PDA

View Full Version : ignashov



aliendwurf
21-01-2006, 14:25
Wat is er nou eigenlijk met Ignashov gebeurd, vecht hij nog? Ik las van de week dat hij het beste K1-record heeft van alle vechters (dus ook beter dan Schilt), en dat hij zelfs nog nooit knock-out is gegaan, zelfs geen knock-down (alleen een keer staand 8 tellen). Heb nog eens wat oude clips van hem opgevist, en dat zag er toch wel echt sterk uit. Hij heeft alle grote jongens verslagen, en heeft echt een onvoorstelbaar incasseringsvermogen. Zonde dat we zo weinig van hem zien...

Jofeljoh!
21-01-2006, 14:29
Sorry dat ik je moet teleurstellen, maar hij heeft NIET verreweg van alle vechters de beste K-1 record. Ook niet beter dan Schilt. Het is waar dat ie nooit knockout of knockdown is gegaan (staande acht tellen tegen Matt Skelton).

Welke grote jongens heeft ie zoal verslagen dan>?

Ik kom niet verder dan een oude afscheid nemende Rob Kaman, Peter Aerts, en een Mike Bernardo die al op zijn retour was.

Verder heeft ie een hoop verloren hoor.

Ignashov is duidelijk zeer getalenteerd, maar laat het op belangrijke momenten gewoon afweten. Zijn uitslagen zijn totaal inconsistent en dat is gewoon jammer.

Jeru
21-01-2006, 14:29
Hij vocht nog een superfight tegen Bonjasky in de "halve finales" van de K-1.
En hij doet mee in het 8 man toernooi van It's Showtime dus zo stil is het nou ook weer niet.

Jofeljoh!
21-01-2006, 14:32
Zie voor zn stats ook:

http://www.k-1sport.de/en/database/show_fighter.php?id=2

Daar staan zijn verliezen tegen Bregy en laatst nog tegen Slowinski als ik me niet vergis nog niet eens bij.

payap
21-01-2006, 14:34
Welke grote jongens heeft ie zoal verslagen dan>?

Ik kom niet verder dan een oude afscheid nemende Rob Kaman, Peter Aerts, en een Mike Bernardo die al op zijn retour was.

Hij sloeg Sem Schilt KO en die heeft nu toch de k-1 gewonnen . Lijkt me wel een grote naam!

Hij heeft ook Badr Hari ko geslagen maar die was toen nog wel erg jong.

aliendwurf
21-01-2006, 14:36
Deze vraag kreeg ik van iemand en aangezien ik ignashov (in goeie doen) één van de beste K1 vechters vond ben ik ook wel benieuwd.
Want het leek er soms wel op datie niet goed voorbereid op een gevecht begon,wat resulteerde in een drama gevecht maar niet datie onwijs veel klappen kreeg.
Als hij wel goed aan een gevecht begon en er afgetraind uitzag dan was die weergaloos.
Zijn manier van opkomen vind ik ook grandioos,zo rustig en kalm,alsog zijn tegenstander er totaal niet toe doet,echt top.

Jofeljoh!
21-01-2006, 14:43
Welke grote jongens heeft ie zoal verslagen dan>?

Ik kom niet verder dan een oude afscheid nemende Rob Kaman, Peter Aerts, en een Mike Bernardo die al op zijn retour was.

Hij sloeg Sem Schilt KO en die heeft nu toch de k-1 gewonnen . Lijkt me wel een grote naam!


Ja nu wel... Toentertijd was Sem echter nog niet op het niveau als dat ie nu is. Hij was toen zeker ook nog geen grote naam. Hell, er zijn zelfs zat mensen die beweren dat Sem nu nog steeds geen grote naam is (waar ik het overigens niet mee eens ben.




Hij heeft ook Badr Hari ko geslagen maar die was toen nog wel erg jong.

Klopt, Hari is ook nog geen grote naam. Wel een groot talent overigens. En hij was niet alleen jong, ook was er een gewichtsverschil van pak hem beet 18 kilo en nam Badr de partij een paar dagen vooraf pas aan, nadat bekend was dat Manhoef niet kon vechten.

payap
21-01-2006, 14:50
Tja als iemand de k-1 wint en sefo, bonjaski, hoost e.d weet te verslaan en dan nog geen grote naam zou zijn ??? dan is niemand het.

In die tijd was Schiltj zeker nog niet het niveau van nu maar had al wel een onbeslist tegen een toen jongere en fittere Hoost gedraaid.

Wil Schilt weleens tegen Ignashov zien in een rematch. Maar wel een ignashov ver van het uitgaansleven en de vodka.

aliendwurf
21-01-2006, 14:53
Tja als iemand de k-1 wint en sefo, bonjaski, hoost e.d weet te verslaan en dan nog geen grote naam zou zijn ??? dan is niemand het.

In die tijd was Schiltj zeker nog niet het niveau van nu maar had al wel een onbeslist tegen een toen jongere en fittere Hoost gedraaid.

Wil Schilt weleens tegen Ignashov zien in een rematch. Maar wel een ignashov ver van het uitgaansleven en de vodka.
Zou idd een pracht-match opleveren!!

Anonymous
21-01-2006, 14:54
Heeft iemand wat videomateriaal van hem? en waar kan ik het nummer vinden waar hij altijd mee opkomt drum & bass volgens mij.........................thnx

Anonymous
21-01-2006, 16:45
een goedgetrainde ignashov is heel moeilijk verslaanbaar en kwa tegenstanders die hij verslagen heeft vind ik van dams (toen in zn toptijd) abidi skelton en peter aerts echt geen kleine jongens..maar goed als je m niet mag kun je altijd wel een reden verzinnen om m niet goed te vinden..wat schilt betreft die had toen hij tegen ignasov vocht ook al van hoost en mc donald gewonnen dus toen was hij al een topper..wat wel een feit is,is dat ignasov nu wat minder draaide ivm zn knieblessure..

Lee Hottie # 1 fan
21-01-2006, 17:32
het nr waar hij mee opkomt is

kick ass violin solo van de Aphex twins

Anonymous
21-01-2006, 17:57
Zie voor zn stats ook:

http://www.k-1sport.de/en/database/show_fighter.php?id=2

Daar staan zijn verliezen tegen Bregy en laatst nog tegen Slowinski als ik me niet vergis nog niet eens bij.

Verlies tegen Bregy, in Alkmaar soms??, want het enige dat ik me van Bregy tegen Iggy kan herinneren was in Parijs. Een mawashi van iggy in de nek van Bregy :D

Anonymous
21-01-2006, 17:57
Zie voor zn stats ook:

http://www.k-1sport.de/en/database/show_fighter.php?id=2

Daar staan zijn verliezen tegen Bregy en laatst nog tegen Slowinski als ik me niet vergis nog niet eens bij.

Verlies tegen Bregy, in Alkmaar soms??, want het enige dat ik me van Bregy tegen Iggy kan herinneren was in Parijs. Een mawashi van iggy in de nek van Bregy :D

Jofeljoh!
21-01-2006, 18:38
Ja dat was volgens mij in Alkmaar. Had ie toen niet een blessure waardoor ie verloor?

Maar even voor de goede orde: ik vind Ignshov echt een geweldig mooie vechter om te zien. Een van de grootste talenten, die in goede doen gewoon voor IEDEREEN moeilijk te verslaan is.

Maar hij heeft ook zijn mindere kanten, en dat wilde ik gewoon even illustreren, want de startpost geeft gewoon geen compleet beeld weer van Ignashov.

Mike
21-01-2006, 18:58
ignashov is wel degelijk een top vechter maar mentaal haalt hij niet eens het niveau van een goede amateur.

Zo zonde, zoveel talent en dat dan zo vergooien. Voglens mij traint hij veel te weinig en neemt hij de meeste gevechen niet serieus genoeg.

Aan zijn techniek en kracht ligt het niet , het is een mentaal motivatie probleem IMO

Jay Hoov
21-01-2006, 21:06
He'll be back......

Mighty Me
22-01-2006, 00:43
Hij komt cker terug geloof mij

Anonymous
22-01-2006, 03:24
bla bla bla

dontmindme
22-01-2006, 06:03
bla bla bla



als er geen zinnig woord uit komt ben je zeker een dombo

lil´kickboxer
22-01-2006, 11:06
Ik vind Ignashov een hele sterke vechter. Het is alleen jammer dat hij zich vaak niet optimaal voorbereid voor een partij. Als hij er echt 100% voor zou gaan dan zou hij zeker de K-1 kunnen winnen!

p diddy
23-01-2006, 12:14
ik hoop het want het is een genot om naar iggy te kijken!!!

Loen
23-01-2006, 12:17
Iggy is met Badr waarschijnlijk het grootste talent wat er ooit in de K1 rondgelopen heeft, alleen heeft hij er gewoon niet uitgehaald wat erin zit, ik hoop dat Badr daar ook leering uit trekt.

Mischien dat hij weer naar de top toe zal gaan in de nabije toekomst, met 100% inzet, zal in zijn geval een comeback wel succesvol kunnen worden.

Rappe Rik is correct

aliendwurf
23-01-2006, 21:01
ook zo....

Lee Hottie # 1 fan
24-01-2006, 00:26
zijn er eigenlijk nog nieuwe ontwikkeling in de match making van 13 mei?

het is al goed maar een mooie free fight partij kan er nog wel bij toch

Lee Hottie # 1 fan
24-01-2006, 00:27
kut verkeerde topic
en verkeerde forum

Octavius
24-01-2006, 01:17
Iggy in een goede geestelijke conditie waardoor hij ook lichamelijk veel beter is. Had denk ik de K-1 al meer dan 1x gewonnen. Maar ja jong rijp is ook jong rot.

Anonymous
24-01-2006, 09:10
hey sommige mensen weten echt niets van deze sport echt helemaal niet stelletje sukkels allemaal :) :arrow:

Jay Hoov
24-01-2006, 10:51
hey sommige mensen weten echt niets van deze sport echt helemaal niet stelletje sukkels allemaal :) :arrow:

Moet je opzouten......

Jay Hoov
24-01-2006, 11:05
kut verkeerde topic
en verkeerde forum

Len Len Len toch.... :? :shock: :? :shock:

p diddy
24-01-2006, 11:15
Haal die ***** uit je achterste en concentreer je even Ben!!!!

Halfshot
24-01-2006, 11:33
Damn,
Heeft weer iemand de deur van de pit niet goed dicht gedaan, ze zijn weer ontsnapt.

FF niet weer een topic naar de pit sturen.
Begint nogal vervelend te worden..

Jay Hoov
24-01-2006, 11:38
Damn,
Heeft weer iemand de deur van de pit niet goed dicht gedaan, ze zijn weer ontsnapt.

FF niet weer een topic naar de pit sturen.
Begint nogal vervelend te worden..

:oops: :oops:

Fightchick
24-01-2006, 13:21
Ignashov is idd een topvechter waar we de laatste tijd niet zo veel meer van horen. Ik hoop dat hij in de ArenA weer ouderwets gaat knallen! Even over zijn "verlies" tegen Bjorn Bregy in Alkmaar; op punten stond Ignashov ver voor. Hij verdraaide helaas zijn knie tijdens de partij waardoor hij op moest geven.

Jay Hoov
24-01-2006, 14:03
Ignashov is idd een topvechter waar we de laatste tijd niet zo veel meer van horen. Ik hoop dat hij in de ArenA weer ouderwets gaat knallen! Even over zijn "verlies" tegen Bjorn Bregy in Alkmaar; op punten stond Ignashov ver voor. Hij verdraaide helaas zijn knie tijdens de partij waardoor hij op moest geven.

Correct!

Lee Hottie # 1 fan
24-01-2006, 17:13
kut verkeerde topic
en verkeerde forum

Len Len Len toch.... :? :shock: :? :shock:

sorry jongens :P

Anonymous
25-01-2006, 00:06
iggy heefdt een slechte mentaliteid en badr heefd deze ook dat zal de toekomst uitwijzen.
Badr is niet gewent om te verliezen maar als dat straks toch gaat gebeuren als hij tegen "de grote namen" komt.na een aantal verlies parijen zal zijn motivatie dalen tot een minimum en hij zal net zo eindigen als iggy "een super talent maar wat er niet uitkomt door slecht mentaliteid en motivatie.

Quato
25-01-2006, 10:58
Wil 'm eerst wel eens zien vechten tegen de echte toppers voor ik uberhaupt een mening over die jongen wil geven. Moet zeggen dat ik op dit moment nog niet zo'n hoge pet van hem op heb, maar das voornamelijk door z'n mentaliteit...

Anonymous
25-01-2006, 17:36
len bedankt nog voor het geven van ignsov opkomst nummer

groeten

Anonymous
25-01-2006, 18:16
ignashov gaat tegen goodridge las ik mooie partij om weer tegen te beginnen om in het ritme te komen..