PDA

View Full Version : UItslagen: dancing with the fighters??



Anonymous
12-02-2006, 21:20
Weet iemand mischien al iets?

Highline
12-02-2006, 21:22
ik ben ook benieuwd ja

mama
12-02-2006, 21:46
ja weet wel iets
;)

Jordan wint van Anro Verbraak op gnp
Balrak wint op ko in de 3de ronde met een gespronge dubbele knie

The Bulldog
12-02-2006, 21:56
zoho netjes van Jordan zeg....
BAlrak is lekker bezig de laatste tijd...kolere

ulysse
12-02-2006, 22:01
Top Jordan!!!!

Congratzzzzz!!!! :D

Anonymous
12-02-2006, 23:14
Iemand die weet was lewienus welboren heeft gedaan..?

Anonymous
13-02-2006, 08:50
En de vrouwen partijen?

Anonymous
13-02-2006, 08:55
Jordan en Bert gefeliciteerd.

Barang
13-02-2006, 09:12
Ik zal zorgen dat ik vandaag de uitslagen heb,
Ben mijn uitslagen briefje kwijt,daar ik met sander naar het ziekenhuis moest.
Sander Duyvis Mike's Gym onbeslist en duim gebroken op 2 plaatsen.in de 1e ronde( dus gips 4 weken) heeft wel 3 rondes uitgevochten
Max Walker Mike's Gym WOP
Joeri Mes Mike's GYm WOP

Barang
13-02-2006, 09:19
Dit is een N partij tussen Klaas Lely vs Holm Turner

1e ronde is holm erg wild, een wilde ronde en beide vechters probereb wat te clinchen, in de 2e ronde gaan beide vechters opnieuw wild in de aanval, rood probeert hoge trappen het is een beetje een rommelige partij maar het publiek vind het in ieder geval leuk. In de 3e ronde word er fel gevochten wel veel gemaaid maar wel een leuke partij, die gewonnen word door de blauwe hoek holm turner.

2e partij, dames N, Marloes Bloem vs Chaline Widurski

1e, Beide dames beginnen allebei fel, marloes geeft mooie frontkick, beide dames geven directe stooten en de ronde gaat gelijk op.
2e, Chaline stoot in deze ronde meer en komt af en toe leuk door, marloes reageert wel goed.
3e, Beide dames vechten allebei voor de winst dus opnieuw een leuke ronde, dus ook een terechte uitslag. Onbeslist

3e partij, N, Marsiano Stefanus vs Elias Benhamza

1e, Gelijk een leuke ronde met stooten en trappen, het gaat in deze partij over en weer, elias komt met leuke knieen en marsiano komt goed door met zijn stooten.
2e, Elias vecht zonder dekking maar komt leuk door met zijn knieen trappen, het kijkt of elias meer zijn puntjes maakt.
3e Elias wekt meer, vooral met zijn knieen, marsiano oogt vermoeid.
Winaar uit de bauwe hoek elias Ben hamza uit Belgie.

4e partij, dames N, Daniella Gart vs Angela Diemer

1e, in deze 1e ronde lijkt het alsof daniele meer combineert, ze doe ietsje meer, in de 2e ronde komt daar wat verandering in omdat angela fanatieker begint en doet meer als in die 1e ronde en komt dus ook leuk door met stooten.
3e, het lijkt alsof angela meer doet als danielle, danielle krijgt in deze ronde een bloedneus maar niets ergs!
Deze partij is onbeslist

5e partij, N, Soccere v Knobelsdorf vs Sander Duyvis

1e, Leuke 1e ronde met mooie combo''s, leuk om naar te kijken, mooie stooten, lowkicks en dan is er opeens een spinningbackfist waarop sander 8 tellen krijgt, maar daar wel goed mee om gaat!
2e, Sander combineert goed met mooie stooten, hij combineert leuk in deze ronde met lowkicks, rode hoek blijft t proberen met die spin maar word nu wel erg voorspelbaar.
3e, Sander begint weer fanatiek combineert leuk, rood oogt vermoeid.Hele leuke zwaargewichtpartij met een onbesliste uitslag.

6e partij, N, Ali Sedegh vs Patrick Beukema

1e, patrick begint erg fel met stooten en trappen, ali krijgt 8 tellen door n stoot. Wilde 1e ronde.
2e, opnieuw een wilde ronde waarin patrick een gele kaart krijgt voor natrapen maar t is niet helemaal duidelijk wel raak niet raak, volgens mij wel maar weet t niet.
3e, gelijk weer allebei aanvallen, ali geeft veel afhouders en patrick krijgt nu een 8 tellen door iets met zijn schouder.
Wilde en drukke partij met als winaar blauwe hoek Patrick Beukema.

7e partij, N Serge kiaba vs Peter v Brummelen

1e, Serge opent leuk en ontwijkt ook leuk, beide vechten simpel met direkte stooten en af en toe een trap.
2e, opnieuw weer een nette ronde met stooten en trappen.
3e, het zelfde weer als in de 1e 2 rondes alleen doet rood net iets meer, winaar komt dus ook uit de rode hoek Serge Kiaba.

8e partij, ooh nee sorry eerst komt robbie wiliams ff in de ring uit amsterdam west en gaat een liedje zingen a la IDOLS, dit is dus de bedoeling van dancing whit the fighters.
Ja het geluid klinkt leuk en leuk licht maar zeg eerlijk van mij hoeft t niet, maar kan begijpen dat het publiek het leuk vind!
Gelukkig houd hij het bij 1 nummer en gaan we weer verder, ik zal wel saai zijn!!?!
Voor de rest respect voor robbie hoor maar we gaan verder,

MMA 2x5 Jordan Radev vs Arno Verbraak

1e, zoals jullie al hadden begrepen van de vorige x, ikke niet veel begijpen he van deze regels!
Ga t proberen.
arno opent rustig en mooi, hoge trap en na die hoge trap gaan ze naar de grond en ja ja, maar dan is er fred royers die een soort verslagje doet alsof je de partij op eurosport aan t checken bent, hij heeft t over south en nog wat akties. Er word f gestpt vanwage een bloedneus bij radev maar ze mogen verder.
Fred babbelt gezellig verder maar in mijn ogen wel ok want er zullen er meer zoals mij zijn die er weinig van snappen!
Dan krijgt arno n stoot ze gaan naar de grond arno draait weg en Radev wint op TKO.

9e partij, A klasse Ricardo Bos vs Ashwin Balrak

1e, Balrak begint gelijk met stooten en lowkicks,mooie combinaties en trappen op het lichaam, balrak probeert die losse knieen een leuke 1e ronde met veel levertrappen van balrak, mooie knie naar het hoofd van ricardo en leuke bokscombo"s, een zeer leuke 1e ronde in het voordeel van balrak.
2e, en daar is balrak weer die gelijk opent met lowkicks en levertrappen, ricardo reageert wel maar balrak maakt meer zijn punten vooral met zijn trappen. Opnieuw een leuke ronde in balrak zijn voordeel vanwege zijn lowkicks en akties.
3e, en opnieuw een balrak die opent, lowkicks hoge trappen, lichaam, en zeg eerlijk ik weet niet of ricardo dit zo vol gaat houden. Er word niets geblokt, en dan is er een levertrap en vanuit die trap geeft balrak een gesprongen knie naar ricardo zijn hoofd en precies onder zijn kin komt, super mooi.
leuke partij om te kijken, heel leuk!
winaar blauwe hoek balrak.
En toch zag ik balrak liefer ietsje lichter maar dat is dus weer mijn mening, wel een leuke pot.

partij 10, N, Lewienes Welboren vs Mark Bos

1e, beide vechters beginnen gelijk met stooten maar zijn erg snel moe, mark stoot veel en fel en rond af met lowkicks. Fanatieke 1e ronde.
2e, stooten van mark, met binnenkant lowkick en lowkicks opnieuw een leuke ronde.
3e, mark opent en scoort meer ook met zijn lowkicks, rode hoek gaat in zijn achteruit en ja 8 tellen voor rood door de lowkicks, ik denk dat rood wel geluk heeft dat de bel gaat want hij heeft best last van zijn benen.
winaar blauw mark bos.

partij 11, N dames, Titiane v polanen vs Cristina Carboni
1e, de 1e ronde gaat eeb beetje gelijk op, beide dames gaan met elkaar mee in het gevecht door wild te stooten.
2e, deze ronde gaat weer over en weer, waarin cristina een mooie afhouwer geeft.
3e, cristina gaat nu knieen wat ze eigenlijk al eerder had moeten doen vanwege haar lengte. Voor de rest gaat de partij gelijk op, ik zelf denk onbeslist, beide dames trappen stooten.
winaar titiane v polanen, mocht rustig een onbeslist zijn hoor vind ik!!! Maar ok ik ben geen jury

partij 12, B klasse Arjum Muriadian vs Delon Carillho

1e, delon beweegt leuk en speelt met zn linkse stoot, in deze B partij mag er knieen naar het hoofd worden gegeven dat zijn de regels van FFE. Wat arjum veel doet zijn draaitrappen maar ze zijn niet raak, leuke 1e ronde.
2e, opnieuw een delon die mooi door de ring beweegt, er word in deze ronde veel geclincht maar aan de kant van arjum word er wild gewerkt in die clich, opnieuw een leuke ronde waarin delon mooie knieen naar het hoofd probeert te geven, arjum probeert veel draaitrappen maar de hoek van delon is erg bij de les en zegt dan ook precies waneer die trap er aan komt!
3e, in deze ronde doet arjum minder, er word veel geclincht, nu gaat delon maar n draaitrap geven en rond die af met rechtse direkte, delon komt ook mooi door met lowlicks.
4e, het is nu arjum die opent, maar gaan gelijk ook in de clinch waar delon meer in doet.
opnieuw veel lowkivks aan de kant van delon, beide vechters ogen vermoeid in deze ronde, er word ook veel gewerkt van beide kanten.
5e, delon opent met losse knie, draaitrap direkte stooten, arjum bokst veel, dan is de wedstrijd bijna afgelopen en komt arjum met een koprol maar waar die voor dient mag joost weten!
leuke partij, winaar delon carillho

partij 13, C, Ginty Vrede vs Mo Bhoukhari
1e, mo opent gelijk met een mooie levertrap, ginty komt met mooie lowkicks, beide gaan clinchen en mo krijgt een knie tussen de benen en stopt dan voor herstel maar scheids doet niets ziet het allemaal een beetje te laat, waarop ginty mo een zware stoot geeft en er goed opzit, beetje jammer allemaal, mo krijgt 8 tellen en vecht verder maar is nog duidelijk aangeslagen, gelukkig gaat de bel want mo krijgt er nog wat stooten overheen. wat mo trouwens wel mooi deed was het ontwijken van de stooten in het begin van de 1e ronde, daarom zie je nooit zomaar de handen omlaag doen of wat dan ook.
2e, echt jammer van die stoot van net want het is nog duidelijk zichtbaar dat mo aangeslagen is, dus er word opgegeven wat in mijn ogen verstandig is voordat hij straks echt een goeie stoot krijgt!
wel jammer want heb boukhari eerder zien vechten en is een leuke vechter in zijn gewicht. zou een leuke partij worden, en is nu een beetke lullig aan zijn einde gekomen.
winaar door opgave ginty vrede

partij 14, B kl, dave meier vs olivier tassin
1e, dat is een leuke 1e ronde met leuke combo, trappen en best grappig clinchwerk.
2e, rood komt leuk door met combos en trappen, blauw krijgt deze ronde veel, trouwens jullie wisten dat rood de 1e vechter was en blauw de 2e? voordat jullie weer zeggen dat ik het niet goed doe!!!!!
3e, beide probereb in deze b partij knieen naar t hoofd te geven. rood combineert goed meer met stooten en blauw krijgt best veel op zijn hoofd!
4e, rood begint met stooten op hoofd en lichaam, komt met veel opstooten en hoeken, de belg oliver doet weinig in deze ronde, ze probereb beide maar zijn vermoeid.
5e, rood begint weer met stooten en komt komt met gesprongen frontkick, belgie probeert het wel ook in de clinch maar is duidelijk moe maar blijft wel door knokken tot de laatste secondes, leuke wedstrijd
winaar dave meier uit de rode hoek.

partij 15, B kl, amir el alfi vs hesdy v ombergen

1e, leuke 1e ronde met mooie stooten en lowkicks, rood doet meer maar niet nodig meer! blauw kijkt goed en is superrelaxed, leuke ronde.
2e, mooie lowkicks van hesdy en mooie hoge trap, hesdy nog steeds relaxed, lowkivks worden van beide niet geblokt.
3e, gesprongen knie vab hesdy en mooie lowkicks die wederom niet worden geblokt, de rode hoek zit er door heen en gaat dus ook steeds onderrug clinchen maar de scheids zegt weinig.
4e, hesdy opent gelijk met lowkicks op de benen van amir waar amir duidelijk last van heeft. hesdy luistert goed naar de hoek en blijft nog altijd rusrig, vecht lekker door.
scheids mocht van mij best wat eerder tellen of iets voor ontwijken van het gevecht of iets want rood deed niets meer maar de handdoek werg gegooid voor amir dus terechte winaar door opgave hesdy.

partij 16, milo el geubli vs fri edwards

1e, rood komt gelijk met frontkicks en lowkicks, blauw reageert wel goed. rood milo staat rechts voor best vervelend, nu in deze ronde word er weer te snel geteld voor fri, waarom weet ik niet.
2e, fri opent nu met hoeken en direkte en milo reageert met losse knieen,opnieuw een leuke ronde, fri komt nu terug en geeft door stooten milo nu 8 tellen, leuke ronde en het publiek leeft ook erg mee!
3e, beide vechters komen met trappen en willen allebei met winst naar huis, over en weer stooten losse knieen van milo en combis van fri, leuke partij.
winaar milo, en wat ik al erder zei dit soort wedstrijden mogen vab mij onbeslist zijn.

partij 17, Akl, Menno Dijkstra vs Arnhoud Lemahieu

1e, blauw opent deze ronde maar menno kijkt goed, menno heeft een goeie blok en reageert goed met lowkicks en gooit af en toe losse knie eruit de fransman blokt niets, leuke 1e ronde met mooie trappen hoog en laag van menno.
2e, blauw opent met lichaamtrappen, menno treageert met zijwaartse trappen en frontkicks, mooie spinningbackfist van menno die ook probeert te knieen naar t hoofd, de fransman blijft wel lekker doorvechten, leuke ronde.
3e, mooie linkse lowkicks van menno en dan levertrap, gesprongen knieen en links en rechts lowkicks, opnieuw een leuke ronde maar deze fransman brengt weliiswaar menno niet in gevaar maar sla je ook niet zo ff eruit, blijft gezellig komen.
4e, menno is feller en en komt weer met mooie trappen. menno maakt veel meer punten in deze partij met zijn trappen en clinchwerk.
5e, frankrijk opent wel met stooten maar niet superhard, menno heeft nog genoeg lucht en kracht, dat laat hij aan zijn stooten zien. toch scoort frankrijk wel zijn punten, erg leuke wedstrijd met veel leuke akties waarin toch menno meer scoort,
winaar op punten menno dijkstra.

partij 18,

max walker vs adam mann

1e, zeer wilde 1e ronde
2e, zelfde verhaal, erg wild alleen met clinch doet max meer, beide vliegen door de ring.
3e, gelijk fanatiek,maar het is toch rood doe meer doet met clinch, wel moeiijk te zeggen met zulke wedstrijden.
winaar rood max.

partij 19, dames Akl, caroline horbrechts vs claudia fontabasso

1e, claudia opent gelijk met mooie combos en dan na ik enk een minuutje en claudia geeft n knie en caroline gaat neer en krijgt 8tellen en word uitgeteld, jammer zo kort wel een leuke halfe ronde.
winaar door ko claudia

partij 20, Akl, sem braam vs alfredo la monte

1e, erg wild van alfredo, sem blijft rustig, alfredo komt af en toe goed door, sem countert met zijn lowkicks en plaats dan een mooie losse knie en alfredo krijgt 8 tellen staat op maar word dan toch uitgeteld.
winaar sem braam dmv ko

partij 21, Akl, yourie mes vs ruben van der giesen

1e, yourie opent gelijk met binnenkant en ruben met moooie lowkicks, yourie levertrap. wat ruben hier wel mooi doet zijn ze losse knieen. yourie meer boksend, beide scoren goed.gelijk een leuke felle 1e ronde.
2e, gelijk weer die binnenkant en levertrap, weer moie losse knieen van ruben dat doet ie goed. mes komt soms goed door met boksen en ruben gaat dan gelijk in de clinch.
eind van deze wederom leuke ronde worden beide vechters beetje geirriteerd door vallen enzo.
3e, echt een leuke partij om te checken, erg fanatiek, yourie kijgt 8 telen door een hoge trap.gevecht begint weer beide trappen stooten maar die losse knie van ruben is echt super, leuk om naar te kijken.
4e, gelijk weer beide in aanval, en mag van mij nog wat rondjes duuren, vind t wel leuk om naar te kijken!
veel combinaties en mooie trappen over en weer, ruben luistert goed naar balrak als hij zegt hoge trap dan geeft ruben die hoge trap of knie. yourie komt met stooten, dit is echt een leuke pot.
5e, de laatste ronde, gelijk weer beginnen met stooten en trappen en pnieuw die losse knie van ruben en n ruben die yourie dan vast zet en mooie knieen geeft. beide vechters gaan duidelijk voor de winst en het publiek gaat ook lekker mee.
yourie geeft mooie levertrappen en probeert nog wat door te komen met boksen.
respect voor beide vechters zeer leuke partij.
en dan de winaar waar ik het niet helamaal mee eens ben, yourie.
ik vond dit een terechte onbeslist.
maar ja wie ben ik he.

het was een leuk gal met leuke partijen, maar mensen ik vraag niet om commentaar ik weet er staan honderdduizend fouten in maar ik zou zeggen kijk ff naar de tijd
ik ben n beetje deadly en ja sorrrrrrrrrrrrrrrrry voor alle fouten.

groetjes lesley

bron fighttalk.nl

yas
13-02-2006, 09:55
,

MMA 2x5 Jordan Radev vs Arno Verbraak

1e, zoals jullie al hadden begrepen van de vorige x, ikke niet veel begijpen he van deze regels!
Ga t proberen.
arno opent rustig en mooi, hoge trap en na die hoge trap gaan ze naar de grond en ja ja, maar dan is er fred royers die een soort verslagje doet alsof je de partij op eurosport aan t checken bent, hij heeft t over south en nog wat akties. Er word f gestpt vanwage een bloedneus bij radev maar ze mogen verder.
Fred babbelt gezellig verder maar in mijn ogen wel ok want er zullen er meer zoals mij zijn die er weinig van snappen!
Dan krijgt arno n stoot ze gaan naar de grond arno draait weg en Radev wint op TKO.

bron fighttalk.nl

goed verslag lesley :D
wel jammer dat er maar 1 mma partij was, maar wat voor 1 ! staand wat over en weer van stoten en trappen van beide vechters, Ervaren Jordan maakt een takedown en beland van sidecontrol naar guard van arno. Arno richt schade aan, waarbij de ringarts ff moet checken, maar 'partij mag verder gaan. 2e ronde beetje afwachtend, maar jordan die rechtsvoor staat haakt met zn rechterbeen in waarbij ze weer op de grond terechtkomen, jordan naar de sidecontrol, arno ontsnapt..en gevecht wordt staand hersteld,weer takedown, naar guard van arno, maar jordan ontsnapt uit guard en weet de partij op brute wijze af te maken door vanuit de sidecontrol er flink op los te hakken waarbij de scheids de partij stopt. TKO by Jordan.

Verder topgala, alleen veel te laat afgelopen..! respect voor sebas en mama die normaal de verslaggeving doen en die niet bij dit gala aanwezig konden zijn! goede damespartijen, veel nieuwelingen met skills, balrak die liet zien wie hij was, joerie die in gevaar kwam door ruben van der giessen en sem die won op een mooie KO door knie. mooie locatie en publiek die uit zn dak ging! foto's en verslag in Royal Rumble nummer 4..!

Arno verbraak
13-02-2006, 14:01
tapte zelf.

Anonymous
13-02-2006, 14:15
gefeliciteerd jordan maar nu wordt echt tijd dat je tegen gegard mousasi gaat vechten!!!!!

yas
13-02-2006, 14:52
tapte zelf.

sorry, dacht dat t gestopt werd door de scheids

Iwan
13-02-2006, 14:58
tapte zelf.

En je draaide een goeie partij man!
Bert zegt dat zelf ook op z'n site, dus je mag trots opjezelf zijn amigo!

Anonymous
13-02-2006, 15:15
gefeliciteerd jordan maar nu wordt echt tijd dat je tegen gegard mousasi gaat vechten!!!!!

zeker ik wil dat gevecht ook wel eens zien jordan tegen gegard, ik denk dat het een mooie pot word. maar denk dat gegard wel zal overwinnen.

Anonymous
13-02-2006, 16:55
komen er ook foto's?

Anonymous
13-02-2006, 18:16
partij 13, C, Ginty Vrede vs Mo Bhoukhari
1e, mo opent gelijk met een mooie levertrap, ginty komt met mooie lowkicks, beide gaan clinchen en mo krijgt een knie tussen de benen en stopt dan voor herstel maar scheids doet niets ziet het allemaal een beetje te laat, waarop ginty mo een zware stoot geeft en er goed opzit, beetje jammer allemaal, mo krijgt 8 tellen en vecht verder maar is nog duidelijk aangeslagen, gelukkig gaat de bel want mo krijgt er nog wat stooten overheen. wat mo trouwens wel mooi deed was het ontwijken van de stooten in het begin van de 1e ronde, daarom zie je nooit zomaar de handen omlaag doen of wat dan ook.
2e, echt jammer van die stoot van net want het is nog duidelijk zichtbaar dat mo aangeslagen is, dus er word opgegeven wat in mijn ogen verstandig is voordat hij straks echt een goeie stoot krijgt!
wel jammer want heb boukhari eerder zien vechten en is een leuke vechter in zijn gewicht. zou een leuke partij worden, en is nu een beetke lullig aan zijn einde gekomen.
winaar door opgave ginty vrede

groetjes lesley


jo lesly,

volgens mij kreeg boubkhari geen knie tussen zijn benen maar was ie echt aangeslagen waarna de scheids break riep hier reageerde vrede niet op en gaf hem nog een stoot vol op zijn kin de scheids had een openbare waarschuwing kunnen geven maar deed dit niet omdat je als scheids normaal gesproken eerst een vermaning geeft, i.p.v dat gaf hij boubkari toch de 8 tellen die hij met of zonder die stoot zowiezo zou krijgen.
Nou is het zo dat de scheids tussen bijde moest komen maar deed dit niet op tijd. moet de scheids vrede dan straffen omdat de scheids zelf te laat is?? denk het niet en het had aan de partij niks veranderd want die stoot was toch al gevallen. jammer hoe het is gegaan en het is zuur maar dat soort dingen kunnen nu eenmaal gebeuren daar we allemaal mensen zijn en mensen maken fouten. ik zou zeggen een remach want het had een leuke partij kunnen worden.

sportieve groeten de scheids

ICON
13-02-2006, 18:28
lesley is van fighttalk daar is deze tekst van gekopieerd. dus je kunt t beter daar vertellen:)

Bert Kops
14-02-2006, 00:14
tapte zelf.

Yo Arno, top gedaan hoor! Je stond er toch maar mooi gozer...

Goed tegenstand geboden, thanks!

Ben
14-02-2006, 12:28
:lol: klasse bert gefeliciteerd met jordan
enne arno jammer volgende keer jij weer :wink:

Anonymous
14-02-2006, 14:10
gefelicteerd Jordan en Bert!! toppie!
Arno heeft het ook niet slecht gedaan zo te horen, volgende keer beter!

Arno verbraak
14-02-2006, 18:28
bedankt bert! tof dat je ff reageert.
als je een keer tijd en zin hebt, kan je dan die fotos een keer doormailen naar me? [email protected].
en gefeliciteerd nog ;)

ICON
15-02-2006, 07:45
kiphaar ?? ")

Mephisto
15-02-2006, 12:38
kiphaar ?? ")

:lol:

Arno verbraak
15-02-2006, 21:45
heee bert man. bedankt voor de fotos!!!