

Winters zal wel in beroep gaan tegen hun vrijlating :lol:

LMAO. Sinds dit is gebeurd vind ik het nieuwe nummer van Shakira: "Don't Badr" steeds leuker worden. :lol:

Anonymous
13-01-2006, 18:01
Was het niet zo dat je met een strafblad Japan niet binnenkomt? Zou lullig zijn als Badr of Rutz dit overkomt. Zie hieronder een (oud) stukje waarin wordt gemeld dat Tyson Japan niet binnenkomt omdat hij een strafblad heeft. Vraag me trouwens af hoe ze dat in Japan checken. Ik neem aan dat ze niet van iedereen gegevens bij het justitieel register opvragen.

Almeerder wellicht tegen Mike Tyson

————————————————†”——————

De kans is groot dat K1-wereldkampioen Remy Bonjasky uit Almere dit jaar tegen boksgigant Mike Tyson gaat vechten. Dit zegt Michel Moet, manager van Bonjasky.

K1 is de zwaarste vechtsport in de wereld en Mike Tyson zou een contract ondertekend hebben, waardoor hij tegen de Almeerder uitkomt in die klasse. K1 is vooral populair in Japan.

Mike Tyson heeft echter een strafblad en mag Japan niet in, dus wordt het gevecht met Bonjasky in Amerika of Nederland gehouden.

————————————————†”——————

Muay Thai Elite
13-01-2006, 18:12
De vechtsportwereld en zijn slechte GTST-gezeik... Wat zijn er toch nerds soms...

Justinian
13-01-2006, 18:18
Was het niet zo dat je met een strafblad Japan niet binnenkomt? Zou lullig zijn als Badr of Rutz dit overkomt. Zie hieronder een (oud) stukje waarin wordt gemeld dat Tyson Japan niet binnenkomt omdat hij een strafblad heeft. Vraag me trouwens af hoe ze dat in Japan checken. Ik neem aan dat ze niet van iedereen gegevens bij het justitieel register opvragen.

Almeerder wellicht tegen Mike Tyson

————————————————†”——————

De kans is groot dat K1-wereldkampioen Remy Bonjasky uit Almere dit jaar tegen boksgigant Mike Tyson gaat vechten. Dit zegt Michel Moet, manager van Bonjasky.

K1 is de zwaarste vechtsport in de wereld en Mike Tyson zou een contract ondertekend hebben, waardoor hij tegen de Almeerder uitkomt in die klasse. K1 is vooral populair in Japan.

Mike Tyson heeft echter een strafblad en mag Japan niet in, dus wordt het gevecht met Bonjasky in Amerika of Nederland gehouden.

————————————————†”——————
Volgens mij kreeg hij geen werkvergunning.

Quato
13-01-2006, 19:08
Je komt er prima binnen met strafblad, maar krijgt alleen geen werkvergunning zoals Justinian al zegt.

Tis natuurlijk sowieso niet te doen om alle reizigers te controleren op een eventueel strafverleden. Daarnaast zijn er genoeg landen die dit niet zo bijhouden als hier in Nld, waardoor het onmogelijk wordt dit te controleren.

Simon zal hier geen problemen van ondervinden, want die hoeft niet perse een werkvergunning, maar Badr kan z'n toekomst in Japan wel eens vergald hebben wanneer het strafbaar feit zwaar genoeg is.

Halfshot
13-01-2006, 19:12
Ik ga geen namen noemen, maar er zijn zat Nederlandse vechters met een paar a4tjes strafblad.
Die gewoon gevochten hebben in Japan.

micha
13-01-2006, 19:51
Ik ga geen namen noemen, maar er zijn zat Nederlandse vechters met een paar a4tjes strafblad.
Die gewoon gevochten hebben in Japan.

:wink: :wink: :wink: ik wou het niet zeggen

Deuce
13-01-2006, 20:10
LOL inderdaad...als japanse promoters vragen naar een vechter zn record...

Moet je altijd even vragen of het gaat om fight record...of criminal record :lol:

Paganstars
14-01-2006, 01:00
LOL inderdaad...als japanse promoters vragen naar een vechter zn record...

Moet je altijd even vragen of het gaat om fight record...of criminal record :lol:

flauwe opmerking deuce :P

redjuh
14-01-2006, 01:51
ik vind hem erg sterk hehehe

Anonymous
14-01-2006, 02:13
ik vind hem erg sterk hehehe

ik ook, en ook erg richting waarheid, maar dat wil nooit iemand horen

redjuh
14-01-2006, 03:48
ja aan de andere kant, of je nou vechter bent of niet, iedereen heeft wel es een borreltje teveel op, iedereen wordt wel es geprovoceerd door iemand die geen flauw benul heeft wie de ander is etc etc, dus tja...

maarrrr als vechter/topsporter moet je je toch boven sommige zaken weten te stellen

Anonymous
14-01-2006, 09:36
we maken allemaal fouten waarvan je de gevolgen later pas ondervind. Omdat iedereen Bdr en Simon kent of denkt te kennen, weet iedereen zeker dat zij dat in hun positie nooooooit gedaan zouden hebben. Wat een onzin. Dat het dom is daar zijn we het over eens dat zullen ze zelf ook wel vinden, maar iedereen maakt fouten wwarbij je later denkt, ai dit had ik beter anders aan kunnen pakken. Vind niet dat wij mogen veroordelen

A-team
14-01-2006, 11:36
LOL inderdaad...als japanse promoters vragen naar een vechter zn record...

Moet je altijd even vragen of het gaat om fight record...of criminal record :lol:

:mrgreen:

Justinian
14-01-2006, 11:44
Vind niet dat wij mogen veroordelen
... dat vind ik ook, daar hebben we in Nederland rechters voor.

Anonymous
14-01-2006, 11:44
Zijn de heren nu vrijgelaten , of niet ? en zo ja krijgen wij dan nog een hopenlijk eerlijk andwoord op de vraag waarom de heren voor zoveel ophef hebben gezorgd . Mischien kan de schade aan de sport dan beperkt blijven .

Deuce
14-01-2006, 11:50
Ja ze zijn vrij, maar wat achtelijk he guest dat Simon nadat hij een paar weken bij zn gezin weg is geweest, waaronder met kerst...Niet meteen vanuit de bak naar een internet cafe is gerend om daar gelijk verantwoording af te leggen aan een of ander forum...*zucht*

harry
14-01-2006, 12:09
Zijn de heren nu vrijgelaten , of niet ? en zo ja krijgen wij dan nog een hopenlijk eerlijk andwoord op de vraag waarom de heren voor zoveel ophef hebben gezorgd . Mischien kan de schade aan de sport dan beperkt blijven .

Haha da's een goeie :?
Volgens mij zijn wij(?) en de media degene die de ophef maakte haha...
En volgens mij zijn hun niemand en dan ook niemand een verklaring verschuldigd. Dat maken ze verder zelf wel uit of ze dat willen of niet.

Anonymous
14-01-2006, 12:19
Rustig maar, wou allen maar eten of ze nu vrij zijn ,e n of we het hele verhaal nog te horen krijgen , zodat eventueele schade beperkt of helemaal niet aanwezig is , bedoelde het positief. niet zo gouw bijdehand reageren jongelieden :lol:

harry
14-01-2006, 12:22
Rustig maar, wou allen maar eten of ze nu vrij zijn ,e n of we het hele verhaal nog te horen krijgen , zodat eventueele schade beperkt of helemaal niet aanwezig is , bedoelde het positief. niet zo gouw bijdehand reageren jongelieden :lol:

Ik bedoelde het ook niet zo lullig als het er staat :wink:

ulysse
14-01-2006, 12:29
Ik heb Badr gisteravond persoonlijk gesproken,
hij kwam zeer relaxed en ontspannen over!!!

Hij was erg blij weer 'los' te zijn (waren zijn eigen woorden)

Badr gaf aan, er weer keihard tegen aan te gaan!!!!! :D