PDA

View Full Version : Planning 2H2H voor 2006!



2h2h
14-01-2006, 18:49
Beste vechtsportliefhebbers,

Na een naar onze mening zeer geslaagd gala in december en een paar weken vakantie is 2h2h alweer vollop bezig met de planning van het komende jaar. Allereerst zal er 18 februari weer een 2h2h/m1 show plaatsvinden in St. Petersburg waar verschillende Nederlandse vechtsporters in actie zullen komen. Naar alle waarschijnlijkheid zal er vervolgens in maart weer een beginnersgala Ã* la badhoevedorp worden gehouden maar deze keer in Leiden.

Daarnaast zal er waarschijnlijk in april een landen toernooi worden georganiseerd in Amsterdam. Dit toernooi zal in samenwerking zijn met Pride Japan.
Het zal een toernooi worden bestaande uit 4 landen die ieder een vechter levert in de gewichtsklasses -63, -73,-83,-93 & zwaargewicht.

De samenwerking met Pride bestaat uit het feit dat de winnaars van het toernooi de mogelijkheid krijgen om in Japan in een door Pride georganiseerde show te vechten. Dit kan zijn de Deepshow, Bushido of Pride.

Zodra er meer bekend is over bovenstaande evenementen maken wij dat vanzelfsprekend via de verschillende Fora bekend!

2H2H

The Bulldog
14-01-2006, 20:01
Als dat allemaal zo uitpakt als nu door jullie aanagekondigd is het een super opstap mogelijkheid...

Ben benieuwd hoe jullie gaan selecteren wie mag mee doen uit ons mooie land...

Justinian
14-01-2006, 20:13
Damn, goed bezig!

Dennuz
14-01-2006, 20:17
Damn, goed bezig!

Ik zie mogelijkheden Justi ;)

Justinian
14-01-2006, 20:40
Damn, goed bezig!

Ik zie mogelijkheden Justi ;)
Ik ook, maar dan moet je wel hard door blijven trainen!

Dennuz
14-01-2006, 20:48
Damn, goed bezig!

Ik zie mogelijkheden Justi ;)
Ik ook, maar dan moet je wel hard door blijven trainen!

Haha, ik doelde meer op jou..

Wheelie
15-01-2006, 12:38
Mooi, 2h2h is weer goed bezig :P

The Bulldog
15-01-2006, 13:05
Damn, goed bezig!

Ik zie mogelijkheden Justi ;)
Ik ook, maar dan moet je wel hard door blijven trainen!

hehehe :lol:

Anonymous
15-01-2006, 13:19
Beste vechtsportliefhebbers,

Na een naar onze mening zeer geslaagd gala in december en een paar weken vakantie is 2h2h alweer vollop bezig met de planning van het komende jaar. Allereerst zal er 18 februari weer een 2h2h/m1 show plaatsvinden in St. Petersburg waar verschillende Nederlandse vechtsporters in actie zullen komen. Naar alle waarschijnlijkheid zal er vervolgens in maart weer een beginnersgala Ã* la badhoevedorp worden gehouden maar deze keer in Leiden.

Daarnaast zal er waarschijnlijk in april een landen toernooi worden georganiseerd in Amsterdam. Dit toernooi zal in samenwerking zijn met Pride Japan.
Het zal een toernooi worden bestaande uit 4 landen die ieder een vechter levert in de gewichtsklasses -63, -73,-83,-93 & zwaargewicht.

De samenwerking met Pride bestaat uit het feit dat de winnaars van het toernooi de mogelijkheid krijgen om in Japan in een door Pride georganiseerde show te vechten. Dit kan zijn de Deepshow, Bushido of Pride.

Zodra er meer bekend is over bovenstaande evenementen maken wij dat vanzelfsprekend via de verschillende Fora bekend!

2H2H

hoe zit het met de dvd van de afgelopen gala in Maastricht ????
het was een super gala en super georganiseerd die wil ik wel in mijn collectie hebben van 2H2H

groetjes Peter

Anonymous
16-01-2006, 15:41
Waar in Leiden zal dit gehouden worden? Is er al een plaats bekend?

2h2h
16-01-2006, 16:10
Eind van deze week zal er in ieder geval aangaande het amateurgala in maart meer bekend worden.

Dat wil zeggen de datum, locatie aanvangstijd etc. zal hier dan gepost worden.

Met viendelijek groet,

2H2H

remco pardoel
16-01-2006, 17:13
Jullie bepalen zelf de selectie
iedereen kan en mag meedoen!

de beste mag gaan