PDA

View Full Version : Mauricio Shogun Rua Seminar in Nederland....



Deuce Events
16-02-2006, 01:51
Beste mensen,

Met een beetje geluk gaat het lukken de Pride grand prix champion, Shogun, naar Nederland te halen.

En wel op 23-24-25 maart, deze datums zijn nog onder voorbehoud, maar als het doorgaat gaat het op een van deze dagen door.

Voor de mensen die de vorige Chuteboxe seminar met Murilo Ninja Rua hebben meegemaakt weten dat er toen een van de vetste seminars is gegeven ooit in Nederland.

Uiteraard zal dat met Shogun ook gaan lukken, maar daar is wel steun van jullie bij nodig. De schade zal ongeveer 40 euro bedragen en er zal een limiet zijn van ongeveer 35 mensen maximaal. De seminar zal plaatsvinden bij Pardoel Sports, te Oss. En waarschijnlijk in de avond beginnen. Duur van 2 tot 2,5 uur.

Zet het hier even neer of er interesse is, en dan ook echt...aangezien het verhaaltje van niet komen opdagen nogal gewoon is hier...omdat er of geen geld is...of te ver blabla.
Je weet waar je aan toe bent...

Met vriendelijke groet,
Deuce

shakie
16-02-2006, 01:55
Ooooh wat vet,ik ben een groot fan van deze man...Zou het dope vinden om hem te kunnen zien..,maar hoe wat ,wat houd het precies in?

ICON
16-02-2006, 08:09
ja lijkt me duidelijk he :)

Deuce Events
16-02-2006, 10:47
Ooooh wat vet,ik ben een groot fan van deze man...Zou het dope vinden om hem te kunnen zien..,maar hoe wat ,wat houd het precies in?

Ik wens ook alleen mensen met enige verstand...

p diddy
16-02-2006, 10:54
Ooooh wat vet,ik ben een groot fan van deze man...Zou het dope vinden om hem te kunnen zien..,maar hoe wat ,wat houd het precies in?

Ik wens ook alleen mensen met enige verstand...

hahahaha :roll:

yas
16-02-2006, 11:14
count me in, voorlopig praktischer dan een trip curitiba :D
good job 8-)

HUNTER
16-02-2006, 12:54
vet hoor!

zat 25 ben ik overdag al bezet, maar de avonden zijn prima!!

shakie
16-02-2006, 13:16
Hhahahahaha leuk ,leuk,leuk...."Voor de mensen die de vorige Chuteboxe seminar met Murilo Ninja Rua hebben meegemaakt weten dat er toen een van de vetste seminars is gegeven ooit in Nederland"., ik ben nooit naar zoiets geweest dus vroeg me af wat het allemaal inhoud voor 40 E ,vandaar......dus dat...,maar thnx anyway...

Silat
16-02-2006, 13:40
waar voor je geld shakie.

Count me in Deuce.

kirby
16-02-2006, 14:08
lijkt me ook echt vet!!, we zouden dan met zn 2en komen

Anonymous
16-02-2006, 14:27
Aanwezig!!!

Deuce Events
16-02-2006, 14:41
Hhahahahaha leuk ,leuk,leuk...."Voor de mensen die de vorige Chuteboxe seminar met Murilo Ninja Rua hebben meegemaakt weten dat er toen een van de vetste seminars is gegeven ooit in Nederland"., ik ben nooit naar zoiets geweest dus vroeg me af wat het allemaal inhoud voor 40 E ,vandaar......dus dat...,maar thnx anyway...

Een seminar wil zeggen dat iemand les geeft in iets of iets verteld of presenteerd.

In dit geval dus les van Shogun! Op eventueel verzoek van jullie laat ik hem een les in elkaar draaien ala chuteboxe style!

Silat
16-02-2006, 14:57
laten we eerlijk zijn Deuce, waar komen we anders voor?? Chuteboxe style!

Clinshen, knieen, socceskicks, springen en stampen.

en een potje rollen met Shogun natuurlijk.

Deuce Events
16-02-2006, 15:15
Dat potje rollen met shogun zal er niet inzitten kan ik je bij voorbaat al zeggen.

Aangezien er 35 man dat graag zouden willen en ik niemand wil teleurstellen en we sparren altijd nog kunnen doen, zal het 2 a 1,5 uur alleen techniek etc worden.

ICON
16-02-2006, 17:05
behalve voor leden van pardoel sports bedoel je te zeggen deuce?;)

XedgeX
16-02-2006, 20:25
hier heb ik ook wel erge interesse in!

ben ook bereid hiervoor naar oss te reizen en er 40 euro voor neer te lappen.

ik heb wel nog nooit echte mma/bjj lessen gehad, thaiboksen daarentegen weer wel, is dat bezwaarlijk?
Ik hou die dagen sowieso vrij.

Willem

m.g
16-02-2006, 22:47
Damn dat zou inderdaad erg vet zijn als dit door zou gaan...

harryg
16-02-2006, 23:48
Ik ben zeker van de partij met een aantal leerlingen.

Peete
16-02-2006, 23:56
Ik ben er bij, ninja seminar was een van de allerbeste waar ik ooit ben geweest.

Ik kom dan samen met forumbroeder Johan on Fire!

shakie
17-02-2006, 01:09
Hhahahahaha leuk ,leuk,leuk...."Voor de mensen die de vorige Chuteboxe seminar met Murilo Ninja Rua hebben meegemaakt weten dat er toen een van de vetste seminars is gegeven ooit in Nederland"., ik ben nooit naar zoiets geweest dus vroeg me af wat het allemaal inhoud voor 40 E ,vandaar......dus dat...,maar thnx anyway...

Een seminar wil zeggen dat iemand les geeft in iets of iets verteld of presenteerd.

In dit geval dus les van Shogun! Op eventueel verzoek van jullie laat ik hem een les in elkaar draaien ala chuteboxe style!
Thnx :oops: Nou mij mag je zeker op de lijst zetten ,damn wat vet..
Waar moet ik het geld overmaken? :)

ICON
17-02-2006, 08:52
Hhahahahaha leuk ,leuk,leuk...."Voor de mensen die de vorige Chuteboxe seminar met Murilo Ninja Rua hebben meegemaakt weten dat er toen een van de vetste seminars is gegeven ooit in Nederland"., ik ben nooit naar zoiets geweest dus vroeg me af wat het allemaal inhoud voor 40 E ,vandaar......dus dat...,maar thnx anyway...

Een seminar wil zeggen dat iemand les geeft in iets of iets verteld of presenteerd.

In dit geval dus les van Shogun! Op eventueel verzoek van jullie laat ik hem een les in elkaar draaien ala chuteboxe style!
Thnx :oops: Nou mij mag je zeker op de lijst zetten ,damn wat vet..
Waar moet ik het geld overmaken? :)

stuur mij maar even een pm

edit:: alleen shakie moet mij n pm sturen zodat ie geld kan overmaken naar mijn bankrekeningnr :lol:

voor serieuze aanmeldingen deuce n pm sturen

shakie
17-02-2006, 11:37
Hhahahahaha leuk ,leuk,leuk...."Voor de mensen die de vorige Chuteboxe seminar met Murilo Ninja Rua hebben meegemaakt weten dat er toen een van de vetste seminars is gegeven ooit in Nederland"., ik ben nooit naar zoiets geweest dus vroeg me af wat het allemaal inhoud voor 40 E ,vandaar......dus dat...,maar thnx anyway...

Een seminar wil zeggen dat iemand les geeft in iets of iets verteld of presenteerd.

In dit geval dus les van Shogun! Op eventueel verzoek van jullie laat ik hem een les in elkaar draaien ala chuteboxe style!
Thnx :oops: Nou mij mag je zeker op de lijst zetten ,damn wat vet..
Waar moet ik het geld overmaken? :)

stuur mij maar even een pm

edit:: alleen shakie moet mij n pm sturen zodat ie geld kan overmaken naar mijn bankrekeningnr :lol:

voor serieuze aanmeldingen deuce n pm sturen
Wat ,word ik nie serieus genomen dan? :)

noca
17-02-2006, 20:33
Om alvast in de stemming te raken :)

http://video.google.com/videoplay?docid=-7037401721507431428&q=chute+boxe

XedgeX
17-02-2006, 23:48
Hahaha dat filmpje heb ik een paar dagen geleden ook al gezien ja. Hopelijk gaat dit door!

maartenjackie
18-02-2006, 02:23
het is gewoon een eer om in ons kleine kikker landje zo'n grote vechter te mogen aanschouwen, ik zal er goed over nadenken.

Anonymous
18-02-2006, 11:16
Zo vet! Ik houd die dagen voorlopig vrij want hier wil ik zeker bij zijn!!!

ICON
19-02-2006, 12:41
het is gewoon een eer om in ons kleine kikker landje zo'n grote vechter te mogen aanschouwen, ik zal er goed over nadenken.

waar moet je over nadenken dan?

shakie
19-02-2006, 17:04
het is gewoon een eer om in ons kleine kikker landje zo'n grote vechter te mogen aanschouwen, ik zal er goed over nadenken.

waar moet je over nadenken dan?
idd :lol: :lol:

Anonymous
19-02-2006, 20:14
haha :D :lol:

marcelt
19-02-2006, 21:22
Ja daar wil ik ook graag bij zijn!!! Hoe ver is Oss rijden van Amsterdam?

Anonymous
19-02-2006, 23:02
ne droom die uitkomt!!!!!!!

Deuce
27-02-2006, 01:02
De seminar gaat bij deze niet door, de tijden voor de geplande landen en beschikbare dagen kwamen niet uit voor zowel ons niet als het seminar team.

2e punt, uiteraard door de blessure van Shogun staat de hele tour op dun ijs, tis nog maar de vraag of dat het uberhaupt doorgaat.

Mischien in april Murilo Ninja Rua, maar dat laat ik jullie nog weten.

HUNTER
27-02-2006, 01:11
ninja is zeker cool!! hou ons op de hoogte deuce....

en mocht je nog contact hebben met shogun.... wens m sterkte!!

XedgeX
27-02-2006, 09:10
das jammer, maar voor ninja kom ik ook wel af

Paganstars
27-02-2006, 19:11
mwah als het maar 1 van die 2 is is het volgens mij prima ;)

joost
27-02-2006, 22:39
Wat gaaf dit.. dat lijkt me zeker super!
misschien kunnen we met roy komen ofzo!
zou idd wel heeel erg strak zijn!