PDA

View Full Version : Me win you bitches



Biiyen
22-01-2006, 14:56
Heb afgelopen donderdag gevochten in Thailand en heb die thai een vliegende knie gevolgd door een barrage aan meer knieeen in zijn gezicht kado gedaan. Heerlijk als je dat kupke geklemd onder je knieen hebt hangen. Wonder boven wonder stond die gek thai weer op en begon nog veel harder te trappen dan hij al deed. Jammer genoeg was hij saved by the bell. In Ronde 2 besloot ik om te gaan boksen omdat hij rechtsvoor stond en hij behoorlijk vervelend uit de hoek kwam. Kort in ronde twee kwam ik goed door met een combo en een rechtse directe op zijn kin maakte er een eind aan.

Het was een behoorlijke gave avond, veel Nederlanders in het stadion en die werden helemaal gek. De nacht was nog veel waziger en dronkener. Na een weekend goed feesten ga ik me nu weer voorbereiden op het volgende gevecht over een weekje of 3 a 4.

Een Italiaan van het kamp heeft de zooi gefilmd en ik ga er van de week met hem een dvd' tje van maken. Ik zal die TZT uploaden als dat enigzins kan.

Mazzel en tot als het weer warm wordt.

Mickey
22-01-2006, 15:38
Hahaha! Zwaar vet! Asap posten dat filmpje!

Jeru
22-01-2006, 15:51
Cool man!!! Posten die handel ;)

Justinian
22-01-2006, 18:33
Heel erg cool! Waar heb je gevochten in Thailand (en welk stadion)? Ben erg benieuwd naar de beelden!

Highline
22-01-2006, 21:57
cool bjorn! ik zat al te w88 tot je weer op msn kwam! klasse gedaan jongen! van harte gefeliciteerd

HUNTER
22-01-2006, 22:22
Goed bezig!!!

Paganstars
22-01-2006, 22:53
Netjes man! ASAP dat filmpje posten man!

Jay Hoov
23-01-2006, 08:38
Ok dan Raziel, goed bezig man!
We wachten op je partij...Doe ze groeten daar in Thailand :D