PDA

View Full Version : Semmy Schilt met Esther Schouten!



H POWER
18-02-2006, 13:43
Vanavond samen te zien in :Vechtsport in Nachtsuite

zaterdag 18 februari 2006

Deze zaterdag staat de uitzending in het teken van vechtsporten. Emile 'Ratlesnake' Ratelband zal tijdens deze sportieve uitzending de hoofdgast zijn. Hij die grenzen weet te verleggen en angsten weet te overwinnen, heeft zelf ook een keer in de ring gestaan. Toen was zijn tegenstander Dries Roelvink. Hoe hij denkt over presteren op top-niveau en het slaan van vrouwen, dit en meer kom je allemaal te weten aanstaande zaterdag.

Ook schuiven Ester Schouten (Wereldkampioen Boksen) en Sem Schilt (Wereldkampioen K1 en Freefighten en Karate) aan om over de vechtsporten te praten. De ambassadrice van Fight4life komt over het kickboksgala van 1 April dit jaar praten. De opbrengsten van het gala gaan naar de borstkankerstichting.

Maar dit is nog niet alles, want we hebben natuurlijk ook weer een veiling. Deze week wordt Christine geveild (in opdracht van de Redactie) voor een date. Jij kunt je unieke laagste bod uitbrengen en wie weet ga jij binnenkort wel op onze kosten op date met Christine. Je kunt nu al een bod uitbrengen. Wil je meer weten over hoe dat moet, klik dan hier.De veiling sluit aanstaande zondag 19 Februari om 20:00 uur. En of dit alles nog niet genoeg is, kun je ook nog eens je boksnaam opvragen. Wederom een uitzending die je moet zien. Graag zien we jullie reacties of goede ideeen op het forum.


nachtsuite (http://www.nachtsuite.nl/)

Ronald
18-02-2006, 14:20
Thanks H Power.

Voor de volledigheid: op RTL 7 om 0:00 uur.

ashi76
19-02-2006, 13:24
Heeft iemand het toevallig opgenomen ?

Ronald
19-02-2006, 14:25
Heeft iemand het toevallig opgenomen ?
Nope, wel een stukje gezien. Sem die maakte het gebrabbel van Ratelband tenminste weer een beetje goed. Damn, wat kan die Ratelband soms toch stom lullen. Hij vond het goed te begrijpen dat sommige boksers (ging bijvoorbeeld over Tuur en Tyson) hun vrouwen sloegen. "Sommige vrouwen vragen er gewoon om." Sem reageerde daarop met dat elke vorm van geweld in het sociale leven buiten de ring overbodig zou moeten zijn. "In het dagelijkse leven moet je zaken oplossen door met elkaar te praten." Reps voor Sem.

Carmen
19-02-2006, 15:47
Wat een idioot die Ratelband!!

DODI
19-02-2006, 15:54
Je had zijn vriendin moeten zien tijdens de comercial break. Ze werd erg boos op hem omdat hij dat over vrouwen had gezegd.

Carmen
19-02-2006, 15:59
Hahaha, dat geloof ik best! Ik vond wat Fight4life en Sem te vertellen hadden goed! Die lieten zich gelukkig niet afleiden door die idioot, al zag je ze soms wel denken......

Ratelband had het ook de hele tijd over zijn "vriendjes" kom op zeg je bent een volwassen man en aangezien jij het over zijn vriendin hebt is hij ook geen homo;-)

Ronald
19-02-2006, 16:41
Je had zijn vriendin moeten zien tijdens de comercial break. Ze werd erg boos op hem omdat hij dat over vrouwen had gezegd.
Hahaha... heeft hij nog klappen gehad? Sommige mannen vragen er gewoon om :lol: .

Dennuz
19-02-2006, 16:45
Heb een klein stukje gezien, toen begon dat domme gelul van Ratelband me te erg te irriteren en toen heb ik maar gezapt..

Anonymous
19-02-2006, 21:40
ik heb het opgenomen..

The Bulldog
19-02-2006, 21:48
Emile fucking ratelband....Ik zie hem zo vaak op de gala`s..maar hij snapt er dan weer geen reet van wanneer hij het daglicht kan veranderen...

ERug jammer...daarintegen super tegenantwoord van Semmy!!!