PDA

View Full Version : fotoverslag dancing with the fighters



Anonymous
15-02-2006, 11:44
komt er nog 1 ??? :cry:

HUNTER
15-02-2006, 11:59
waarschijnlijk niet.....

yas
15-02-2006, 14:18
waarschijnlijk niet.....
tuurlijk wel! in fight- and lifestylemagazine royal rumble nummer 4 by thomas, een topfotograaf! alleen wel een beetje geduld, hij wordt eind maart verwacht!

HUNTER
15-02-2006, 14:22
waarschijnlijk bedoelde de guest of er hier op mixfight nog een verslag kwam....... wat dus ws niet het geval is

Maar goed, als je geduld hebt dan kun je alles dus nalezen in de RR :)

yas
15-02-2006, 14:28
waarschijnlijk bedoelde de guest of er hier op mixfight nog een verslag kwam....... wat dus ws niet het geval is

Maar goed, als je geduld hebt dan kun je alles dus nalezen in de RR :)

aah man, de vraag was : fotoverslag DwtF, komt er nog een? dus niet zeuren he :P maar tis de moeite waard om te wachten :)

RisingSun
15-02-2006, 17:03
Is deel 3 ook alweer uit dan? de laatste is toch met Tyrone Spong op de voorkant? Anders ren ik nu meteen nog ff naar de winkel :D

lunatic
15-02-2006, 17:07
Is deel 3 ook alweer uit dan? de laatste is toch met Tyrone Spong op de voorkant? Anders ren ik nu meteen nog ff naar de winkel :D

niet te hard he, anders heb ik vanavond weer nix aan je :P

RisingSun
15-02-2006, 17:18
Is deel 3 ook alweer uit dan? de laatste is toch met Tyrone Spong op de voorkant? Anders ren ik nu meteen nog ff naar de winkel :D

niet te hard he, anders heb ik vanavond weer nix aan je :P

Haha ik zal je ff afbeulen vriend :D, geen smoesjes van ik heb zaterdag een zware wedstrijd gedraait dus...., maar ik moet ff kijken want ik heb geen vervoer maar ik ga ff Olaf proberen te bereiken of ik met em mee kan rijden en dan ga je het zeker zwaar krijgen :twisted:
( ok nou weer ontopic :wink: )

yas
15-02-2006, 17:20
Is deel 3 ook alweer uit dan? de laatste is toch met Tyrone Spong op de voorkant? Anders ren ik nu meteen nog ff naar de winkel :D

hij ligt bij de drukker, bespaar je sprint voor volgende week ;)