PDA

View Full Version : in het verkeer



Silat
12-02-2006, 20:27
steek jij je knipperlicht uit als je een rotonde verlaat?

tering wat wordt ik schijtziek van al die aso's die je laten wachten, soms zou ik gewoon ff een beating willen geven.


Heb ik een kort lontje??

Gulo gulo
12-02-2006, 20:40
Mijn rij-instructeur vertelde altijd heel stoer dat je kon zien dat de auto's de rotonde gingen verlaten aan de lijn die ze reden.

Nadat ik mijn rij-examen had gehaald reed hij terug naar de rijschool en bij een rotonde aangekomen zei hij weer "kijk maar naar de lijn van die auto, die gaat afslaan dus kunnen wij door" met als gevolg dat de lesauto tegen de andere auto geparkeerd werd omdat de andere auto helemaal niet afsloeg.......

Maar het is inderdaad mooi klote dat ze niet even richting aangeven

Hidman
12-02-2006, 21:03
sinds ik mijn rijbewijs heb steek ik als ik op de fiets zit altijd m'n hand uit want weet nou hier irritant het is als je moet wachten op een fietser die z'n hand niet uitsteekt en dan toch afslaat! en das met auto's precies hetzelfde! altijd knipperlichtje aan:D

Johan H
12-02-2006, 21:29
ja ik heb ook precies hetzelfde als Hitman

shakie
12-02-2006, 22:02
steek jij je knipperlicht uit als je een rotonde verlaat?

tering wat wordt ik schijtziek van al die aso's die je laten wachten, soms zou ik gewoon ff een beating willen geven.


Heb ik een kort lontje??
Ik begrijp je helemaal ,word er ook schijt ziek van ,bestuurders onderling moeten toch ook rekening houden met elkaar..maar een beating? das wel een erg kort lontje :)
(arme oma)hahaha

HUNTER
12-02-2006, 22:10
ik word pas gek van die malloten die nooit hebben gelest met rotondes en denken dat ze hun knipperlicht naar links aan moeten doen als ze de eerste afslag niet nemen..... Dan denk je ze gaan 3/4 maar dan gaat na de 1e afslag de richtingaanwijzer ineens van links naar rechts en dan gaan ze rechtdoor...... damn wat een retards.

en ja ik doe altijd mn knipperlicht aan als ik de rotonde af ga. Maar als ik de jongens mee heb maak ik ook wel eens 3 rondjes om de rotonde.... vinden ze helemaal geweldig :mrgreen:

Silat
12-02-2006, 22:47
Dat moet je niet volgas doen want dan gaat het stinken naar benzine.

Je kan vaak aan rijgedrag van mensen zien wat voor mensen het zijn. Nu hoor je niet in hokjes te denken, maar wat zijn er hoop sufferds, nerds, aso's, debielen en teringlijers in NL zeg.

Net nog, komt er een A3 met dikke vaart op de rotonde af gescheurd zonder knipperlicht, dus ik op de rem. Ik was veel eerder bij de rotonde dan hem. Ik denk die heeft vette haast, laat ik sociaal zijn. En jahoor, gewoon zonder knipperlicht rechtsaf. Na 5000 keer begin je dat wel zat te worden, dus een beating? ja.

En soms vergis je je ja. Dan denk je, ach die slaat toch wel af en dan mag je alsnog bot op je rem en een kwade blik ontvangen.

HUNTER
12-02-2006, 22:52
Hahahaha heel herkenbaar idd......

wat ook heel verrot is is als je op een rotonde bent en het is druk. Dan gaan er allerlei malloten verwachten dat je ze voor laat gaan omdat het druk is. En dat terwijl je al haast hebt en baalt van de file die is ontstaan omdat al die malloten elkaar lekker voor laten. Dus dan laat je ze niet voor (je ben immers op de rotonde en hebt voorrang), en dan gaan ze als een malle toeteren en kwaad lopen doen...... damn

Silat
12-02-2006, 22:59
Ja man

en als je op de rontonde achter een auto zit die geefn richting aangeeft en daarmee aangeeft nog op de rotonde te blijven en dan plots gaat ie eraf met knipperlicht maar moet wachten op een stel fietsers die hij niet had gezien, dan zit je echt zowat in z'n bumper.

Silat
12-02-2006, 23:04
Op de snelweg.

Je rijdt op de linker baan. rechts een stuk voor je rijd een vrachtwagen met vlak daar achter een auto. Jij rijd 120/130 en net voordat je ze gaat inhalen knalt die auto zonder richting aan te geven naar links.
Wat bezielt zo iemand? Kijkt ie gewoon niet, is hij zo ontzettend asociaal of zo verschrikkelijk dom.

Dan haal je hem uiteindelijk in en dan durven ze niet te kijken.

HUNTER
12-02-2006, 23:04
hahahahaha eigenlijk zijn t dus gewoon klotedingen die rotondes.

In een van mn eerste rijlessen had ik n aanrijding met een brommer die de rotonde wel even linksom wilde nemen. Die zat vol op mn motorkap omdat ie dacht dat ik af wilde slaan 'omdat alle lesauto's die kant op gaan'.

Sommige mensen moet je het gebruik van rotondes levenslang ontzeggen

Silat
12-02-2006, 23:05
lol dat heb ik ook ooit gedaan, links over de rotonde, 3 x raden wie net die rotonde op reed.



mijn pa.

HUNTER
12-02-2006, 23:09
hahahahahaha laten we nog even doorgaan;

tweebaansweg waar je 50 mag maar waar iedereen ruim 80 rijdt. Er rijd een truck 50, maar hij rijdt keurig rechts. Deze keer eens een trucker die zich normaal gedraagt, yeah eindelijk. Gaat een ouwe sok hem 'inhalen' met maar liefst 35 per uur. Die rijdt dus links 15 km/u zachter dan die truck, die op zich al langzaam gaat. Ik rechts die ouwe gek voorbij, nog net voor die truck weer naar links, staat oom agent met zn motor te kijken. Dus ik denk hehe hij haalt dat fossiel van de weg, nee houdt ie mij aan. Waarom ik voor eigen rechter speel door rechts in te halen. Ik wilde zeggen 'omdat jij t blijkbaar dus niet doet' maar ik hield t netjes, en gelukkig kreeg ik net geen bekeuring. Ik doorrijden, zie ik even later die ouwe gek weer, zit ie met zn vingertje afkeurende gebaren te maken naar me.... zo van jongetje, dat mag je nooit meer doen. aaaaaaaaaaaaaaaaaargh

Mixfight reporters
12-02-2006, 23:14
heee ouwe zemelaar ga eens wat aan het verslag doen ipv lullen over het verkeer.
die andere rijden toch nooit naar jouw zin. dus..... kan je beter dingen gaan doen die wel zin hebben
;)
neem een voorbeeld aan mij
(pfff)

HUNTER
12-02-2006, 23:17
damn zullen we t ff gaan hebben over vrouwen in het verkeer???? ;)

Hidman
12-02-2006, 23:20
damn zullen we t ff gaan hebben over vrouwen in het verkeer???? ;)

start dan maar vast een nieuwe topic :wink:

HUNTER
12-02-2006, 23:24
ehhhhh nee thnx dan ben ik de rest van mijn leven de BOB

Mixfight reporters
12-02-2006, 23:27
hahahahahahahahahahahaha
ach vrouwen en verkeer........
ja je hebt er tussen zitten die idd hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen....
of gratis met dukaten van de blokker....
Maar goed. gelukkig zijn er ook mannen die niet kunnen rijden.
En lijkt me wel wat Seb als bob...... een soort van Bob Seb.......... :mrgreen:

(shit moet toch maar ff onder mama gaan inloggen)

Mike
12-02-2006, 23:36
ik doe nooit mijn richtingaanwijzer aan op rotonde. dat vind ik leuk, vooral als mensen boos kijken en gebaren, dan geniet ik stiekem

en nog leuker is, als ik bij een rood stoplicht voor links/rechtsaf moet wachten op een weg waar veel flitspalen staan, en ik knipper met mijn groot licht als de auto's ,die rechtdoor mogen rijden, mij passeren. Zodat ze denken dat ze geflitst zijn :D Altijd leuk als ze dan meteen op de rem springen.

ik zit veel in de auto en dan verveel ik me ,vandaar.........

LOCO
12-02-2006, 23:38
Ook fockin iritant: Duitse bundesstrasse, je mag 100, ik rij al 115, iemand haalt je in, en gaat 500 meter verder in de rem omdattie daar links of rechtsafmoet (de ene keer een uitrijbaan, de andere keer gewoon echt helemaal stil staan omdattie linksaf moet) doen die teringlijers echt veel.

Mike
12-02-2006, 23:42
heb ook wel eens iemand gestraft voor te traag rijden. Dat wijf koste me een kwartier met dr getreuzel en ik kon er maar niet langs.

Toen ik er langs kwam wees ik naar haar achterwiel. Bij t volgende stoplicht kon ik er naast en opende ik t raam en zei ik dat ze een lekke achterband had en dat ze t beste terug kon rijden naar het vorige tankstation. Dat deed ze dan maar en ze bedankte me hartelijk :D ze maakte een u bocht en ik kon planken.

fuk haar, ik had mijn kwartier niet terug maar t was leuk en t kost haar tijd en verwarring dussss

shakie
13-02-2006, 00:46
Ik had laats een mooie,rij ik langs de dam net voor de stoplichten bij de bijenkorf,gaat de auto voor me midden op straat stoppen om de weg te vragen(licht was groen)en die mafkees nog boos kijken omdat ik toeter,die wou ik een beating geven,zet je auto dan aan de kant...

HUNTER
13-02-2006, 00:48
Daar heb je trambanen voor Shakie....... of de stoep :)

p diddy
13-02-2006, 09:05
Ik had laats een mooie,rij ik langs de dam net voor de stoplichten bij de bijenkorf,gaat de auto voor me midden op straat stoppen om de weg te vragen(licht was groen)en die mafkees nog boos kijken omdat ik toeter,die wou ik een beating geven,zet je auto dan aan de kant...

Gewoon uitstappen en erop los beuken!!! :lol:

Anonymous
13-02-2006, 09:17
't ligt eraan. soms heb ik zin om mensen te laten wachten en soms niet.