PDA

View Full Version : Kickboxing en MMA gala te Westervoort



Anonymous
28-01-2006, 14:28
Ringproductions organiseert op zaterdag 18 februari a.s. een Kickbox en MMA gala in sportsplanet De Pals te Westervoort.

Zaal open: 15.00 uur.
Aanvang: 16.00 uur.
Voorverkoop: 17.50 euro.
Aan de deur: 22.50 euro.

Viptafels: 06-18343325
Kaartjes: 06-53741739

Voorverkoopadressen:
Sportsplanet De Pals Emmerik 5 te Westervoort tel: 026-3118726 T-NHC Weverstraat 8 te Arnhem tel: 026-4430052
Altinbas Molenstraat 98 te Nijmegen tel: 024-3295393

Routebeschrijving: www.sportsplanetdepals.nl

Hoofdpartijen:
Marco Pique vs Youssef Azzazoug (kickbox / Muay Thai A-klasse)
Suat Kaplan vs Warren Stevelmans (kickbox / Muay Thai A-klasse)
Brian Mulany vs John de Wilde (MMA A-klasse)
Ralf "the underdog" vs Emrin (Frankrijk) (MMA A-klasse)

Tevens zijn er een flink aantal B / C en N-klasse en amateur MMA-partijen.

Het gala is onder auspiciën van de UMC.

http:\\www.finalgym.nl

The Bulldog
28-01-2006, 16:52
8-) Heb er zin in!!!

Anonymous
28-01-2006, 17:33
ziet er goed uit.
kan iemand mij vertellen wie dit zijn ?

Het gala is onder auspiciën van de UMC.

groetjes hans

Joris
28-01-2006, 18:42
oh leuk lekker in de buurt


leuke partijen

ik ga zeker kijken, wie nog meer?

Halfshot
28-01-2006, 18:54
Denk wel dat ik ga, ja.

Anonymous
29-01-2006, 00:43
Ga zeker kijken, 17,50 euro voor 25 a 30 partijen vindt ik een mooi prijsje

Marco (scheids)
29-01-2006, 15:01
Het gala is onder auspiciën van de UMC.

Heb ik nog nooit van gehoord .... kan t een nieuwe organisatie zijn?

Anonymous
29-01-2006, 15:14
UMC? Weer een nieuwe bond?

Paganstars
29-01-2006, 15:15
sorry dat ik het zeg maar ik word een beetje idioot van al die bonden!

Anonymous
29-01-2006, 15:33
is de tegenstander van marco pique die jongen van jellema..als dat zo is zou het best wel eens een interessante partij kunnen worden..

Wix
29-01-2006, 15:39
is de tegenstander van marco pique die jongen van jellema..als dat zo is zou het best wel eens een interessante partij kunnen worden..

Yep, dat is hij. Mooie match!

Anonymous
29-01-2006, 16:13
umc was voorheen wkn

Master RICO.
29-01-2006, 17:00
8-) Heb er zin in!!!

ook al had je geen zin dan maak je maar zin.
verwacht wat van jou daar .maar gaat goed komen je bent goed bezig de laatste tijd dus heb er wel vertrouwen. oush 8-)

Anonymous
29-01-2006, 23:27
underdog gaat de topdog worden!

Marco (scheids)
30-01-2006, 08:01
umc was voorheen wkn

En sinds wanneer doe de UMC (of de wkn) aan free-fight ?
En waar staan de letters UMC voor ?

someone
30-01-2006, 08:18
Foutje denk ik, op de poster staat:

onder toezicht van ITMF

op hun site staat dat ze wedstrijden organiseren onder toezicht van de WFCA.

Beetje wazig dus allemaal :shock:

Dragon Tail
30-01-2006, 09:15
Foutje denk ik, op de poster staat:

onder toezicht van ITMF

op hun site staat dat ze wedstrijden organiseren onder toezicht van de WFCA.

Beetje wazig dus allemaal :shock:

Wazig :lol:
...als ik de site op ga zie ik een 'grijsuitziende' wolf. Heeft die ook een betekenis? http://www.finalgym.nl

Anonymous
31-01-2006, 08:06
het gala van 18-2-2006 staat onder UMC ( inderdaad de oude wkn) , deze heeft altijd al gedaan aan mma partijen scheidsen.
Het is alleen een andere naam ( bondsleden zijn allemaal het zelfde ) als de voorheen genoemde wkn.

wie komt er allemaal..
ik zal hier ook vandaag de wegingstijden etc vermelden zodat men op de hoogte is van het resterende
matchmaking volgt snel

Master RICO.
31-01-2006, 09:35
wie komt er allemaal..
ik zal hier ook vandaag de wegingstijden etc vermelden zodat men op de hoogte is van het resterende
matchmaking volgt snel[/quote]

ik kom met underdog aangelijnd, zal hem in de ring weer loslaten.
hij heeft gister bijna tournooitje op de gym gewonnen moest alleen in de finale het afleggen tegen de sensei. geen schande toch. :!:

The Bulldog
31-01-2006, 22:06
hahahaha

Heeft mijn cursus , zelfbeheersing toch geholpen..ik mag aan de lijn mee i.p.v. in de ren/kooi...

Cool!!!

Wybenga
01-02-2006, 11:14
Als het goed is vecht ik hier ook!

The Bulldog
01-02-2006, 21:00
Mooi Lex.... weer terug in de ring...

RizPekT
01-02-2006, 21:01
Als het goed is vecht ik hier ook!

Beter.. weer lekker ff knallen!

Ronald
01-02-2006, 21:38
Als het goed is vecht ik hier ook!
Weet je ook al tegen wie Lex?

Wybenga
02-02-2006, 22:39
Als het goed is vecht ik hier ook!
Weet je ook al tegen wie Lex?

Er zijn al onderhandelingen maar zodra dat definitief is wordt dat bekend gemaakt.

Joris
03-02-2006, 14:36
ik heb net kaartjes gehaald


wordt mijn eerste gala ben beniewd wat ik kan verwachten...

Anonymous
04-02-2006, 10:18
hebbie je pasje weer terug ?

Ben
04-02-2006, 12:12
ik heb net kaartjes gehaald


wordt mijn eerste gala ben beniewd wat ik kan verwachten...
dacht dat je moest vechten maar je gaat kijken nu dan is het zo ,
je gaat zitten en hopen dat je mooie partyen te zien krijgt :lol:

Joris
05-02-2006, 12:25
ik heb net kaartjes gehaald


wordt mijn eerste gala ben beniewd wat ik kan verwachten...
dacht dat je moest vechten maar je gaat kijken nu dan is het zo ,
je gaat zitten en hopen dat je mooie partyen te zien krijgt :lol:

ik ga idd alleen kijken :lol:

Jarno
06-02-2006, 18:19
umc was voorheen wkn

En sinds wanneer doe de UMC (of de wkn) aan free-fight ?
En waar staan de letters UMC voor ?

UMC staat voor Undisputed Muay thai Council

Anonymous
08-02-2006, 02:00
Heb vanavond laat vernomen dat Dion staring
op het gala een partij vecht , de tegenstander is nog niet bekend. Dit beloofd een geweldige avond te worden zie er dan ookm, met veel genoegen naar uit, hoop voor de organisator dat het een volle bak wordt.

Anonymous
09-02-2006, 11:00
DIon kan nu hoogwaarschijnlijk toch niet vechten vanwege een laseroperatie aan zijn ogen.verdere info volgd zo snel mogenlijk

Joris
09-02-2006, 22:59
ik hoop dat Staring komt naar het gala....

wijzeman
11-02-2006, 18:25
heeft iemand de matchmaking...?

Anonymous
11-02-2006, 19:03
Ja, wordt morgen gepost.

The Bulldog
11-02-2006, 22:02
Heb er vreselijk zin in...

Ben klaar om te knallen..
Tegen een fransman dus kon het niet laten een stukje wilhelmus in de opkomst muziek te verwerken..:)

Anonymous
12-02-2006, 16:57
Matchmaking voor zover bekend:

A-klasse partijen:

Marco Pique (profighters) vs Youssef Azzagoug (Jellema)

Suat Kaplan (final gym) vs Warren Stevelmans (vos gym)

Ulas (Belgie) vs Cristos (topteam)

Ralf the Underdog (team superpiele) vs Emin (France Orlando Wiet)

Moesasi (ino) vs Hans Striemeng (superproteam)

Mo Duari (lotus gym) vs Youssef Akmeni (profighters)

5 * B-partijen
6 * C-partijen en een aantal N-partijen

Dit alles onder het gebruikelijke voorbehoud.

Anonymous
12-02-2006, 22:24
Je mag zelfs in een b partij knieen naar hoofd, horror hé. u m c bond.

HUNTER
12-02-2006, 22:57
Dat mag bij de FFE ook. En terecht. Als het bij een beginners MMA partij mag, waarom zou je het dan bij MT B-klasse verbieden?

The Bulldog
12-02-2006, 23:01
Dat mag bij de FFE ook. En terecht. Als het bij een beginners MMA partij mag, waarom zou je het dan bij MT B-klasse verbieden?

Ja Guest dit is nou onderbouwen...

Anonymous
13-02-2006, 11:28
totale matchmaking wordt vandaag of morgen geplaatst.

The Bulldog
13-02-2006, 14:26
Rik...

Ze koppelen het knieen aan nivo van klasse...

Als iemad zegt ohoh in de b klasse... kan toch een conclusie getrokken worden dat dat niet anders is als bijvoorbeeld de N klasse bij mma...

Enne die stok erbij?!?!? altijd te proberen toch?:)

Sjaak
13-02-2006, 15:11
Kom ook effe kijken denk ik, waar ligt Westervoort haha

Deuce
13-02-2006, 15:19
Sjaak ik vind toch echt dat je een half uur langer moet doorrijden en naar mijn gala moet komen kijken ;)

Sjaak
13-02-2006, 15:43
Sjaak ik vind toch echt dat je een half uur langer moet doorrijden en naar mijn gala moet komen kijken ;)

Dat wilde ik ook eerst doen maar een jongen van mij moet daar knokkuh ......

Sjaak
13-02-2006, 20:48
Net de promotor gesproken en mijn jongen vecht tegen een Duitse kickboxer, gaat dus door.

Anonymous
14-02-2006, 18:06
Bijgewerkte line-up gala 18 februari Westervoort:

A-klasse partij (wijziging) andere A-klasse partijen blijven hetzelfde:

Mousasi vs Goran "twister" Vidalovic (Germany KTB Ludwigsburg

B-klasse partijen:

Paul Holzken (alfidgym) vs Mathias (profighters)

Bas van de Camp (alfidgym) vs Radoun Amrah (Jellema)

Mustafa Yilmaz (team superpiele) vs Mo Lamrani (Ling-ho gym)

BoyBoy (kb Arnhem) vs Moncer Benour (vos gym)


Henry van Opstal (Ling-ho gym) vs Mosap (Profighters)

C-klasse partijen:

Brain Douwer (topteam) vs Danny van Anrhem (Jellema)

Nick van Achten (alfidgym) vs Jamsheed Sediki (kb Arnhem)

Maik Visscher (Finalgym) vs Massoud (Zarin gym)

Faissel (lotusgym) vs Masi (Zarin gym)

Nylish Jagroep (alfidgym) vs Nick Oosterbaan (Ling-ho gym)

N-klasse partijen:

Reduwan (lotusgym) vs Jelle van Anrhem (vos gym)

Renee van Munster (vos gym) vs Daphne (maeng-ho gym)

Wolf (kamakura) vs Kali (Maeng-ho gym)

Naele Omeragic (kb Arnhem) vs Maurice (lotusgym)

Ilker (profighters) vs Devlin (vos gym)

Haydar (Germany) vs Arjan (Musashi gym)

Er zijn nog enkele partijen niet rond. Info volgt.

Anonymous
14-02-2006, 18:11
Ondanks alle geruchten over het wel dan niet doorgaan van de aprtij tussen Duari en Akmeni kunnen we mededelen dat we net vernomen hebben dat deze partij gewoon doorgaat. Dit is door de trainers van beide vechters heden middag nadrukkelijk bevestigd.

Anonymous
15-02-2006, 17:47
Tegen wie vecht Brian Maulany?

Anonymous
15-02-2006, 22:05
ik wens the underdog veel succes zaterdag.
GO FOR IT!!!!!!

Saluti Il Capo

The Bulldog
15-02-2006, 22:44
Bedankt Il Capo ;)

Sjaak
16-02-2006, 15:56
Ik kom zelf effe kijk hoe je het doet gozer, succes

Osu Sjaak

Anonymous
18-02-2006, 09:28
De verkoop loopt goed, en voor zover bekend gaan alle partijen door, dus dat beloofd een knal gala te worden.

Anonymous
18-02-2006, 09:48
vecht wybenga ook op het gala in Westenvoort ?

The Bulldog
19-02-2006, 01:05
HEERLIJK geknokt en gewonnen...
ongeveer 3e minuut van de 2e ronde maar ging behoorlijk..
Onderling wat stoten en trappen gewisseld.. beide gegeven en genomen...

Uiteindelijk gewonnen doordat ik zijn onderarm brak toen ik geen armklem aangelegd kreeg maar doortrok..

Wens tegenstander dan ook veel beterschap..

Anonymous
19-02-2006, 01:13
Het was een Moord Partij!!!!!!
Ik heb genoten.....
See you next training

Saluti

Master RICO.
19-02-2006, 01:32
klasse gevochten underdog was echt afzien maar verdiend gewonnen en wat een gave opkomst . heel mooi hoor en passend

Sjaak
19-02-2006, 10:26
Ralph gefeliciteerd

Maar ik vond het gala erg tegenvallen en dan met name de organisatie want die was echt ver beneden peil .............

We waren er om 13.30 voor de weging en we zijn om half 11 maar weggegaan en toen moesten er nog 3 of 4 partijen gevochten worden, dus Ralph ik heb helaas je partij gemist.

Effe heel in het kort :

Gala begon niet om 4 uur zoals geplant ............ gewoon omdat de zaal nagenoeg compleet leeg was en men liet het aanwezige publiek gewoon 90 minuten wachten zonder enige vorm van informatie, om 17.30 starte de 1e partij en daardoor liep het gala veel te veel uit.

Paar hele leuke partijen gezien en vond de partij van BoyBoy vs Moncer Benour echt een superpartij en veruit de allerbeste van de avond, wat een vuurwerk zeg en wat waren die jongen sportief en aan elkaar gewaagd, vond ze beide even goed en een onbeslist was beter geweest.

Inschrijvingen van deze nieuwe bond was dramatisch omdat ze verlangde dat iedereen 15 euro inschrijfgeld zou betalen. Ik heb dat niet gedaan en nog een paar scholen ook niet en er werd mij verteld dat mijn jongen dan niet kon vechten.

Prima zei ik, dan gaan we toch weer en toen ik dat aan iemand van de organisatie kenbaar maakte kwam er enige beweging in hun starre houding. Maar gelukkig was ik niet de enige sportschoolhouder die het er niet mee eens was en er werd zelfs gedreigd door nog meer dat als er wel betaald zou moeten worden dat men weg ging. Maar Tarik die de "organisatie" op het laatste ogenblik had geregeld heeft dat heel netjes geregeld en wilde het zelfs uit zijn eigen zak betalen, deze jongen treft geen enkele blaam ...........

Publieke belangstelling was zeer matig.

Het was een heel sportief gale met hele sportieve vechters.

De organisatie kon je niks vragen omdat steeds de deur gesloten was en pas 5 minuten voor aanvang kwam er dan een lijstje met namen in de kleedkamer wanneer je moest vechten maar dat kon natuurlijk veel beter.

Informatie over "regels" hebben we niet gekregen en kon je ook nergens vinden, gelukkig heeft Annemarie ons persoonlijk verteld wat mocht en niet mocht, thanks wijffie.

De beveiliging was perfect en het publiek, de coaches en de vechters heel sportief .... iedereen daarvoor de complimenten.

Vlak voordat mijn jongen moest vechten werd hem verteld dat hij zijn karatebroek moest uittrekken en moest vechten in kickbox broekje omdat de regels zeiden dat het bij een een muy thai partij was verboden om een lange broek te dragen ???? Maar mijn jongen had geen broekje bij hem omdat ik donderdag daar nog goede afspraken over had gemaakt en ik weigerde om mijn jongen te laten vechten in zijn allereerste partij omdat er was afgesproken dat het een kickbox partij zou zijn en toch stond die op de lijst voor een Muy Thai partij, hoe kan dat nou ?????? Gelukkig werd ook dit door Tarik met de organisatie geregeld maar er ging wel heel veel mis hoor.

Ik vond beide scheidsen Annemarie en Jarno heel goed de partijen leiden en beide verdienen daar zeker een compliment voor.

Al met al toch een heel matig gevoel aan het gala overgehouden en dat komt niet door de vechters maar door deze nieuwe bond en ben van 12.00 tot 24.00 uur onderweg geweest en heb helaas dus niet alles kunnen zien.

Sjaak

Jarno
19-02-2006, 12:00
Bedankt Sjaak was leuk om je in levende lijve te hebben leren kennen.

Anonymous
19-02-2006, 12:37
Sjaak leuk je weer eens gezien te hebben, en jou jongen heeft echt super hard voor zijn partij geknokt, en gewonnen, gefeliciteerd.

Jarno was ook leuk jou weer even gezien te hebben, zijn tenslotte oud collega's [grijns]
de partijen waren opzich best goed maar de bond waarvoor jij die avond gescheidst hebt, laten we het daar maar niet over hebben , ik heb met een aantal trainers en vechters zowel winnaars als verliezers gesproken en er was er geen een maar dan ook geen een die waardering voor deze bond had, jammer want het gala opzich was qua partijen gewoon goed.

Ronald
19-02-2006, 13:05
Ralf gefeliciteerd en Sjaak bedankt voor de info 8-) .

Anonymous
19-02-2006, 13:05
Sjaak leuk je weer eens gezien te hebben, en jou jongen heeft echt super hard voor zijn partij geknokt, en gewonnen, gefeliciteerd.

Jarno was ook leuk jou weer even gezien te hebben, zijn tenslotte oud collega's [grijns]
de partijen waren opzich best goed maar de bond waarvoor jij die avond gescheidst hebt, laten we het daar maar niet over hebben , ik heb met een aantal trainers en vechters zowel winnaars als verliezers gesproken en er was er geen een maar dan ook geen een die waardering voor deze bond had, jammer want het gala opzich was qua partijen gewoon goed.

Was idd heel cool om jou en maria daar ook tegen te komen , hopelijk tot snel ..

Anonymous
19-02-2006, 16:07
Gaat zeker snel gebeuren , check je pm aub

Anonymous
19-02-2006, 16:15
Was nog vergeten te melden dat Dion Staring ook op het gala was en ook nog ff in de ring gestaan heeft , jammer genoeg alleen maar om prijzen uit te reiken. De partij van the underdog was een superknaller zeker voor de mma liefhebbers. Nog gefelicteerd. en beterschap gewenst voor je tegenstander,je arm op twee plaatsen breken is geen kattepis.

Sjaak
19-02-2006, 17:59
Sjaak leuk je weer eens gezien te hebben, en jou jongen heeft echt super hard voor zijn partij geknokt, en gewonnen, gefeliciteerd.

Hij had het zeker moeilijk maar uiteindelijk won die toch op KO en dara gaat het toch om :wink:

Ralph, Jarno en Max, was leuk om effe met jullie gebabbeld te hebben

The Bulldog
19-02-2006, 18:01
Was nog vergeten te melden dat Dion Staring ook op het gala was en ook nog ff in de ring gestaan heeft , jammer genoeg alleen maar om prijzen uit te reiken. De partij van the underdog was een superknaller zeker voor de mma liefhebbers. Nog gefelicteerd. en beterschap gewenst voor je tegenstander,je arm op twee plaatsen breken is geen kattepis.

Nee klopt is niet niks...
Bedankt voor de felicitaties...

Anonymous
20-02-2006, 17:48
Ralph , ik heb net de tape van jou gevecht bekeken , en ik vermoed dat er ,voor jij jouw tegenstanders arm brak, hij al iets opgelopen heeft hij heeft namelijk een aantal schopen van jou terwijl jij op je rug lag met zijn voorarm opgevangen , dit zou mogelijkerwijs tot scheurtjes hebben kunnen lijden , en dan is het mogenlijk om een arm te breken in de situatie waarin dit gebeurd is. Denk bv aan Jerome le banner die brak zijn arm op twee plaatsen toen hij een kick van Remy Bonjanski blokte. Het ziet er inderdaat auw uit

ICON
20-02-2006, 17:52
Ralph , ik heb net de tape van jou gevecht bekeken , en ik vermoed dat er ,voor jij jouw tegenstanders arm brak, hij al iets opgelopen heeft hij heeft namelijk een aantal schopen van jou terwijl jij op je rug lag met zijn voorarm opgevangen , dit zou mogelijkerwijs tot scheurtjes hebben kunnen lijden , en dan is het mogenlijk om een arm te breken in de situatie waarin dit gebeurd is. Denk bv aan Jerome le banner die brak zijn arm op twee plaatsen toen hij een kick van Remy Bonjanski blokte. Het ziet er inderdaat auw uit

ernesto hoost :wink:

Anonymous
20-02-2006, 18:26
Helemaal gelijk, worden een dagje ouder.

The Bulldog
20-02-2006, 22:09
MAx mulder ik zou erg blij zijn met die tape?!?!

Hint, hint, hint,:)

Sjaak
20-02-2006, 22:59
MAx mulder ik zou erg blij zijn met die tape?!?!

Hint, hint, hint,:)

Helaas Max heeft hem mij al beloofd :lol:

The Bulldog
20-02-2006, 23:35
oke jij die tape..regel je voor mij een copie dan...;)

Sjaak
20-02-2006, 23:37
oke jij die tape..regel je voor mij een copie dan...;)

hahhahahahahahaha

Anonymous
21-02-2006, 00:46
Ik stuur jullie allebei wel een DVD'tje met de partijen erop. Zo zijn wij. Moet je natuurlijk wel ff de adressen waar ze heen moeten pm-en

Anonymous
21-02-2006, 00:51
Ralph, Jarno en Max, was leuk om effe met jullie gebabbeld te hebben



hoi Sjaak heb je mij dan toch niet gezien :!:


Maria

Sjaak
21-02-2006, 08:46
Thanks Max ........

Osu Sjaak

Anonymous
21-02-2006, 16:09
zo sjaki, ga ff lekker bij Ralph, Jarno en Max op de koffie , koekje erbij ?

The Bulldog
21-02-2006, 16:26
HE Ali. je voelt je toch niet buitengesloten he?

Jij mag ook komen hoor.. :roll:
ALs je je registreert...
Nutteloze guest opmerkingen maker.. :? .

max mulder shihan
21-02-2006, 17:55
LoL, Ralph pm even een adres door waar ik de dvd van het gala naar toe kan sturen.

Sjaak
21-02-2006, 21:02
Ralph, Jarno en Max, was leuk om effe met jullie gebabbeld te hebben



hoi Sjaak heb je mij dan toch niet gezien :!:


Maria

Oeps ............... sorry wijffie .........ook leuk om jou gezien te hebben hoor.

Sjaak

Sjaak
21-02-2006, 21:13
Ralph, ik heb je PM gehad, komt in orde !!

Anonymous
23-02-2006, 11:46
Beste mense , ik had beloofd dat er twee partijen op de website karumodojo.nl zouden komen te staan ,en wel vandaag, door een ongelukige sameloop van omstandigheden kan dit helaas deze week niet gebeuren , mijn excusces hiervoor ,ik hoop dat de partijen er ergens volgende week wel opstaan , wij doen ons best.

Anonymous
24-02-2006, 13:30
He he we zijn er uit ,de dvd's gann er van het weekeinde uit en maandag staan er 2 partijen van het gala op http://www.karumadojo.nl .

msg max

Anonymous
24-02-2006, 14:09
waar staan ze dan precies ??? op de site bedoel ik ???

The Bulldog
24-02-2006, 14:12
Super max, Dank jewel...:)

Anonymous
24-02-2006, 14:16
wijst zich vanzelf

Anonymous
24-02-2006, 15:56
wijst zich vanzelf

het zal wel aan mij liggen maar ik zie niks???

Anonymous
24-02-2006, 17:30
Nog even geduld ongeduldige maandag zet mijn webmaster het op de site, het is maar een hobby, verdien er niks mee . Maar maandag , en heel mischien wordt het el dinsdag staat er 2 partijen op.tevreden

Anonymous
27-02-2006, 14:51
De heren die een dvd gevraagd hebben , ze zijn vandaag op de post gedaan . De beloofde twee partijen staan vandaag of morgen op de site http://www.karumadojo.nl , dat heeft onze webmaster beloofd.


msg max

Anonymous
27-02-2006, 16:22
vreselijk bedankt max.

Anonymous
27-02-2006, 18:54
Vreselijk graag gedaan Ralph [grijns]

max mulder shihan
28-02-2006, 18:23
Hehe hij staat er op, de wedstrijd van The underdog, de andere lukte niet ivm.... ,en toen kwam er een of ander technisch verhaal van mijn W M waar ik in ieder geval geen ruk van snap. Hij is te zien op http://www.karumadojo.nl

msg max