PDA

View Full Version : BJJ in Den Haag olv van Black Belt



Ratinho
26-01-2006, 14:48
In Den Haag wordt er lesgegeven door Augusto Ferrari, zwarte band BJJ en vice-wereldkampioen!!!

Lestijden / Van Vredeburghweg 75
Maandag: 19.30 - 21.30 (Augusto Ferrari)
Vrijdag: 19.30 - 21.30 (Augusto Ferrari)
Donderdag: 20.00 - 22.00
(vrije training met oa 4 Purple Belts als sparringspartners/hulp)


Woensdag: 20.00 - 22.00 te Julialaantje 2
(olv Farid ben Omar, Purple Belt)


IEDEREEN IS WELKOM !!!!

voor meer informatie bel:
06-43999211 (Remco van Baardewijk)
of mail naar: [email protected]
of check: www.cadu.nl

Hieronder wat foto's van Augusto

http://images3.orkut.com/images/milieu/2/920/14820920.jpg
na overwinning in Showfight, Jiu Jitsu in de ring !



http://images3.orkut.com/images/milieu/9/920/14820920.jpg
in de sneeuw na een seminar in Polen !

Thomas
26-01-2006, 14:52
Ik kan het iedereen aanraden! 8-)

Anonymous
26-01-2006, 15:00
er wordt zowel met als zonder pak getraint

je kunt ook trainen in Utrecht, Amsterdam en Oss

het team doet mee aan toernooien in binnen- en buitenland

noca
26-01-2006, 19:46
voor meer informatie bel:
06-43999211 (Remco van Baardewijk)
of mail naar: [email protected]
of check: www.cadu.nl

Ratinho, de site www.cadu.nl is echt niet meer echt up to date. Wordt deze weer bijgewerkt (agenda etc.)?

Anonymous
27-01-2006, 00:35
Deze man heeft echt skills hij is up to date met de nieuwste technieken uit Brazil, legt goed uit en heeft op al je vragen antwoord. Daarnaast is het ook een heel relaxed persoon minstens zo belangrijk vind ik.

Anonymous
27-01-2006, 10:34
Deze man is echt SUPER! Alle drills die we doen vanaf de warming up tot aan de technieken zijn stuk voor stuk super unieke bewegingen die ik in mn (korte) periode van 7 jaar BJJ nog nooit gezien heb!

Kom een keer meetrainen and see for yourself!

Ratinho
27-01-2006, 12:24
Ratinho, de site www.cadu.nl is echt niet meer echt up to date. Wordt deze weer bijgewerkt (agenda etc.)?


zeker, alleen waarschijnlijk wel in Braziliaans tempo !

yas
27-01-2006, 12:44
Get your ass out there and go get the finest moves straight from the brazilian blackbelt Augusto Ferrari! Je krijgt les van een jonge kampioen van 23 jaar met ongelofelijke set ups! (manier waarop je naar een submission toewerkt) Voor je het weet hij heeft hij 3 reversals uitgevoerd en lig je in een armklem lol . Heel smooth die gast hehe . Naast het grondgedeelte komt ook het staande gedeelte uitvoerig aanbod. De les bestaat uit een warming up met sportspecifieke drills (top!), gevolgd door technieken (like i said before..), positiesparren en gewoon sparren. De technieken worden tijdens de les stap voor stap uitgelegd en er zijn prima sparringpartners om ze te testen :D

Naast een goede en relaxte leraar is Augusto ook een actieve vechter. Morgen zal hij meedoen met 3rd European Jiu-Jitsu Open Championship in Portugal.

Op woensdag geeft Augusto les in Lunetten (utrecht) Goeree 6 tussen 20.00 en 22.00
En op donderdag in Fitnesscentrum MARCHA, Bijlmerdreef 1315 in Amsterdam zuidoost (020 - 6992127, www.marcha-fitness.nl) 2 minutes from metrostation Ganzenhoef wederom tussen 20.00 en 22.00 uur.

Weet wat je te doen staat als je op de grond terecht komt! Try it now, Brazilian Jiu Jitsu from Sao Paulo with Augusto Ferrari!

Binnenkort vernieuwde website!

Anonymous
27-01-2006, 12:52
bla bla bla verkoopraat vermoeiend

noca
27-01-2006, 13:03
Hoezo vermoeiend? Er zijn gewoon nieuwe ontwikkelingen binnen hun team. Net zo interessant om te lezen als dat Remco Pardoel nu in Hilversum les geeft. Ik vind het interessant en hopelijk meer mensen.

TiP: je hoeft niet alles op een forum te lezen. misschien minder vermoeiend voor je.

Anonymous
27-01-2006, 17:17
Pcies noca heeft gelijk!

Augusto doet trouwens niet mee met de Europese kampioenschappen heb ik begrepen, omdat hij een lies blessure heeft.

Hij wil graag zijn Super Fight op Showfight (een vale tudo evenement in Brazilie) vechten.. tegen wie is nog onbekend maar hij heeft verschillende keren aangegeven te willen vechten tegen Andre Galvao de regerend wereldkampioen in in zijn gewichtsklasse.

Anonymous
27-01-2006, 21:46
hellaas is er nog niks in arnhem , mocht iemand eens een ingeving hebben om zoiets op te starten kom dan naar arnhem daar is helemaal niets !!!!

Anonymous
28-01-2006, 13:12
hellaas is er nog niks in arnhem , mocht iemand eens een ingeving hebben om zoiets op te starten kom dan naar arnhem daar is helemaal niets !!!!

Martijn de Jong geeft toch ook les in Arnhem?

Anonymous
28-01-2006, 13:13
hellaas is er nog niks in arnhem , mocht iemand eens een ingeving hebben om zoiets op te starten kom dan naar arnhem daar is helemaal niets !!!!

Martijn de Jong geeft toch ook les in Arnhem?

Anonymous
28-01-2006, 17:54
hellaas is er nog niks in arnhem , mocht iemand eens een ingeving hebben om zoiets op te starten kom dan naar arnhem daar is helemaal niets !!!!

Martijn de Jong geeft toch ook les in Arnhem?

nee niet meer al een tijdje niet meer zelfs

catano
31-01-2006, 17:20
Een paar vraagjes

ik zie op de website dat er donderdag zowel in oss als in Amsterdam les gegeven word. Wie geeft waar les.

Hoeveel bedraagt de contributie voor 1 keer in de week.

Als ik een keer mee wil trainen in oss met wie moet ik dan bellen of kan je gewoon langs komen.

yas
31-01-2006, 17:32
Een paar vraagjes

ik zie op de website dat er donderdag zowel in oss als in Amsterdam les gegeven word. Wie geeft waar les.

Hoeveel bedraagt de contributie voor 1 keer in de week.

Als ik een keer mee wil trainen in oss met wie moet ik dan bellen of kan je gewoon langs komen.

op donderdag les van augusto te amsterdam, in oss krijg je op donderdag les van brownbelt mathieu peters. 1 x per week is 35 euro en je kunt gewoon langs gaan!

Thomas
03-02-2006, 11:53
ttt