PDA

View Full Version : Belfort vs. Manhoef gaat NIET door!



MZN
30-01-2006, 12:53
Ian Freeman postte:
http://www.cagewarriors.com/forums/showthread.php?s=&threadid=18645


Due to personal reasons, Vitor 'The Phenom' Belford will be out of Cage Rage 15 against Melvin Manheof.

Melvin Manheof will now face Brazilian fighter Cyborge.

Jason Delucia will now fight Fabio Piamonte from Brazil.

And we also have a special guest in attendace at Cage Rage 15, non other than the legendary Tank Abbott.

Also, we have a fantactic match up for APRIL 16TH CAGE RGE 16:

Anderson Silva vs Matt Lindland for the CR World Title Belt.

Ik las 't zelf trouwens hier:
http://forum.kakutougi.info/showthread.php?t=4266

Mike
30-01-2006, 12:56
t stond hier paar dagen terug ook al

jammer

maar terechte beslissing van belfort , hij had een pak slaag gehad van Manhoeff

MZN
30-01-2006, 12:59
Oeps, ik had zelfs nog gekeken voor ik 't neerzette

(mods: verwijder maar ofzo)

Ronald
30-01-2006, 13:11
(mods: verwijder maar ofzo)
Nope, deze is speciaal voor Icon die op het officiele bericht zat te wachten :lol: :wink: .

ICON
30-01-2006, 13:14
haha thanx he!!!!

Ronald
30-01-2006, 13:21
haha thanx he!!!!
Hahaha... graag gedaan man :wink:

Silat
30-01-2006, 14:00
Jammer van de partij belfort, maar nu hebben we 2 sluggers!!

ulysse
30-01-2006, 15:27
Zonde, zonde,zonde!!!!! :cry:

marster
30-01-2006, 17:30
Zo erg vind ik het ook niet,Iedereen vind Belfort zo goed.
Persoonlijk vind hem maar 1 waardeloze verchter met zijn Lay en Pray stijl.Tegen
Da Silva had hij gewoon geluk,Net als Schilt vs Iggi.

ICON
30-01-2006, 17:53
Zo erg vind ik het ook niet,Iedereen vind Belfort zo goed.
Persoonlijk vind hem maar 1 waardeloze verchter met zijn Lay en Pray stijl.Tegen
Da Silva had hij gewoon geluk,Net als Schilt vs Iggi.

die vergelijking slaat als een lul op een drumstel.

Wheelie
30-01-2006, 18:45
Zo erg vind ik het ook niet,Iedereen vind Belfort zo goed.
Persoonlijk vind hem maar 1 waardeloze verchter met zijn Lay en Pray stijl.Tegen
Da Silva had hij gewoon geluk,Net als Schilt vs Iggi.

Belfort is gewoon een goede vechter 8-)

MZN
30-01-2006, 19:43
Tegen Da Silva had hij gewoon geluk

Ken je me nog Vitor? Ik jouw wel.......

Ralph
30-01-2006, 20:38
Manhoef vs Cyborg wordt nog vetter dan tegen Belfort. Ik ben echt een fan van zowel Manhoef als Cyborg. Alletwee 0 respect voor hun tegenstander (in de ring tenminste) en ze gaan er allebei altijd vol voor. Kan niet wachten op de beelden!

Halfshot
30-01-2006, 20:46
Ik vind Cyborg weer overgewaardeerd.
Zie niet dat Manhoef hier een zware dobber aanheeft.
Minuut,dan moet de klus wel geklaart zijn.

Anonymous
30-01-2006, 20:49
marster ""geluk"heeft elke vechter nodig..... en iggy deed zn werk goed..en als jij belfort een waardeloze vechter vind heb je niet zo veel verstand van mma en ben je waardelozer als de meeste guest ts die hier posten

Jay Hoov
31-01-2006, 09:33
Zo erg vind ik het ook niet,Iedereen vind Belfort zo goed.
Persoonlijk vind hem maar 1 waardeloze verchter met zijn Lay en Pray stijl.Tegen
Da Silva had hij gewoon geluk,Net als Schilt vs Iggi.

Wel s aan een nieuwe carriere gedacht...Misschien Bas Rutten opvolgen :shock: :? :shock: :?

marster
31-01-2006, 17:35
marster ""geluk"heeft elke vechter nodig..... en iggy deed zn werk goed..en als jij belfort een waardeloze vechter vind heb je niet zo veel verstand van mma en ben je waardelozer als de meeste guest ts die hier posten

Ik persoonlijk vind hem gewoon niks,Mijn mening.
Als ik dat vind,Wil nog niks zeggen over mijn verstand van MMA.
Wat voor goede dingen heeft Viktor gedaan,Van Silva gewonnen (Ben ik fan van)En van Marven Eastman (vind ik ook op geluk).
Nee ben geen fan van Viktor.
Hoop dat ik Viktor Fans niet tegen hun zere been heb geschopt,Is niet mijn bedoeling,Geef gewoon mijn mening.

Anonymous
31-01-2006, 18:08
marster ""geluk"heeft elke vechter nodig..... en iggy deed zn werk goed..en als jij belfort een waardeloze vechter vind heb je niet zo veel verstand van mma en ben je waardelozer als de meeste guest ts die hier posten

Ik persoonlijk vind hem gewoon niks,Mijn mening.
Als ik dat vind,Wil nog niks zeggen over mijn verstand van MMA.
Wat voor goede dingen heeft Viktor gedaan,Van Silva gewonnen (Ben ik fan van)En van Marven Eastman (vind ik ook op geluk).
Nee ben geen fan van Viktor.
Hoop dat ik Viktor Fans niet tegen hun zere been heb geschopt,Is niet mijn bedoeling,Geef gewoon mijn mening.

ik persoonljk vind Viktor von doom wel een geduchte tegenstander voor iedereen. de manier waarop hij met de fantastic four heeft afgerekend vind ik gewoon super. geen slechte woorden over viktor von doom punt!!

Wheelie
31-01-2006, 19:16
Ik ken geen Viktor en geen Marven ;)
Belfort is een top vechter die een wat mindere periode heeft (gehad), maar de man die ooit de sensatie in de UFC was waardeloos noemen dat snap ik niet
Download deze highlight eens, weet zeker dat je daarvan geniet ;)

http://static.hugi.is/martial_arts/movies/03-VitorBelfortHQ.zip

p diddy
01-02-2006, 10:44
thx voor die highlight grappig!!!

The Maniac
01-02-2006, 13:25
Vitor's Manager Speaks!

--------------------------------------------------------------------------------

from news.adcombat.com
Belfort’s manager speaks up
Submitted by: Team TATAME
Posted On 02/01/2006


By Alexandre Lobo/ Team TATAME


Hard training for a possible fight at Pride 31 has taken Vitor Belfort out of the Cage Rage belt dispute against Melvin Manhoef, schedule dfor Feb 4th. The explanation was given this Tuesday by Belfort’s manager, Jorge Guimarães, who confirms that he had done everything possible for Vitor to fight in London.

— It would be very good for his career to hold the Cage Rage belt, considering it is one of the best MMA events in the world, sharing the spotlight with Pride and the UFC. Although Melvin is a very tough fighter, I don't think he would last one round with Vitor due to his reach and size disadvantage. He's only 5'8'' and would be at his best fighting in the middleweight category — Guimarães analyses.

Cage Rage partners and Japanese executives from Pride called Guimarães asking for Belfort to fight in England. “After receiving a call from a Dream Stage Entertainment executive encouraging Belfort to participate in Cage Rage, I immediately called Vitor to let him know, and he told me he was weighing 100kgs. When I called his physician to see if Vitor could cut down the weight, he told me he detected high levels of lactic acid due to overtraining, so Vitor opted not to fight in either of the events�, Guimarães explains.


Volgens mij heeft Vitor's manager wat gesmoked

Anonymous
01-02-2006, 14:36
erg vaag allemaal. eerst cancelled hij omdat hij een gevecht heeft in pride, en melvin het toch geen ronde volhoud vanwege zijn lengte en reach( vertel dat maar aan piamonte, en vele andere die de power van melvin hebben gevoeld) en dan is het weer overtraining. volgens mij zit belfort geestelijk niet zo goed meer in elkaar.

Anonymous
01-02-2006, 15:18
Belfort is gewoon een sukkel .Ze zouden hier boetes op moeten geven, Aftaaier die Belfort had hem graag zien neer gaan.

Anonymous
01-02-2006, 15:53
Jaja als... binnen 1 ronde... ondertussen komt ie niet opdagen.

Organisatie heeft een heel andere reden opgegeven en gewicht is niet ter discussie gesteld. Een non-titlefight +93 kg had dan misschien wel bespreekbaar geweest.

Iig is Cyborg een goede tegenstander.

Anonymous
01-02-2006, 17:23
Belfort is gewoon een sukkel .Ze zouden hier boetes op moeten geven, Aftaaier die Belfort had hem graag zien neer gaan. echt een sukkel die belfort en hij gaat tegen Shogun dan krijgt hij hellemaal pak op zijn broek

ICON
02-02-2006, 10:29
hoe kom je erbij dat belfort tegen shogun moet? shogun vecht tegen coleman