PDA

View Full Version : Aan Edwin van Os, Simon Rutz en alle die hard Drago fans....



Anonymous
05-02-2006, 14:44
Drago geslacht door Chahbari !

Waar zijn al die mensen die zeiden dat 'drago over hem heen gaat lopen', dat 'drago hem wel ff ko slaat'?????

BULLSHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT !!!!!!!!!!!!

Dit bewijst maar weer dat Drago veels te veel werd opgehemeld door iedereen, tegen een echte topper is ie nog niet opgewassen. Hij had niks maar dan ook niks in te brengen......en Simon Rutz en Edwin van Os, ik hoop dat jullie het lef hebben om drago tegenover fikri te laten staan in de arena, jaja drago geloof het maar FIKRI TIJARTI komt er aan!!!! Wordt een nog grote vernedering dan Roosendaal. Er zijn zat andere vechters die het verdienen om naar Japan te gaan ipv Drago, mag die onsportieve Drago zoiezo niet, wat ie flikte tegen murat direcki en gister ook nog ff natikken geven. Nee Drago verdient het nog echt niet, laat hem eerst nog maar ff goed trainen en wat doen aan zijn gedrag...........

--Mickey --

Laatste onzin verwijderd

--/Mickey--

Anonymous
05-02-2006, 14:47
Ben het een beetje met je eens,

behalve die onzin op die laatste regel :lol:

marster
05-02-2006, 14:52
Ben fan van hun allebei,Op dit moment heeft Chabari gewonnen klaar.Je weet nooit wat de volgende x gebeurd.
Dus remach zo snel mogelijk.

Anonymous
05-02-2006, 15:23
jij praat nu alsof drago nix voorstelt.
dit is kickboxen dus je weet nooit wat er gebeurt, maar ik vind niet dat je na de partij van gisteren niet echt kan concluderen dat faldir echt beter is dan drago.
als er weer een rematch komt tussen drago en faldir en faldir wint dan weer, dan geef ik je wel gelijk.
partijen zijn altijd gebaseert op momenten, wie weet wat er toen allemaal heeft meegespeeld ( wat voor factoren er toen meespeelden).

ap

Richelieu
05-02-2006, 15:27
tegen een echte topper is ie nog niet opgewassen

Oké, Drago heeft nu eens verloren, mag ook wel eens.. :D , maar dat ie niet van echte toppers kan winnen vind ik onzin, of noem je Main, Veselic, Lima & Morris geen toppers ??

Anonymous
05-02-2006, 16:28
Morris had allang zn beste tijd gehad toen ie tegen Drago stond......

Arjan
05-02-2006, 16:49
vet dan heeft faldir eindelijk zn naam duidelijk gemaakt!!!

Jofeljoh!
05-02-2006, 16:54
Wat een onzin om nu maar meteen Drago af te kraken. Drago heeft zich allang beweze maar is ook maar een mens. Iedereen verliest weleens, tenzij je van die gemaakte kampioenen hebt zoals Samir Mohammed, die door hun eigen management en bond beschermd wordt en vooral vechten tegen koekies.

Drago vecht tegen iedereen die voor hem wordt gezet. Chahbari is zeker geen eitje en is gewoon een heel goede vechter, geen enkele schande dat ie daarvan verliest. Ik heb het gevecht niet gezien, maar verliezen op decision is geen schande.

Wees liever blij dat Chahbari nu alleen maar meer naam maakt en dat we er alleen maar nog meer toppers bij krijgen. Het klinkt me meer in de oren dat je het niet kon hebben dat Drago zoveel lof kreeg.

Wat heeft het voor zin om een vechter nu maar in eens af te kraken en een beetje zit te bagatelliseren wat ie allemaal heeft bereikt.

Respect naar beide vechters, ik hoop dat Drago er sterker uit komt en ass gaat kicken in Japan, respect en ook veel succes voor Chahbari in de komende MAX voorronde in Utrecht.

gezeik zeg.

Anonymous
05-02-2006, 19:03
Drago geslacht door Chahbari !

Waar zijn al die mensen die zeiden dat 'drago over hem heen gaat lopen', dat 'drago hem wel ff ko slaat'?????

BULLSHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT !!!!!!!!!!!!

Dit bewijst maar weer dat Drago veels te veel werd opgehemeld door iedereen, tegen een echte topper is ie nog niet opgewassen. Hij had niks maar dan ook niks in te brengen......en Simon Rutz en Edwin van Os, ik hoop dat jullie het lef hebben om drago tegenover fikri te laten staan in de arena, jaja drago geloof het maar FIKRI TIJARTI komt er aan!!!! Wordt een nog grote vernedering dan Roosendaal. Er zijn zat andere vechters die het verdienen om naar Japan te gaan ipv Drago, mag die onsportieve Drago zoiezo niet, wat ie flikte tegen murat direcki en gister ook nog ff natikken geven. Nee Drago verdient het nog echt niet, laat hem eerst nog maar ff goed trainen en wat doen aan zijn gedrag...........

:lol: MOCRO FLAVOUR IN THA HOUSE !!!!!! :lol:

Je lult als een kip zonder kop, lees je tekst terug, denk na, en maak er even een mannelijke op zijn minst menselijke tekst van.
Dat je Drago geen goede vechter vind is jouw mening.
Maar je moet niet vergeten dat Drago meer dan jouw bereikt heeft. (iedereen in Nederland/Belgie die bezig is met het kickboxe kent Drago en vele aanbieden hem. maar de naam Nordin Amdouech als je uberhaupt echt zo heet, zegt mij helemaal NIX)
En ik weet zeker dat jij zonder twijfel zou tekenen voor dat wat Drago bereikt heeft!
Ook al heeft Chabari gewonnen van Drago, Drago BLIJFT de man die altijd de show steelt, met zijn vechtstijl zonder angst.
maarja sommige kotertjes als jij durven alleen te blaffen en andere mensen zwart te maken omdat ze jaloers zijn.
Veel plezier verder met het omlaag PROBEREN te halen van mensen waar je geen een van in de buurt komt qua de presentatie die ze leveren...
De mazzel

MMA Davy
05-02-2006, 19:10
Drago geslacht door Chahbari !

Waar zijn al die mensen die zeiden dat 'drago over hem heen gaat lopen', dat 'drago hem wel ff ko slaat'?????

BULLSHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT !!!!!!!!!!!!

Dit bewijst maar weer dat Drago veels te veel werd opgehemeld door iedereen, tegen een echte topper is ie nog niet opgewassen. Hij had niks maar dan ook niks in te brengen......en Simon Rutz en Edwin van Os, ik hoop dat jullie het lef hebben om drago tegenover fikri te laten staan in de arena, jaja drago geloof het maar FIKRI TIJARTI komt er aan!!!! Wordt een nog grote vernedering dan Roosendaal. Er zijn zat andere vechters die het verdienen om naar Japan te gaan ipv Drago, mag die onsportieve Drago zoiezo niet, wat ie flikte tegen murat direcki en gister ook nog ff natikken geven. Nee Drago verdient het nog echt niet, laat hem eerst nog maar ff goed trainen en wat doen aan zijn gedrag...........

:lol: MOCRO FLAVOUR IN THA HOUSE !!!!!! :lol:

niet zo dom praten A.U.B....een beetje respect graag....drago is gewoon een topper, en die komt er wel...en diegene die hem kan verslaan is ook gewoon goed! :wink:

ush

Gulo gulo
05-02-2006, 19:12
Wat een onzin om nu maar meteen Drago af te kraken. Drago heeft zich allang beweze maar is ook maar een mens. Iedereen verliest weleens, tenzij je van die gemaakte kampioenen hebt zoals Samir Mohammed, die door hun eigen management en bond beschermd wordt en vooral vechten tegen koekies.

Drago vecht tegen iedereen die voor hem wordt gezet. Chahbari is zeker geen eitje en is gewoon een heel goede vechter, geen enkele schande dat ie daarvan verliest. Ik heb het gevecht niet gezien, maar verliezen op decision is geen schande.

Wees liever blij dat Chahbari nu alleen maar meer naam maakt en dat we er alleen maar nog meer toppers bij krijgen. Het klinkt me meer in de oren dat je het niet kon hebben dat Drago zoveel lof kreeg.

Wat heeft het voor zin om een vechter nu maar in eens af te kraken en een beetje zit te bagatelliseren wat ie allemaal heeft bereikt.

Respect naar beide vechters, ik hoop dat Drago er sterker uit komt en ass gaat kicken in Japan, respect en ook veel succes voor Chahbari in de komende MAX voorronde in Utrecht.

gezeik zeg.

Niets meer aan toe te voegen.

Anonymous
05-02-2006, 19:12
eyyyyyyyyyyy 'turkie' waar is dit forum anders voor bedoeld, ik neem aan om te discussieren over o.a. thaiboksen of heb ik het mis? Dus niemand mag weer wat negatievs zeggen over een thaibokser tenzij die persoon ophetzelfde niveau al dan niet hoger is, rot toch op met je gelul......dan kan dit forum beter uit de lucht worden gehaald.....

je noemt mij 'kotertje', kom maar is recht in m'n gezicht zeggen gezien je het zo zwaar over 'mannelijkheid' hebt, ik nodig jou uit om naar a'dam west te komen.......kunnen we zien of je 'mans' genoeg bent a 'turkie boy'..........

Anonymous
05-02-2006, 19:21
Het is wel waar dat drago beschermt wordt door Rutz en van os op hun gala's komen ze meestal met koekebakkers aan en nu treft hij de verkeerde ja zo is het

MMA Davy
05-02-2006, 19:22
eyyyyyyyyyyy 'turkie' waar is dit forum anders voor bedoeld, ik neem aan om te discussieren over o.a. thaiboksen of heb ik het mis? Dus niemand mag weer wat negatievs zeggen over een thaibokser tenzij die persoon ophetzelfde niveau al dan niet hoger is, rot toch op met je gelul......dan kan dit forum beter uit de lucht worden gehaald.....

je noemt mij 'kotertje', kom maar is recht in m'n gezicht zeggen gezien je het zo zwaar over 'mannelijkheid' hebt, ik nodig jou uit om naar a'dam west te komen.......kunnen we zien of je 'mans' genoeg bent a 'turkie boy'..........


hoe oud ben je nu? je had het toch over discussieren, jij mag kritiek hebben maar als andere kritiek op jou hebben ga je dreigen met je kom maar naar amsterdam....beetje triest :wink:

Anonymous
05-02-2006, 19:23
eyyyyyyyyyyy 'turkie' waar is dit forum anders voor bedoeld, ik neem aan om te discussieren over o.a. thaiboksen of heb ik het mis? Dus niemand mag weer wat negatievs zeggen over een thaibokser tenzij die persoon ophetzelfde niveau al dan niet hoger is, rot toch op met je gelul......dan kan dit forum beter uit de lucht worden gehaald.....

je noemt mij 'kotertje', kom maar is recht in m'n gezicht zeggen gezien je het zo zwaar over 'mannelijkheid' hebt, ik nodig jou uit om naar a'dam west te komen.......kunnen we zien of je 'mans' genoeg bent a 'turkie boy'..........

Triest, diep triest.

Anonymous
05-02-2006, 19:37
Ik wist van tevoren dat chabari ging winnen van drago. Hij vecht rustig. Faldir schakelt eerst alle sterke punten uit van de tegenstander en dan de zwakke punten.
Ik vind dat Faldir k1-max moet gaan vechten.
Waarom vecht faldir niet op 13 mei It's showtime.

Mocropower

Anonymous
05-02-2006, 19:39
wie heeft partij gezien tussen henry van opstal vs najim?

Hoe was die partij?

dontmindme
05-02-2006, 19:51
eyyyyyyyyyyy 'turkie' waar is dit forum anders voor bedoeld, ik neem aan om te discussieren over o.a. thaiboksen of heb ik het mis? Dus niemand mag weer wat negatievs zeggen over een thaibokser tenzij die persoon ophetzelfde niveau al dan niet hoger is, rot toch op met je gelul......dan kan dit forum beter uit de lucht worden gehaald.....

je noemt mij 'kotertje', kom maar is recht in m'n gezicht zeggen gezien je het zo zwaar over 'mannelijkheid' hebt, ik nodig jou uit om naar a'dam west te komen.......kunnen we zien of je 'mans' genoeg bent a 'turkie boy'..........


laag niveau, terug naar kickboks.nl en snel ook

Anonymous
05-02-2006, 21:00
eyyyyyyyyyyy 'turkie' waar is dit forum anders voor bedoeld, ik neem aan om te discussieren over o.a. thaiboksen of heb ik het mis? Dus niemand mag weer wat negatievs zeggen over een thaibokser tenzij die persoon ophetzelfde niveau al dan niet hoger is, rot toch op met je gelul......dan kan dit forum beter uit de lucht worden gehaald.....

je noemt mij 'kotertje', kom maar is recht in m'n gezicht zeggen gezien je het zo zwaar over 'mannelijkheid' hebt, ik nodig jou uit om naar a'dam west te komen.......kunnen we zien of je 'mans' genoeg bent a 'turkie boy'..........

:shock: he wacht eventjes dan, ga ik even naar de wc schijten, je hebt me zo bang gemaakt :shock:

he `mokker` discuseren en je mening geven is heel wat anders dan mensen belachelijk maken.
jij maakt mensen belachelijk mocrotjeeeeee.
ik weet niet wie jij bent en waar jij rond hangt, dus is het een beetje moeilijk omdat het in je gezicht te zeggen.
waarom zeg jij gewoon niet tegen Drago dan dat hij NIX is ?
hij is niet zo moeilijk te vinden lijkt mij :wink: :wink: :wink:

Halfshot
05-02-2006, 21:18
Ah heerlijk weer zon guest topic.

Anonymous
05-02-2006, 22:30
Ik vind het egt kut dat Drago heeft verloren eerlijk zegen ik gloof nie dat hij hebt verloren maar maakt nix uit iedreen verlist ooit en Drago blijft Drago en hij is nogsteeds onze kampion!

Lee Hottie # 1 fan
05-02-2006, 22:41
jongens wat een onzin allemaal
Het mooie van onze sport is toch dat iedereen van iedereen kan winnen

en dat de helden verslagen worden.
dus ga nu niet iedereen meteen uitmaken voor prutser maar heb gewoon respect voor diegene ook al heeft hij verloren. hij heb er voor getraind en hij heeft wel het lef om de ring in te stappen

dus niet meteen dat negatieve geziek

Ronny
05-02-2006, 22:47
ik woon ook in west...reprazent!!!

Sjaak
05-02-2006, 23:03
Snap zulke discussies nooit, als je de ring in gaat kan je winnen en kan je verliezen en als je een keer verliest ben je niet gelijk afgeschreven zoals ik hier nu lees. Respect voor de winnaar maar ook voor de verliezaar want ze stonder er wel samen ...... en de beste heeft vandaag gewonnen.

Osu Sjaak

Anonymous
05-02-2006, 23:23
don't mide???????? wat bedoel je met ga terug naar kickboks.nl
wil je daarmee iets zeggen?

HUNTER
06-02-2006, 00:39
Beetje jammer dat er in Nederland niet iets meer respect kan worden opgebracht voor vechters. Je verliest 1x en je kan meteen niets meer. Al die guest die nu zo neerbuigend aan het doen zijn zouden zelf eens 1 dag moeten trainen met iemand als Drago, dan denk ik dat ze erg snel hun bek houden. Zo ontzettend jammer deze reacties

kentaro
06-02-2006, 00:41
2 top vechters die met elkaar in de ring hebben gestaan en gevochten: RESPECT!
En het is zeker geen schande voor Drago om van een kampioen als Chahbari te verliezen!!

A-team
06-02-2006, 01:00
Verrassend maar de beste moet winnen. en de rest lig allemaal niet zo uit je bek te schijten. Het lijken wel een paar kleine kleuters hier. zielig

Ossie
06-02-2006, 01:02
Iedereen mag zijn mening hebben over een vechter en het is bullshit dat je respect voor een voor vechter zou moeten omdat ie al veel bereikt heeft ( wat ik overigens wel heb) en jij niet.
Je hoeft een vechter niet altijd op te hemelen vind ik... Kritiek mag je altijd geven.

Maar kritiek is wel wat anders dan over een (semi)topper te zeggen dat die niks kan, omdat hij een partij heeft verloren. Niemand wint elke partij en het is zeker geen schande om een partij (of meerdere) te verliezen.

Anonymous
06-02-2006, 01:08
Ey nordin wie noem je "turkie", leer eerst schrijven. Echt een J*n*t. En naar Amsterdam komen??? wat scheelt er jongen geraak je mss niet uit je wijk met je fiets. Echt een PANNEKOEK. Als je +/- 65kg bent en toevallig c klasse vecht laat het me weten. Dan regelen we een wedstrijdje. Dan laat ik je eens voelen wat deze "turkie" kan doen met je.

Ronald
06-02-2006, 01:27
Ey nordin wie noem je "turkie", leer eerst schrijven. Echt een J*n*t. En naar Amsterdam komen??? wat scheelt er jongen geraak je mss niet uit je wijk met je fiets. Echt een PANNEKOEK. Als je +/- 65kg bent en toevallig c klasse vecht laat het me weten. Dan regelen we een wedstrijdje. Dan laat ik je eens voelen wat deze "turkie" kan doen met je.
Niet op ingaan man. Gewoon lekker laten roepen :wink: .

Jay Hoov
06-02-2006, 10:13
Wat er ook is gebeurd, Drago is en blijft een wereld topper, ondanks dat ie nu 1 keertje heeft verloren!
Drago...Winnaar K1 Max 2006 of 2007!