PDA

View Full Version : jamie



Anonymous
12-02-2006, 18:08
die wedstrijd van jamie van loeks gym wat een wedstrijd ,jammer van de scheids dat hij niet zag dat er afwerd geklopd..maar toch jamie hooligan gewonnen op punten wat vonden jullie van deze partij.........

Anonymous
12-02-2006, 18:11
dat klopt de scheids had het niet gezien die jamy had gewoon gewonnen in de eerste ronde..wel
een goed partijtje....die jamie word nog is wat ....

Anonymous
12-02-2006, 18:13
was dat die gevecht in vianen URBAN FIGHT NIGHT .

Chico
12-02-2006, 21:10
ik vond nog niet het ergste dat de scheids het niet zag.. maar dat die jongen het ontkende...

RNLMC
12-02-2006, 21:25
wel
een goed partijtje....die jamie word nog is wat ....

hoe oud is ie?

Anonymous
14-02-2006, 12:56
Lichamelijk een jaar of 21 maar geestelijk is het ons een raadsel ;) LMAO

Chico
14-02-2006, 13:30
:mrgreen:

Marco (scheids)
14-02-2006, 13:40
dat klopt de scheids had het niet gezien die jamy had gewoon gewonnen in de eerste ronde..wel
een goed partijtje....die jamie word nog is wat ....

Mn collega scheids was wel correct ...Hij tikte op zn eigen hoofkap en vroeg of de scheids die af wilde doen .... is niet echt een submission hoor :lol:

Ronald
14-02-2006, 21:34
dat klopt de scheids had het niet gezien die jamy had gewoon gewonnen in de eerste ronde..wel
een goed partijtje....die jamie word nog is wat ....

Mn collega scheids was wel correct ...Hij tikte op zn eigen hoofkap en vroeg of de scheids die af wilde doen .... is niet echt een submission hoor :lol:
Dat was ook de indruk die ik had.

Mephisto
15-02-2006, 14:04
dat klopt de scheids had het niet gezien die jamy had gewoon gewonnen in de eerste ronde..wel
een goed partijtje....die jamie word nog is wat ....

Mn collega scheids was wel correct ...Hij tikte op zn eigen hoofkap en vroeg of de scheids die af wilde doen .... is niet echt een submission hoor :lol:

Sorry Marco, maar ik vindt dat je dat verkeerd ziet... en volgens Hirshi Ali mag ik je nu ook beledigen, lang leve de vrije meningsuiting.

Top dat je dit verteld het plaatst de gebeurtenis net in een ander daglicht. Maar volgen de keer niet meer op de kap "tappen" is een beetje vervelend als je de beoogde klem loslaat omdat je denkt dat je tegenstander afklopt :lol:

Marco (scheids)
15-02-2006, 15:00
Sorry Marco, maar ik vindt dat je dat verkeerd ziet... en volgens Hirshi Ali mag ik je nu ook beledigen, lang leve de vrije meningsuiting.

Top dat je dit verteld het plaatst de gebeurtenis net in een ander daglicht. Maar volgen de keer niet meer op de kap "tappen" is een beetje vervelend als je de beoogde klem loslaat omdat je denkt dat je tegenstander afklopt :lol:

Je mag alles tegen mij zeggen zolang je er maar geen spotprent van maakt ... :lol: ...

Ik was de scheids trouwens niet hoor, maar ik had de zelfde beslissing genomen denk ik ..... ik heb trouwens nog nooit iemand op zn eigen kap zien tappen ... als het de kap van de tegenstander was geweest had ik WEL als een submission gezien trouwens.
Maar terwijl de vechter op zn eigen kap tikte, keek hij de scheids zelfs vragend aan, maar dat heeft zn tegenstander niet gezien natuurlijk .. :lol:

Anonymous
16-02-2006, 17:08
Hij tikte wel degelijk af !!!


Ik heb namelijk het bewijs op de camera!!!

Jamie wurgde hem en hij kon het niet meer hebben waarna hij aftikte!!!

Wel leuke taktiek, als je niet meer kan om dan te doen als of je je helm af wil doen!!!
greetzzz...

skyline leon (pro mma fighter Loeksgym)

Anonymous
16-02-2006, 17:11
Hij tikte wel degelijk af !!!


Ik heb namelijk het bewijs op de camera!!!

Jamie wurgde hem en hij kon het niet meer hebben waarna hij aftikte!!!

Wel leuke taktiek, als je niet meer kan om dan te doen als of je je helm af wil doen!!!
greetzzz...

skyline leon (pro mma fighter Loeksgym)

Oh ja, even op de reactie van Marco...

Hij keek de scheidsrechter niet aan want zn gezicht lag tegen de grond!!! 8-) ( op tape vastgelegd)

Chico
16-02-2006, 20:46
wacht maar tot de dvd uitkomt :mrgreen:

Ronald
16-02-2006, 20:57
Ik heb namelijk het bewijs op de camera!!!

Kun je die actie dan hier niet ff neerzetten??

Marco (scheids)
17-02-2006, 09:08
Jaaa.....zien zien zien.....

Anonymous
17-02-2006, 17:03
Die flim staat bij Loeksgym op de computer.

Ik vraag wel even of ze het daar op internet kunnen zetten!!!


Gr Leon