PDA

View Full Version : bora gala



Anonymous
28-01-2006, 22:25
Waar kan ik mijn kaartje declareren..???

Ik ben net op het gala geweest of hoe kan ik het beter noemen demowedstrijden...
Vechters van Boragym die aan hun lot overgelaten worden omdat het gala tussen haakjes...draaiend gehouden moet worden..
En dan die partij van Diender hij moet tegen een B klasser die graag in de A wil vechten,eindelijk wint Diender weer..ja zo kan iik het ook.

Een man als DIender moet die partij helemaal niet aannemen om zich weer met de top van Nederland te kunnen meten..weet je...
Mijn broek kickboxbroekje noem het maar op zakt hier gewoon vAN mijn reet af...drama drama
Nogmaals dit is mijn mening kickbox liefhebbers... :?:

Vechters aan hun lot overlaten ongelooflijk we leven toch in 2006 en die noemt zich top trainer hahahahaha
Jongens genoeg zo...laterrsss :twisted:

Anonymous
28-01-2006, 22:43
hallo.
kun je dit iets beter toelichten...........

Post subject: bora gala is amateuristisch
Waar kan ik mijn kaartje declareren..???

Ik ben net op het gala geweest of hoe kan ik het beter noemen demowedstrijden...
Vechters van Boragym die aan hun lot overgelaten worden omdat het gala tussen haakjes...draaiend gehouden moet worden..
En dan die partij van Diender hij moet tegen een B klasser die graag in de A wil vechten,eindelijk wint Diender weer..ja zo kan iik het ook.

Een man als DIender moet die partij helemaal niet aannemen om zich weer met de top van Nederland te kunnen meten..weet je...
Mijn broek kickboxbroekje noem het maar op zakt hier gewoon vAN mijn reet af...drama drama
Nogmaals dit is mijn mening kickbox liefhebbers...

Vechters aan hun lot overlaten ongelooflijk we leven toch in 2006 en die noemt zich top trainer hahahahaha
Jongens genoeg zo...laterrsss

ik vind dit vaag.

jury

Anonymous
28-01-2006, 23:33
Waar kan ik mijn kaartje declareren..???

Ik ben net op het gala geweest of hoe kan ik het beter noemen demowedstrijden...
Vechters van Boragym die aan hun lot overgelaten worden omdat het gala tussen haakjes...draaiend gehouden moet worden..
En dan die partij van Diender hij moet tegen een B klasser die graag in de A wil vechten,eindelijk wint Diender weer..ja zo kan iik het ook.

Een man als DIender moet die partij helemaal niet aannemen om zich weer met de top van Nederland te kunnen meten..weet je...
Mijn broek kickboxbroekje noem het maar op zakt hier gewoon vAN mijn reet af...drama drama
Nogmaals dit is mijn mening kickbox liefhebbers... :?:

Vechters aan hun lot overlaten ongelooflijk we leven toch in 2006 en die noemt zich top trainer hahahahaha
Jongens genoeg zo...laterrsss :twisted:

wat ouwehoer je nou weer slap dit was een A partij sjakie :twisted:

robholland
29-01-2006, 00:14
Op sommige punten ben ik het misschien eens maar demowedstrijden???
Ik heb zelf met de jongens van Soykan Gym getraind en ik weet hoe hard ze er voor getraind hebben en ze hebben allebei goed gevochten, dit waren zeker volwaardige partijen IMO en verder zaten er ook mooie partijen tussen vond ik.........

Steve-o
29-01-2006, 00:14
Heeft Roelof Roossien hier ook een partij gedraaid zoja hoe is die afgelopen
groetten stefan

robholland
29-01-2006, 00:18
nee hij heeft geen partij gevochten

Steve-o
29-01-2006, 00:28
Ik zou ooit nog een keer weer een partij tegen hem willen draaien

Ronald
29-01-2006, 01:17
Ik ben net op het gala geweest of hoe kan ik het beter noemen demowedstrijden...
Weet je wel zeker dat je daar geweest bent? Ik heb de uitslagen gepost vanaf de ring. Ik deed dat net nadat de partij van Diender afgelopen was (zie Uitslagen Face to Face 3 - Apeldoorn (http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=19009)). Hij had de beker nog niet in z'n handen als ik me goed herinner. Lijkt me dus stug dat jij om 21:25 uur al de uitslag wist :? . Aangezien je vanmiddag ook al zo'n topic had (diender (http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=19001)) heb ik eerder het idee dat je gewoon met een lastercampagne bezig bent of zoiets.

Triker
29-01-2006, 01:40
Tja, gasten die posten zijn ook zo zinvol (duh)!!!

Anonymous
29-01-2006, 02:50
Mensen die Diender met van alles aan het besmuren zijn niet goed bij hun hoofd. Diender is en blijft een top vechter!!!!!!!!! Hij heeft Dave de hele ring door gejaagd. Hij is geen moment in echt gevaar geweest. En verder was het gala zeker wel oke. Elk gala heeft minpuntjes.

Anonymous
29-01-2006, 13:33
Dat gala was gewoon in orde aan de partjen kan je vrij weinig doen de a klasse heeft het zeker goed gemaakt en de party van indo nick tegen edo ook!!
Dave respect! Diender gewoon lekker geknokt!!

osh

Anonymous
29-01-2006, 16:22
de jury was ook partijdig!! :evil: :cry:

Anonymous
29-01-2006, 17:09
Ja man de jury was idd partijdg!!!Ik vond dat vd ploeg had gewonnen man!!

Ik snap niet hoe die punten telling is........;)

Anonymous
29-01-2006, 17:28
Ja man de jury was idd partijdg!!!Ik vond dat vd ploeg had gewonnen man!!

Ik snap niet hoe die punten telling is........;)

Ja jij hebt er echt verstand van.
Er staat toch duidelijk dat vd Ploeg in de 3e ronde opgaf.
(volgens mij hebben we hier echt met mensen te maken die er echt maar dan ook echt geen verstand van hebben).

Sorry hoor sukkel.

( Bora thanks was een top gala , heb me goed vermaakt)

Mvg , Menno

Wheelie
29-01-2006, 17:33
Ja man de jury was idd partijdg!!!Ik vond dat vd ploeg had gewonnen man!!

Ik snap niet hoe die punten telling is........;)

Ja jij hebt er echt verstand van.
Er staat toch duidelijk dat vd Ploeg in de 3e ronde opgaf.
(volgens mij hebben we hier echt met mensen te maken die er echt maar dan ook echt geen verstand van hebben).

Sorry hoor sukkel.


ik denk niet dat die post serieus bedoeld was :roll:

Anonymous
29-01-2006, 18:08
Hahah idd. sorry voor de onduidelijkheid andere guest menno, maar mischien heb ik er wel geen verstand van idd ahah


gala wa leuk en dave en diender alle twee goed ondanks het gewichtsverschil van ik denk wel 4 kilo ofzo

Anonymous
29-01-2006, 18:17
en niet direct gaan schelden he trouwens ;)

Anonymous
29-01-2006, 18:52
Hahah idd. sorry voor de onduidelijkheid andere guest menno, maar mischien heb ik er wel geen verstand van idd ahah


gala wa leuk en dave en diender alle twee goed ondanks het gewichtsverschil van ik denk wel 4 kilo ofzo

ja je vezind ze goed 4 kilo veschil ,op de wging dave 69 en wiliam 70
en ik denk dat als het gewicht zoveel vechillde dan gaat ie partij niet door hoor tenzij beide vechters er mee akkoord gaan.
geen smoesjes nu he,eerst was het Dave gaat dit doen Dave gaat dat doen met Diender en nu die verloren heeft gelijk dingen vezinnen, blijf sportief en accepteer je verlies.

OSU..

Anonymous
29-01-2006, 18:56
Ok kan ook k daht dat diender 72 woog altijd vandaar......

Bora
29-01-2006, 19:19
Waar kan ik mijn kaartje declareren..???

Ik ben net op het gala geweest of hoe kan ik het beter noemen demowedstrijden...
Vechters van Boragym die aan hun lot overgelaten worden omdat het gala tussen haakjes...draaiend gehouden moet worden..
En dan die partij van Diender hij moet tegen een B klasser die graag in de A wil vechten,eindelijk wint Diender weer..ja zo kan iik het ook.

Een man als DIender moet die partij helemaal niet aannemen om zich weer met de top van Nederland te kunnen meten..weet je...
Mijn broek kickboxbroekje noem het maar op zakt hier gewoon vAN mijn reet af...drama drama
Nogmaals dit is mijn mening kickbox liefhebbers... :?:

Vechters aan hun lot overlaten ongelooflijk we leven toch in 2006 en die noemt zich top trainer hahahahaha
Jongens genoeg zo...laterrsss :twisted:


Beste meneer Flut,

ik kan mijn ogen niet geloven jij moet wel een heel erg hekel aan mij hebben als ik dit zo lees. :?
Maar ik zal het goed maken jij krijgt je geld terug als jij je netjes aan meld (wat ik niet verwacht).
Ten 1e het was een zeer mooie gala iedereen heeft genoten, :D
ten 2e ik heb mijn jongens niet aan hun lot over gelaten zij hebben hier hart voor getraint en hebben zeer goed gevochten.
Ik ben trots op mijn leerlingen.
En ten 3e top trainer hoe kom je daar bij ik ben net 3 jaar bezig
ik doe het met veel plezier en doe hart mijn best meer kan ik niet doen.
En dat je Dave een B klasser noemd hij is echt wel A hoor ik vind Dave juist heel goed daarom heb ik hem ook gevraagd en ik was heel blij dat hij wilde invallen.
Ik vind het heel jammer dat ik dit soort onzin hier allemaal moet lezen echt jammer. :evil:
maar ja je gund iemand wat of je gund het hem niet .
En jij duidelijk niet jammer en zielig .
maar ja dat was het voor mij jammer zo'n topic.
En mixfight ik denk dat jullie geen GUEST meer toe moeten laten want dit soort topic's verpesten het voor de site .
ik ben zeer bedroeft over deze topic .
dat ik dit zo hier moet lezen jammer.
(ik wou niet reageren op deze topic maar ik kon het niet laten)

Groetjes, Bora egemen osu..

Ronald
29-01-2006, 20:03
En mixfight ik denk dat jullie geen GUEST meer toe moeten laten want dit soort topic's verpesten het voor de site .
Dat zal niet veel helpen Bora. Het is voor een guest zeer eenvoudig zich te registreren en vervolgens hetzelfde te posten.

Maar je gala was gewoon top. Laat je plezier niet verstoren door één zo'n persoon die wat anders schrijft en waarschijnlijk zelfs geen eens aanwezig is geweest. Verder lees ik hier alleen maar positieve reacties. Lees anders gewoon ff het verslag (Fotoverslag: Face to Face 3 - Apeldoorn (http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=19016)), wordt je een stuk vrolijker van :wink: . Ik heb in ieder geval genoten.

Justinian
29-01-2006, 21:07
En mixfight ik denk dat jullie geen GUEST meer toe moeten laten want dit soort topic's verpesten het voor de site .
Dat zal niet veel helpen Bora. Het is voor een guest zeer eenvoudig zich te registreren en vervolgens hetzelfde te posten.

Maar je gala was gewoon top. Laat je plezier niet verstoren door één zo'n persoon die wat anders schrijft en waarschijnlijk zelfs geen eens aanwezig is geweest. Verder lees ik hier alleen maar positieve reacties. Lees anders gewoon ff het verslag (Fotoverslag: Face to Face 3 - Apeldoorn (http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=19016)), wordt je een stuk vrolijker van :wink: . Ik heb in ieder geval genoten.
Ronald = correct. Eén negatieve reactie tegenover zoveel positieve reacties... niet iets om 'droevig' van te worden lijkt me, integendeel!

harry
29-01-2006, 22:06
Vreemd dat jullie anonieme mensen, constant laster en onwaarheden laten rondstrooien. (het wordt wel erg vervelend)

(op meerdere forum's, maar die andere zijn niet jullie pakkie aan natuurlijk).

Ronald
29-01-2006, 22:46
Vreemd dat jullie anonieme mensen, constant laster en onwaarheden laten rondstrooien. (het wordt wel erg vervelend)

(op meerdere forum's, maar die andere zijn niet jullie pakkie aan natuurlijk).
Ook als je geregistreerd bent ben je nog steeds anoniem!

Dat mensen laster rondstrooien kun je helaas niet voorkomen. Waar mogelijk kun je het wel ontkrachten, en dat is wat we hier gedaan hebben.

Hollandpride
30-01-2006, 00:35
Guests worden hier toch niet serieus genomen Bora.

Je gala was hartstikke goed, heb me erg vermaakt. Lekker dicht bij de ring en erg leuke partijen.

Iedere vechter was erg gemotiveerd om een goede partij neer te zetten en daarom was bijna elke partij leuk om te zien.

Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij!

Marco (scheids)
30-01-2006, 09:00
En dan zal ik je steunen Bora .... kom ik ook volgend jaar !!!

Trek je niet van gastjes aan .... je hebt er een hoop tijd in gestoken.... tis je gelukt om een leuk gala neer te zetten ... en dan heb je soms mensen die dan jaloers worden !!!

Anonymous
30-01-2006, 13:23
bora,
naar wat ik gehoord heb was het weer een leuk top gala, waar een ieder zich vermaakt heeft.
ik zou zeggen, als van alle toeschouwers er maar een handjevol zeggen flutgala, dan zijn dat degene die alleen maar 1x per jaar naar de arena gaan dus, laat gaan .

jij bent toppie hoor.

jury

Ronald
30-01-2006, 13:58
...als van alle toeschouwers er maar een handjevol zeggen flutgala...
Kleine correctie: zelfs geen handjevol... slechts één die dat zegt :wink: .

Bora
30-01-2006, 15:07
Beste MixFight leden,

Ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie steun dat doet mij goed. :D
Kijk ik ben er heel erg druk mee geweest en ik heb er heel veel tijd en enegie in gestoken ,tenslote doe ik dit voor mijn vechters die er heel erg hart voor getraind hebben en natuurlijk ook voor het publiek en als je de volgende morgen dit zo leest tja ,flip flip. :oops:
Maar als ik het nu zo lees ja doet mij goed, ben weer trots op me zelf en de partijen waren ook mooi. :wink:
Ben weer blij. :D
tot volgend jaar.

allemaal bedankt, OSU..

Anonymous
30-01-2006, 15:26
Dat zal niet veel helpen Bora. Het is voor een guest zeer eenvoudig zich te registreren en vervolgens hetzelfde te posten.



Hoeveel guests zullen dat ook daadwerkelijk doen denk je?

Ronald
30-01-2006, 17:52
Hoeveel guests zullen dat ook daadwerkelijk doen denk je?
Ouwe discussie. Zie http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=6841

ICON
30-01-2006, 18:47
ja dat gezeik op guests wordt n beetje irritant onderhand. standpunt van mixfight is onderhand wel duidelijk of niet dan.