PDA

View Full Version : Denise ris vs Hartice ozyurt 11 feb



Anonymous
16-01-2006, 17:10
dit wordt een hele mooie partij wees erbij dames a-klasse max 65 kilo.ze hebben al eerder tegenmekaar gestaan en toen heeft de hatice ozyurt gewonnen op pnt.wordt een spetter partij dus wees erbij 11 feb zilvermeeuwen(zaandam)

Ronald
16-01-2006, 19:34
Heb je toevallig een poster en de rest van de line up?

jojo
16-01-2006, 23:51
ik weet wel dat er ook gasten van onze sportschool moeten vechten freefight en 1tje kickbox

Anonymous
17-01-2006, 01:00
dit wordt zeker een mooie dames partij.in deze partij wordt er tenminste gevochten beiden zijn toppers goede vechters,kleine turkse hatice team santing harde meid denise ris van rock gym ex ned kampioen.hatice had tochal 1 keer van haar gewonnen in doordrecht?????
wens ze veel geluk beiden laat de beste winnen,ik gun het ze alle twee.
afz pieter en kristel

Anonymous
18-01-2006, 01:21
dit wordt een knaller partij.ja het was in doordrecht ik was er ook bij toen hebben ze beiden een spetter partij neergezet,toen heeft de kleine felle hatice gewonnen en laten zien wie de baas was in de ring en dat was zij namelijk.terecht en dik gewonnen hatice.kijken wat de uitslag nu wordt ben benieuwd!!!!!!!!!! in zaandam toch? die sportveld klopt dat?????
mensen rdam grote schuimparty binnenkort wees erbij intree 20 :) €

Anonymous
18-01-2006, 10:59
waarom altijd de kleine felle turkse hatice begint saai te worden!

Anonymous
18-01-2006, 16:27
Niemand de line up ervan??

Anonymous
23-01-2006, 16:26
ja je hebt gelijk waarom de kleine felle hatice zeg gewoon hatice dan begrijpen mensen het ook wel denk ik :) of niet dan!!!
klein is ze ok daar kan ze ook niks aan doen ja en fel is ze zeker en ja hard is ze nou eenmaal ook haha,maar ik ga zeker naar deze partij en natuurlijk ook voor de andere partijen hihihi ;)
hatice wens je veel geluk meid laat weer zo'n harde partij zien :) niet laten huilen he netals de vorige keer whahah :) doeiiiii

jojo
23-01-2006, 17:26
ja je hebt gelijk waarom de kleine felle hatice zeg gewoon hatice dan begrijpen mensen het ook wel denk ik :) of niet dan!!!
klein is ze ok daar kan ze ook niks aan doen ja en fel is ze zeker en ja hard is ze nou eenmaal ook haha,maar ik ga zeker naar deze partij en natuurlijk ook voor de andere partijen hihihi ;)
hatice wens je veel geluk meid laat weer zo'n harde partij zien :) niet laten huilen he netals de vorige keer whahah :) doeiiiii

moest denise vorige keer huilen?
of bedoel je mij :!:

Mighty Me
23-01-2006, 20:08
Als ze jou bedoelen slaat het nergens op want jij moest huilen om een hele andere reden.
en laat ze maar lullen want je hebt toch gewonnen

someone
23-01-2006, 21:00
lekker laten kletsen JoJo!!! Je weet het, het zijn guests!

Ik denk dat als Denise de optimale voorbereiding kan hebben die ze nodig heeft, dat ze nog voor een verassing kan zorgen heb 2x tegen haar gevochten, 1x gewonnen, 1x onbeslist (waar we het niet eens mee zijn, maar ok), let maar op, die gaat knallen!!!

jojo
24-01-2006, 12:07
ik gun het ze allebei wel hatice hele toffe meid ook buiten de ring en denise die partijen die ik heb gezien voor haar come back waren ook hard en goed dus ben benieuwd ik ga zeker kijken

Anonymous
24-01-2006, 12:44
lekker laten kletsen JoJo!!! Je weet het, het zijn guests!

Ik denk dat als Denise de optimale voorbereiding kan hebben die ze nodig heeft, dat ze nog voor een verassing kan zorgen heb 2x tegen haar gevochten, 1x gewonnen, 1x onbeslist (waar we het niet eens mee zijn, maar ok), let maar op, die gaat knallen!!!

de laatste partij van denise was niet erg best ,ze vocht geloof ik tegen germaine. Moet zeggen dat ik niet onder de indruk was van deze dame dennise riz en dat was ik laatst wel van hatice

en dat ze tegen jou heeft gestaan zegt toch niks over deze partij???elke partij is een andere partij en kan altijd anders aflopen

in mijn ogen doet hatice het iets beter dan denise maar laten we afwachten tot ze daadwerkelijk hebben gevochten de uitslag zal mij benieuwen... succes bijde dames

Anonymous
24-01-2006, 12:49
ja je hebt gelijk waarom de kleine felle hatice zeg gewoon hatice dan begrijpen mensen het ook wel denk ik :) of niet dan!!!
klein is ze ok daar kan ze ook niks aan doen ja en fel is ze zeker en ja hard is ze nou eenmaal ook haha,maar ik ga zeker naar deze partij en natuurlijk ook voor de andere partijen hihihi ;)
hatice wens je veel geluk meid laat weer zo'n harde partij zien :) niet laten huilen he netals de vorige keer whahah :) doeiiiii

moest denise vorige keer huilen?
of bedoel je mij :!:

jojo als je nou niet zo snel op je teentjes getrapt ben,je voelt je wel erg snel aangesprokken !
zolang je naam niet genoemd wordt en het niet duidelijk over jou gaat laat het dan en gaat het onderwerp niet juist naar boven halen

jij weet je redene toch zelf waarom dat gebeurden laat het dan voor wat het is!!!

jojo
24-01-2006, 12:56
ja je hebt gelijk waarom de kleine felle hatice zeg gewoon hatice dan begrijpen mensen het ook wel denk ik :) of niet dan!!!
klein is ze ok daar kan ze ook niks aan doen ja en fel is ze zeker en ja hard is ze nou eenmaal ook haha,maar ik ga zeker naar deze partij en natuurlijk ook voor de andere partijen hihihi ;)
hatice wens je veel geluk meid laat weer zo'n harde partij zien :) niet laten huilen he netals de vorige keer whahah :) doeiiiii

moest denise vorige keer huilen?
of bedoel je mij :!:

jojo als je nou niet zo snel op je teentjes getrapt ben,je voelt je wel erg snel aangesprokken !
zolang je naam niet genoemd wordt en het niet duidelijk over jou gaat laat het dan en gaat het onderwerp niet juist naar boven halen

jij weet je redene toch zelf waarom dat gebeurden laat het dan voor wat het is!!!

wie zegt dat ik dat als aangesproken voel?
misschien bedoel ik het wel niet zo :wink:maar uit een geintje maja hier word van een mug een olifant gemaakt dus maar weer ontopic

wie denk jij dat gaat winnen?

Ronald
24-01-2006, 20:26
Is Denise Ris niet de vriendin van Milco Voorn of vergis ik me?

jojo
24-01-2006, 23:35
Is Denise Ris niet de vriendin van Milco Voorn of vergis ik me?
klopt als een bus :wink:

someone
25-01-2006, 00:18
lekker laten kletsen JoJo!!! Je weet het, het zijn guests!

Ik denk dat als Denise de optimale voorbereiding kan hebben die ze nodig heeft, dat ze nog voor een verassing kan zorgen heb 2x tegen haar gevochten, 1x gewonnen, 1x onbeslist (waar we het niet eens mee zijn, maar ok), let maar op, die gaat knallen!!!

de laatste partij van denise was niet erg best ,ze vocht geloof ik tegen germaine. Moet zeggen dat ik niet onder de indruk was van deze dame dennise riz en dat was ik laatst wel van hatice

en dat ze tegen jou heeft gestaan zegt toch niks over deze partij???elke partij is een andere partij en kan altijd anders aflopen

in mijn ogen doet hatice het iets beter dan denise maar laten we afwachten tot ze daadwerkelijk hebben gevochten de uitslag zal mij benieuwen... succes bijde dames


Ik zeg niet dat het niet over deze aankomende partij gaat, ik zeg dat ik Denise ken. En dan moet je niet over een partij als tegen Germaine beginnen, met alle respect maar ook Hatice zou het afleggen tegen Germaine.

Ik zeg niet dat Denise net zo is als in de partij tegen mij, maar ik weet wel hoe ze KAN vechten en hoop dat ze zo zal vechten, want dan weet ik zeker dat ze de kans heeft om te winnen!

Anonymous
25-01-2006, 18:40
Hoop alleen wel voor hatice dat ze deze keer,
op een eerlijke manier mag winnen,
of op een eerlijke manier kan verliezen.

sportgroeten jury

Anonymous
07-02-2006, 01:03
heej mensen had aan hatice gevraagd over dat gejank gedoe ze zegt het is helemaal niet voor jojo bedoelt,en over germaine zegt ze germaine is goed dat is een ding wat zeker is maar wel er zeker tegen staan ookal is ze de beste dat is is ook zo maar wij alle meiden kunnen tegen haar staan je moet alleen het lef hebben,ze zegt ik vecht tegen iedereen groot,klein wereldkampioen, maakt niet uit je kunt ze overal tegen komen waar je moet vechten wees je zelf en train ervoor dan heb je het lef om tegen iedereen te staan zo heeft zij het letterlijk tegen mij gezegt in groningen !!!!!!!!!!!! het is spontane en mooie meid om te zien dikke boobsssss :wink: tjek maar.

Anonymous
09-02-2006, 01:52
daar wil ik ook iets aan toevoegen hatice heeft het lef tegen iedereen ik weet nog dat we op een gala waren zij was gewoon in de publiek een meid die moest vechten had geen tegenstander 65+kg c klasse hatice sprong van haar stoel af en zij tegen haar trainer laat mij echt anders is het lullig voor die meid en mensen willen graag ook een dames partij zien en paar uren later ja hoor hatice in de ring eerste c partij tegen een meid die 14x gevochten heeft en 2x verl ofzoo even die hoeken van de ring laten zienen gewonnen,ik had had respect gekregen voor die kleine en toen was ze nog maar 16 jaar en nu is 19 toch haha en nog steeds klein maar een mooie meiddddd en over boobss zeker lekkerrrr maar een mooi koppie mag ook :) weetje wat een mooie wedsrtijd zal zijn op een gala dames tournement 4 vrouwen voor 1000€ germaine,hatice,duyneveld,dagmar echt dat zijn wijven met ballen hihihihihihi

Anonymous
09-02-2006, 12:05
Duyneveld is gepensioeneerd, Hatice is niks vergeleken met Germaine en Dagmar traint bij Germaine dus van dat 4 chicks tournooi gaat weinig lukken LMAO

Anonymous
09-02-2006, 12:49
Duyneveld is gepensioeneerd, Hatice is niks vergeleken met Germaine en Dagmar traint bij Germaine dus van dat 4 chicks tournooi gaat weinig lukken LMAO

haha oke maar dat zal niet gebeuren, germaine vecht echt geen toernooi van 1000 euries dat meisje zal wel aardig wat meer verdienen dan 1000,- zeker in toernooi vorm

en inderdaad dagmar train met germaine dus geen optie

en haticie respect voor haar maar die zal het ook moeilijk krijgen tegen germaine misschien eerst eens tegen dagmar van alfen leuke pot!!!!! promotors zet maar neer
]

Anonymous
09-02-2006, 12:51
Is Denise Ris niet de vriendin van Milco Voorn of vergis ik me?
klopt als een bus :wink:


hahahahaha die doen volgens mij van alles in bed, behalve dat wat ze te horen te doen :lol:

Anonymous
09-02-2006, 13:13
heeft iemand foto van hatice, ben wel benieuw naar haar uiterlijk! iedereen heeft over haar

Anonymous
09-02-2006, 16:46
Jojo, of iemand anders, waar wordt dit gala gehouden ?
wie heeft de line up ?
jury

jojo
09-02-2006, 17:06
in zilvermeeuwen zaandam
ik heb geen recente line up

shakie
09-02-2006, 17:07
maar heeft iemand een line up van de overige wedstrijden?

Anonymous
12-02-2006, 23:37
ik vindt dat hatice tegen iedereen lef heeft om te staan germaine of iemand anders dat is mijn mening ik vindt dat zij en jojo veel in petto hebben.we zien het wel maar vergis je niet in een van die dames.ik heb haar gezien in zaandam jeetje echt een lekkerwijf mooie koppie nice tits haha of mag ik dat niet zegge en vechten kan ze ook.en nog iets volgens mij weet zij niet eens dat hier over haar wordt gepraat,jojo als je haar ziet stuur haar effe hiero kan ze haar eigen mening geven,meid weet van niks er wordt zo topic over haar gegooid,1 ding is lekker dat weet ik :)

Anonymous
12-02-2006, 23:46
ja ja heb haar ook gezien in zaandam haar partij ging niet door ris had afgezegt de trainer van ris zei ze is schijtert ze wil niet ongetraind tegen haar vechten.dat vindt ik echt laag van haar want hatice traint keihard voor die partij en ze krijgt paar dagen van te voren te horen dat het niet doorgaat echt min.maar hatice stond als verzorger in de ring ik kan je wel wat vertellen over LEKKER.ik heb haar partij gezien jaar geleden ze is een knokker hard,snel,ze is wel klein maar wij noemen haat little beast hahah.want mij wel opviel in zaandam is dat ze buiten de ring een vriendelijke meid is ik zag haar namelijk met jojo das wel cool.jojo heb je haar msn zo ja regel effe pleaseee ik vind haar leuk afz dirkjan

HUNTER
12-02-2006, 23:54
je zal jezelf maar maffia gangsters noemen..... Dan ben je echt stoer LMAO

ninjamo
13-02-2006, 01:12
denise der partij was al een paar weken eerder afgezegt maar was zelf niet eens aangenomen
door denise zelf

mama
13-02-2006, 01:43
Thanks Milco voor de uitleg

Anonymous
17-02-2006, 01:05
dat is vindt ik nogmaals wel lullig voor die hatice had haar welweer willen zien vechten.ik hoorde dat ze 6 dagen van te voren te horen heeft gekregen dat haar partij niet doorging!!!ik was zelf in de kleedkamer in zaandam hoorde dennis praten met hatice en hij zei zelf ze wist dat ze moest vechten ze heeft zelf gezegt ik wil weer vechten in zaandam.jorina je bent wel arrogant zeg ik zag je met hatice staan staat niet meid jammer voor die lieve koppie van je maar die hatice naast je stond wil ik wel 1 keer een bijt uit nemen als het mocht!!!mag vast niet whaha.ze lijkt veel op ali gunyar kwa gezicht en kwa vechten ook eerlijk gezegt.jorina vs germaine :)

Hollandpride
17-02-2006, 01:57
heeft iemand foto van hatice, ben wel benieuw naar haar uiterlijk! iedereen heeft over haar

Tjek: http://www.womenkickboxing.com/hatice_ozyurt.htm

Hollandpride
17-02-2006, 02:04
ja ja heb haar ook gezien in zaandam haar partij ging niet door ris had afgezegt de trainer van ris zei ze is schijtert ze wil niet ongetraind tegen haar vechten.dat vindt ik echt laag van haar want hatice traint keihard voor die partij en ze krijgt paar dagen van te voren te horen dat het niet doorgaat echt min.maar hatice stond als verzorger in de ring ik kan je wel wat vertellen over LEKKER.ik heb haar partij gezien jaar geleden ze is een knokker hard,snel,ze is wel klein maar wij noemen haat little beast hahah.want mij wel opviel in zaandam is dat ze buiten de ring een vriendelijke meid is ik zag haar namelijk met jojo das wel cool.jojo heb je haar msn zo ja regel effe pleaseee ik vind haar leuk afz dirkjan

Dit is geen datingsite Dorkjan

Anonymous
17-02-2006, 13:27
heeft iemand foto van hatice, ben wel benieuw naar haar uiterlijk! iedereen heeft over haar

Tjek: http://www.womenkickboxing.com/hatice_ozyurt.htm

bedank! ze ziet er inderdaad mooi uit! wel 18 jaar... is beetje jong. nog paar jaartjes wachten. maar is is wel mooi!

Fr3ddy
17-02-2006, 13:40
dat is vindt ik nogmaals wel lullig voor die hatice had haar welweer willen zien vechten.ik hoorde dat ze 6 dagen van te voren te horen heeft gekregen dat haar partij niet doorging!!!ik was zelf in de kleedkamer in zaandam hoorde dennis praten met hatice en hij zei zelf ze wist dat ze moest vechten ze heeft zelf gezegt ik wil weer vechten in zaandam.jorina je bent wel arrogant zeg ik zag je met hatice staan staat niet meid jammer voor die lieve koppie van je maar die hatice naast je stond wil ik wel 1 keer een bijt uit nemen als het mocht!!!mag vast niet whaha.ze lijkt veel op ali gunyar kwa gezicht en kwa vechten ook eerlijk gezegt.jorina vs germaine :)
Guest = Hatice?

Toevallig stond ik op dat moment ook in die kleedkamer ;)

jojo
17-02-2006, 18:17
dat is vindt ik nogmaals wel lullig voor die hatice had haar welweer willen zien vechten.ik hoorde dat ze 6 dagen van te voren te horen heeft gekregen dat haar partij niet doorging!!!ik was zelf in de kleedkamer in zaandam hoorde dennis praten met hatice en hij zei zelf ze wist dat ze moest vechten ze heeft zelf gezegt ik wil weer vechten in zaandam.jorina je bent wel arrogant zeg ik zag je met hatice staan staat niet meid jammer voor die lieve koppie van je maar die hatice naast je stond wil ik wel 1 keer een bijt uit nemen als het mocht!!!mag vast niet whaha.ze lijkt veel op ali gunyar kwa gezicht en kwa vechten ook eerlijk gezegt.jorina vs germaine :)
Guest = Hatice?

Toevallig stond ik op dat moment ook in die kleedkamer ;)

ah joh lama lullen mensen die zeggen dat ik arrogant ben daar lach ik om want waarschijnlijk kunnen ze mij dan niet goed :wink:
snap weinig van je verhaal gast maar goed ik zal niet de enigste zijn oh ja en die partij komt heus wel :wink:

Anonymous
17-02-2006, 22:31
ja man lekkerwijfje ze is bijna 19 dus guest
enne heb haar partij gezien op dvd tegen jorina baars ik vondt dat hatice heeft gewonnen maar het was een mooie partij van de dames en hard,heeft iemand haar msn wil graag met haar praten,HATICE THE LITTLE BEAST IS WEL GRAPPIG TOERKOE STYLE NOEMEN WIJ DAT IN DAT IN NL HAHA

Anonymous
17-02-2006, 22:43
ja inderdaad een mooi koppie zeg jammer zo n meid is vast bezet toch???
ik zit in de leger en een vriend van mij had daar 1 keer getraind die had tegen haar gespart hij zei tegen mij die wijf is fucking een man ofzo ik vroeg lijkt ze op een vent hij zei nee ze heeft ballen ze slaat namlelijk fucking hard kijk maar naar me ribben BLOUW was wel grappig een lang jongen tegen blijkbaare kleine meid haha maar ik wil wel eens met haar freefighten mag dat;) volgens die vriend van mij is zij een heel net meisje ze vecht en pakt haar tas en gaat weg hij vroeg haar nummer en haar ANTWOORD WAS komaar op de mat dan krijg ipv num klap op je bek dan zie je nummers boven je kop dat was haar antowoord is wel grappig.marcel hou je handen hoog anders zie je ipv van nummers zwart hahaha

Anonymous
17-02-2006, 23:04
hatice turkse pride.beast staat wel bij haar en ja ze is een meid die aan haar cultuur houd code_nog want je hebt gelijk het is een hele goeie meid eerlijk,aardig en een knokker dat is mijn mening ik heb tegen haar gevochten en hatice is echt een harde meid ze heeft schijt wat ze in die 4 hoeken doet ze doet alles wat in haar kop,ik vroeg haar naar ons wedstrijd kom we gaan suipe ze zei dankje 1ste ik drink niet 2 mag niet 3 ik kom hier om te vechten 4 ik heb geen tijd voor zulke dingen 5 inp van uitgaan en suipe wat jiij blijkbaar doet ga ik naar de sportschool trainen en wachten op men volgende partij,er liep een jonge voorbij ons en floot naar haar ze keek die vent niet eens in de gezicht aan zij bleef mij in men ogen kijken en gast was lekker hij traint bij mike's gym denk ik bekende vechter zen kop is wel bekent maarja ik wil tegen marloes merza vechten die traint toch ook daar is ze nu a of nog steeds b afz jamia hoelken

Anonymous
17-02-2006, 23:08
ze is in a vechter 68 kg traine inderdaad bij mike'gym en die lekker jonge was ik whahawhahahahahaha

Anonymous
17-02-2006, 23:09
grapje hoor jamia en waar train jij dan???

A.F.
17-02-2006, 23:09
tering hey... en kan het nou ook in normaal nederlands geschreven worden allemaal. Met een punt aan het eind van een zin!! want ik snap er allemaa geen ene moer van wat hier geschreven word.

Anonymous
17-02-2006, 23:10
ergens wat gaat jou dat aan ROPPIE BOY LOOZERR

A.F.
17-02-2006, 23:13
Hey Jamia!! als je praatjes hebt ... dan kan je ook wel vertellen waar je traint!!!!

ik bedoel: jij wil toch tegen marloes vechten

Anonymous
17-02-2006, 23:13
doe een rustig POES whahahaha je hoeft niet meteen me af te miauween.ik bedoel er niks mee hoor je traint zeker bij de SLINGER whahaha

Anonymous
17-02-2006, 23:22
ik ben jullie geen verklaring schuldig willen jullie weten waar ik train binnenkort daag ik hatice weer uit dan zie je waar ik train,bericht voor hatice meid vorige liet je mij in de ring huilen dit keer ga jij janken ben goed voorbereid ookal heb jij de power en de hardheid ik heb de brains maar vindt je wel een tofwijfiieeee :) :)

Anonymous
17-02-2006, 23:26
met zo'n bek jaimia slacht hatici meteen af als je dat maar weet meid wat toppeerrr zegt GET I LIFE SWEATHEART kickboxen is blijkbaar niets voor jou maar de SLINGER wellll :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
hatice maakt je af
en maloes ook zelfs men zusje met zo'n mond kom je nergens als je dat maar weet

Anonymous
17-02-2006, 23:31
puhfffffffffff zeg er een wat jij begint vaag te doen dus you get i life ROPPIE DROPPIE BOY:)

Anonymous
18-02-2006, 00:41
nou jaimia wil best tegen je vechten hoor, ben trouwens a 64 kilo, of ben gewoon een praatjesmaker?? want zo kom je wel over...
maarre bel mike ff mn trainer want ik ben namelijk geen praatjesmaker, ik praat wel met je in de ring!

Hollandpride
18-02-2006, 00:42
Zucht, wat een stakkerds zeg!

Anonymous
18-02-2006, 12:56
nou jaimia wil best tegen je vechten hoor, ben trouwens a 64 kilo, of ben gewoon een praatjesmaker?? want zo kom je wel over...
maarre bel mike ff mn trainer want ik ben namelijk geen praatjesmaker, ik praat wel met je in de ring!

Jij moet helemaal niet praten jij bent gesloopt door Jojo

jojo
18-02-2006, 14:58
nou jaimia wil best tegen je vechten hoor, ben trouwens a 64 kilo, of ben gewoon een praatjesmaker?? want zo kom je wel over...
maarre bel mike ff mn trainer want ik ben namelijk geen praatjesmaker, ik praat wel met je in de ring!

Jij moet helemaal niet praten jij bent gesloopt door Jojo

we hebben er samen een mooie partij van gemaakt!!!
en voor de liefhebbers 3 juni kickboxgala den helder vecht ik weer tegen hatice en zal ik laten zien hoe ik normaal vecht!!! de vorige partij tegen hatice vocht ik niet zoals ik normaal vecht (weet hatice ook) wij gaan er weer alles aan doen om er een leuke spectaculaire partij van te maken!!! :wink:

Anonymous
19-02-2006, 02:07
wat een smoesje man ik heb 5 partijen van jou gezien waarvan tegen een goeie vechters hoe je zo in de ring vocht vocht je ook tegen hatice maar je moet ook toe kunnen geven dat zei eiglijk had gewonnen mensen buiten de ring weten het en zelfs de fout is toegegeven,en hatice is juistem diegene die gebrant is voor de partij dik keer laat ze geen fout maken dit keer gaat ze dubbel knallen dATMOET JIJ WETEN MISS jojo en tegen germaine mag harder traiNEN`.ik ben een iemand die zelf vecht ik heb jou zien draaien met mij samen op dezelfde gala's en heb hatice ook gezien en ik hoop dik keer dat ze mag winnen op een eerlijke manier.en laat mensen in de jury zitten die er verstand van hebben OK

Anonymous
19-02-2006, 02:14
helemaal mee eens........
hatice werd gisteren gebeld als ze vandaag zou vechten zei ze ja meteen a klasse in deventer maar 4 uur daarna wordt ze gebelt meisje heeft afgezegt wat een naaierij zeg alweer geen partij k*T
marloes 1 ding je mag stoer doen omdat je op tv bent geweest maar jorina heeft je ingemaakt jaima is een c meid ze is goed za zal het niet tegen je op kunnen nemen maar jojo,hatice,jennifer wel zo zie ja maar

Anonymous
19-02-2006, 02:18
hahahahahah top 10 vechters:meiden met ballen in de ring manssss genoeg
germaine team germaine
dagmar team germaine
duyneveld mejiro gym
hatice santing
jorina komen
jennifer fcc
hendriks sokudo gym
kim team germaine
maria die tegen germaine moet
orinta vos gym

Anonymous
19-02-2006, 02:24
helemaal mee eens perfect
harde vechters die echt met hun hart vechten
bv vindt ik gaby ballintine er ook nog bij horen ook een goeie meid maar noem je mooie vrouwen kan ik wel wat opnoemen

Hatice :)
Gaby:)
Jorina:)
Sabine hendriks:)
shila romeo wel jong maar mooie kop:(
orinta :)
verder niet zo zijn we vast nog wat maar deze meiden zie ik vaak op gala's :):):)

Anonymous
19-02-2006, 02:27
marloes stakker dat je bent wil je weer klappen hebben van jorina :) hallo laten we het bij kickbox hebben

Anonymous
19-02-2006, 03:38
hoor maloes ik praat in de ring nou dat heeft ze in iedergeval niet tegen mij gedaan daar heb ik alleen maar gepraat marloes marloes je zegt jaimia praatjesmaker maar dat ben jezelf ik praat wel in de ring hihihiihihhi :):):) ja ja het zal

Anonymous
19-02-2006, 03:41
oepsss marloes gaat down
het is vast die jeniffer die dit schreef want die sloopte haar die,die praatte namelijk die dag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! afzender goriam heerlen

Fr3ddy
19-02-2006, 13:13
IP ban?

Ronald
19-02-2006, 14:14
Hmmm... interessante discussie zeg :? . Ook zo lekker duidelijk wie nu eigenlijk wat tegen wie zegt :roll: . Maak 's een accountje aan...

Anonymous
19-02-2006, 22:13
mhuahahaha wat een haters zijn jullie zeg hahahaha jullie komen echt echt zo gefrustreerd over.. voel me gewoon vereerd dat jullie je zo druk om me maken... maarre hebben jullie geen eigen leven???

Anonymous
19-02-2006, 23:57
marloes is een wilde kat in de ring verder niks afz fcc

Devster
21-02-2006, 13:56
Dit topic is een schoolvoorbeeld van waarom je guests geen rechten moet geven om berichten te plaatsen...

Ronald
21-02-2006, 14:31
Dit topic is een schoolvoorbeeld van waarom je guests geen rechten moet geven om berichten te plaatsen...
Ik word soms zo moedeloos van dit soort posts :( . Hiervoor kun je terecht in "Forumbeleid". Blijf a.u.b. niet steeds topics vertroebelen met dit soort statements.
Als je hierop reageren wilt kun je ook terecht in "Forumbeleid". Ga dat a.u.b. niet hier doen. (http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=6841)

ICON
21-02-2006, 14:52
ik word van deze hele topic moedeloos :)

maar van dat guest gezeur ook inderdaad

Anonymous
27-02-2006, 01:11
hatice harde meid slaat als een vent en marloes je moet je tijd niet eens aan zo'n meid besteden man laat haar praten heeft ze wat tegen jou dan praat ze maar met je in de ringm,zegt genoeg

RizPekT
27-02-2006, 02:29
What the fuck happend over here?

celia
27-02-2006, 12:28
wat een smoesje man ik heb 5 partijen van jou gezien waarvan tegen een goeie vechters hoe je zo in de ring vocht vocht je ook tegen hatice maar je moet ook toe kunnen geven dat zei eiglijk had gewonnen mensen buiten de ring weten het en zelfs de fout is toegegeven,en hatice is juistem diegene die gebrant is voor de partij dik keer laat ze geen fout maken dit keer gaat ze dubbel knallen dATMOET JIJ WETEN MISS jojo en tegen germaine mag harder traiNEN`.ik ben een iemand die zelf vecht ik heb jou zien draaien met mij samen op dezelfde gala's en heb hatice ook gezien en ik hoop dik keer dat ze mag winnen op een eerlijke manier.en laat mensen in de jury zitten die er verstand van hebben OK
lekker kinderachtig weer hierzo bah!!

Marco (scheids)
27-02-2006, 14:01
hatice harde meid slaat als een vent


en marloes je moet je tijd niet eens aan zo'n meid besteden man

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :shock: :shock: :shock: :shock:



laat haar praten heeft ze wat tegen jou dan praat ze maar met je in de ringm

Moeilijk hoor met een bitje in .... :D

smike
27-02-2006, 16:14
lol ronald normaal ben ik het met je eens, maar anonieme mensen uiten hier aardig wat grove beledigingen die je als admin op z'n minst had moeten verwijderen, das je taak namelijk.
en bovenal door al dit kinderachtige gezever is de echte topic namelijk hatice vs denice ondergesneewud.
denise had toch een blessure ofzo, komt er nog een rematch?

jojo
27-02-2006, 16:24
lol ronald normaal ben ik het met je eens, maar anonieme mensen uiten hier aardig wat grove beledigingen die je als admin op z'n minst had moeten verwijderen, das je taak namelijk.
en bovenal door al dit kinderachtige gezever is de echte topic namelijk hatice vs denice ondergesneewud.
denise had toch een blessure ofzo, komt er nog een rematch?

Denise zit nu bij een andere sportschool en die rematch komt vast ooit nog wel alleen waarschijnlijk niet nu en een paar maanden

Ronald
27-02-2006, 16:38
(...) maar anonieme mensen uiten hier aardig wat grove beledigingen (...)
Ik heb het ff terug gelezen en je hebt gelijk. Het heeft alleen geen zin meer om dat nu alsnog te verwijderen...


en bovenal door al dit kinderachtige gezever is de echte topic namelijk hatice vs denice ondergesneewud.
Dat dus :) .

Anonymous
01-03-2006, 00:53
jorina jij bent misschien wel goed maar naast jou zijn er nog 3 meiden HATICE,JENNIFER,MARLOES van jouw nivau die OOK topmeiden zijn. ik heb gehoord dat jij had moeten zeggen dat zij niks is dat zo?? maarja iedereen zegt wat tegenwoordig ik de kb wereld toch.lekkerwijfiiiiiieeeeesssssss :)

Anonymous
01-03-2006, 00:54
ik bedoel je had moeten zeggen dat ze niks waren

Anonymous
01-03-2006, 11:58
we worden beetje gek van hatice en deze topic!! en zo knap is ook weer niet! volgens mij doet zij zelf constant berichten te sturen. zijn genoeg dames die mooier zijn dan haar. uit nieuwsgierigheid heb ik naar haar foto gezocht en heb dat ene poster gezien waar ze samen met jojo (of zoiets..) opstaat, en zo knap is ook niet!

jojo
01-03-2006, 13:07
jorina jij bent misschien wel goed maar naast jou zijn er nog 3 meiden HATICE,JENNIFER,MARLOES van jouw nivau die OOK topmeiden zijn. ik heb gehoord dat jij had moeten zeggen dat zij niks is dat zo?? maarja iedereen zegt wat tegenwoordig ik de kb wereld toch.lekkerwijfiiiiiieeeeesssssss :)

hahaha ik zou nooit zeggen over een tegenstandster dat ze niks zijn hatice heeft het me moeilijk gemaakt en is een goede tegenstandster (3 juni komt rematch) jennifer is ook zeker een pittige dame toen ik tegen haar vocht was ze 6 kg zwaarder maar we hebben er samen een knal partij van gemaakt en zal ook heel ver gaan komen marloes heb ik nu 3x tegen gevochten ik heb nu 2x gewonnen en 1x onbeslist tegen haar gevochten marloes is ook goed en zo kan ik nog wel een paar tegenstandsters opnoemen die goed zijn ... IK ZOU NOOOOOOOIT ZEGGEN DAT EEN TEGENSTANDSTER VAN MIJ SLECHT IS!!!, want iedereen die in de ring staat vind ik al goed! :wink: