PDA

View Full Version : Peter R de Vries



Octavius
17-01-2006, 22:42
Lekker dan. De held van velen op dit forum, helpt mooi mee aan de status van de vechsport.

Een free-fighter is mogelijk een verdachte en je ziet dan beelden van hem als hij vecht met commentaar erbij hoe bekend hij maar niet is bij justitie voor gewelds delicten.

Wat the Fcuk heeft dat te maken met ringsporten. Oke dat het geen koshere tak van de sport is oke. Maar ik zie geen verband tussen vechtsport en een moord plegen.

Cybercurse
17-01-2006, 22:43
Nu ook iets over een bekende kickbokser opeens ja.

micha
17-01-2006, 22:44
is weer lekker

Octavius
17-01-2006, 22:48
Is dat over Brian L.

micha
17-01-2006, 23:10
Vraag me af of ze Superbean nu wel betaalt hebben voor de beelden :wink:

Ronald
17-01-2006, 23:35
Idd, over wie gaat het en in welk verband? Ik heb de uitzending niet gezien (zoals je al wel begrepen zult hebben ;-)).

Anonymous
18-01-2006, 00:11
Who the fuck is Brian L. dan?

HUNEBED
18-01-2006, 00:12
Lekker dan. De held van velen op dit forum, helpt mooi mee aan de status van de vechsport.

Een free-fighter is mogelijk een verdachte en je ziet dan beelden van hem als hij vecht met commentaar erbij hoe bekend hij maar niet is bij justitie voor gewelds delicten.

Wat the Fcuk heeft dat te maken met ringsporten. Oke dat het geen koshere tak van de sport is oke. Maar ik zie geen verband tussen vechtsport en een moord plegen.

was 'n herhaling van vorig jaar die uitz. tja das Peter's werkwijze altijd > dr is ook helemaal geen verband tussen vechtsport & een moord plegen > maar als er mooie plaatjes / video's of foto's van 'n verdachte zijn dan laat meneer de Vries die altijd zien

Marco (scheids)
18-01-2006, 09:00
En dan moet je er vooral OPNIEUW een topic over openen !!!

Anonymous
18-01-2006, 10:35
Nou het ging er over dat het een bekendere nederlander was, namelijk de bekende freefighter Brian. J, daarom lieten ze hem zien en een stuk van het gevecht van hem. Als het een bekende ping ponger was geweest, hadden ze denk ik ook wel gezegd dat het een bekende ping ponger was geweest en dan hadden ze ook misschien zelfs wel een samenvatting van zijn wedstrijd laten zien. Wat dit te maken heeft met in het kwaad daglicht stellen van de sport vraag ik mij af.......

Anonymous
18-01-2006, 10:50
Het heeft nix met het in een kwaad daglicht stellen van de sport te maken. Tis een feit dat hij een verdachte in de zaak is (geweest?) Of hij het gedaan heeft weet ik niet. Ik vond het bewijs wat ze in de uitzending lieten zien over Brain J. wel erg magertjes. Dat die Marcello er iets te maken mee heeft staat zo goed als vast. Hij heeft die ford focus gehuurd en die heeft die skoda gehad wat ze daar in dat dorp waar de moord is gepleegd uitgebrand hebben terug gevonden. Maar Brian J. werd eigenlijk alleen als verdachte aangewezen door een man die verklaarde dat hij wist wie de moord hadden gepleegd. Hij verklaarde dit eenmaal en waarna hij deze verklaring snel introk. Als dit de enige verklaring is tegen Brian J. vind ik het bewijs tegen Brain J. wel heel erg mager en snap ik waarom hij is vrijgelaten.

Anonymous
18-01-2006, 11:34
vrijgelaten? zit toch nog vast?

Wheelie
18-01-2006, 11:40
De beste man heet Brian L ;)

Anonymous
18-01-2006, 11:56
Die l en de n zijn toch tussenvoegsels.......

Anonymous
18-01-2006, 16:51
Hij zit nog vast maar kan tijdens zijn weekendverlof vechten.