PDA

View Full Version : PBP Oostzaan???



Gulo gulo
05-02-2006, 17:48
Komt er eigenlijk een PbP van het gala in Oostzaan? Veel forummembers doen mee, dus ben wel zeer benieuwd.

Hidman
05-02-2006, 19:52
ben er ook wel benieuwd naar ja!

Ronald
05-02-2006, 20:59
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Maar als je de vraag een dag eerder had gesteld was de kans een stuk groter geweest ;-) .

Gulo gulo
05-02-2006, 21:03
LOL je hebt gelijk, maar het is hier altijd wel goed geregeld, dus dan ga je er automatisch een beetje van uit.

Goede leer voor de volgende keer.

Impulse
05-02-2006, 21:46
ik weet alleen de uitslag van matthieu en willy

Matthieu verloren op medische interventie
Willy verloren ground n pound. ( mar, bedankt voor je smsje )

Helaas jongens :cry: , volgende keer beter

Hidman
05-02-2006, 22:09
ik weet alleen de uitslag van matthieu en willy

Matthieu verloren op medische interventie
Willy verloren ground n pound. ( mar, bedankt voor je smsje )

Helaas jongens :cry: , volgende keer beter

aw klote, maarja het kan niet elke x feest zijn he
volgende x / week beter jongens

Willy kan volgende week toch nog wel vechten?

Impulse
05-02-2006, 22:14
we gaan er vanuit dat hij volgende week in vianen gewoon vecht. ;)

Judas
05-02-2006, 22:41
Joey verloren van Chico met guillotine.
Sterke Danny verloren van Marc Duncan op punten.
Dalgliesh gewonnen op ref stop.
Rodi Troost verloren van superpiele.

phranq
05-02-2006, 22:58
Joey verloren van Chico met guillotine.


joey verloor op ref stoppage, had een gigantisch ei op z'n oog.

HUNTER
05-02-2006, 23:01
neen phranq, joey zat in een guillotine en klopte af. Hij had zeker ook een ei op zn oog en bloedde gigantisch, maar hij klopte wel degelijk.

HUNTER
05-02-2006, 23:10
verder uitslagen:
01. mt-jeugd: Clay Bobeldijk (mike's gym) wint dmv opgave r1 van Yasin Elhadoui (Scorpio gym)
02. MT jeugd: Otman Allach (scorpio) onbeslist tegen Dave v Tienhoven (mike's)
03. MMA pro: Sharoq Olyaei (Mike's) wint op punten van Ilyas Zbairi (topfighters)
04. MTC: Brian Douwes (Top team beverwijk) wint op tko ronde 2 van Bart (TB Den Haag)
05. MMA pro: Goce Candovski (macedonie) wint op armbar r2 van John de Wilde (Hoyer)
06. MT-C: Bilal Fiomar (mousid) wint op punten van Fernando Groenhart (Mike's)
07. MT-C: Achmed Kaddouri (Mike's) wint op punten van Hicham Achalhi (TB Den Haag)
08. MMA pro: Ronnie Mann (Mike's Gym) wint op Armbar r1 van Harold Roder (City Gym)
09. MT-A: Clyde van Dams (van Dams/ Superpiele) wint op TKO R1 van Ramon Temmink (Angelo Gym)
10. MMA-N: Yassin (Alpagu gym) wint op punten van Louis Westers (Mike's Gym)

HUNTER
05-02-2006, 23:18
11. MMA pro: Tiago (ATT/ Gym Alkmaar) wint op punten v Potielli Rossi (mike's)
12. MT-B: Jamie de Vries (Mike's) wint op punten van Ferry Bres (TB Den Haag)
13. K1 rules: Harry Duiven (team harry jr) wint op punten van Martin Scholsberg (Alpagu)
14. MMA-N: Younes Radihemdi (Mike's) wint op armbar R1 van Isham Yaris (Tatsujin)
15. MMA pro: Chico martinez (Angelo Gym) wint op guillotine choke R2 na een ontzettende hakpartij van Joey van Wanrooij (Mike's Gym)
16. MMA-pro: Dave Dalgliesh (top team beverwijk) wint op KO (gnP) R2 van Aziz (Golden Glory)
17. MT-C: Sergio meneg (Van Dams) onbeslist tegen Danny v Hoolwerff (Mike's)
18. MMA pro: Arno Rotgans (Topperrrrrrrr, Mike's) wint op TKO (GnP) van Moien Takalou (tatsujin)
19. MMA pro: Stefan Struve wint op diskwalificatie (fishhook in mond) van Murat Bourekba (Team Hardcore Drenthe)
20. MMA pro: Salazzar (ATT/ Gym Alkmaar) wint op americana R1 van Xander Nel (tarzan, mike's gym)

phranq
05-02-2006, 23:18
neen phranq, joey zat in een guillotine en klopte af. Hij had zeker ook een ei op zn oog en bloedde gigantisch, maar hij klopte wel degelijk.

ow, ok...my bad..

HUNTER
05-02-2006, 23:26
21. MT-B: Murthel groenhart (mike's) wint door opgave na knie op neus van Ilias Oufkir (Topfighters)
22. MT-a: Jorina 'Jojo' Baars (komen) wint op punten van Marloes Merza (Mike's)
23. MMA-pro: Marc Duncan (tatsujin) wint op punten van Danny van bergen (mike's)
24. MMA pro: Ulas Ilgin wint door medische interventie (enorme scheur wenkbrauw) van Mathieu Lawalatta (Physical)
25. MT-a: Peter Verschuren (mike's) wint op TKO R1 van Marc Buchanan (Trojan, GB)
26. MMA-pro: Christos Petroutsos (Top team Beverwijk) wint op TKO (GnP) r2 van Willy (lunatic) Ni (Physical)
27. MMA-pro: Jason Jones (mike's) wint op punten (super discutabel) van Shark (ATT/ Gym Alkmaar). Jason heeft goed gevochten, maar moest erg hard zijn best doen om uit maar liefst 4 super submissions te komen. Daar tegenover was hij staand iets beter, maar op een gesprongen knie na kon hij Shark niet echt in de problemen brengen. Helaas waardeert de jury een stoot even zwaar als een bijna zittende submission, wat toch wel een erg vreemde zaak is :s
28. MT-A: Henry Superpiele (team superpiele) wint op TKO ronde 4 van Rody troost (mike's)

Anonymous
05-02-2006, 23:28
lekker hoor henry what's next :D

The Bulldog
05-02-2006, 23:30
Ik wil stefan struve even complimenteren met zijn optreden..

Bedenk maar zo...deze acties doet alleen iemand in nood , niet iemand die denkt de partij makkelijk te kunnen winnen...

En dat met jou kilo`s minder en je ervaring minder is dat denk ik een vet compliment die hij je gaf door zo`n onsportieve actie te maken..

OUS!!!

HUNTER
05-02-2006, 23:30
Eeen super cool gala. Eindelijk weer eens lekker veel MMA partijen, super strak georganiseerd. Baal echt giga dat ik niet heb kunnen vechten, maar ik heb aan de ring enorm genoten. Even moesten we zelfs nog in actie komen, toen stefan struve en zijn tegenstander even uit de ring bij ons op schoot kwamen vallen.... damn was even heftig.

Deuce
05-02-2006, 23:32
Ziet er vet uit allemaal!

Gefeliciteerd allemaal!

Triker
06-02-2006, 00:12
Eeen super cool gala. Eindelijk weer eens lekker veel MMA partijen, super strak georganiseerd. Baal echt giga dat ik niet heb kunnen vechten, maar ik heb aan de ring enorm genoten. Even moesten we zelfs nog in actie komen, toen stefan struve en zijn tegenstander even uit de ring bij ons op schoot kwamen vallen.... damn was even heftig.

Volgens mij moesten we Stefan Struve en tegenstander wel vaker opvangen!!! Hoe vaak kwamen ze nu buiten de ring? 3 of 4 keer.... en dat vishaakje op het einde van de partij!! :shock: :?

Justinian
06-02-2006, 00:12
Damn wat een topgala was dit! Uiteraard Chico die een hele mooie partij heeft neergezet tegen Joey, die heeft bewezen veel te kunnen incasseren; niets dan respect daarvoor!

Jojo top geknokt. Dit was de eerste keer dat ik je heb zien knokken en ik vond je erg goed vechten; mooie partij.

Superpiele had ik ook nog niet eerder zien vechten (op die partij met die spinning backfist na). Superpiele met zijn 19 jaar deed het echt top.

Dave Dalgliesh erg goed geknokt. Op de grond goed de arm van z'n tegenstander onder controle waardoor hij kon blijven stoten.

Stefan Struve maakte heel mooi gebruik van zijn lengte en kwam staand erg goed door. Op de grond was hij ook de betere vechter. Ik heb niet precies gezien wat er op het eind van de partij gebeurde, maar na bovenstaande te hebben gelezen concludeer ik dat Raffles een zeer terechte winst op dq gaf aan Stefan (die de partij anders ook dik had gewonnen).

Ik vond die Braziliaan Shark trouwens beter dan Jason Jones (op de grond). Jason kwam staand wel beter door en op de grond ook wel met stoten, maar 'Shark' was qua subattempts heel goed bezig. Onbeslist was eerder op zijn plaats geweest naar mijns inziens.

Jammer van Lawalatta, want die partij begon heel erg explosief en Lawalatta leek mij de betere vechter. Jammer dat het dan op zo'n manier afloopt.

Die Brian Douwes (17jr.!) van Top team Beverwijk is ook een vechter om in de gaten te houden! Hij heeft een hele mooie partij neergezet.

Ronald
06-02-2006, 00:26
Jammer van Lawalatta, want die partij begon heel erg explosief en Lawalatta leek mij de betere vechter. Jammer dat het dan op zo'n manier afloopt.
Die jongen waar hij tegen vocht (Ulas Ilgin), is dat die belg met die hanenkam?

HUNTER
06-02-2006, 00:37
@ ronald: deze keer had ie geen hanenkam. Maar hij is wel een belg. met een heel grote mond. Hij lag de hele partij onder en nadat Mathieu helaas niet verder kon stond ie te juichen alsof hij de mooiste submission had gemaakt. Wat een malloot.

@ justi: een onbeslist van shark tegen jason jones???? Na een kneebar, een armbar, een triangle en nog een kneebar die allemaal bijna zaten???? Damn dan ben je zo close bij winst, daar kun je bijna geen stoten tegenover zetten qua scores. Die gesprongen knie zat er redelijk op, maar verder was Jones echt veel meer en vaker in de problemen dan Shark. Erg vreemd dan ook dat Jones heeft gewonnen.

MZN
06-02-2006, 01:16
@ ronald: deze keer had ie geen hanenkam. Maar hij is wel een belg. met een heel grote mond. Hij lag de hele partij onder en nadat Mathieu helaas niet verder kon stond ie te juichen alsof hij de mooiste submission had gemaakt. Wat een malloot.

@ justi: een onbeslist van shark tegen jason jones???? Na een kneebar, een armbar, een triangle en nog een kneebar die allemaal bijna zaten???? Damn dan ben je zo close bij winst, daar kun je bijna geen stoten tegenover zetten qua scores. Die gesprongen knie zat er redelijk op, maar verder was Jones echt veel meer en vaker in de problemen dan Shark. Erg vreemd dan ook dat Jones heeft gewonnen.

In beide gevallen ben ik 't ontzettend met je eens. Ik had shark ook als winnaar met het vreemde voorgevoel voor wat er zou gaan gebeuren.

Jones vocht goed, hij was de enige die een goeie takedown defence in huis had van zo'n beetje iedereen maar die submission attempts moeten gewoon heel hard tellen en de Braziliaan als winnaar aanwijzen.

En met dank aan mixfight en een goed plekje op de nogal kleine tribune heb ik van een ontzettend mooi gala kunnen genieten. Wat ik kwalijk vond echter was het gebrek aan zitruimte voor alle gasten. Het leek wel alsof iedereen 'm gewoon peerde na en tijdens de pauze met als gevolg dat er bijna niet meer toeschouwers waren dan zitplaatsen tijdens de laatste partij.

Aan de gevechten kon het niet liggen zeker niet de laatste partij.

jojo
06-02-2006, 08:16
bedankt was een mooi gala ik ga meer aan mijn conditie werken en meer combinaties maken weer een mooie leer partij marloes wist wat ze moest doen en ik wist wat ik moest doen en we gaven elkaar allebei daar de kans niet voor. was een harde bikkel partij vond ikzelf

Master RICO.
06-02-2006, 10:44
bedankt was een mooi gala ik ga meer aan mijn conditie werken en meer combinaties maken weer een mooie leer partij marloes wist wat ze moest doen en ik wist wat ik moest doen en we gaven elkaar allebei daar de kans niet voor. was een harde bikkel partij vond ikzelf

was zeker mooie partij om naar te kijken en nog gefeliciteerd met je mooie overwinning

Anonymous
06-02-2006, 10:51
was een leuk gala! heb zeker genoten :)

Anonymous
06-02-2006, 11:19
hey...heb ook zeker genoten van de gala...
ben benieuwd naar de foto's//....????

inc
06-02-2006, 12:20
heb ook zeer genoten van het gala...goede organisatie( vet dat filmpje in de pauze).
over het algemeen een goede match making. Ik bedreep alleen niet waarom er niet voor gekozen was om eerder de wedstrijd te stoppen tussen rody en superpiele.... rody deed het naar mijn menig super maar had zich in de eerste 2 ronden een beetje leeg geslagen.en gaat vervolgens in de 3de ronde door zijn enkel( vermoedheid???)..hij mistte in mijn ogen de wedstrijd ervaring op a-klasse niveau...terwijl hij een hele goeie kan worden...want die knieeen zater er veelvuldig op( ook respect voor superpiele om ze te eten trouwens).

wat was er nu tussen mes en superpiele op het einde...weet iemand hier meer van...ik weet dat ze in de nabije toekomst tegenover elkaar staan

Anonymous
06-02-2006, 13:24
Idd vette gala,maar ik vind jones heeft terecht gewonnen ,al die klemmen heeft ie toch ook mooi verdedigd. Een enkel klem zat heel goed aan,maar dan ben je toch bikkel om niet te tikken.Shark heeft veel knietjes gegeten ,ook bikkel.

Anonymous
06-02-2006, 14:02
Ik wil best geloven dat Lawa een super partij vocht, de man is een raket. Jammer dat het zo is afgelopen. Willy is lekker bezig, volgende partij wordt het weer jouw partij. Jullie zijn toppers!!

payap
06-02-2006, 14:17
Was zeker een topgalala. Hoop mooie partijen gezien.
Chico vs Joey was echt een bikkelharde knaller van een partij. En wat zag dat oog eruit van Joey :shock: . Moest gelijk aan le banner denken na z'n partij tegen abidi.

Superpiele vs Rody was ook een mooie partij. Zag Superpiele voor het eerst in t echt vechten en hij vocht een toppartij. Respect voor Rody die vol karakter bleef knokken en af en toe gevaarlijk door kwam met die gesprongen knieen.

Damn! wat had Lawalata pech. Hij heeft een paar maanden geleden al gewonnen van zijn tegenstander op submission in Tilburg en ook Bensen heeft hem al voortijdig verslagen 12 nov jl. De partij begon gelijk vol vuur en beide vechters knalde vol op mekaar. Toen de partij werd hervat kwam Lawalata gelijk in mount en was het wachten tot hij het ging afmaken toen de scheids stopte ivm de wond aan het oog van Lawalata. Deze werd later nog gehecht.

En Lunatic kop op kerel ! volgende keer win jij weer !

Anonymous
06-02-2006, 14:32
Wat voor drugs had die tegenstander van Lawalata gebruikt? Wat een uberdebiel zeg!

Dennuz
06-02-2006, 14:36
Wat voor drugs had die tegenstander van Lawalata gebruikt? Wat een uberdebiel zeg!

Idd. die kerel was echt helemaal psyched..

younes
06-02-2006, 15:25
was topgala, jammer van joey! heel veel sterkte pik, ik denk aan je.

Anonymous
06-02-2006, 15:30
vond het ook een mooie gala, ben ook benieuwd naar joey zn oog
was een goede stomp partij dave vocht ook goed lawa ja was kort maar krachtig gewoon dome pech vond wel die belg een vreemde snuiter zoals die deed naar de partij.
marc deed wat hij moest doen mooie opsteker voor vianen alleen wel
luisteren naar marieke als ze zegt niet draaien :lol:
ja en bij rodij had voor mij ook de handdoek eerder geworpen mogen worden.
verder iedereen die meedeed deed zn best en dat maakte het gala
geslaagd klasse mike

Ben
06-02-2006, 15:33
sorrij guest was ik foutje :lol:

mama
06-02-2006, 15:33
eh ik.................?
:oops:

Ben
06-02-2006, 15:47
ze stonden in de touwen en net toen marc wilde draaien wilde jij een
foto maken en zij jij niet draaien marc :lol:

mama
06-02-2006, 16:05
ik heb jou helemaal niet gezien. of liep ik met oogkleppen op?
ja maar ze luisteren nooit naar me Ben. Hij ging toch draaien.Net als de scheidsen er voor blijven staan.
:(

Triker
06-02-2006, 16:19
Stonden er scheidsen voor jouw camera?? Ik dacht dat ze alleen bij mij ervoor stonden!!!

Hahaha, maar je hebt gelijk, volgende keer ga ik niet meer bij jou in de hoek staan... het lijkt wel alsof die scheidsrechters allemaal naar jou toe trekken. Hoeveel foto's ik wel niet door de benen van de scheidsrechters heb moeten maken!! :(

Gelukkig zitten er ook nog scheidsrechters tussen die een beetje bewegen... moet zeggen dat Glenn eigenlijk wel de uitschieter die niet uit onze hoek was weg te slaan :)

mama
06-02-2006, 16:36
ach of jij hing ervoor of de scheids stond ervoor. of beide....
of de vechters vonden het nodig om bij jou of mij uit de hoek te vallen.
schiet niet op.....
haha maar voor de rest was het gezellig hoor.

Naja Mark vond het ook erg gezellig. hahaha
ach ze moeten ook wat meer bewegen, is goed voor ze. ;)

http://www.ma-skills.com/reporters/staredown/gerben.jpg

Anonymous
06-02-2006, 17:51
Hoi,

Ik zag dat er ook MMA pro partijen 2x3 waren.Wie weet hoe dit zit bij de FFE?

Ben
06-02-2006, 18:39
:( je of je deed of je me niet zag omdat sebas er bij was :wink:

Anonymous
06-02-2006, 19:15
younes was gewoon moeilijk hij heeft die turk mooi te pakken, goed gedaan ouwe !!!!!!
we zijn trots op je $outh-$ide represent. op na de volgende slachtoffer hahaha.

Anonymous
06-02-2006, 19:19
he younes goed gedaan jongen jammer dat ik er niet bij kon zijn maar heb het doorgekregen mooie klem op die turk ga zo door jongen !!!!!

Anonymous
06-02-2006, 20:08
Rody gaat vervolgens in de 3de ronde door zijn enkel( vermoedheid???)..

Hij ging niet door zijn enkel, en zeker al niet van vermoeidheid. Hij heeft zijn rechterknie banden ingescheurd en kon amper nog staan op dat been...
HIj heeft gevochten voor wat hij waard was, en ik weet zeker dat het een hele andere partij was geweest als hij helemaal fit zou zijn...

Gulo gulo
06-02-2006, 20:16
Rody gaat vervolgens in de 3de ronde door zijn enkel( vermoedheid???)..

Hij ging niet door zijn enkel, en zeker al niet van vermoeidheid. Hij heeft zijn rechterknie banden ingescheurd en kon amper nog staan op dat been...
HIj heeft gevochten voor wat hij waard was, en ik weet zeker dat het een hele andere partij was geweest als hij helemaal fit zou zijn...

Klopt volledig, Rody had/heeft aardig last van zijn pootje. Dit schreeuwt wel om een rematch lijkt mij als Rody weer helemaal het mannetje is.

alex da silva
06-02-2006, 23:32
Younes!!!
Sharog!!!!
Potielli!!!

Ik ben heel trots op jullie!!! Goed gedaan!!!

Potielli heeft verloren maar toch en super partij gevochten!!!!

Pimp-Daddy
06-02-2006, 23:55
Younes!!!
Sharog!!!!
Potielli!!!

Ik ben heel trots op jullie!!! Goed gedaan!!!

Potielli heeft verloren maar toch en super partij gevochten!!!!

Ben je ook een beetje trots op mij, Pik??? :cry:

The Bulldog
07-02-2006, 01:01
heb ook zeer genoten van het gala...goede organisatie( vet dat filmpje in de pauze).
over het algemeen een goede match making. Ik bedreep alleen niet waarom er niet voor gekozen was om eerder de wedstrijd te stoppen tussen rody en superpiele.... rody deed het naar mijn menig super maar had zich in de eerste 2 ronden een beetje leeg geslagen.en gaat vervolgens in de 3de ronde door zijn enkel( vermoedheid???)..hij mistte in mijn ogen de wedstrijd ervaring op a-klasse niveau...terwijl hij een hele goeie kan worden...want die knieeen zater er veelvuldig op( ook respect voor superpiele om ze te eten trouwens).

wat was er nu tussen mes en superpiele op het einde...weet iemand hier meer van...ik weet dat ze in de nabije toekomst tegenover elkaar staan

hou het er maar op dat het bad blood is dat de partij van Deze knokker zeker meer kleur gaat geven...

alex da silva
07-02-2006, 02:13
Younes!!!
Sharog!!!!
Potielli!!!

Ik ben heel trots op jullie!!! Goed gedaan!!!

Potielli heeft verloren maar toch en super partij gevochten!!!!

Ben je ook een beetje trots op mij, Pik??? :cry:


natuurlijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

phranq
07-02-2006, 09:39
Net als de scheidsen er voor blijven staan.
:(

wat natuurlijk niet wil zeggen dat je fysiek geweld tegen de scheidsrechters moet gebruiken... :wink:

mama
07-02-2006, 10:18
ik fysiek geweld????
Wie zat mij nu de hele tijd te schoppen?
Maar je hebt het goed gemaakt door mijn lens te redden bij die duikeling van Struve uit de touwen.

Pimp-Daddy
07-02-2006, 10:26
natuurlijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Thanx Goos... :lol:

phranq
07-02-2006, 10:38
ik fysiek geweld????
Wie zat mij nu de hele tijd te schoppen?
Maar je hebt het goed gemaakt door mijn lens te redden bij die duikeling van Struve uit de touwen.

Dat scheelde inderdaad bar weinig of je had een onderwaterlens.. :lol:

Anonymous
07-02-2006, 10:45
Younes!!!
Sharog!!!!
Potielli!!!

Ik ben heel trots op jullie!!! Goed gedaan!!!

Potielli heeft verloren maar toch en super partij gevochten!!!!

tsssss... met jou ben ik ook klaar :?

Anonymous
07-02-2006, 11:01
Thnx ,alex.....Was voor jou he..
Volgend x ga ik voor jou juichen pik...

P.S zijn er nog mensen die vinden dat jones terecht heeft gewonnen?

Massi
07-02-2006, 12:09
het gaat wel met me oog, alleen ik zie geen fikker.. haha
ik tikte wel op die klem,
maar het was meer dat ik geen adem kon halen door al dat bloed en me oog zat goed dicht.. maarja..
even herstellen en weer kijhard trainen voor me vogende patij.
Ik zal kijken of ik vanmidag een foto kan plaatsen met me mooie oog er op

Ronny
07-02-2006, 12:12
ja man zien!!!!

Justinian
07-02-2006, 12:13
het gat wel met me oog alleen ik zie geen fikker.. haha
ik tikte wel op die klem,
maar het was meer dat ik geen adem kon halen door al dat bloed en me oog zat goed dicht.. maarja..
even herstellen en weer kijhard trainen voor me vogende patij.
ik zal kijken of ik vanmidag een foto kan plaatsen met me mooie oog er op
Het was echt een harde partij en ik was verbaasd dat je die harde stoten zo goed wist te incasseren! Chico zei na de partij nog wel dat die knie van jou er ook goed op zat ;)

alex da silva
07-02-2006, 13:00
zeker jammer voor joey!!! joey was veel beter op de grond, had een paar goeie kansen om de wedstrijd af te maken!!! voor mij joey is een topper en blijft een topper!!!!!!!!!!! volgende keer beter broer!!!

Arno, jij hebt ook heel goed gedaan man!!! 100% trots!!!! grtzzzzzzzzz

Judas
07-02-2006, 13:43
Je oog zag er idd lekker uit, Joey. Wat Alex zegt, jammer dat je net niet die triangles kon aanzetten.
Beterschap met je oog en vrijdag Awakenings?
Groetjes Jood

jojo
07-02-2006, 13:52
beterschap met je oog man !!!!
zag er echt niet gezond uit...
maar wel een hele hele hele mooie pot!!!!!

younes
07-02-2006, 13:57
thanx alex. wat hebben we gelachen hahahaha. ik zie je wel op de training. kunnen we weer vechten om die armklem.en joey tering wat ben jij toch n knappe jongen met dat oog hahaha. ik bel je wel. laterzzz

shakie
07-02-2006, 14:03
younes nogmaals props voor die armbar,je liet me effe schrikken maar represent...zeker props voor joey ,jammer van die triangle ,(rematch)

Triker
07-02-2006, 14:45
Altijd gezellig als er zoveel bekende van het forum aanwezig zijn op een gala ;)

@phranq: ik zal je nog eens een leuk fotootje toesturen ;)

@alle vechters: Geweldige partijen gezien, was zeker de moeite waard om aanwezig te zijn.

phranq
07-02-2006, 14:56
@phranq: ik zal je nog eens een leuk fotootje toesturen ;)



haha....maarruh, ik heb geen foto gezien! Kep een nieuw e mail adres, tjek je pm!

Justinian
07-02-2006, 15:05
Je oog zag er idd lekker uit, Joey. Wat Alex zegt, jammer dat je net niet die triangles kon aanzetten.
Beterschap met je oog en vrijdag Awakenings?
Groetjes Jood
Triangles en Chico gaan niet samen; zijn nek is gewoon te dik en hij kan ze goed verdedigen :lol:

shakie
07-02-2006, 15:09
Hmmn,onmogelijk is het niet...

mama
07-02-2006, 15:11
zo zag Joey zijn oog er uit vlak na de wedstrijd

http://www.ma-skills.com/reporters/staredown/Joey.jpg

ICON
07-02-2006, 15:54
de tering.... succes ermee!!

Justinian
07-02-2006, 16:01
Hmmn,onmogelijk is het niet...
Shakie = correct, geheel onmogelijk is het niet maar zeer lastig is het zeker; Chico heeft, zoals zijn bijnaam ook doet vermoeden, een stierennek ;)

Ben
07-02-2006, 16:55
ja je staat er mooi op met dat oog deze fotos maakt mama graag he :wink:

Anonymous
07-02-2006, 18:56
over jason vs shark : leek of die Brassa een strikte opstoot dieet had

Ronald
07-02-2006, 19:04
zo zag Joey zijn oog er uit vlak na de wedstrijd
Doet al zeer om er naar te kijken :lol: .

Judas
07-02-2006, 19:15
Younes, armklem was netjes. Ben trots op je hehehe.

2look
07-02-2006, 20:26
http://www.ma-skills.com/reporters/staredown/Joey.jpg
altijd even knap :roll:

terugkomende op het gala
zitplaatsen was enkel voor de vips die ook 3kwart van de ruimte kregen :? en de mensen die erg vroeg binnen waren het merendeel mocht staan in rijen :(
met een beetje geluk konden de kleinere bezoekers nog iets van het scherm zien en zo wat van de partijen
naast erg mooi en harde gevechten was dat toch echt wel een smet op het gala en een reden om in de pauze te vertrekken

Anonymous
07-02-2006, 20:33
Komen er nog foto van die gala in oostzaan,of zijn jullie die vergeten? De enigste foto die ik hier zie,is van een of ander sukkel hierboven die flink pakslaag heeft gehad.

mama
07-02-2006, 20:38
zo moe word ik van die gasten die maar blijven zeuren.
jullie moeten eens verder lezen dan je neus lang is. er staat al minstens 3 x in dat ze er aankomen. maar er is nog leven naast mixfight hoor.

Lee Hottie # 1 fan
07-02-2006, 20:45
Komen er nog foto van die gala in oostzaan,of zijn jullie die vergeten? De enigste foto die ik hier zie,is van een of ander sukkel hierboven die flink pakslaag heeft gehad.

he valentina doe even niet zo stoer joh die "sukkel"heeft wel een A klasse Free fight partij gedraaid en zoals mama als zei lees eerst het topic voor dat je wat uitspraken doet. de foto's die komen heus wel

2look
07-02-2006, 20:47
die sukkel heeft ook al medere partijen in de kooi gestaan in engeland

Ben
07-02-2006, 20:50
Komen er nog foto van die gala in oostzaan,of zijn jullie die vergeten? De enigste foto die ik hier zie,is van een of ander sukkel hierboven die flink pakslaag heeft gehad.
sukkel waar heb je het over bijdehand :evil:

honingdas
07-02-2006, 21:01
was een topgala... iedereen bedankt voor de sportieve sfeer, ondanks de enorme drukte...
Henry gefeliciteerd, ik ga geen excuses aanvoeren, want ik ben de ring ingestapt en heb daarbij mijn vorm of mankementen geaccepteerd. Je vocht top, en ik heb er een leuk blauw oog aan overgehouden ;)

Osu,

Rody

The Bulldog
07-02-2006, 21:06
Kijk dit is nu een sportieve ractie van een Pro.

Rody ik was onder de indruk van de incassering vermogen en doorzettingskracht ..

OUS!!!

alex da silva
07-02-2006, 21:17
Komen er nog foto van die gala in oostzaan,of zijn jullie die vergeten? De enigste foto die ik hier zie,is van een of ander sukkel hierboven die flink pakslaag heeft gehad.


Sukkel?????? je moet gewoon je bek houden!!! als je beter kan waarom doe je het niet??? als je over joey zo praat, volgens mij ben je een wereld topper!!! waar blijf je dan???

Ronald
07-02-2006, 21:25
Komen er nog foto van die gala in oostzaan,of zijn jullie die vergeten? De enigste foto die ik hier zie,is van een of ander sukkel hierboven die flink pakslaag heeft gehad.
Niet alleen een drammerige post maar nog beledigend ook. Ga maar eens een tijdje ergens anders spelen i.p.v. hier de boel te verzieken. Ban.

honingdas
07-02-2006, 21:25
Komen er nog foto van die gala in oostzaan,of zijn jullie die vergeten? De enigste foto die ik hier zie,is van een of ander sukkel hierboven die flink pakslaag heeft gehad.


Sukkel?????? je moet gewoon je bek houden!!! als je beter kan waarom doe je het niet??? als je over joey zo praat, volgens mij ben je een wereld topper!!! waar blijf je dan???

Yo Alex, niet op reageren man... is het niet waard! Ronald... haha, top die ban! ;-)

The Bulldog
07-02-2006, 21:27
Komen er nog foto van die gala in oostzaan,of zijn jullie die vergeten? De enigste foto die ik hier zie,is van een of ander sukkel hierboven die flink pakslaag heeft gehad.


Sukkel?????? je moet gewoon je bek houden!!! als je beter kan waarom doe je het niet??? als je over joey zo praat, volgens mij ben je een wereld topper!!! waar blijf je dan???

Yo Alex, niet op reageren man... is het niet waard! Ronald... haha, top die ban! ;-)

X2000

Gulo gulo
07-02-2006, 21:41
"Can't we all just get along" zeg ik meestal maar als guests zulke domme dingen gaan schreeuwen is er geen houwe meer aan.

alex da silva
07-02-2006, 21:47
sorry jongens!!! but i get sick of those m.....f.....rs sometimes! sorry

Justinian
07-02-2006, 22:09
sorry jongens!!! but i get sick of those m.....f.....rs sometimes! sorry
Same here, vandaar de ban! Ik word zo ontzettend moe van dat soort gastjes!

Mickey
07-02-2006, 22:20
sorry jongens!!! but i get sick of those m.....f.....rs sometimes! sorry

Geen zorgen man! Zulke sulletjes zijn gewoon storend.

Lee Hottie # 1 fan
07-02-2006, 22:23
Komen er nog foto van die gala in oostzaan,of zijn jullie die vergeten? De enigste foto die ik hier zie,is van een of ander sukkel hierboven die flink pakslaag heeft gehad.

he valentina doe even niet zo stoer joh die "sukkel"heeft wel een A klasse Free fight partij gedraaid en zoals mama als zei lees eerst het topic voor dat je wat uitspraken doet. de foto's die komen heus wel

Goede actie die ban wat een nerd die valentino
dit is ook het nadeel van de guest optie op het forum van die maloten die maar wat roepen

Gulo gulo
07-02-2006, 22:29
Len heeft gelijk maar er vaak genoeg uitgelegd door de mods en admins dat de guestoptie blijft bestaan, daar hebben ze goede redenen voor. En als er dan toch uitwassen zijn wordt daar flink tegen opgetreden.

Don't let the door hit you on your way out...

lunatic
07-02-2006, 22:32
Ik vond het een leuk gala!!
Heb mooie matches gezien!
top!!

shakie
07-02-2006, 22:46
Gewoon een beetje respect tonen,hou dan je mening voor je....
O.Dog i feel you man...

younes
07-02-2006, 23:59
hey valentino. let een beetje op je woorden pik. dat is niet zo netjes van je. toon wat respect voor mn gappie. je weet niet waar je het over hebt ouwe.

younes
08-02-2006, 00:02
anders moet je maar met hem de ring of de kooi instappen. kijken of je hem dan nog voor sukkel kan uitmaken.

ICON
08-02-2006, 07:18
jajajajajaja back on topic weer