PDA

View Full Version : barnett vs nakamura



Anonymous
07-02-2006, 19:40
Allebei goede vechters maar ik denk dat barnett echt wat teveel voor m is.......wat denken jullie?

zjoerd
07-02-2006, 20:05
Vindt het nogal een crappy match up, had barnett liever in een rematch tegen cro cop gezien...

Ronald
07-02-2006, 21:55
Vindt het nogal een crappy match up, had barnett liever in een rematch tegen cro cop gezien...
Dat zou dan z'n 3e partij op rij tegen Crocop worden. Lijkt mij iets teveel van het goede.

Het is weer een light-heavy weight (middle weight heet dat bij Pride geloof ik) tegen een zware jongen. Er vanuit gaand dat ze daar mee bezig zijn op dit moment vind ik het niet zo verkeerd.

Overigens, ik hoop dat Nakamura wint 8-) .

ICON
07-02-2006, 22:58
ik hoop oo kdat nakamura wint. maar ik denk dat barnett te zwaar voor hem is en te goed op de grond.

HUNTER
07-02-2006, 23:08
Nakamura is gewoon erg goed bezig. Hoewel Barnett wel erg zwaar is ben ik niet echt kapot van hem, dus ik geef Nakamura wel een kans

Mike
07-02-2006, 23:42
Vindt het nogal een crappy match up, had barnett liever in een rematch tegen cro cop gezien...
Dat zou dan z'n 3e partij op rij tegen Crocop worden. Lijkt mij iets teveel van het goede.Het is weer een light-heavy weight (middle weight heet dat bij Pride geloof ik) tegen een zware jongen. Er vanuit gaand dat ze daar mee bezig zijn op dit moment vind ik het niet zo verkeerd.

Overigens, ik hoop dat Nakamura wint 8-) .

dat zou idd teveel zijn

ik zie crocop sowieso liever in dit toernooi uitkomen tegen wanderlei. zou namelijk een mooie rematch zijn!

Ralph
07-02-2006, 23:44
Nakamura = cool! Ik zie hem Barnett wel submitten.

Anonymous
08-02-2006, 01:01
als je kijkt naar wat beide gedraaid hebben tot nu toe is barnett degene met de beste kaarten...denk niet dat nakamura de eerste ronde haald :)