PDA

View Full Version : tja...



remco pardoel
18-01-2006, 09:49
http://www.youtube.com/watch.php?v=yYMMKIlRNCQ

voor alle bjj haters
:-)

Halfshot
18-01-2006, 10:01
O fuk

BJJ is inderdaad gay

Ik stap maar weer over naar het Turks olie worstelen

Justinian
18-01-2006, 10:26
:lol: komt volgens mij uit een film idd

remco pardoel
18-01-2006, 11:28
weet je
ik wil het delen maar ook weer niet weten
:-)

die film ga ik zeker niet zien

remco

basu
18-01-2006, 11:49
Hahahaha, Amerikanen zijn absoluut het meest homofobe volk op aarde!

redjuh
18-01-2006, 12:57
hehehe toch best grappig... tja voor een buitenstaander, kan het volgens mij ook best wel zo overkomen... niet dan?

Anonymous
18-01-2006, 13:49
Goede site man

Anonymous
18-01-2006, 14:03
Hahahaha, Amerikanen zijn absoluut het meest homofobe volk op aarde!

wat dacht je van onze vrienden in het midden oosten... :lol:

MMA Davy
18-01-2006, 14:32
lol :wink:

en een leuke site trouwens :lol:

Jochem
18-01-2006, 14:43
hehe lol. Komt indd zo wel eens over voor buitenstaanders. Big fat hairy deal :)

Christophe
18-01-2006, 18:14
Zoals Oscar Wilde ooit zei: "Het enige dat erger is dan dat de mensen over je babbelen ... is dat ze niet over je babbelen"!

:lol: Ik vond het eigenlijk wel lollig, en ik vind het te gek dat het in een film voorkomt ... wat ze er ook over zeggen. Misschien komen hierdoor wel mensen naar een tornooi of clubtraining kijken om eens te checken wat het precies is!

En als kleine toevoeging: iedereen die denkt dat BJJ gay is mag me z'n zus of vriendin (of in een zeldzaam geval z'n moeder) eens een nachtje lenen, daarna kunnen ze eraan vragen of het al dan niet gay is! :twisted:

Halfshot
18-01-2006, 18:20
iedereen die denkt dat BJJ gay is mag me z'n zus of vriendin (of in een zeldzaam geval z'n moeder) eens een nachtje lenen


mag me z'n zus of vriendin eens een nachtje lenen.

Gaarne foto plaatsen, maar ik meld me alvast aan.

Halfshot
18-01-2006, 18:23
iedereen die denkt dat BJJ gay is mag me z'n zus of vriendin (of in een zeldzaam geval z'n moeder) eens een nachtje lenen


mag me z'n zus of vriendin eens een nachtje lenen.

Je bent Bi?

Paganstars
19-01-2006, 00:57
Vet filmpje, en ja als buitenstaander kan het redelijk gay overkomen ja!

Christophe
20-01-2006, 07:39
iedereen die denkt dat BJJ gay is mag me z'n zus of vriendin (of in een zeldzaam geval z'n moeder) eens een nachtje lenen


mag me z'n zus of vriendin eens een nachtje lenen.

Je bent Bi?

??? :shock: ???

Heb ik problemen met m'n nederlands, of jij? Ik zie niet in hoe je uit die zinsbouw haalt dat ik bi ben! Maar voor de goede orde: ik ben zo hetero als ... euh ... ik ben hetero! :lol:

Christophe
21-01-2006, 15:49
iedereen die denkt dat BJJ gay is mag me z'n zus of vriendin (of in een zeldzaam geval z'n moeder) eens een nachtje lenen


mag me z'n zus of vriendin eens een nachtje lenen.

Je bent Bi?

??? :shock: ???

Heb ik problemen met m'n nederlands, of jij? Ik zie niet in hoe je uit die zinsbouw haalt dat ik bi ben! Maar voor de goede orde: ik ben zo hetero als ... euh ... ik ben hetero! :lol:

Stupid me ... ik had 's morgen voor het werk snel even gereageerd (nog half aan 't slapen) en toen ik in de auto zat had ik 'm plots ... Bi ... hahaha, funny! :wink:

Mike
21-01-2006, 18:21
Hahahaha, Amerikanen zijn absoluut het meest homofobe volk op aarde!

wat dacht je van onze vrienden in het midden oosten... :lol:

in het middenoosten zijn ze niet bang voor homo's hoor

ze hangen er dagelijks tientallen homo's op daar :twisted:

Halfshot
21-01-2006, 22:37
[quote]Stupid me ... ik had 's morgen voor het werk snel even gereageerd (nog half aan 't slapen) en toen ik in de auto zat had ik 'm plots ... Bi ... hahaha, funny! Wink [/quote

Zat ik hier op een grappige reply te schrijven, waar ik jouw late reactie verwerkte in een Belgen mop.

Zie ik jouw profile, blijk dat je al een Belg bent.

Daar ging mijn magistrale reply.

Ik moet je nageven dat dit ook een soort van adremheid is.

Mighty Me
21-01-2006, 23:38
Toen ik voor het eerst een grappling partij zag d8 ik ook wat voor GAY sport is dit
maar later bleek het heel vet te zijn

Christophe
22-01-2006, 14:39
[quote]Stupid me ... ik had 's morgen voor het werk snel even gereageerd (nog half aan 't slapen) en toen ik in de auto zat had ik 'm plots ... Bi ... hahaha, funny! Wink [/quote

Zat ik hier op een grappige reply te schrijven, waar ik jouw late reactie verwerkte in een Belgen mop.

Zie ik jouw profile, blijk dat je al een Belg bent.

Daar ging mijn magistrale reply.

Ik moet je nageven dat dit ook een soort van adremheid is.

Ik ben toch benieuwd naar die belgenmop, dus als je 'm nog weet ... :lol: