PDA

View Full Version : Uitslagen HEAT Fighting Championships



Highline
18-02-2006, 20:35
nou ja ik weet 1, mss kunnen andere mensen ze aanvullen

sabastiën aka i love knockouts heeft helaas verloren op verwurging, verder heeft hij geen blessures of stoten gekregen voor zover ik weet.

jammer, maar op naar de volgende keer, je hebt weer een grote ervaring erbij nu!

Ronald
18-02-2006, 20:46
Jammer jammer.

lunatic
18-02-2006, 21:25
jmmr, volgende x beter!

Wheelie
18-02-2006, 22:40
Er ontbreken 2 uitslagen maar die zullen later gepost worden

Fridtjof Menting (Team Relex) VS Tin Hu (Team Duncan) ==> Tin Hu op armklem

Duane van Helvoirt (Pardoel) VS Sebastiën van Dusschoten (Team Relex) ==> Duane wint op sankaku
Guido Branderhorst (Pardoel/Mikesgym Vs Danny van Galen (Sport BC) ==> Danny van Galen WOP
Carola Bleijendaal (Schreiber) VS Marissa Aanen (Vos gym) ==> Carola Blijendaal WOP
Ben Terken (hoyer) VS Moreno Kraus (pardoel sports) ==> Moreno Kraus op KO

Bram van Koppen (Tatsujin) VS Wim Deputter (Exit BJJ) ==> Brammetje WOP
Jordy Peute (Pardoel Sports) VS Ben Boeke (Hoyer) ==> Jordy Peute wint, 3 rope esc.
Jose Schoo (massive gym) VS Guy Schilder (Sport BC) ==> Jose Schoo WOP
Berry Bunthof (Pardoel Sports) VS Niels Waart (ROC Amsterdam) ==> Berry Bunthof op armklem
Nadia vd Wel (team duncan) Vs Maritzarda Hersisia (hoyer) ==> Hersisia WOP
Jaap Vossen (VC de Groot) VS Ivano Turelinkx ==> Jaap Vossen op KO
Bjorno van Buel (Pardoel Sports) VS Dave Dormans (Hoyer) ==> Bjorno van Buul wint op armklem
David Haagsma (Pardoel Sports) VS Renee van Roon (all in sports) ==> Haagsma op armklem
Jessie Gibbs (Cadu) vs Ahmed Cift (Schreiber) ==> Jessie Gibbs op armklem

Wheelie
18-02-2006, 22:41
Leuk gala, helemaal uitverkocht (ruim 300 man volgens mij)

Netjes Deuce ;)

Latoel
18-02-2006, 23:31
Was zeker een leuk gala, zag er goed uit...

Mooie partijen..en een goede sfeer

Goed gedaan Deuce ;)

De :D Man :D Met :D De :D Gulle :D Lach

Justinian
18-02-2006, 23:36
Yep, het was een topgala. Volgens mij was het met 400 man uitverkocht! Er heerste een topsfeertje en ik heb geen een keer boe gehoord. Joop Kasteel deed het ook goed als ringspeaker (ik had hem nog niet eerder in deze rol in aktie gezien).

Pardoel sports heeft trouwens flink huis gehouden! Ik heb ontzettend mooie technische partijen gezien en ga nu even aan de slag met een verslag van het gala.

Dennuz
18-02-2006, 23:38
Was zeker een leuk gala... Veel bekenden en goede sfeer... Ga zo even bezig met de foto's..

Fridjof
19-02-2006, 01:03
Was een mooi gala. Ik heb niet gewonnen helaas, maar ach volgende keer beter...Mooie partijen om te zien verder en het was goed georganiseerd

En het is Fridjof en niet Fridtjof :cry:

Maupie
19-02-2006, 01:34
gefeliciteerd Bram en Tsuki !!

Tsuki
19-02-2006, 01:57
dank je, ik heb er een goed gevoel aan over gehouden. verder ook iedereen gefeliciteerd die gewonnen. En voor iedereen die niet gewonnen heeft jullie stonden er toch maar wel mooi.

yas
19-02-2006, 09:20
dank je, ik heb er een goed gevoel aan over gehouden. verder ook iedereen gefeliciteerd die gewonnen. En voor iedereen die niet gewonnen heeft jullie stonden er toch maar wel mooi.

flink huisgehouden idd, good job 8-) eeh, alleen mijn collega wil wel graag vergoeding voor zn trui met bloedspetters die jij hebt veroorzaakt :P

Tsuki
19-02-2006, 09:28
dank je, ik heb er een goed gevoel aan over gehouden. verder ook iedereen gefeliciteerd die gewonnen. En voor iedereen die niet gewonnen heeft jullie stonden er toch maar wel mooi.

flink huisgehouden idd, good job 8-) eeh, alleen mijn collega wil wel graag vergoeding voor zn trui met bloedspetters die jij hebt veroorzaakt :P

:shock:

Anonymous
19-02-2006, 09:33
Ik vond het een super gala alleen jammer dat we niet de beloofde handschoentjes hebben gekregen en zijn er nog foto's??

m.v.g Bart

Sjaak
19-02-2006, 10:36
Hey Sebas, hoorde het gisteren al heel snel :wink: dat je verloren had, gewoon jammer, nog harder trainen en volgende keer gewoon weer knalluh !!!

Maar je stond er wel !!

Osu Sjaak

Deuce
19-02-2006, 10:37
De beloofde handschoenen liggen nog bij de douane op schiphol. Wij hadden het ook liever anders gezien uiteraard, wij kregen hier vrijdag pas bericht over. Niet echt gepland dus...

Sjaak
19-02-2006, 10:40
Jaap lees net dat je gewonnen hebt, goed gedaan gozer ........ gefeliciteerd !!!

Osu Sjaak

Mickey
19-02-2006, 10:41
Zo.. eindelijk weer terug uit mn coma..
Was een ruige dag gister ;)

Deuce, Echt een top gala neergezet man!
Goede sfeer, leuke zaal! Volgende keer een paar pro shootopartijtjes en het is helemaal top ;)

Tsuki: Congratz man! Ik stond echt compleet verbaasd te kijken hoe je die gozer aftuigde. Dat je ging winnen wist ik wel.. maar zo bruut ;)

Deuce
19-02-2006, 10:43
Vond dat sebastiaan erg goed knokte, lekker agressief en heeft het zeker niet cadeau gegeven.

Bij deze ook gelijk maar even iedereen bedanken die aanwezig was, meegeholpen heeft en meegedaan!

Hoop dat we een voorbeeld hebben kunnen neerzetten over hoe het ook kan op een amateur gala, het stipt op tijd beginnen, niet te lang wachten op de vechters etc.

Bedankt voor jullie support!

Sjaak
19-02-2006, 10:59
Zo te lezen heb je een prestatie van formaat neergezet Wiggert ....... gefeliciteerd gozer ben trots op je

Osu Sjaak

Marco (scheids)
19-02-2006, 11:05
En ik ben er nu nog zieker van nu dat ik niet geweest ben ...grrrrrrrrrrrrrr......

Als ik t zo allemaal lees heb je een top gala neergezet Wiggert...

Gefeliciteerd !!!

Anonymous
19-02-2006, 11:34
krijgen de vechters de handschoenen wel nog thuis gestuurt ofzo??? :wink:

ICON
19-02-2006, 11:37
ja was echt een super gala
iedereen van pardoel heeft een bikkel partij neergezet en gewonnen op spectaculaire wijze !!ik geloof zelfs allemaal vroeg in de eerste ronde? op jordy na die gewonnen heeft dmv 3 rope escapes van de tegenstander in de eerste ronde
tsuki wie ben jij dan??

oh ik heb trouwens nog een aantal cds van vechters. oa nadia. als je ze nog terug moet moet je maar even pm-en

Nishiki
19-02-2006, 11:46
Fridtjof Menting (Team Relex) VS Tin Hu (Team Duncan) ==> Tin Hu op armklem

dit zal toch een mixfight ammateur zijn????

Jetli
19-02-2006, 11:56
was een leuk gala en idd krijgen we die handschoenen opgestuurds?

ICON
19-02-2006, 11:57
Fridtjof Menting (Team Relex) VS Tin Hu (Team Duncan) ==> Tin Hu op armklem

dit zal toch een mixfight ammateur zijn????

neej was grappling

BLACKJACK
19-02-2006, 12:21
Jaapiooooooo gefeliciteerd man wat een partij zeg knalluh het was een top gala lekker sfeertje deuce klasse!!!! volgende keer ben ik er weer bij
en nadia jammer maar goed op techniek gevochten klasse en je tegenstander ook gefeliciteerd jullie waren allebei top gewoon en brammetje ook super man de grappling man
alle vechters toppie gevochten

Deuce het was echt een top avond osu

groetjes Dave Paul

Jochem
19-02-2006, 12:31
Die partij van Nadia vs Maritzarda was echt top ja. Tsuki (jaap) ging echt los ja, harde partij. voor zijn tegenstander iig ;)

Echt blij dat mijn teamgenoten zo goed presteerden, alleen baal ik ontzettend van het verlies van guido. (mijn jongere broer)

ICON
19-02-2006, 12:43
is tsuki jaap??

dat was n beukpartij ja!tegenstander had nix in te brengen ik heb jouw cd ook nog dan :)

Ronny
19-02-2006, 13:04
jammer sebas, hoop dat je je eerste partij positief heb ervaren. Volgende keer beter. Zeg Jochem...traint jouw broertje bij Mike?

A.F.
19-02-2006, 13:17
jammer sebas, hoop dat je je eerste partij positief heb ervaren. Volgende keer beter. Zeg Jochem...traint jouw broertje bij Mike?

nogal duidelijk hé

Guide Brandenhorst/Mikes gym/pardoel sports

het is zondagochtend Ronny, scherp blijven :wink:

thrillseekah
19-02-2006, 15:03
iedereen van pardoel heeft een bikkel partij neergezet en gewonnen op spectaculaire wijze !!ik geloof zelfs allemaal vroeg in de eerste ronde? op jordy na die gewonnen heeft dmv 3 rope escapes van de tegenstander in de eerste ronde


in mijn ogen heeft ie al gewonnen bij die eerste klem, die rope ecapes waren alleen maar uitstel van executie :wink:

Anonymous
19-02-2006, 15:59
wanneer komt het foto verslag kan niet wachten :D :D

Duncan
19-02-2006, 16:01
Fridtjof Menting (Team Relex) VS Tin Hu (Team Duncan) ==> Tin Hu op armklem

dit zal toch een mixfight ammateur zijn????

Dit zou idd een mma partij zijn maar.....
Omdat de tegenstander van Tin bijna 18 jaar is en dus nog niet volwassen is hebben de officials hem de vraag gesteld of hij wel wilde vechten tegen een volwassen(25jr) persoon.
Nou, dit wilde Fridtjof dus niet! Redenen genoeg te bedenken maar zelf vind ik het een beetje vreemd omdat beide jongens hier hun eerste partij zouden draaien en beide ongeveer 6 mnd trainen.
En om dan je tegenstander zo te laten zo te laten zitten!?!?....heb er geen woorden voor!
Uiteindelijk heb ik maar gevraagd of Menting wel een grappling partij wilde draaien en dit wilde hij wel. Vandaar dat dit een grappling partij is geworden ipv een mma partij!

PS: De reaktie van Menting om na een verlies partij beide armen te heffen en zijn spierballen te tonen aan het aanwezige publiek snap ik even goed als waarom de mma niet doorging.....niet dus!

Highline
19-02-2006, 16:16
Misschien is het wel leuk als de deelgenomen forummembers (i_love_ko's, marb tha man, tsuki, Fridtjof en overige als ik die vergeten ben ;)) zelf even een klein verslagje hier posten?

Anonymous
19-02-2006, 17:03
@Duncan

Verwijt je Menting nu dat hij niet wilde vechten tegen iemand die 8 jaar ouder is? Lijkt me eerder dat de officials/matchmaker voor deze matchmaking aan hadden moeten geven dat zijn tegenstander 1,5 keer zo oud is als hemzelf en niet ter plaatse. Ik kan me zo voorstellen dat je fysieke/mantale gesteldheid nogal verschilt als je 17 jaar bent of 25 jaar, ondanks dat je allebei even lang traint.
En over dat armen heffen; hier zegt men vaak dat iedereen die de ring in stapt winnaars zijn, heft iemand zijn armen en dan krijg je zo'n reactie.

Mighty Me
19-02-2006, 17:06
@Duncan

Verwijt je Menting nu dat hij niet wilde vechten tegen iemand die 8 jaar ouder is? Lijkt me eerder dat de officials/matchmaker voor deze matchmaking aan hadden moeten geven dat zijn tegenstander 1,5 keer zo oud is als hemzelf en niet ter plaatse. Ik kan me zo voorstellen dat je fysieke/mantale gesteldheid nogal verschilt als je 17 jaar bent of 25 jaar, ondanks dat je allebei even lang traint.
En over dat armen heffen; hier zegt men vaak dat iedereen die de ring in stapt winnaars zijn, heft iemand zijn armen en dan krijg je zo'n reactie.

Meneer duncan ik vind je een aardige gozer maar ik sta hier 100% achter

Deuce
19-02-2006, 17:09
Hmm nou goed, je kunt niemand dwingen om de ring in te gaan. Om eerlijk te zijn, ik deed de matchmaking en ik heb niemand naar leeftijd gevraagd.
Moet zeggen dat ik er niet over nagedacht had en dit probleem niet had voorzien.

Aan de ene kant kan ik het begrijpen en respecteer ik de keus van Fridjof. Aan de andere kant zagen we bijvoorbeeld wel Danny van Bergen tegen Marc Duncan knokken vorige week, die verschillen 14 jaar. Wat bewijst dat het in principe geen probleem hoeft te zijn.

Maargoed, ik kan niemand dwingen. Als iemand niet met een goed gevoel de ring in stapt, dan vergelijk ik dat met iemand auto laten rijden zonder rijbewijs.

Ik ben dan ook blij dat Fridjof wel een grappling partij wilde aangaan. En wellicht kunnen we volgende keer wel een passende tegenstander voor beide heren vinden.

En met dat laatste hoop ik dat er niet meer woorden aan vuil gemaakt worden.

Lex
19-02-2006, 17:23
Fridtjof Menting (Team Relex) VS Tin Hu (Team Duncan) ==> Tin Hu op armklem

dit zal toch een mixfight ammateur zijn????

Dit zou idd een mma partij zijn maar.....
Omdat de tegenstander van Tin bijna 18 jaar is en dus nog niet volwassen is hebben de officials hem de vraag gesteld of hij wel wilde vechten tegen een volwassen(25jr) persoon.
Nou, dit wilde Fridtjof dus niet! Redenen genoeg te bedenken maar zelf vind ik het een beetje vreemd omdat beide jongens hier hun eerste partij zouden draaien en beide ongeveer 6 mnd trainen.
En om dan je tegenstander zo te laten zo te laten zitten!?!?....heb er geen woorden voor!
Uiteindelijk heb ik maar gevraagd of Menting wel een grappling partij wilde draaien en dit wilde hij wel. Vandaar dat dit een grappling partij is geworden ipv een mma partij!

PS: De reaktie van Menting om na een verlies partij beide armen te heffen en zijn spierballen te tonen aan het aanwezige publiek snap ik even goed als waarom de mma niet doorging.....niet dus!

Hoi Marc,

Sommige mensen steken niet hetzelfde in elkaar en hebben zo hun eigen grenzen, beperkingen en kwaliteiten.

Blijkbaar is Fridjof één van die mensen die dat nog aan het ontdekken en ontwikkelen is.

Het zou dus maar zo kunnen zijn dat hij op jouw vragen eveneens geen antwoord heeft die maatpas voor jou is gemaakt.

Door toch te besluiten om de ring in te gaan en op de dag zelf tegen beperkingen aan te lopen die zich nog niet eerder hebben voorgedaan en daardoor toe te besluiten en toe te geven aan die beperkingen vind ik persoonlijk juist een grote overwinning.

Kortom, hij twijfelde op dat moment. Waar zou hij dan voor moeten kiezen vind jij?

Toegeven aan zijn eigen twijfels of zou hij moeten zeggen, "ik twijfel maar laat ik mijn tegenstander een pleziertje doen en dan maar voor ?% de ring in, dan heeft mijn tegenstander tenminste een fijne dag".

Fridjof liet zijn spierballen zien ondanks een verliespartij....wat zou hij daarmee nou bedoelen?
Misschien heel naief van mij te denken maar ik zou denken dat daar een vreugdekreet ontstond..kan het natuurlijk mis hebben.

Goed..misschien is Fridjof inderdaad de enigste 17 jarige die twijfels heeft om het tegen een persoon op te nemen van 25 jaar, maar hé..wij zijn niet allemaal hezelfde.

Groetjes Lex

Ronny
19-02-2006, 18:51
Goed gezegd Lex....

@ topper.. ik lag vanacht al om 0:00 in bed dus daar zal het niet aan liggen.. ik wilde juist weten wie het precies was.

Deuce
19-02-2006, 19:34
1. Grappling: Tin Hu (Team Duncan) wint op tap out r1 2:31 vs Fridtjof Menting (ReLex)
ref: Martijn de Jong
2. MTC: Mischa Martirosyan (Kamakura) wint op tko r1 0:34 vs Menno Raas (Buurmans)
ref: John Bijlhout
3. MF-am: Duane v.Helvoirt (Pardoel) wint op subm. triangle choke r1 4:15 vs Sebastien v. Dusschoten (ReLex)
ref: Marlon Jacobs
4. MTN: Danny van Galen (Sport BC) wint op punten van Guido Branderhorst (Mike's gym)
ref: John B
5. MF-am: Carola Bleijendaal (Schreiber) wint op decision na extra ronde vs Marissa Aanen (Vos gym)
ref: Marlon J
6. MTN: Moreno Kraus (Pardoel) wint op tko r1 2x 8c 1:16 vs Ben Terken (Hoyer)
ref: John B
7. MF-am: Zjolt Burda (Schreiber) wint op tap out sidechoke r1 1:50 vs Sam Verwimp (Topfighters)
ref: Marlon J
8. Grappling: Bram van Koppen (Tatsujin dojo) wint op punten van Wim Deputter (Exit bjj)
ref: Furdjel de Windt
9. MF-am: Jordy Peute (Pardoel) wint door 3x rope escape r1 4:19 vs Ben Boeke (Hoyer)
ref: Marlon J
10. MTN: Jose Schoo (Massive) wint op punten unaniem vs Guy Schilder (Sport BC)
ref: John B
11. MF-am: Berry Bunthof (Pardoel) wint op tap out r1 0:22 armbar vs Niels Waart (ROC A'dam)
ref: Marlon J
12. MTC: Maritzarda Hersisia (Hoyer) wint op punten unaniem vs Nadia vd Wel (Team Duncan)
ref: John B
13. MF-am: Jaap Vossen (vs de Groot) wint door opgave (handdoek) r1 0:22 vs Ivano Turelinkx (Topfighters)
ref: Furdjel de W
14. MF-am: Bjorn van Buel (Pardoel) wint op tap out armbar r1 3:20 vs Dave Dormans (Hoyer)
ref: Furdjel de W
15. MF-am: David Haagsma (Pardoel) wint op tap out armbar r1 2:43 vs Rene van Roon (all-In Sports)
ref: Marlon J
16. MF-pro: Jessy Gibbs (Farid Ben Omar) wint op tap out r2 4:07 vs Ahmed Cift (Schreiber)
ref: Marlon J

met dank aan Geert van de Veen

Duncan
19-02-2006, 21:18
@Mighty Me, ik ben ook een aardige gozer! :wink: en gelukkig hoeven we het niet altijd met elkaar eens te zijn.

@Deuce, jou treft m.i. geen blaam...

@Lex, ik begrijp jouw uitleg. En ben het met je eens dat ieder persoon anders in elkaar steekt en anders met zijn gevoelens omgaat etc. En ik ben mij er ook van bewust dat leeftijd hierin een rol speelt maar ik zie sommige dingen toch iets anders:

Door toch te besluiten om de ring in te gaan en op de dag zelf tegen beperkingen aan te lopen die zich nog niet eerder hebben voorgedaan en daardoor toe te besluiten en toe te geven aan die beperkingen vind ik persoonlijk juist een grote overwinning.

De ring betreden doe je niet zomaar en is vreselijk moeilijk! En elke vechter heeft zo zijn spanningen, zeker wanneer je voor het eerst de ring in wilt gaan!
Ikzelf heb vaak momenten gehad dat ik baalde dat ik niet gewoon een potje moest voetballen ofzo ipv van deze (op dat moment->)k.u.t.-sport te doen... :lol:
Zelf vind ik het geen overwinning om toe te geven aan die beperkingen want ik neem aan dat jij, voordat je hem inschreef, met hem hebt gepraat over het feit dat hij de ring in wilt en over alles wat daarbij komt kijken? Ik neem ook aan dat er een goede voorbereiding aan vooraf is gegaan? Ik neem aan dat hij hard heeft moeten trainen en dat hij zich geestelijk en lichamelijk voor heeft moeten bereiden? En dat jij daarbij veel tijd in hem gestoken hebt en hem mentaal voorbereid hebt op het betreden van de ring met alle ins and outs.
Dan lijkt het me juist een overwinning wanneer je ondanks de beperkingen, gesteund door een goede voorbereiding, toch de ring in stapt...that's what it's all about "je angsten overwinnen"
En dan heb ik alleen naar de persoon in kwestie gekeken en geen rekeining gehouden met zijn tegenstander die zich ook het apenzuur heeft getraind etc.

Dat is dat hele ding toch...
Wil je wedstrijden doen dan mag je...maar je doet het voor jezelf(!), twijfel je nog een beetje schrijf je dan nog niet in want je zult hoe je het went of keert offers moeten brengen! Want in de vechtsport het gaat helaas niet vanzelf.
Door overmacht(ziek, blessures familie omstandigheden) niet kunnen/willen vechten is m.i. heel anders dan wat er gisteren is voorgevallen.

Sportieve groeten,

Marcus

Anonymous
19-02-2006, 21:54
@Duncan

Verwijt je Menting nu dat hij niet wilde vechten tegen iemand die 8 jaar ouder is? Lijkt me eerder dat de officials/matchmaker voor deze matchmaking aan hadden moeten geven dat zijn tegenstander 1,5 keer zo oud is als hemzelf en niet ter plaatse. Ik kan me zo voorstellen dat je fysieke/mantale gesteldheid nogal verschilt als je 17 jaar bent of 25 jaar, ondanks dat je allebei even lang traint.
En over dat armen heffen; hier zegt men vaak dat iedereen die de ring in stapt winnaars zijn, heft iemand zijn armen en dan krijg je zo'n reactie.

Meneer duncan ik vind je een aardige gozer maar ik sta hier 100% achter

Mijnheer Mighty Me, ik niet!!!

Ik vind ook dat iedereen die in de ring stapt respect verdient, maar dat zorgt er niet niet voor dat ze opeens heiligen zijn! Ik zat in het publiek, en het tonen van z'n spierballen van Menting kwam ook bij mij vrij respectloos en blufferig over!

Bovendien vindt ik het normaal dat er bij een matchmaking rekening gehouden wordt met gewicht en ervaring ... maar als daar nu ook leeftijd bij moet komen?! Ik snap dat er een wereld van verschil is tussen iemand van 13 en iemand van 31, maar 17 en 25?! Als het kamp van Menting leeftijd zo belangrijk vond, hadden ze dat toch ook kunnen opgeven of nachecken bij de eerste contacten met de organisatie! Of zie ik dat verkeerd?!

Lex
19-02-2006, 22:49
juist een overwinning wanneer je ondanks de beperkingen, gesteund door een goede voorbereiding, toch de ring in stapt...that's what it's all about "je angsten overwinnen"
En dan heb ik alleen naar de persoon in kwestie gekeken en geen rekeining gehouden met zijn tegenstander die zich ook het apenzuur heeft getraind etc.

Nogmaals..niet iedereen steekt hetzelfde inelkaar.

Angsten overwinnen is goed maar hoeft voor mij betreft niet op een bepaald tijdstip.

Als men twijfels heeft heeft men twijfels toch, ik probeer dat te respecteren en ga dan niet iemand over the edge trekken om zonodig die persoon op dat moment zijn/haar angsten te laten overwinnen...hé shoot me.
Ik denk dat wij daar misschien in verschillen maar nogmaals..

niet iedereen steekt hetzelfde inelkaar.


Tuurlijk is het voor de tegenstander niet leuk als de andere begint te twijfelen en men heeft er ook hard voor getraint heeft.
Is ons team ook vaker overkomen.. de jongens balen dan ook.
Wat doe ik eraan..iets erover schrijven misschien?

Laten we het a.u.b. hierbij houden en onze energie misschien beter in andere komende wedstrijden steken.

Ik zou zeggen Marcus tot het volgend weerzien.

Groetjes Lex

Duncan
19-02-2006, 23:57
Lex,
Wij verschillen duidelijk iets van mening maar dat mag en is menselijk immers "niet iedereen steekt hetzelfde in elkaar!" :wink:

Zand erover...

Spreek en zie je later Lex.

Groeten,

Marc.

d0d0
20-02-2006, 02:02
@Duncan

Verwijt je Menting nu dat hij niet wilde vechten tegen iemand die 8 jaar ouder is? Lijkt me eerder dat de officials/matchmaker voor deze matchmaking aan hadden moeten geven dat zijn tegenstander 1,5 keer zo oud is als hemzelf en niet ter plaatse. Ik kan me zo voorstellen dat je fysieke/mantale gesteldheid nogal verschilt als je 17 jaar bent of 25 jaar, ondanks dat je allebei even lang traint.
En over dat armen heffen; hier zegt men vaak dat iedereen die de ring in stapt winnaars zijn, heft iemand zijn armen en dan krijg je zo'n reactie.

Meneer duncan ik vind je een aardige gozer maar ik sta hier 100% achter

Mijnheer Mighty Me, ik niet!!!

Ik vind ook dat iedereen die in de ring stapt respect verdient, maar dat zorgt er niet niet voor dat ze opeens heiligen zijn! Ik zat in het publiek, en het tonen van z'n spierballen van Menting kwam ook bij mij vrij respectloos en blufferig over!

Bovendien vindt ik het normaal dat er bij een matchmaking rekening gehouden wordt met gewicht en ervaring ... maar als daar nu ook leeftijd bij moet komen?! Ik snap dat er een wereld van verschil is tussen iemand van 13 en iemand van 31, maar 17 en 25?! Als het kamp van Menting leeftijd zo belangrijk vond, hadden ze dat toch ook kunnen opgeven of nachecken bij de eerste contacten met de organisatie! Of zie ik dat verkeerd?!

X2

Naar mijn mening moet je vantevoren eerst bij jezelf nagaan of je wel klaar bent om de ring in te stappen en moet je dat niet terplaatse nog eens gaan bedenken, wat in een woord kut is voor je tegenstander die hier ook kei hard voor heeft getraint.

Ondanks dat de partij geen mixfight partij was, was het wel een mooie grappling partij.

Wheelie
20-02-2006, 09:47
Vechtsportgala Heesch een succes
door Tom van de Louw



Maandag 20 februari 2006 - Heesch - Vechtsport wint aan populariteit. Dat was zaterdag te merken in De Pas in Heesch.
Cultureel centrum De Pas in Heesch is de arena waar deze zaterdag de eerste uitgave van het vechtsportgala plaats heeft. Voor een uitverkochte zaal binden tientallen boksers de strijd met elkaar aan. De wedstrijden worden gehouden in de categorieën Mixfight en Muay Thai.
Brein achter de organisatie is de pas 22-jarige Wiggert Meerman. Het idee voor dit gala is komen overwaaien uit Brazilië. „Daar zijn dit soort shows razend populair“, vertelt Meerman. „Ik ben een groot liefhebber van de vechtsport. Gezien het feit dat de zaal uitverkocht is, blijkt er ook in deze regio enorm veel animo te zijn voor deze tak van sport.“
Mixfight is een combinatie van de vechttechnieken worstelen en jiu jitsu. Bij Muay Thai wordt de tegenstander overmeesterd door combinaties van stoot- en traptechnieken. In totaal staan er niet minder dan twintig wedstrijden op het programma. De zowel mannelijke als vrouwelijke vechters die in de ring verschijnen, zijn allemaal jonge amateurs.
Meerman legt de boksers in de watten: „Ik behandel ze als profs. Dat verdienen ze. Door deze sport te beoefenen lopen ze grote risico’s om lichamelijk letsel op te lopen. Daarom vind ik dat ze een goede verzorging, moeten krijgen, waaronder massage.“
De bekende Osse sportschoolhouder en vechtsporter Remco Pardoel (36) is deze avond met zes pupillen goed vertegenwoordigd. Hij is momenteel bezig met het samenstellen van een nieuw vechtteam. „Het is leuk dat mijn sporters eens een wedstrijd zo dichtbij huis hebben“, aldus Pardoel. „Met dit gala worden ook zij gestimuleerd. Er lopen hier veel talentvolle boksers rond.“

*brabants dagblad*

Anonymous
20-02-2006, 09:54
traint errol paris ook in oos? ik dacht goldenglory.. was hij bij gala betrokken?

Deuce
20-02-2006, 09:55
Op sommige stukken een beetje krom geschreven, maar denk dat het een positief stuk is voor een journalist die voor het eerst deze sport zag.

Deuce
20-02-2006, 10:04
traint errol paris ook in oos? ik dacht goldenglory.. was hij bij gala betrokken?

Errol woont in Oss en traint oa bij Pardoel Sports en geeft daar samen met remco les.

remco pardoel
20-02-2006, 10:31
Ik zou iedereen, met name de, sporters (boksers :)), begeleiders, mensen die meewerkten en het publiek willen bedanken.

We hebben een mooi forum blijkt wel weer.
zonder de hulp van de forum broeders was het ook zeker niet zo'n groot succes geworden denk ik, en dat mag ook wel eens geschreven worden.

Iedere sporter die de ring in stapt om te gaan strijden verdient respect en dat hebben ze zaterdag ook allemaal gekregen.

Joop was gewoon fantastisch als ring speaker, goed, relaxed en maakte er een leuke sfeer van!

Natuurlijk ben ik ook meer dan trots op mijn boykes, Errol die zijn nek uitsteekt en ons wil helpen, John, Frans en Edwin die ook mee naar de ring gaan en zeker niet te vergeten Wiggert die het toch maar even doet!!

Via deze weg wilde ik Martijn en Furdjel extra bedanken voor dat ze de moeite namen om een aantal partijen over te nemen als scheidsrechter

Groetjes,

Remco

Marco (scheids)
20-02-2006, 10:38
Zo te zien een geslaagde avond Remco .... volgende keer zal ik er ook zijn, maar ik kon zaterdag-ochtend amper op mn benen staan, en dat lijkt me niet handig als scheidsrechter ....

Mickey
20-02-2006, 11:14
Voel je je al weer wat beter Marco?
Klonk wel ernstig..

Ben
20-02-2006, 13:08
:lol: niet op je benen staan dan word het tyd dat je die drank fles
eens laat staan marco

ps beterschap :wink:

M.Hersisia
20-02-2006, 13:59
Leuk gala, leuke sfeer, goed geregeld en volop genoten van de massage voorafgaand aan mijn partij... :)
Groetjes Maritzarda

Marco (scheids)
20-02-2006, 15:12
Voel je je al weer wat beter Marco?
Klonk wel ernstig..

Zo ernstig was/is het niet hoor .... heb gewoon een beste griep te pakken ... maar ik haat t om af te bellen, meldt me eerder ziek op mn werk dan dat ik me ziek meldt voor een gala .....

Jetli
20-02-2006, 22:52
leuk gala idd, leuke sfeer en idd lekkere massage

Mephisto
21-02-2006, 12:33
dank je, ik heb er een goed gevoel aan over gehouden. verder ook iedereen gefeliciteerd die gewonnen. En voor iedereen die niet gewonnen heeft jullie stonden er toch maar wel mooi.

Gefeliciteerd man, 50 sec. hoorde ik ? Kom je zeker gewoon trainen vanavond :lol:

enne, Jaapie heeft gelijk, je bent al een winnaar als je de ring instapt! (om een wedstrijd te draaien dan hè)

Arjen
21-02-2006, 12:48
een jongen van onze sportschool (17 jaar) moest ook es op een gala vechten tegen iemand die 8 jaar ouder was en 6 kilo zwaarder maar hij had wel gewonnen

Marco
21-02-2006, 13:11
goed gedaan Deuce ! dat beloofd nog wat voor de toekomst !

Arjen
21-02-2006, 13:20
een jongen van onze sportschool (17 jaar) moest ook es op een gala vechten tegen iemand die 8 jaar ouder was en 6 kilo zwaarder maar hij had wel gewonnen

het kan ook wel, maar ook gezien het gewichtsverschil in jouw voorbeeld, moet je eigenlijk zo'n partij gewoon niet aannemen

nee maar hij was te zwaar ofzo en toen kreeg hij een andere partij toegewezen