PDA

View Full Version : rascisten in de ring



Halfshot
11-02-2006, 02:31
http://www.zengrappling.com/LA%20Giant%20Sergi%201.jpeg

Damn een white power tatoo, en als ik het goed zag ook nog een ss tatoo.

zijn er naar jullie weten nog meer van dit soort figuren in de ring.
Dit is trouwens Cory Peterson.

En wat zie ik dit soort lui graag verliezen.

micha
11-02-2006, 06:30
hebben we geen foto van Guru

dontmindme
11-02-2006, 08:24
[quote="micha"]hebben we geen foto van Guru[/quote

:twisted:

Anonymous
11-02-2006, 09:44
[quote=micha]hebben we geen foto van Guru[/quote

:twisted:

??

Mickey
11-02-2006, 09:59
Tering.. Ja.. die ene is van de SS
Motherfucker! Zeker zon Redneck uit de states..

yas
11-02-2006, 10:43
sergei sloopte hem 8-)

redjuh
11-02-2006, 10:46
das die LA giant...

hier is trns al es een topicje over geweest

makavelli
11-02-2006, 12:07
Travis Fulton is ook een racisist. Hij doet van die uitspraken dat negers aids veroorzaken onder de blanken.

Dit heeft ie gepost op het UG forum daar is het gedelete. Het stond ook op sherdog
http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?t=267795&highlight=travis+fulton+racist

From: Travis Fulton
Date: 06/13/05 10:50 PM
Member Since: 01/01/2001
742 Total Posts Ignore User


For years I have predicted how the next great plague will come about. I think that it will come in the form of HIV/AIDS
Now with the US jumping over the 1 million mark in HIV/AIDS we are a step closer to my prophecy coming true.

Ive stated numerous times that the rise in interacial sex mostly white women with black or hispanic men, will initiate the next great plague.

With blacks accounting for 51% and hispanics 28% of the US HIV population. The crazy thing is that blacks represent over half of the US AIDS cases, but only account for 11% of the US population.

How often do you see black men with black women anymore? It is only a matter of time before these infected white women in turn infect white men.

Now of course HIV is highest in homosexuals. Well once again, homosexuality is booming right now. Everybody knows or has met somebody who is gay. There are also tons of bisexual men out there as well. They will also in turn infect the white women who will in turn infect white men.

Now I know Im going to take a lot of slack from the liberal idiots out there who say Im a racist for stating such facts, and they will also say that AIDS is higher in the minorities because they grow up in the projects, or some dumb excuse like that. So have at me.

Anyways, just thought Id pop in on the OG and speak my mind.

Ton
11-02-2006, 12:07
Hier die LA giant met rez dawg, waarvan ik zijn tatoo's ook wat "twijfelachtig" vindt

Check die flubby titties :lol: :mrgreen:

http://www.totalcombat.org/Rez___LA_Gaint_5_TC_4.JPG

shakie
11-02-2006, 12:48
sergei sloopte hem 8-)
Is er een link ofzo ik ben benieuwd hoe hij m sloopt...
Kunnen zulke gasten niet gewoon volgens de wet opgepakt worden?
Is toch verboden die white power en die nazie shit...

smike
11-02-2006, 14:59
hm, ik vraag me af of die gast al eens tegen een zwarte heeft gevochten en zo ja, wat was de uitslag?

Ronny
11-02-2006, 15:33
een zwarte?????

Paganstars
11-02-2006, 15:45
Eigenlijk kan ik de humor er wel van inzien... Snappen ze zelf niet dat ze zo zichzelf tengronde richten??!! En het meerendeel van dat soort jongens is imo gewoon sexueel gefrustreerd dat ze geen meisjes kunnen krijgen en dan gaan ze het maar afschuiven op negers en hispanics!

Jay Hoov
11-02-2006, 15:47
Eigenlijk kan ik de humor er wel van inzien... Snappen ze zelf niet dat ze zo zichzelf tengronde richten??!! En het meerendeel van dat soort jongens is imo gewoon sexueel gefrustreerd dat ze geen meisjes kunnen krijgen en dan gaan ze het maar afschuiven op negers en hispanics!

Hehe...x2 :D

Anonymous
11-02-2006, 16:21
een zwarte?????

Ja een zwarte. Een witte tegen een zwarte.

Richelieu
11-02-2006, 16:36
Tering.. Ja.. die ene is van de SS
Motherfucker! Zeker zon Redneck uit de states..

Zal het effe uitleggen ter verduidelijking.

http://www.lonsdalenews.nl/images/symboliek/odalrune.jpg

Odalrune, Odalrune met voetjes
Symbool voor 'Bloed en Bodem', in het Derde Rijk vooral gebruikt door de Hitlerjugend en boeren. Dit symbool was wel het embleem van de SS Panzergrenadierdivisie "Prinz Eugen"

Meer bekende SS symbolen

http://www.ww2historicalsociety.net/importD0.gif
SS Totenkopf

algemeen symbool van de SS, tevens embleem van de 3de SS Panzerdivisie "Totenkopf"

http://gefrajter.w.interia.pl/ss-runen2-maly.jpg
SS Runen

Beide symbolen werden gedragen door leden van de SS, en refereren naar de vroegere Pruisische cavelerie. Ook worden door extreem rechtse aanhangers vaak de tekens van de 1ste SS Panzerdivisie "Liebstandarte AH" en de 2de SS Panzerdivisie "Das Reich" gedragen. Deze drie SS divisies staan bekend om hun wreedheden tijdens veldslagen in de 2de WO. Een van de bekenste "incidenten" is de Malmedy Massacre waar de Kampfgruppe Peiper (onderdeel van de Liebstandarte) betrokken bij was.

ICON
11-02-2006, 16:44
sergei sloopte hem 8-)
Is er een link ofzo ik ben benieuwd hoe hij m sloopt...
Kunnen zulke gasten niet gewoon volgens de wet opgepakt worden?
Is toch verboden die white power en die nazie shit...

hij beukt hem de ring door en maakt het af met een armklem

Anonymous
11-02-2006, 19:07
Ik vind marokkaanse publiek en bepaalde marokkaanse scholen soms racistisch.
Publiek omdat het juicht voor iemand alleen omdat hij marokkaan is en sommige scholen om uitspraken die je in de kleedkamer hoort.
racisme is fout,ras en afkomst hebben niks te maken met sport....vandaar dat ik ook tegen alle turkse,marokkaanse en ander soort vlaggen ben.

TommySoprano
11-02-2006, 19:23
Die tekens als hakenkruizen enzo zijn al veel ouder dan t tuig dat ze gebruikt om iets duidelijk te maken,ik geloof dat t duitse hakenkruis alleen andersom was of zoiets......

Anonymous
11-02-2006, 19:29
Zal het effe uitleggen ter verduidelijking.



Odalrune, Odalrune met voetjes
Symbool voor 'Bloed en Bodem', in het Derde Rijk vooral gebruikt door de Hitlerjugend en boeren. Dit symbool was wel het embleem van de SS Panzergrenadierdivisie "Prinz Eugen"

Dit teken is in de jaren 80 ook gebruikt door de NVU de Nederlandsche Volks Unie van Joop Glommerveen, ook zo'n "fijne" club übermenschen!

Richelieu
11-02-2006, 21:37
Die tekens als hakenkruizen enzo zijn al veel ouder dan t tuig dat ze gebruikt om iets duidelijk te maken,ik geloof dat t duitse hakenkruis alleen andersom was of zoiets......

Heb je gelijk in. Veel tekens die de Duitse troepen in WO II gebruikten waren verre van orgineel. Het Hakenkruis oftwel Swastika staat eigenlijk voor de vier windstreken en voor vuur, zon, beweging en de eeuwige kringloop. Het Hakenkruis is van oorsprong een positief symbool. In de oude Oosterse culturen is het al heel lang bekend.

Het woord Swastika (Hakenkruis) komt uit het Sanskriet (India) "su" = goed, en "asti" = zijn, met het achtervoegsel "ka". Swastikah betekent dus in het Sanskriet "gelukkig zijn". In India wordt het begrip geassocieerd met gelukkige dingen.

http://www.i-cm.be/picture/100x100/72E90529-4260-477A-8432-510842381D1E.gif

De Swastika of het Hakenkruis is een oud symbool dat al meer dan 3000 jaar wordt gebruikt. Het werd aangetroffen op potten en munten uit het oude Troje. Bijna elk ras, godsdienst en continent heeft de swastika als symbool gebruikt. De Amerikaanse Indianen, de Maya's, de Azteken, de Hindoes, de Boeddhisten, de Vikingen, de Grieken, de Romeinen, de Kelten, de Perziërs, de Christenen en de oermensen. Er zijn zelfs Swastika's gevonden in oude Joodse synagogen, zij aan zij met de Davidster... :shock:

Halfshot
11-02-2006, 22:46
Hmm sorry hoor, maar dit was niet bedoeld als als een wikipededia voor kruizen, want die hakenkruisen kwamen al bij de al azteken voor.

Maar het was meer bedoeld om aantetonen wat van mafkezen in de ring dit soort tatoo dragen, en of er nog meer van dit soort eikels zijn?

Paganstars
11-02-2006, 23:03
geloof me er zijn zat van die idioten! Kan me in me geschiedenisboek een foto herinneren van een meisje met twee sieg runen bij haar ogen....

Chico
12-02-2006, 00:35
leuke van die nazi's is dat sommige dus de hakenkruis verkeerd om tekenen :D.. dom zooitje..

Cave
12-02-2006, 01:21
Check de rug van Alexander Emelianenko maar eens. "Gott mit uns". Ook een duidelijke verwijzing naar de SS aangezien dit hun motto was. Geen al te frisse spreuk dus om op je rug te dragen.

Jeru
12-02-2006, 11:20
Check de rug van Alexander Emelianenko maar eens. "Gott mit uns". Ook een duidelijke verwijzing naar de SS aangezien dit hun motto was. Geen al te frisse spreuk dus om op je rug te dragen.

Als Alexander een echte racist zou zijn denk ik dat ie een leuke tijd heeft tijdens zijn trainingen bij Carbin :wink:

Ronny
12-02-2006, 11:57
Check de rug van Alexander Emelianenko maar eens. "Gott mit uns". Ook een duidelijke verwijzing naar de SS aangezien dit hun motto was. Geen al te frisse spreuk dus om op je rug te dragen.

dat staat ook op de euro...en het betekent God is met ons... caveman

Anonymous
12-02-2006, 12:25
Nee maar? Een redneck? je mag in nederland geen bomber jasje dragen met en nederlandse vlag of lonsdale kleding dragen. Wel kun je hier as buitenlander massaal dood aan de ongelovigen schreeuwen en deense vlaggen op straat verbranden.

Ronny
12-02-2006, 13:32
Nee maar? Een redneck? je mag in nederland geen bomber jasje dragen met en nederlandse vlag of lonsdale kleding dragen. Wel kun je hier as buitenlander massaal dood aan de ongelovigen schreeuwen en deense vlaggen op straat verbranden.

???

Cave
12-02-2006, 14:27
Check de rug van Alexander Emelianenko maar eens. "Gott mit uns". Ook een duidelijke verwijzing naar de SS aangezien dit hun motto was. Geen al te frisse spreuk dus om op je rug te dragen.

dat staat ook op de euro...en het betekent God is met ons... caveman

Haha klopt helemaal, ik zeg ook niet dat Gott mit uns ten alle tijden verwijst naar de SS. Bedenk echter wel even dat in Rusland 'Gott mit uns' vooral bekend is als de SS-kreet.

En trainen met mensen met een andere huidskleur wil absoluut niet zeggen dat je geen hekel aan ze hoeft te hebben.
Al met al blijft het gissen naar de betekenis van Alex's tattoo. Zelf zou ik bijvoorbeeld never nooit de rechterarm strekken en 'Ave' roepen vlak voor een wedstrijd. Ook dit gebaar heeft een andere betekenis dan alleen maar de bekende nazi-groet maar zal toch door 99% van de mensen anders geïnterpreteerd worden.

Anonymous
12-02-2006, 17:18
. Zelf zou ik bijvoorbeeld never nooit de rechterarm strekken en 'Ave' roepen vlak voor een wedstrijd. Ook dit gebaar heeft een andere betekenis dan alleen maar de bekende nazi-groet maar zal toch door 99% van de mensen anders geïnterpreteerd worden.[/quote]

ik zag laatst beelden van de Olympische Spelen in Duitsland. Daaruit bleek dat er volop op deze wijze gegroet werd. In het verleden was dat een algemene groet. Het vervelende eraan was dat de sporters dus met goede bedoelingen groetten en dezelfde groet terug kregen van Duitsers, die er een andere, minder prettige betekenis aan gaven. Duitsers hebben vele vredelievende tekens en gebruiken negatief gebruikt....

daryl_f
12-02-2006, 21:01
Deze kerel moet je in de ring plaatsen met, Wanderlei Silva of Quinton Jackson... :P

PigDog
13-02-2006, 01:06
Check de rug van Alexander Emelianenko maar eens. "Gott mit uns". Ook een duidelijke verwijzing naar de SS aangezien dit hun motto was. Geen al te frisse spreuk dus om op je rug te dragen.

God zij met ons.....

Stond dat niet 100 jaar op onze gulden??

shakie
13-02-2006, 01:18
Deze kerel moet je in de ring plaatsen met, Wanderlei Silva of Quinton Jackson... :P
Bob sapp,goodridge...maar verandert zo'n mentaliteit niet,jammer genoeg...(als het ook echt aanwezig is dan)

Cave
13-02-2006, 10:35
Check de rug van Alexander Emelianenko maar eens. "Gott mit uns". Ook een duidelijke verwijzing naar de SS aangezien dit hun motto was. Geen al te frisse spreuk dus om op je rug te dragen.

God zij met ons.....

Stond dat niet 100 jaar op onze gulden??

Iets langer zelfs. 'God zij met ons' werd als officieel randschrift ingevoerd bij de aanname van de Muntwet van 28 september 1816. Het randschrift verdween weer met het verschijnen van de Euro. Tot zover de nutteloze informatie voor vandaag.... :lol:

Anonymous
13-02-2006, 16:45
Check de rug van Alexander Emelianenko maar eens. "Gott mit uns". Ook een duidelijke verwijzing naar de SS aangezien dit hun motto was. Geen al te frisse spreuk dus om op je rug te dragen.

God zij met ons.....

Stond dat niet 100 jaar op onze gulden??

Iets langer zelfs. 'God zij met ons' werd als officieel randschrift ingevoerd bij de aanname van de Muntwet van 28 september 1816. Het randschrift verdween weer met het verschijnen van de Euro. Tot zover de nutteloze informatie voor vandaag.... :lol:

dat is voor een groot deel waar, maar kijk eens goed op de randschrift van de euro munten: bij de 2 euro munt staat dit nog steeds! het is dus niet verdwenen!

Ronny
13-02-2006, 18:57
dat zeg ik.... maar goed. we zijn er uit dat het op meerdere manieren opgevat kan worden. Alexander een rascist??? geen idee. Hij rept er iig geen woord over. (niet wat ik gelezen heb) wat was ook al weer het punt van deze topic?

Anonymous
13-02-2006, 19:41
Check de rug van Alexander Emelianenko maar eens. "Gott mit uns". Ook een duidelijke verwijzing naar de SS aangezien dit hun motto was. Geen al te frisse spreuk dus om op je rug te dragen.

God zij met ons.....

Stond dat niet 100 jaar op onze gulden??

Yep in onze eigen taal.

Als Aleksander de spreuk in t Russisch erop hadden laten zetten was de situatie vergelijkbaar.

Maar de spreuk staat er in t Duits juist terwijl de spreuk in die taal bekend staat als nazispreuk. Likt me echt geen toeval hoor.

Ronny
13-02-2006, 22:32
Check de rug van Alexander Emelianenko maar eens. "Gott mit uns". Ook een duidelijke verwijzing naar de SS aangezien dit hun motto was. Geen al te frisse spreuk dus om op je rug te dragen.

God zij met ons.....

Stond dat niet 100 jaar op onze gulden??

Yep in onze eigen taal.

Als Aleksander de spreuk in t Russisch erop hadden laten zetten was de situatie vergelijkbaar.

Maar de spreuk staat er in t Duits juist terwijl de spreuk in die taal bekend staat als nazispreuk. Likt me echt geen toeval hoor.

nou nou nou....

Emilio
14-02-2006, 14:47
Zag gister tijdens een King of the Cage (gladiator challenge)ook een kale gast die gewoon een hakenkruis op zn linkerflank had laten zetten.

Gelukkig kreeg deze gast wel 2 rondes lang een bak beuk!

redjuh
14-02-2006, 14:57
Check de rug van Alexander Emelianenko maar eens. "Gott mit uns". Ook een duidelijke verwijzing naar de SS aangezien dit hun motto was. Geen al te frisse spreuk dus om op je rug te dragen.

Als Alexander een echte racist zou zijn denk ik dat ie een leuke tijd heeft tijdens zijn trainingen bij Carbin :wink:

het stond ook op ons geld, en op dat van amerika dus een beetje een DOMME opmerking

Cave
14-02-2006, 22:39
Check de rug van Alexander Emelianenko maar eens. "Gott mit uns". Ook een duidelijke verwijzing naar de SS aangezien dit hun motto was. Geen al te frisse spreuk dus om op je rug te dragen.

Als Alexander een echte racist zou zijn denk ik dat ie een leuke tijd heeft tijdens zijn trainingen bij Carbin :wink:

het stond ook op ons geld, en op dat van amerika dus een beetje een DOMME opmerking

Mocht je vinden dat ik een domme opmerking heb gemaakt: bedenk dan wel eerst even dat de spreuk in Rusland een heel andere betekenis dan de spreuk die op onze munten heeft gestaan. Mocht je dat al gedaan hebben dan mag je mij overtuigen van mijn domheid. :lol:

Ronny
14-02-2006, 22:41
Check de rug van Alexander Emelianenko maar eens. "Gott mit uns". Ook een duidelijke verwijzing naar de SS aangezien dit hun motto was. Geen al te frisse spreuk dus om op je rug te dragen.

Als Alexander een echte racist zou zijn denk ik dat ie een leuke tijd heeft tijdens zijn trainingen bij Carbin :wink:

het stond ook op ons geld, en op dat van amerika dus een beetje een DOMME opmerking

en een beetje een late reactie van jou redjuh

shakie
14-02-2006, 23:58
Maar is het ergens bekend dat ie racist is dan?bij zn broer zie je weer niets.......
Heeft iemand al iets uitgezocht?

payap
15-02-2006, 00:37
In het voetbal heeft men de zaak "paulo di Canio" deze speler van Lazio Roma heeft al enkele malen de romeinse groet gemaakt naar de harde kern van de ploeg. Deze groet is dezelfde als de Hitler groet. (Hitler heeft de groet en bv ook de standaards uit het oude Rome gecopieerd naar zijn nazi duitsland)


http://www.voetbalzone.nl :


Paolo Di Canio is opnieuw in opspraak. De controversiële Lazio-spits bracht een Romeinse groet aan het Lazio-publiek toen hij werd gewisseld. Deze groet komt overeen met de Hitler-groet van de nazi's en fascisten.

Het is niet de eerste keer dat 37-jarige Di Canio dit doet. Vorig seizoen deed hij hetzelfde en dit kwam hem op een boete van 10.000 euro te staan. Het is echter aan te nemen dat de boete deze keer veel hoger zal uitvallen, aangezien hij kennelijk niets van zijn fout heeft geleerd.

Lazio heeft vanwege zijn aanhang een extreem-rechts imago opgebouwd. Tijdens de wedstrijd tegen het politiek links-geörienteerde Livorno werd er veelvuldig met vlaggen gezwaaid waar een hakenkruis op was gezet. De Italiaanse voetbalbond heeft gezegd ook hier een onderzoek tegen te starten.



Paolo Di Canio heeft in de voetbalwereld weer een hoop stof doen opwaaien. De 37-jarige Italiaan groette de achterban van Lazio met de Hitler-groet. De voetbalbond heeft de aanvaller voor één wedstrijd geschorst en hij krijgt een boete van 10.000 euro.

De gegevens straf is volkomen onterecht volgens Di Canio. "Ik ben een fascist, geen racist. Ik groette mijn supporters, die dezelfde ideëen hebben. Het heffen van mijn arm is niet om geweld uit te lokken of iemand te discrimineren."

Di Canio heeft verklaard in beroep te gaan tegen de straf die hem is opgelegd. Bij een eerder voorval met zijn 'begroeting' kreeg de aanvaller slechts een vermaning, nu lijkt de Italiaanse voetbalbond minder coulant.

Mephisto
15-02-2006, 12:59
Check de rug van Alexander Emelianenko maar eens. "Gott mit uns". Ook een duidelijke verwijzing naar de SS aangezien dit hun motto was. Geen al te frisse spreuk dus om op je rug te dragen.

God zij met ons.....

Stond dat niet 100 jaar op onze gulden??

Yep in onze eigen taal.

Als Aleksander de spreuk in t Russisch erop hadden laten zetten was de situatie vergelijkbaar.

Maar de spreuk staat er in t Duits juist terwijl de spreuk in die taal bekend staat als nazispreuk. Likt me echt geen toeval hoor.

En als het nu wat ouder is dan het Europa van nu, en delen van Polen en Rusland vroeger Duitsland waren? Dan is het niet zo gek dat ze bekend zijn met de Duitse taal. En een beetje dom om het een "nazi" uitspraak te noemen. Iedereen denkt nou eenmaal het gelijk én God aan zijn zijde te hebben, kijk maar bij sommige discussies in het off-topic forum.

Anonymous
15-02-2006, 18:49
Nou Alex laat wat van je horen ;)

PS die amerikaan met die tietjes!!??PLEASE!!!

Anonymous
13-03-2006, 22:56
het zou goed zijn om dit soort lui participatie aan de wat grotere internationale vechtpromoties te ontzeggen (pride/ufc) , ik snap niet dat ze bij pride van die mafkezen laten vechten. En ik vraag me af hoe de vork in de steel zit bij de Aleks. E. kwestie heeft iemand nog wat aanvullende info hierover?

Anonymous
13-03-2006, 23:20
zo vermoeiend wat jullie allemaal zeggen...Het zijn o.a. tattoos van de russische mafia die hem onschendbaarheid geeft...

Halfshot
13-03-2006, 23:38
zo vermoeiend wat jullie allemaal zeggen...Het zijn o.a. tattoos van de russische mafia die hem onschendbaarheid geeft...

Onschenbaar????
Voor wat?

Lax
13-03-2006, 23:50
het wordt wel steeds spannender nu. onschendbaarheid.. Tja, je weet het niet. Maar ik doe hier helemaal geen aannames over tot ik het van alexander zelf zou horen. Er wordt een hoop beweerd. En een rus met SS symphatien? Ik weet niet hoor Bas. Maar goed, alles is mogelijk natuurlijk.

Anonymous
14-03-2006, 00:21
wel vreemd dat niemand van carbin vroeg hoe het zat

Anonymous
14-03-2006, 00:38
wel vreemd dat niemand van carbin vroeg hoe het zat

Anonymous
14-03-2006, 01:07
het wordt wel steeds spannender nu. onschendbaarheid.. Tja, je weet het niet. Maar ik doe hier helemaal geen aannames over tot ik het van alexander zelf zou horen. Er wordt een hoop beweerd. En een rus met SS symphatien? Ik weet niet hoor Bas. Maar goed, alles is mogelijk natuurlijk.



Voor de duidelijkheid , er hebben veel russen ,voor en met de duitsers gevochten, er waren zelfs twee ss divisie's waar voornamelijk russen bij zaten Genaamd Dirlewanger , en Kaminski, , er word in rusland in somige gebieden nog steeds zwaar aan anti semitisme gedaan ,ook nog zo iets de kozakken vochten vol overgave tegen de comunisten , dus voor de duitsers in WW2 . Praat maar eens met de gemidelde [wit rus] over politiek ,sta je soms raar te kijken. Laat ik er gelijk bij zeggen om misverstanden te voorkomen dat bij lange na niet alle russen zo denken, maar het is een groot volk en er zijn er heel wat die politiek gezien behoorlijk ver tegen het ns idee aanleunen.

Anonymous
14-03-2006, 20:01
even een algemene opmereking


DEZE SITE HEEFT EEN GOED NIVEAU, IK LEES VEEL NIEUWE DINGEN

wat alexander betreft, als het harry van de straat was zouden ze hem idd als een racist hebben gezien. dus waarom zou hij het niet zijn?

harry
14-03-2006, 20:04
even een algemene opmereking


DEZE SITE HEEFT EEN GOED NIVEAU, IK LEES VEEL NIEUWE DINGEN

wat alexander betreft, als het harry van de straat was zouden ze hem idd als een racist hebben gezien. dus waarom zou hij het niet zijn?

Ik heb niks met rasisme te maken :roll: