PDA

View Full Version : Jan Overduin voor de titel tegen Chico Martinez



Anonymous
11-02-2006, 16:56
Tijdens het K-1 MAX gala van 26 maart aanstaande vecht jan Overduin voor de Nederlandse (RINGS) titel -75kg tegen Chico 'El Toro' Martinez. EL Toro won onlangs nog de Nederlandse titel 'Mixfight' bij de FFE. Nu mag hij proberen een 'dubbel' te scoren om ook de RINGS-titel mee te nemen naar Enschede.

Jan Overduin heeft een nog ongeslagen reeks wedstrijden bij RINGS gevochten en het is niet meer dan logisch dat hij in aanmerking komt voor dit titelgevecht.

De titel -75kg is vacant geworden aangezien Gilbert Ballantine is gestopt.

De wedstrijd tussen EL Toro en Jan Overduin kan een hele leuke pot worden.

Halfshot
11-02-2006, 17:02
Nee ik vind dit geen logisch titel gevecht, sorry maar hier wordt weer met titels gestrooit.

En ik zie Chico ook makelijk winnen.

Anonymous
11-02-2006, 17:05
Waarom wordt er nou weer met titels gestrooid? Elke bond mag toch wel per gewichtsklasse een kampioen hebben. Bij het judo heb je ook per gewichtsklasse een Nederlands kampioen.
Jan Overduin verdient het gewoon om in aanmerking te komen voor een titel. Moeten het soms steeds mensen van 'de bekende sportscholen' zijn??

Halfshot
11-02-2006, 17:12
Nee,maar een beetje meer ervaring, en meer waardige tegenstanders op zijn startlijst wel.

Anonymous
11-02-2006, 19:08
Jan gaat de titel pakken,is niet voor niks ongeslagen!

Peete
12-02-2006, 03:17
Nee,maar een beetje meer ervaring, en meer waardige tegenstanders op zijn startlijst wel.

appart, toen Marc van Rooijen tegen el Torro voor de nederlandse titel rings mocht vechten had Marc 4 partijen rings gevochten en daar van 3 gewonnen en 1 verloren

el torro had toen voor rings pas 3 partijen gevochten waarvan 1 draw 1 winst 1 verlies.

Jan heeft onder tussen voor rings 3 partijen gewonnen plus een draw tegen Marc Duncan, verder heeft Jan nu met Free Fight een record met 7 gewonnen partijen en 1 draw.

Ik vind dat Jan dus wel een poging mag wagen naar de nederlandse titel, el torro tegen marc van rooijen was toen destijds ook een knal partij van 3 ronde's.

Justinian
12-02-2006, 09:33
Hmm dit wist ik niet. Bij mijn weten vecht Chico op 1 april in Italië.

Wheelie
12-02-2006, 18:58
Hmm dit wist ik niet. Bij mijn weten vecht Chico op 1 april in Italië.
jij bent een van zijn trainers dus vraag het morgen maar eens na dan ;)
misschien wil hij beide vechten

Fr3ddy
12-02-2006, 19:03
Wat is de waarde van zo'n belt als je na een paar partijen al voor de titel kan vechten...

Justinian
13-02-2006, 08:37
Hmm dit wist ik niet. Bij mijn weten vecht Chico op 1 april in Italië.
jij bent een van zijn trainers dus vraag het morgen maar eens na dan ;)
misschien wil hij beide vechten
Heb het gisteren al nagevraagd. Afgelopen donderdag was ik ziek en dus niet op de training en dus e.e.a. gemist ;) M.a.w. we hebben weer iets om voor te trainen :lol:

Dennuz
13-02-2006, 09:04
Mooi zo, Chico gaat die titel wel pakken...

Jochem
13-02-2006, 09:41
Waarom wordt er nou weer met titels gestrooid? Elke bond mag toch wel per gewichtsklasse een kampioen hebben. Bij het judo heb je ook per gewichtsklasse een Nederlands kampioen.
Jan Overduin verdient het gewoon om in aanmerking te komen voor een titel. Moeten het soms steeds mensen van 'de bekende sportscholen' zijn??

per gewichtsklasse ja, 1 per gewichtsklasse dus. niet 36 nederlandse titels per gewichtsklasse

shakie
13-02-2006, 12:08
Waarom wordt er nou weer met titels gestrooid? Elke bond mag toch wel per gewichtsklasse een kampioen hebben. Bij het judo heb je ook per gewichtsklasse een Nederlands kampioen.
Jan Overduin verdient het gewoon om in aanmerking te komen voor een titel. Moeten het soms steeds mensen van 'de bekende sportscholen' zijn??

per gewichtsklasse ja, 1 per gewichtsklasse dus. niet 36 nederlandse titels per gewichtsklasse
Ja moet wel een beetje exclusief blijven,want na 3 of 4 partijen voor een belt?Mag wel wat meer voor gedaan worden vind ik...