PDA

View Full Version : Orlando Wiet



maartenjackie
12-02-2006, 10:09
hoe is het met hem? en wat doet hij nu?

Glen
12-02-2006, 10:53
Vraag het hem, hij is vandaag met een vechter in de powerzone !!

Groeten, Glen.

The Bulldog
02-03-2006, 23:50
HIj was ook in Westervoort 2 weken geleden met een vechter..
Mijn tegenstander daar...

Oogde in de bloei van zijn leven..

payap
04-03-2006, 12:58
Vondt Orlando Wiet altijd een geweldige vechter om naar te kijken. Mooie stijl van vechten. Vooral de klassiekers met Ivan Hyppolite !

HIj heeft ook met alle grote in de ring gestaan : Changpuek Kiartsongrit, Krongsak en zelfs Nokweed Davy.

Ook vocht hij in een van de eerste UFC tournooien met amper 75 kg. Misschien weet Remco Pardoel daar nog wel wat over te vertellen ?

http://www.kickboxingnetwork.com/coppermine/albums/userpics/10001/normal_ORLAND%20WIET.jpg

Deuce
04-03-2006, 13:42
Voor de ufc was ie nog nooit ko gegaan....een week later vocht ie voor de wereldtitel muay thai en won deze.

Maandje terug vocht hij weer een mma wedstrijd en wel tegen mario stapel (duitsland) en verloor op armkem..

The Bulldog
04-03-2006, 15:29
hmm armklem zei je...;)

Anonymous
04-03-2006, 15:39
Voor de ufc was ie nog nooit ko gegaan....een week later vocht ie voor de wereldtitel muay thai en won deze.

Maandje terug vocht hij weer een mma wedstrijd en wel tegen mario stapel (duitsland) en verloor op armkem..

Orlando Wiet is in elke geval KO gegaan tegen Luc Verheyen en een Thai in de Edenhal (voor de kenners het " bitje-incident")... En dat was beiden voor de UFC.

Anonymous
04-03-2006, 16:39
Luc Verheye is een zwaar onderschat blijkt na jaren.
Winnaar op Lobman,Peter Smit, Orlando Wiet.

Niet de minste uit de geschiedenis.

payap
04-03-2006, 18:35
een Thai in de Edenhal (voor de kenners het " bitje-incident")...

Was Lamklong. Die viel in omdat eigenlijk Payap hier had gevochten maar die zou geen visum ofzo hebben gekregen.

Highline
04-03-2006, 18:46
nu ben ik wel benieuwd naar het bitjes incident

payap
04-03-2006, 19:34
Tijdens de partij van Wiet vs Lamklong tufde Lamklong plots zijn bitje uit midden in het gevect. Of hij nu meer lucht nodig had of provoceerde dat hij toch niet gedeerd kon worden weet ik niet. Kort erna sloeg Lamklong Wiet zwaar ko.

maartenjackie
05-03-2006, 02:07
leuke topic dit, leuke info ook, ik wist niet dat Wiet nog vocht joh,

hit mon lee
05-03-2006, 08:56
Om dat bitjes-incident nog aan te vullen:

Orlando Wiet draaide een heel goede partij tegen die Thai. Hij stond goed voor. De Thai gooide na een serie van Orlando theatraal zijn bitje weg om te provoceren.

Wiet pakt daarop even theatraal zijn bitje eruit en gooit hem ook weg. Precies op dat moment grijpt die Thai zijn kans: terwijl Wiet zijn bitje eruit gooit en dus zijn arm naar buiten strekt, slaat die Thai hem zwaar knock-out.

Echt zonde voor Wiet want die deed het echt goed tegen die Thai, maar wel een briljant spektakel om te zien.

dietrik
05-03-2006, 11:46
Ik heb hem op eurosport ook nog wel eens een profboks partij zien doen, die hij vrij makkelijk won.

payap
05-03-2006, 15:01
hoe is het met hem? en wat doet hij nu?

Hij woont in Frankrijk en heeft daar een sportschool.

achterhaalde info verwijderd !

Highline
05-03-2006, 15:19
ik ben nu een videoband aan het kijken waarvan de hoofdpartij wiet vs hyppolite is.. ben benieuwd naar die partij :)

Remco
05-03-2006, 15:42
Wiet is een topper.

Onlangs stond op MMF zijn gevecht tegen Sakuraba. Orlando is me altijd opgevallen als een hele beleefde en begiftigde sporter.

Verheyen is zeker onderschat en een van mijn favoriete vechters uit de oude doos. The Butcher had een hele coole "ringpresence", het kon hem allemaal niet veel schelen en hij aarzelde nooit om dit zijn tegenstanders te laten weten. Zijn partij tegen Kaman is ook legendarisch, Kaman won omdat het oog van Luc dichtzat, maar Luc was zeker niet minder dan Rob.

Halfshot
05-03-2006, 16:29
ik ben nu een videoband aan het kijken waarvan de hoofdpartij wiet vs hyppolite is.. ben benieuwd naar die partij :)

Is er een mogenlijkheid om die party op het MMF gedeelte te posten?

Highline
05-03-2006, 17:15
ik ben nu een videoband aan het kijken waarvan de hoofdpartij wiet vs hyppolite is.. ben benieuwd naar die partij :)

Is er een mogenlijkheid om die party op het MMF gedeelte te posten?

nope zal graag willen.... wel een harde partij zeg

luc verhije is een hele goede vechter. ik ehb een aantal wedstrijden van hem en is altijd spectakel

Anonymous
05-03-2006, 21:08
Orlando Wiet is niet meer getrouwd met Valerie Henin.

Anonymous
06-03-2006, 13:15
Voor de ufc was ie nog nooit ko gegaan....een week later vocht ie voor de wereldtitel muay thai en won deze.

Maandje terug vocht hij weer een mma wedstrijd en wel tegen mario stapel (duitsland) en verloor op armkem..

Orlando Wiet is in elke geval KO gegaan tegen Luc Verheyen en een Thai in de Edenhal (voor de kenners het " bitje-incident")... En dat was beiden voor de UFC.

Deuce= zwetsert! haha!

Anonymous
06-03-2006, 14:28
is dat de tai lamklong die twee keer tegen Mousid Akhamrane vocht in jaap edenhal