PDA

View Full Version : Mode in de vechtsport



Cambon
13-02-2006, 17:00
Wat vinden jullie van de artikelen die er vandaag de dag worden aangeboden
op de vechtsportmarkt?
Ikzelf vind dat er in de MMA scene een ware mode lijn aan de gang is en dat is
goed, ik mis dit nog een beetje in Muay Thai, wat denken jullie?

redjuh
13-02-2006, 17:33
dude... omfg

Deuce
13-02-2006, 17:35
En wat ga je allemaal met deze info doen? Een lijn starten?

thrillseekah
13-02-2006, 20:01
WTF?!? :shock:

ik sluit me verder 100% bij redjuh aan

ICON
13-02-2006, 20:26
joe son heeft de trend gezet. daar is de mode in t vechten begonnen

Cambon
13-02-2006, 21:38
dude... omfg

wat betekent dit??

Ronald
13-02-2006, 22:17
dude... omfg

wat betekent dit??
Veel mensen lopen met shirtjes op gala's waar ze erg hun best voor doen om daar aan te komen. Soms bestellen ze die zelfs bij webshops in het buitenland, en betalen er vervolgens een hoop poen voor om dat te laten verschepen.
Ook zijn veel vechters bezig met bijvoorbeeld een bepaald t-shirt wat ze aan willen hebben tijdens hun opkomst, of juist dat ene broekje wat hun favoriete vechter ook heeft. En niet te vergeten tijdens de training natuurlijk. Ook daar wil je een bepaalde uitstraling hebben.

Maarrrrr... als je dat "mode" noemt, dan is dat plotseling gay. Dat is vrij vertaald wat dat betekent :wink: .

Halfshot
13-02-2006, 22:18
dude... omfg

wat betekent dit??

Ik denk dat Redjuh bedoeld,

Beste Cambon ik vermoed dat je op het verkeerde forum zit.
En nu moet opppasen dat je niet de Lee hotti van dit forum wordt.
Want metroseksueel en vechtsport forum gaat niet samen (zie sherdog vs Lee H.)

En deze uitleg was nog in de gencensuureerde vorm.

vermoed ik.

Cambon
14-02-2006, 00:02
Wat een hypocriet gelul zeg hier, ik ben zelf ook een wedstrijdvechter en verre van metro sexueel of gay, als je uit gaat of iets dergelijks wil je er goed uit zien een koop je kleren die je mooi vind dus dan ben je gay als ik het goed begrijp hier? beetje kortzichtige lui hier, dus als ik het goed begrijp zijn zo'n beetje alle japanse k-1 en k-1max vechters flikkers, ook iedereen die iets draagt wat ook maar iets afwijkt van een 1 kleurig broekje is een homo, roze enkelkousen bij imro main is stoer maar erover praten neeee dan ben je een flikker, jullie bergijpen het niet helemaal he, in japan en amerika (dus ook de UFC en Pride!) doen die gasten er alles aan een goed imago te hebben, daardoor worden ze bekend en verdienen ze veel geld, tattoo's, haren kleuren, vet broekje, mooi shirtje bij opkomst hoort er allemaal bij!

wat ik met deze topic bedoelde is, vinden jullie de kleren enz die verkocht worden vandaag de dag ok, of kan het beter, de gedachte hierachter was inderdaad voor een bekend merk bedoeld die wat meer wilt inspelen op de doelgroep maar ik begrijp dat jullie het liefst allemaal een zwart of wit broekje willen en een merkloos shirt, want ik neem aan dat de mensen hierboven niet iets dragen wat ze gekocht hebben omdat ze het mooi vinden want dan ben je natuurlijk homo

ik heb het trouwens niet over iedereen, wil natuurlijk niet alles over een kam scheren maar een beetje jammer dat er mensen zijn die om de een of andere reden nog ergens in 1950 leven, dan niet...

The Bulldog
14-02-2006, 00:11
JE ziet inderdaad zoals Ronald zegt steeds meer dat er een bepaalde kleding trent ontstaat...

Niks mis met wat kleding van de favorite vechter in mijn ogen...

daryl_f
14-02-2006, 00:27
Ik koos voor ''kan beter'', Als je die broekjes van nu ziet.. Kom op zeg ze zien er tog niet uit

jojo
14-02-2006, 00:32
ik vind het altijd wel leuk om wat aan te hebben wat een beetje past bijv wit topje witte broek of
roze topje roze sokjes
denk wel dat er veel in de mode te verdienen valt kijk maar na kraus in zijn mooie pakken je hoort en lijst van mensen dat hun dat ook willen

Halfshot
14-02-2006, 00:49
Wat een hypocriet gelul zeg hier, ik ben zelf ook een wedstrijdvechter en verre van metro sexueel of gay, als je uit gaat of iets dergelijks wil je er goed uit zien een koop je kleren die je mooi vind dus dan ben je gay als ik het goed begrijp hier? beetje kortzichtige lui hier, dus als ik het goed begrijp zijn zo'n beetje alle japanse k-1 en k-1max vechters flikkers, ook iedereen die iets draagt wat ook maar iets afwijkt van een 1 kleurig broekje is een homo, roze enkelkousen bij imro main is stoer maar erover praten neeee dan ben je een flikker, jullie bergijpen het niet helemaal he, in japan en amerika (dus ook de UFC en Pride!) doen die gasten er alles aan een goed imago te hebben, daardoor worden ze bekend en verdienen ze veel geld, tattoo's, haren kleuren, vet broekje, mooi shirtje bij opkomst hoort er allemaal bij!

wat ik met deze topic bedoelde is, vinden jullie de kleren enz die verkocht worden vandaag de dag ok, of kan het beter, de gedachte hierachter was inderdaad voor een bekend merk bedoeld die wat meer wilt inspelen op de doelgroep maar ik begrijp dat jullie het liefst allemaal een zwart of wit broekje willen en een merkloos shirt, want ik neem aan dat de mensen hierboven niet iets dragen wat ze gekocht hebben omdat ze het mooi vinden want dan ben je natuurlijk homo

ik heb het trouwens niet over iedereen, wil natuurlijk niet alles over een kam scheren maar een beetje jammer dat er mensen zijn die om de een of andere reden nog ergens in 1950 leven, dan niet...

lol
:D :D :D :D :D :D :D

Wou dat alles zo voorspelbaar was.

:D

Ronald
14-02-2006, 00:51
Te lang om te quoten, maar Cambon = correct ;-)

Halfshot
14-02-2006, 01:20
Ok, zonder gekheid.
Ik vermoed als iemand op zou komen met zo´n albert kraus broekje
in het roze.
met als tune,
http://rapidshare.de/files/13217331/Willeke_Alberti_-_Telkens_Weer.mp3.html

Dat ik verward zal zijn.

Ik wordt echt niet meer geimponeer o.a. mamma said to k.o. out.

zo dit kan wel eens een de nieuwe psychologiese tactiek zijn.

alles om te winnen toch

ICON
14-02-2006, 08:20
Ok, zonder gekheid.
Ik vermoed als iemand op zou komen met zo´n albert kraus broekje
in het roze.
met als tune,
http://rapidshare.de/files/13217331/Willeke_Alberti_-_Telkens_Weer.mp3.html

Dat ik verward zal zijn.

Ik wordt echt niet meer geimponeer o.a. mamma said to k.o. out.

zo dit kan wel eens een de nieuwe psychologiese tactiek zijn.

alles om te winnen toch

was je dronken??

micha
14-02-2006, 09:42
slotje please

Ronny
14-02-2006, 10:54
wat een idioten...ik vind mooie broekjes wel leuk. je ziet zelfs dat er een trend gaande is...namelijk: de hawai/surf broekjes die bij grapplingwedstrijden worden gedragen. Je gaat me toch niet vertellen dat het nieuwe broekje van Arona niet vet is???

Wat is het verschil tussen het dragen van kleding terwijl een publiek naar je kijkt (wedstrijd) of wanneer je dagelijks je kleding draagt?

Of de bovenstaande leden lopen in een houthakkersblouse met een v-model boerenspijkerbroek met kisten eronder. Zal het laatste wel zijn.

Anonymous
14-02-2006, 12:13
is en blijft een gay topic

haha, rappe rik zit nog in de ontkenningsfase en verzet zich tegen alles dat er in de verste verte mee te maken heeft. :lol: :lol:

HUNTER
14-02-2006, 12:48
Tuurlijk telt mode.....
Sprawl is niet voor niets constant helemaal uitverkocht als ze weer een nieuwe kleur broekjes presenteren. Andy Souwer krijgt niet voor niets big bucks van Evisu om met die (overigens erg lelijke) lange broek aan te vechten. Ook hierin wordt gewoon dik geld verdiend.

Dan vind ik het juist wel cool dat een Charles 'krazy horse' Bennett op pride komt vechten met een afgeknipte joggingbroek, die op het laatste moment nog met tape aan elkaar moet worden geplakt. Heerlijk.

ICON
14-02-2006, 12:56
yepzz. ik vind de broeken van no-gi erg mooi.
en dan vooral broeken waar wit de hoofdkleur is. ( na de wedstrijd rood :) )

genki sudo had vorig jaar een heel erg mooie broek aan met che guevara(schrijf je dat zo? ) erop. maar die zal wel speciaal voor hem gemaakt zijn.dus niet in productie

A-team
14-02-2006, 13:19
ik vind het altijd wel leuk om wat aan te hebben wat een beetje past bijv wit topje witte broek of
roze topje roze sokjes
denk wel dat er veel in de mode te verdienen valt kijk maar na kraus in zijn mooie pakken je hoort en lijst van mensen dat hun dat ook willen

Kraus mooie pakken :? Ziet er niet uit. Nu eens even een vraag over kraus zijn pakjes, in uden vocht hij met Leer/stofen lapen die bijna de helft van zijn scheenbeen bedekte. Mag dit wel?

Pascal
14-02-2006, 13:50
he R.C,

Zoals belooft heb ik mijn stem uitgebracht........

grtz

Anonymous
14-02-2006, 14:16
Ik vind het ook wel belangrijk eigenlijk!!! Zelf vecht ik ook graag met een leuk shortje aan, is toch gewoon zoals normale kleren! 8-)

Chico
14-02-2006, 14:37
tja.. ik heb een voetbalbroekje aan.. rekt lekker en scheurt niet (iig nog niet)... maar ik wil eigenlijk iets op laten drukken ofzo... maar degene die wat zou ontwerpen voor me is al een heel tijdje bezig :(...

maar vind outfits van de vechters vaak wel dope als ze apart zijn... zoals de eerder genoemde broek van sudo.. denk dat als de sport zich in de mainstream wil ontwikkelen dat men verder moet komen dan de sloppy achtige outfits enzo.. entertainment gehalte gaat wat dat betreft belangrijk worden...

Cambon
14-02-2006, 14:44
he R.C,

Zoals belooft heb ik mijn stem uitgebracht........

grtz

haha top, zie je morgen