PDA

View Full Version : Officieel bericht Simon Rutz



mootje46
19-01-2006, 19:31
bericht van Rutz

AFGELASTING GALA NOTTINGHAM ARENA (ENGELAND)

Door verschillende faktoren hebben wij besloten om het gala
van 5 maart in Nottingham niet doot te laten gaan. Deze
faktoren zijn o.a.: Vele reeds gecontracteerde vechters
kunnen door diverse redenen (blessures e.d.)misschien niet
vechten en wij willen geen programma voorspiegelen welke
wij niet waar kunnen maken. Tevens heeft mijn detentie
zoveel druk op mijn mederwerkers gegeven dat ik niet het
risico wil lopen dat deze teveel hooi op hun vork nemen.
Wij hebben besloten om al onze energie te steken in het
IT`S SHOWTIME gala van 13 mei in de Amsterdam ArenA omdat
dit evenement voor ons de hoogste prioriteit heeft. Het
spreekt natuurlijk voor zich dat mensen die reeds een
ticket/arrangement voor de Nottingham ArenA hebben betaald
dat deze netjes hun geld terugkrijgen!

Verder wil ik iedereen bedanken voor de ongelofelijke
steunbetuigingen tijdens mijn detentie. Er waren ook mensen
die doelbewust probeerden om mijn bedrijf/naam in een zwart
daglicht te stellen door te vertellen dat ik vast zou
zitten om moord/verkrachting/slaan van kind! ik hoop dat
deze mensen zich er ooit bewust van worden dat behalve mij
er nog meer mensen pijn gedaan is door deze leugens! De
reden dat ik vast zat ligt in de persoonlijke sfeer en is
eigelijk niets meer en niets minder dan een burenruzie die
uit de hand is gelopen en waarbij zowel badr als mijn
persoon lichtelijke mishandeling en huisvredebreuk ten
laste is gelegd, dit in verband met het feit dat ik wilde
bemiddelen in een ruzie tussen een alleenstaande vrouw met
kind en hun twee buren. Uit respect van de betrokken wil ik
het hierbij laten. Ik betreur de gang van zaken heel erg!
Dus hierbij kunnen alle fabels en geruchten de prullebak in!

Simon Rutz promotions steekt vanaf nu als zijn energie in
de voorbereidingen voor het gala van 13 mei in de
Amsterdsam ArenA. Ik wil u erop wijzen dat er nog slechts
2700 kaarten!!!!!!!!!!!! voor de ArenA te koop zijn en dan
is het evenement echt uitverkocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tevens zal dit gastenboek binnenkort gesloten worden en
alleen nog door ons gebruikt worden om het laatste nieuws
te vermelden.

Vriendelijke groeten,
Simon Rutz

Boem Boem
19-01-2006, 19:45
Top dat je dit post en uitleg geeft!! Respect voor datgene wat jullie( jij en Badr) gedaan hebben, zou ik ook gedaan hebben....uit persoonlijke ervaring weet ik wat het is om in zo'n ervaring terecht te komen, zonder dat je daar enigzins invloed op uit kunt oefefen.
En net als wat jij terecht zegt; hou je lekker bezig met je voorbereidingen voor de 13 mei!!
Veel succes met je voorbereidingen verder.

Osu

Chris

Peter0711
19-01-2006, 20:27
Jammer dat het zo gelopen is..
maar alle respect naar simon en badr.

We gaan er gewoon weer positief tegen aan...op naar de arena....

en wat heb ik daar een zin in zeg!!!

Highline
19-01-2006, 22:38
net berichtje! ik kijk uit naar de arena :D

harry
19-01-2006, 22:42
Idd top dat je dit post!Respect!
We kijken uit naar de arena 8-)

A-team
19-01-2006, 23:06
en al die vechters dan die al overal hebben gevochten en zich geplaatst hebben.Jammer, heb wel zin in de Arena

Marco (scheids)
20-01-2006, 08:03
Wel als er steeds het zelfde naar boven komt guest !!!

De topic van deze post is officieel bericht van Simon Rutz ... en heeft dus niets met JW te maken !!!

ON TOPIC blijven blijft moeilijk !!

Lee Hottie # 1 fan
20-01-2006, 08:49
duidelijke uitleg

op naar 13 mei is de matchmaking al helemaal rond??

Jay Hoov
20-01-2006, 09:01
Ey Guest...ga lekker ergens anders de boel opnaaien :x

Anonymous
20-01-2006, 11:33
Misschien is het wel heel groot nieuws als je zieltjes probeert te winnen met een buurman verhaal die kinderen afslaat , maar in werkelijkheid Jeroen Winters is die een pak rammel heb gehad.
Als deze waarheid boven tafel komt vindt iedereen de " officiele" verklaring dan nog steeds begrijpenlijk?

Als je in de fout gaat is dat rot zat, zeg gewoon de waarheid, huisvredebreuk en mishandeling (je hoeft dan nog niet eens de naam Winters te noemen). Maar buurman die kind slaat?????En dan blijkt het Jeroen Winters te zijn omdat zijn gifpen iemand tot een onbenullige daad brengt?

Zo wordt het alleenstaande buurvrouwtje wel een hele grove leugen en dat met opzet!

Kijk politie agenten kennen ook wel eens vrienden uit het vechtsport cicuit, hoelang denk je dat je zoiets stil houdt.

Anonymous
20-01-2006, 11:43
Lol, denk dat als hij echt jeroen winters gemept zou hebben dat ie meer vrienden had gemaakt dan dit verhaal guest.

}|^-_-^|{
20-01-2006, 11:51
Ik neem aan dat de arme alleenstaande buurvrouw ook verhoord is guest. Het is wel een beetje jammer dat er toegezegd is dat Rutz zelf op deze site zou reageren, maar dat het nu gelaten wordt bij een lullig berichtje waar je nog niks uit te weten komt op zijn site.

Anonymous
20-01-2006, 12:40
Ik neem aan dat de arme alleenstaande buurvrouw ook verhoord is guest. Het is wel een beetje jammer dat er toegezegd is dat Rutz zelf op deze site zou reageren, maar dat het nu gelaten wordt bij een lullig berichtje waar je nog niks uit te weten komt op zijn site.

Inderdaad, er zou een reactie komen, maar nu weten we nog niet wat er gebeurt is...

Mephisto
20-01-2006, 12:41
Ik snap niet dat er ook maar één persoon is die respect kan hebben voor mishandeling (hoe licht dan ook ) van om het even welke persoon. Eigen rechter spelen kan en mag niet, en daar zouden jullie allemaal zo over denken als je zelf wordt "veroordeeld"

Desondanks respect voor de reactie van Rutz want ondanks bovenstaande, iedereen maakt wel eens een fout, je kunt dat niet eeuwig tegen iemand gebruiken.

En "gasten" moet het posten ontzegt worden!

Anonymous
20-01-2006, 12:45
ach, laten we het erop houden dat iedereen zo nu en dan domme fouten maakt. hij heeft gelijk dat hij dit achter zich wil laten en zich gaat richten op de arena. als hij daar de beloofde line-up laat verschijnen is het hem vergeven.

Anonymous
20-01-2006, 14:49
mooi is dit afzeiken van elkaar en speciaal van Simon en Badr nu
hopelijk eens een keer over wat een bullshit heeft deze topic opgeleverd zeg!!!!!!!!
Wat geen bullshit is dat de echte K1 naar Nederland komt en dit
dankzij Simon Rutz en zn team van harde werkers wees als vecht sport liefhebber daar dan eens dankbaar voor :lol:
Japanners zijn al geen pretje om mee samen te werken :twisted:
Maar its showtime flikt het wel!!!
En wat die laffe anonieme guests betreft: GET A LIFE LOSER!!!!

Halfshot
20-01-2006, 15:08
En wat die laffe anonieme guests betreft: GET A LIFE LOSER!!!!

:D

Anonymous
20-01-2006, 17:02
En wat die laffe anonieme guests betreft: GET A LIFE LOSER!!!!

:D

:lol: :lol: x2

Anonymous
20-01-2006, 17:44
leuke verklaring ik ga bijna huilen

Anonymous
20-01-2006, 19:05
toch leuk dat ik, GUEST, hier kan mee lullen en kan lachen om alle andere guests die elkaar afzeiken...maar ook alle ' leden' LULLEN hier, want het is gewoon schandalig dat Nottingham afgelast word omdat Dhr Rutz vastzit/zat... en jullie gaan gewoon allemaal zeggen ' netjes' dat ie hier verklaring geeft... nee er zijn gewoon vechters gedupeerd, maar die worden echt niet schadeloos gesteld, dus schandalig dat een zakenman als simon zijn werknemers ( vechters) zo dupeerd doordat hij in zo'n akefietje terecht komt... en los of het terecht is of niet... vervelend buurjochie, nog vervelendere buurman die hem slaat etc...
Badr zo geld moeten verdienen als ie een klap geeft, nu moet ie wellicht betalen voor die klap, niet slim... maarja wellicht zou ik hetzelfde doen alleen ben ik minder bekend etc...
Ik hou op want ik ben nu net zo'n pannekoek als iedereen die dit leest, ga wat anders doen dan deze onzinnige discussie volgen...Simon je bent een topper (als je waarmaakt dat de line up van Arena zo blijft)..


Groet Jaap aka Bappies

Anonymous
21-01-2006, 10:56
Misschien is het wel heel groot nieuws als je zieltjes probeert te winnen met een buurman verhaal die kinderen afslaat , maar in werkelijkheid Jeroen Winters is die een pak rammel heb gehad.
Als deze waarheid boven tafel komt vindt iedereen de " officiele" verklaring dan nog steeds begrijpenlijk?

Als je in de fout gaat is dat rot zat, zeg gewoon de waarheid, huisvredebreuk en mishandeling (je hoeft dan nog niet eens de naam Winters te noemen). Maar buurman die kind slaat?????En dan blijkt het Jeroen Winters te zijn omdat zijn gifpen iemand tot een onbenullige daad brengt?

Zo wordt het alleenstaande buurvrouwtje wel een hele grove leugen en dat met opzet!

Kijk politie agenten kennen ook wel eens vrienden uit het vechtsport cicuit, hoelang denk je dat je zoiets stil houdt.

Mickey
21-01-2006, 12:04
Toch denk ik dat indien dit echt het geval was, Jeroen Winters dat allang aan de grote klok had gehangen. Waarom? Je kunt zeggen van Jeroen wat je wil, maar als hij iets ziet wat hem niet aanstaat, dan maakt ie dat ook wereldkundig.

Anonymous
21-01-2006, 12:31
Wie is die zekere Jeroen Winters toch, waar iedereen het de hele tijd over heeft?

redjuh
21-01-2006, 13:06
iemand die professionals als rutz en badr toc het bloed onder de nagels vandaan weet te halen....

Anonymous
21-01-2006, 17:02
Toch denk ik dat indien dit echt het geval was, Jeroen Winters dat allang aan de grote klok had gehangen. Waarom? Je kunt zeggen van Jeroen wat je wil, maar als hij iets ziet wat hem niet aanstaat, dan maakt ie dat ook wereldkundig.

Misschien kan dat niet omdat zijn bek en handen in elkaar gebeukt zijn, of mag hij niet van justitie

Anonymous
24-01-2006, 11:26
Ben benieuwd naar de reactie van Badrr