PDA

View Full Version : Fikri Tijarti v.s. Faldir Chahbari (REMATCH)



Sabah Frouws
14-02-2006, 10:53
Ik zou heel graag deze twee toppers weer tegen elkaar willen zien. Chahbari is sterk verbeterd nu hij ook Direcki en Drago heeft verslagen. Toch denk ik dat Fikri (mits in goede vorm) weer de winnaar zal zijn, jullie?

Jay Hoov
14-02-2006, 11:05
Faldir all the way. geen twijfel op dit moment!

Fightchick
14-02-2006, 11:37
Ik denk dat Fikri gaat winnen!

Anonymous
15-02-2006, 19:29
Jajaja ik ga gewoon voor Fikri als hij zich heeft voorbereid op dit partij dan Ga ik voor Fikri

Anonymous
15-02-2006, 19:30
Jajaja ik ga gewoon voor Fikri als hij zich heeft voorbereid op dit partij dan Ga ik voor Fikri

Anonymous
15-02-2006, 20:53
Ik denk als Drago volgende keer tegen Faldir Chahbari vecht zal drago hem winen!

Anonymous
15-02-2006, 23:24
Fikri maakt geen enkele kans tegen Faldir. Faldir is op alle fronten beter op dit moment:
1. Hij is technischer (Fikri kan alleen clinchen)
2. Hij heeft meer wedstrijdritme (Faldir vecht om de 4 weken)
3. Hij is mentaal sterker (hij heeft totaal geen wedstrijdstress)
4. Hij is fysiek sterker

Lijkt mij een duidelijke zaak...............

Chahbari laat niets van Fikri heel!

Anonymous
15-02-2006, 23:33
Wat jij daar zegt daar ben ik het mee eens. Ik heb ook de partij van Faldir tegen Drago gezien. Dat was eigenlijk precies hetzelfde verhaal. Faldir is gewoon te slim, goed en doordacht voor zulke vechters. Drago zal het nooit niet winnen van Faldir. De stijl van Drago laat dat niet toe. Het is gewoon te simpel voor Chahbari.

Wat de stijl van Fikri betreft is dat een groter probleem omdat Fikri net als in de Arena het gevecht ontloopt en sluw overneemt door Faldir in dit geval constant vast te pakken. Het wordt dan een clinch situatie en daarin is Faldir gewoon de mindere.Heeft wel ten gevolg dat er geen ruk aan is om naar te kijken........ vind ik dan....

Als Fikri het gevecht met Faldir aangaat en niet 5 maal 3 minuten vast gaat pakken gaat Fikri tegen het canvas en wordt Faldir winnaar op K.O.

mootje46
16-02-2006, 00:41
Dus eigenlijk is de conclusie dat als het gevecht op K-1 regels plaatsvind Chabarie gewoon de winnaar is en als het op Thaise regels is met clinchen er een grote kans is dat Fikri wint.Ik vind eigenlijk zoiezo dat je dit soort gevechten op K-1 regels moet doen.Anders wordt het 100 % zo´n clinch partij en dat is echt niet om aan te zien 5 rondes lang.

ICON
16-02-2006, 09:57
Dus eigenlijk is de conclusie dat als het gevecht op K-1 regels plaatsvind Chabarie gewoon de winnaar is en als het op Thaise regels is met clinchen er een grote kans is dat Fikri wint.Ik vind eigenlijk zoiezo dat je dit soort gevechten op K-1 regels moet doen.Anders wordt het 100 % zo´n clinch partij en dat is echt niet om aan te zien 5 rondes lang.

neej dat is jouw conclusie. niet DE conclusie
mijn cocnlusie is dat faldir sowieso wint

Anonymous
16-02-2006, 23:52
fikri sloopt faldir 100000%

Anonymous
17-02-2006, 08:01
Clinchen is net zo goed Thaiboksen,ga eens naar partijen in thailand kijken...daar doen ze soms de hele partij niets anders.
Ik ben ook benieuwd naar deze partij.