PDA

View Full Version : Kyokushin seminar 4 feb Strijen



Sjaak
01-02-2006, 11:24
Voor alle liefhebbers is er zaterdag een kyokushin seminar van 12 tot 5 uur. Iedereen is welkom, kosten slechts 5 euro

Mensen die les zullen geven zijn o.a. : shihan Sjaak van de Velde, shihan Bart Hage, Shihan Marius Goedegebuur, Sensei Goksel Sahinbas, Sensei Can Sahinbas, Sensei Herman Wijnbelt, Sensei Michael van de Velde, sensei Bart Beerens, Sensei Alex van Meel
Sensei Kimberley van de Velde, Sensei Jim Meijers

http://www.musashi.nl/9e%20kyokushin%20seminar.jpg

harryg
01-02-2006, 18:21
Heel veel succes.

Ik moet die dag examen doen, anders was ik zeker gekomen.

Sjaak
01-02-2006, 21:20
Thanks Harry, gaat lukken

Osu Sjaak

MB667
02-02-2006, 10:18
Wordt eens tijd dat ze daar in Strijen aandacht geven aan Kyokushin.;) Succes Sjaak.

ashi76
02-02-2006, 12:20
Heel veel succes.

Ik moet die dag examen doen, anders was ik zeker gekomen.

examen doen of afnemen ??

Sjaak
02-02-2006, 15:45
Ik gok op examens afnemen.

Anonymous
02-02-2006, 15:49
kun je iets vertellen over het programma?

Sjaak
02-02-2006, 15:54
Programma zal zijn dat we met de hele groep een manntje of 100 denk ik een warming zullen doen en daarna Kihon (basis oefeningen zoals trappen, slagen, weringen enz).

Vervolgens zullen afwissellend diverse leraren les geven aan de gehele groep of gericht opgesplitst aan kleine groepjes.

Tussendoor zullen er diverse demo's worden gegeven en ook zal er een groot gedeelte van de seminar worden gereserveerd voor wedstrijdtraining en Kumite (onderling vrij vechten). Dus lekker met zijn allen knokken.

Maar we zijn niet echt gebonden aan een programma dus ik zie wel wat het wordt

osu Sjaak

Anonymous
03-02-2006, 01:34
Gaat een mooie dag worden

dokter flinstone
03-02-2006, 10:17
Even ene off-topic vraagje.

Sjaak je maakt altijd best mooie affiches en posters. Maar waarom staan altijd jij en michael erop en niet kimberley.
Dit is wel een serieuze vraag met geen rare bijgedachten ofzo

Sjaak
03-02-2006, 15:03
Even ene off-topic vraagje.

Sjaak je maakt altijd best mooie affiches en posters. Maar waarom staan altijd jij en michael erop en niet kimberley.
Dit is wel een serieuze vraag met geen rare bijgedachten ofzo

Huh weet ik eigenlijk niet Fred, maar Kimberley staat ook wel op een paar van onze posters hoor maar misschien kan ze er inderdaad iets meer op

osu Sjaak

Ronald
03-02-2006, 17:50
Huh weet ik eigenlijk niet Fred, maar Kimberley staat ook wel op een paar van onze posters hoor maar misschien kan ze er inderdaad iets meer op
Mijn stem gaat ook naar Kimberley, gewoon omdat ik haar knapper vind dan Sjaak en Michael :lol: :wink: .

Sjaak
03-02-2006, 18:28
Huh weet ik eigenlijk niet Fred, maar Kimberley staat ook wel op een paar van onze posters hoor maar misschien kan ze er inderdaad iets meer op
Mijn stem gaat ook naar Kimberley, gewoon omdat ik haar knapper vind dan Sjaak en Michael :lol: :wink: .

Hahahahahahahaha dat is nog is een argumentatie waar ik zelfs niks tegen in te brengen heb ........