PDA

View Full Version : leegloop vos



Anonymous
24-01-2006, 22:19
Hoi forumvrienden...check this out;

www.vosproductions.nl dan naar forum en dan naar leegloop!

Staat een interresant stukje, dat hardonck ook weg is bij vos en nog zo wat ' geruchten' wie weet er meer?

Halfshot
24-01-2006, 22:50
He abraham.

Ga eens dood!!

Fuck ik word zo ziek van die guests.

Admins doe er eens wat aan?

The Bulldog
24-01-2006, 22:52
Er staan inderdaad wat onrustige berichten op , maar welke op waarheid zijn berust staat er niet bij dus denk dat we er weinig wijzer van worden.

Of iemand die nu meeleest zou concrete, feitelijke info moeten hebben....

Highline
24-01-2006, 22:53
zeer boeiende en informatieve post

redjuh
24-01-2006, 23:06
nou ik denk dat het meeste zwaar overtrokken is.. toni is iig niet weg bij vos

Anonymous
24-01-2006, 23:27
Zucht.Stelletje homo's, Antoni is voor 3 maanden zijn groundskills aan het bijwerken in L.A. bij Rickson Gracie. Cool for him eh, who wouldn't?

Is dat ook weer de wereld uit

The Bulldog
24-01-2006, 23:35
Heeft Antoni zekers goed bekeken... kijk dat noem ik nou eens info!!!

redjuh
25-01-2006, 00:30
Zucht.Stelletje homo's, Antoni is voor 3 maanden zijn groundskills aan het bijwerken in L.A. bij Rickson Gracie. Cool for him eh, who wouldn't?

Is dat ook weer de wereld uit

idd... zeg mjokkie waar train jij?

Ronald
25-01-2006, 07:54
He abraham.

Ga eens dood!!

Fuck ik word zo ziek van die guests.

Admins doe er eens wat aan?
Wat is er mis met wat hij schrijft? Hij geeft een link naar wat er op het Vos forum zelf geschreven wordt.
En ja, voor een deel zijn het schijnbaar geruchten. Maar mogen geruchten niet besproken worden? Vos productions geeft er daar zelfs (gedeeltelijk) antwoord op.
Bovendien, hoe jij jezelf uitdrukt vind ik bepaald ook niet zo charmant Halfshot :roll: .

Niet te snel in de stress schieten mensen als een guest iets schrijft. Was de inhoud van zijn post anders geweest als hij zich eerst geregistreerd had als Abraham en dan pas had gepost?!

Justinian
25-01-2006, 08:19
Ronald = correct!

Anonymous
25-01-2006, 10:00
mag het wat mij betreft ook blijven staan.

pfff, is me dat een opluchting... :roll:

Mickey
25-01-2006, 10:08
Nog 1x ons officiele standpunt mbt "guests"..
Dit is geen nieuwe discussie en deze is al zeker 10x gevoerd.

Guests zijn een vloek en een zegen. Hoewel een boel mensen denken op deze manier te kunnen stoken valt dat in de praktijk vaak best mee. Wel kan dit echter storend en vaak irritant zijn..

Waarom laten we dit dan toch aanstaan?

Aantal redenen.. De belangrijkste: We willen geen onnodige drempels opwerpen om hier te kunnen posten. Er zijn hiervoor periodes geweest waarbij enkel members konden posten. Gevolg was het doodbloeden van het forum en een tering hoeveelheid aan mail van mensen die OF niet konden registreren (digitbeten) OF hun login gegevens kwijt waren OF bang waren dat ze indien geregistreerd bij naam en toenaam bekend zouden zijn bij de admins..

Daar een forum geen bestaansrecht heeft indien er niet gepost word of er nauwlijks nieuwe info opkomt, hebben we destijds besloten dat guestposting aan blijft staan.

Daarnaast klaagt iedereen recentelijk veel over guests, maar geloof me, het kan echt erger.. ;) Bovendien zijn een paar van de meest boeiende discussies ontstaan door guest posts.

Halfshot
25-01-2006, 10:17
Op het Vos forum begind de topic met een redelijke discussie, waar er door vos promotie word op geantwoordt.

Maar waneer een gast daar (the Man) een vrij onzinnig bericht plaats, komt hier bijna 1 op 1 ook een link te staan door een gast.

En tuurlijk was mijn deathwish naar Abaraham niet netjes.
Maar het was het eerste wat in mijn op kwam (Hans Teeuwen)
En meer in de context van" ga eens weg."

Mickey
25-01-2006, 10:21
Hehehe..
nadeel van getikte posts.. niet iedereen vat de intonatie vaak.. wel jammer soms..

Mephisto
25-01-2006, 12:42
Ronald = correct!

Vindt ik niet, het is onruststoken of er nou een link bij staat of niet. Ik blijf erbij dat guests mogen lezen en verder niets. Is volgens mij ook helemaal niet ongewoon op andere fora.

Het gevaar van dit soort posts is dat het forum wordt beoordeeld op de inhoud, dit soort topics en alles wat er achter hangt maakt dit forum in mijn ogen niet altijd even populair bij de grote sportschooljongens. En dat terwijl het altijd weer een guest is die dit soort topics start.

Ben
25-01-2006, 16:48
als er echt een leeg loop is kan sebas ons dat wel vertellen

A-team
25-01-2006, 17:12
Gevolg was het doodbloeden van het forum


en daarom laten we de guest's hier maar lekker rellen :roll:

Anonymous
25-01-2006, 17:31
Ook wij hebben onze goede kanten.

sportgroeten jury

Ronald
25-01-2006, 21:08
Ronald = correct!

Vindt ik niet, het is onruststoken of er nou een link bij staat of niet. Ik blijf erbij dat guests mogen lezen en verder niets. Is volgens mij ook helemaal niet ongewoon op andere fora.
Nogmaals Mephisto, dat is een schijnoplossing. Zoals gezegd: was de inhoud van zijn post anders geweest als hij zich eerst geregistreerd had als Abraham en dan pas had gepost?!

Maar goed, voor verdere discussie over guestposts verwijs ik graag naar de topic Guest --> welkom of opzouten (http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=6841) :wink: