PDA

View Full Version : CHAHBARI



Anonymous
05-02-2006, 02:08
CHAHBARI WINT VAN DRAGO :D

Anonymous
05-02-2006, 13:16
Faldir gefeliciteerd!!!! Nu kunnen ze niet meer om je heen!!!

Op naar de volgende!!!!! :D

Linda Ooms

Nickuraba
05-02-2006, 18:01
wreed, ik wist het, nu kunnen ze indeen niet meer om hem heen, makkelijke manier om jezelf te promoten (naja niet dat drago een koekie is maarjah ehehhe you know what i'm saying)

Sjaak
05-02-2006, 18:05
Hele nette overwinning en als ik het zo hoor dubbel en dwars verdiend

OSU !!

Sjaak

daryl_f
05-02-2006, 18:20
Mooie overwinning! Was een goede partij hoorde ik, Gefeliciteerd en jammer voor Drago

Anonymous
05-02-2006, 19:22
Top maar nu tegen Amir Zeyada wordt beuken denk ik

Anonymous
05-02-2006, 19:40
faldir zeker k1-max

Anonymous
06-02-2006, 10:57
volgens mij heb ik faldir(nu ik zijn foto's zie) zien werken in een discotheek in venray(zenith) kan dat kloppen? wat ik gehoord heb is dat alle portiers daar kickboksers of freefightres zijn.. weet er iemand meer van?

Nickuraba
06-02-2006, 14:39
faldir werkt wel o.a. op groote feesten in de beveiliging, maar het zou dus best kunnen....

hij komt uit brummen, kweenie hoe ver venray is

Anonymous
06-02-2006, 15:38
Faldir is onze Man !! hij heeft echt skills !
The underdog on top :D
Drago maakte weinig klaar, helaas voor hem

Chabari is the best

Arjan
06-02-2006, 18:33
Faldir was sowieso altijd al de shit alleen hij stond niet echt in the picture, als hij bij peter aerts had getraint ofzo had die allang in k1 max gestaan imo

mama
06-02-2006, 18:42
ben eigenlijk wel heel benieuwd naar beelden van deze partij. Weet iemand of daar opnames van zijn gemaakt?
En wat ik hoorde ging het gelijk op met een lichte winst voor Chabari........
Jammer dat je na 1 mindere partij gelijk door een hoop "gasten" de grond in getrapt wordt.

Anonymous
06-02-2006, 21:01
Jammer dat je na 1 mindere partij gelijk door een hoop "gasten" de grond in getrapt wordt.

Komt door de media zelf. Heb vaak genoeg gehoord op tv dat Drago de beste is in zijn gewichtsklasse. Dat niemand hem kon stoppen. Dat de trein onhoudbaar is. bla bla

Nou je ziet het... Je had drago moeten zien toen ze tegen over elkaar stonden. (stare/scare down) ben echt blij dat hij verloren heeft. :lol:

( En Drago is zeker een hele goeie vechter )

NightWolf
06-02-2006, 21:36
Yeah, super!! maar wel verwacht, Faldir "sky-high" en kan namens de meeste zeggen, zowieso zwaar verdient!!



En wat ik hoorde ging het gelijk op met een lichte winst voor Chabari........


Nou, wat ik gehoord heb van velen, is er zeker geen sprake van een lichte overwinst maar van een duidelijk niveau verschil, en een overtuigende overwinning!



Jammer dat je na 1 mindere partij gelijk door een hoop "gasten" de grond in getrapt wordt.

Volgens mij vond niemand van die "gasten" het een mindere partij, wat ook zeker niet zo was, alleen was Chabari duidelijk beter. Beetje kort door de bocht om te ordelen over een vechter waarvan je de geschiedenis en ervaring duidelijk niet kent, ist niet?


Faldir was sowieso altijd al de shit alleen hij stond niet echt in the picture, als hij bij peter aerts had getraint ofzo had die allang in k1 max gestaan imo

:D :D true true

payap
07-02-2006, 00:29
Faldir was sowieso altijd al de shit alleen hij stond niet echt in the picture, als hij bij peter aerts had getraint ofzo had die allang in k1 max gestaan imo


Je kan beter zeggen : als we nu eens in Nederland gewoon 1 kampioen haden per gewichtsklasse en een nr 1 en 2 en 3 enz daaronder op de ranglijst dan kunnen buitenlandse promoters die een Nederlandse topvechter zoeken zo op die ene echte door ieder gebruikte ranglijst kijken wie nu wie is en waar staat. Nu moeten ze wel via reeds bestaande connecties werken aangezien bijna elke A klasser ook wel een handkar titels heeft.

Ben het eens met wat Ronald in een andere topic zei. Heb het tegenwoordig ook als ik een mooie partij zie op een poster en er staan al weer schreeuwige titel aankondigingen bij dan heb ik het al moeilijk om het zaakje weer serieus te nemen.

voetbal : top oss - helmond sport voor de nederlandse titel en roda jc - fc twente voor de europese titel en sparta - beerschot voor de wereldtitel neem je toch ook niet echt serieus ?

Hoop ook snel de wedsrijd te zien van drago vs chabari. ben benieuwd. Drago is een paar jaar ongeslagen geweest met prachtige wedstrijden tegen wel degelijk goede tegenstanders (of zijn veselic en morris en main ed nu plots nobodie's :?) en dan kun je een keer verliezen. Dat hoort bij het spel. Drago komt er wel ! het is en blijft een topper! En mooi dat Chabari door die overwinning zich in de pciture heeft geknokt. nu nog sauwer, kraus, tyjarti en er staan ons een hoop mooie partijen te wachten rond die 70 kg als deze vechters allemaal tegen elkaar gaan / willen uitkomen !

Anonymous
07-02-2006, 15:01
volgens mij heb ik faldir(nu ik zijn foto's zie) zien werken in een discotheek in venray(zenith) kan dat kloppen? wat ik gehoord heb is dat alle portiers daar kickboksers of freefightres zijn.. weet er iemand meer van?



ik heb hem ook daar gezien, ze zijn daar wel agresief man! als je naar binnen komt zijn ze aardig maar binnen zijn ze anders. je zou maar ruzie krijgen met zulke gasten daar!? kijk maar uit als je naar venray gaat gast!

ICON
07-02-2006, 15:26
geen ruzie maken dan gast

Anonymous
07-02-2006, 18:50
hoi maria

Anonymous
07-02-2006, 22:37
vergeet niet wie Drago allemaal heeft verslagen,ik weet zeker als het gevecht op neutraal gebied had plaatsgevonden dan had Drago die tjap opgegeten.DRAGO doe je ding en negeer die haters..................

Mephisto
09-02-2006, 13:37
vergeet niet wie Drago allemaal heeft verslagen,ik weet zeker als het gevecht op neutraal gebied had plaatsgevonden dan had Drago die tjap opgegeten.DRAGO doe je ding en negeer die haters..................

neutraal gebied? Zou een jongen van het niveau Drago zich op laten naaien door "thuis"publiek.

Verder is het same old, same old. 1x verliezen en je bent afgeschreven. Neem een voorbeeld aan Japanse fans, die staan door dik en dun achter je... of je nu verliest of wint. Chahbari verliest zijn volgende partij en wordt dan ook weer afgeschreven. Getuigd allemaal niet naar respect voor de sporters in de ring.


p.s. je mag altijd een favoriet hebben en dan zijn tegenstander wat afzeiken, maar tot een week terug was Drago het beste wat Nederland te bieden had, hoe snel dingen veranderen, of zijn het toch weer die guests...