PDA

View Full Version : Loting K-1 MAX Nederland.



Anonymous
07-02-2006, 15:19
Op het andere forum stond over de loting van de K-1 Max te lezen:

"De loting van de K-1 MAX Nederland zal op vrijdag 17 maart a.s. als volgt geschieden.

De 8 vechters trekken om de beurt in willekeurige volgorde een kokertje met daarin een nummer van 1 t/m 8. Dit nummer bepaalt het moment dat een vechter een positie mag kiezen.

Aangezien er 4 partijen de voorronde bepalen zijn er de volgende mogelijkheden:
Partij A. Partij B. Partij C. Partij D.
rood/blauw rood/blauw rood/blauw rood/blauw

De vechter die het kokertje met nummer 1. trekt mag dus kiezen in welke partij hij wil starten en in welke hoek (blauw of rood).

De vechter die het kokertje met nummer 2. trekt heeft dus nog 7 posities waar hij uit kan kiezen. Indien hij graag wil tegen de vechter met ‘kokertje 1’, dan kan hij naast deze vechter gaan staan.

Bijvoorbeeld:

De vechter met ‘kokertje 1’ kiest er voor om in de 4e partij (partij D.) te starten in de rode hoek. De vechter met ‘kokertje 2’ kan er dan voor kiezen om te vechten in de 4e partij (partij D.) in de blauwe hoek.

Maar in hetzelfde voorbeeld kan de vechter met ‘kokertje 2.’ er voor kiezen om te starten in de 1e partij. Hij is er dan zeker van dat hij de vechters die in de 3e of 4e partij komen te staan pas kan treffen in de finale.

De vechter die ‘kokertje 8.’ heeft getrokken moet uiteindelijk plaatsnemen op de laatst overgebleven positie".

Ik hoop op de eerste ronde:

Diender-Staring
Main- Dijkstra
Simson-Chabrani
Venrooy-Chahbari

2e ronde:

Diender-Main
Simson-Chahbari

Finale:

Diender-Simson

Winnaar:

Diender

redjuh
07-02-2006, 15:39
zelfde als de k1 finals dus...

Anonymous
07-02-2006, 22:41
Diender winnaar?whohahahahaha.....Diender moet hier achter zitten.......

Fonz
10-02-2006, 19:31
De loting zal bepalend zijn voor het verloop van dit gala. Volgens mij heeft Simson de meeste kans maar een blessure kan roet in het eten gooien. Als de eerste loting bekend is kan je een beetje zien wie de meeste kans heeft. Allemaal zijn het goeie vechters. Ik ben er sowieso bij. Wie gaan er nog meer?