PDA

View Full Version : Waarom vechten als je toch al weet wie je de winst geeft.



Mohamed Douairi
19-02-2006, 13:08
Beste lezers,
Ik vond het echt een afschuwelijke bond gisteren genaamd de UMC en de hoofdscheidsrechter is Rutsel. Waarom vechten als je toch al weet wie je de winst geeft. Er zijn de laatste tijd al zoveel nieuwe bonden bijgekomen omdat volgens hun de bonden dus niet echt eerlijk beslisten. Hoogst waarschijnlijk heeft hij zijn vrouw als 1 van de scheids daar gezet en ze dochter van 10 als scheids die naar mooie jongentjes zat te kijken. Waarschijnlijk dachten ze dat ze moesten kiezen wie de mooiste was.
. Dit is een site waar je neem ik aan je mening openlijk kan vertellen en in de hoop dat de mensen dan beseffen dat ze fout zijn geweest en misschien dan ook werkelijk ook mans genoeg zijn om hun excuses te komen aanbieden en als nog rechtzetten wat al eigenlijk niet meer valt te doen. De Kick/Thai Box sport is al een sport die niet erkend word en met deze extra bonden maken ze het alleen erger en erger. Ik vind dat we er met ze allen wat aan moeten doen, mijn idee is ze te boycotten en zorgen dat niemand om hun vraagt of naar hun uitkijkt,ik bedoel dan de slechte bonden zoals UMC.
Ik neem aan dat de sponsors en organisators waar voor hun geld willen hebben en niet een bond die zomaar het 1 en ander beslist in de hoop dat diegene in wie ze in het voordeel beslist het niet vergeten en ze later misschien tegemoetkomen. Dat is alleen negatieve publiciteit voor de sponsors en organisators. Er zullen veel minder mensen komen en zeker ook veel minder goeie vechters, op een paar na die het eerst zelf willen meemaken en het dan pas begrijpen. Graag zou ik ook een reactie van de sponsors willen en organisators hoe hun erover denken. Want zonder jullie hulp blijft het een chaos.
Laat ik jullie een voorbeeld noemen: De hoofdscheidsrechter Rutsel hebben we benaderd en de videoband laten zien van Lotus Gym Faisal El Osroutie vs Alfid Gym……. Wat krijgen we te horen, we hebben inderdaad een fout gemaakt mijn excuses ik ga het proberen recht te zetten. Vervolgens komt Rutsel weer terug en verteld dat de tegenstander al naar huis is dus dat het niet meer recht gezet kan worden.
Beste lezers moeten we perse wachten op een vechter die gepikt is en dan vervolgens weer met een wapen binnenkomt en dan begint te schieten. Gaan we dan pas actie ondernemen of is het dan al te laat. Ik neem aan dat het dan een zaak voor de politie is. Graag zou ik jullie mening willen horen wat jullie van de UMC bond vonden van zaterdag 18-02-2006 te Westervoort vinden.

Ronny
19-02-2006, 13:58
Ik begrijp je frustratie, maar je overdrijft op het eind. Ik was er zelf niet bij en ben benieuwd of anderen dit ook zo ervaren.

Ronald
19-02-2006, 14:28
Ik ben wel erg benieuwd naar de videoband die jullie hebben laten zien. Kun je dat filmpje hier niet plaatsen? Geeft ons ook een idee waar het over gaat.

Nu zag ik in een andere topic dat Sjaak en Max ook niet erg positief over de organisatie waren, dus ik neem aan dat idd alles niet vlekkeloos verlopen is.
Maar een vechter die met een wapen zijn gelijk komt halen heeft wat mij betreft per definitie ongelijk! (waar gebeuurde dat trouwens?)

Anonymous
19-02-2006, 14:46
De organisatie heeft zover ik het kon nagaan alles in het werk gesteld om het gala goed te laten verlopen. De bond die hier de scheidsrechters en jury leverde had zijn zaken niet goede voor elkaar, daardoor ontstond er nogal wat terechte irritatie. M.i. heeft de organisator zijn uiterste best gedaan om het gala goed te laten verlopen, maar als de bond geen of slechte info geeft en niet communiceert wordt het iedereen wel erg moeilijk gemaakt. Jarno ik vind dat jij het niet slecht gedaan hebt, maar deze bond werpt een schaduw over iedere scheids en jury, hoop je overigens gauw weer eens te spreken.

payap
19-02-2006, 15:04
uuuhhh de UMC ????

Anonymous
19-02-2006, 15:14
Mohamed Douairi
Dat is nu het makkelijkste wat je kunt doe hé.
Een bond afzeiken als je verliezers hebt,
Die vrouw is niet zijn vrouw .annemarie
die meisje is niet 10, maar 18 jaar.
jou partij van videoband, zou als onbeslist worden verandert, wat jouw vechter goed vond, hij zou ook op volgend gala, remathc draaien, kijk toen reduan 100 + gewonnen had , dat was goed hé.

Anonymous
19-02-2006, 15:28
Mohamed Douairi
Dat is nu het makkelijkste wat je kunt doe hé.
Een bond afzeiken als je verliezers hebt,
Die vrouw is niet zijn vrouw .annemarie
die meisje is niet 10, maar 18 jaar.
jou partij van videoband, zou als onbeslist worden verandert, wat jouw vechter goed vond, hij zou ook op volgend gala, remathc draaien, kijk toen reduan 100 + gewonnen had , dat was goed hé.
Dag guest,

Volgens mij ben jij een scheids van de bond. Je gooit in je reactie 2 partijen door elkaar. De partij van MO tegen Edaddy. En de partij Nylisch tegen Faisel. De partij Nylisch tegen Faisel heb je na de videoband gezien te hebben veranderd in een onbeslist, eigenlijk een winst voor Faisel wat ook terecht in zijn startboekje stond. En dan haal je de partij van Redouan de zwaargewicht erbij. DIe jongen heeft hier tog niets meetemaken. Redouan100+ had gewonnen en terecht.

Ronald
19-02-2006, 16:28
Guests, maak ff een accountje aan als jullie willen. Dan zijn jullie makkelijker uit elkaar te houden.

Anonymous
19-02-2006, 16:36
Dit is nu iemand die niet tegen zijn verlies kan.

ali c

Anonymous
19-02-2006, 16:36
Beste ali c,

Mohammed Douari heeft dmv TKO gewonnen en alsnog niet de winst gekregen. Hij heeft gewonnen hij had vorige keer tegen HAssan normaal zijn verlies toegegeven. Maar deze keer was het dus echt niet zijn schuld. Annemarie de scheidsrechter had de partij gestopt het was alleen maar dat het aan Edaddy 8 tellen toekennen op zelfde tijdstip viel als het einde van de partij. Edaddy spuugde ze bitje uit en duwde tijdens de 8 tellen Annemarie weg waardoor het voorbij was.

kreep
19-02-2006, 23:34
Mo is inderdaad verschrikkelijk genaaid, gister!

Sowieso kut al die bondjes, iedereen die ergens bonje krijgt begint maar weer een eigen bondje! Erugh kut dit is niet goed voor het kickboksen!!!!

Anonymous
19-02-2006, 23:44
Beste lezers,
Ik vond het echt een afschuwelijke bond gisteren genaamd de UMC en de hoofdscheidsrechter is Rutsel. Waarom vechten als je toch al weet wie je de winst geeft. Er zijn de laatste tijd al zoveel nieuwe bonden bijgekomen omdat volgens hun de bonden dus niet echt eerlijk beslisten. Hoogst waarschijnlijk heeft hij zijn vrouw als 1 van de scheids daar gezet en ze dochter van 10 als scheids die naar mooie jongentjes zat te kijken. Waarschijnlijk dachten ze dat ze moesten kiezen wie de mooiste was.
. Dit is een site waar je neem ik aan je mening openlijk kan vertellen en in de hoop dat de mensen dan beseffen dat ze fout zijn geweest en misschien dan ook werkelijk ook mans genoeg zijn om hun excuses te komen aanbieden en als nog rechtzetten wat al eigenlijk niet meer valt te doen. De Kick/Thai Box sport is al een sport die niet erkend word en met deze extra bonden maken ze het alleen erger en erger. Ik vind dat we er met ze allen wat aan moeten doen, mijn idee is ze te boycotten en zorgen dat niemand om hun vraagt of naar hun uitkijkt,ik bedoel dan de slechte bonden zoals UMC.
Ik neem aan dat de sponsors en organisators waar voor hun geld willen hebben en niet een bond die zomaar het 1 en ander beslist in de hoop dat diegene in wie ze in het voordeel beslist het niet vergeten en ze later misschien tegemoetkomen. Dat is alleen negatieve publiciteit voor de sponsors en organisators. Er zullen veel minder mensen komen en zeker ook veel minder goeie vechters, op een paar na die het eerst zelf willen meemaken en het dan pas begrijpen. Graag zou ik ook een reactie van de sponsors willen en organisators hoe hun erover denken. Want zonder jullie hulp blijft het een chaos.
Laat ik jullie een voorbeeld noemen: De hoofdscheidsrechter Rutsel hebben we benaderd en de videoband laten zien van Lotus Gym Faisal El Osroutie vs Alfid Gym……. Wat krijgen we te horen, we hebben inderdaad een fout gemaakt mijn excuses ik ga het proberen recht te zetten. Vervolgens komt Rutsel weer terug en verteld dat de tegenstander al naar huis is dus dat het niet meer recht gezet kan worden.
Beste lezers moeten we perse wachten op een vechter die gepikt is en dan vervolgens weer met een wapen binnenkomt en dan begint te schieten. Gaan we dan pas actie ondernemen of is het dan al te laat. Ik neem aan dat het dan een zaak voor de politie is. Graag zou ik jullie mening willen horen wat jullie van de UMC bond vonden van zaterdag 18-02-2006 te Westervoort vinden.
Ik zal bij deze jou "bevindingen" toch even moeten corrigeren :
Quote:Waarom vechten als je toch al weet wie je de winst geeft. ANTWOORD :tuurlijk moeten ze vechten , je weet toch nooit van te voren wie er winnen gaat, jij wel?

Quote: Hoogst waarschijnlijk heeft hij zijn vrouw als 1 van de scheids daar gezet .
ANTWOORD nou jij bent echt niet goed op de hoogte hoor , ik ben zijn vrouw niet!!

Quote :en ze dochter van 10 als scheids die naar mooie jongentjes zat te kijken. Waarschijnlijk dachten ze dat ze moesten kiezen wie de mooiste was.
ANTWOORD het is niet zijn dochter maar mijn dochter enne die is echt geen 10 meer hoor , en iemand die naast de ring zit is een jury en geen scheids, en wat betreft jongentjes kijken en de mooiste kiezen, nou dan was ze wel in kleedkamers wezen kijken en niet aan de ring!!

Quote: Ik vind dat we er met ze allen wat aan moeten doen, mijn idee is ze te boycotten en zorgen dat niemand om hun vraagt of naar hun uitkijkt,ik bedoel dan de slechte bonden zoals UMC.
ANTWOORD over boycotten gesproken , ik vind dat ze trainers cq vechters die niet goed met hun verlies kunnen omgaan en dan maar met geweld hun gelijk willen halen en met bekers gaan gooien en de smerigste taal uitkramen maar moeten boycotten, het zou er een stuk vriendelijker aan toe gaan dan, en alles zou iets gesmeerder lopen en met minder oponthoud

Jij komt met allerlei bevindingen die volgends jou waarheid bevatten, terwijl je niet eens de feiten weet.
De umc is geen nieuwe bond , maar een bestaande bond met een andere naam.
contributie moet je bij iedere bond betalen voor een jaar dus dat is geen nieuwtje,
Omdat jullie fout zijn voorgelicht dat het een andere bond zou zijn i.p v. de umc , die fout ligt niet bij de bond.
De bond kreeg op een zeer kort termijn te horen dat ze het gala moesten (re)organiseren omdat een andere bond de promoter had laten zitten , met een foute matchmaking, aan de bond de taak om dat maar "even" recht te trekken.
Vechters komen met verhalen aan die hun is toegezegd door een promoter, waar ligt de fout dan??
Er is inmiddels contact geweest met jou trainer die niet op de hoogte is van jou schrijven op deze (en andere) site's en hij is het ook niet eens met jou manier van optreden.
De promoter en de bond hebben hun best gedaan om een zo'n goed mogelijk gala neer te zetten op een zeer kort termijn.


ANNEMARIE

Anonymous
19-02-2006, 23:49
Beste ali c,

Mohammed Douari heeft dmv TKO gewonnen en alsnog niet de winst gekregen. Hij heeft gewonnen hij had vorige keer tegen HAssan normaal zijn verlies toegegeven. Maar deze keer was het dus echt niet zijn schuld. Annemarie de scheidsrechter had de partij gestopt het was alleen maar dat het aan Edaddy 8 tellen toekennen op zelfde tijdstip viel als het einde van de partij. Edaddy spuugde ze bitje uit en duwde tijdens de 8 tellen Annemarie weg waardoor het voorbij was.

guest,
ooit wel eens van de regel "saved by the bell" gehoord, dus het was geen TKO!!
annemarie

HUNTER
20-02-2006, 01:21
wat een gezanik om niets..... als je winnen wilt moet je een KO maken. Da's duidelijk voor iedereen. Zo niet dan bestaat er altijd discussie. De een vindt de een beter, de andere kijkt er anders naar. Dat hou je altijd.....

Marco (scheids)
20-02-2006, 09:17
contributie moet je bij iedere bond betalen

Enigste foutje in jouw stuk .... :wink: niet bij alle bonden moet je contributie betalen hoor.

Anonymous
20-02-2006, 16:43
deze week is deze partij te zien op de site van karumadojo.nl tevens nog wat andere partijen, reken op donderdagof vrijdag. Ronald er is geen wapen inde zaal of ergens anders geweest, ik denk dat Mo D zijjn frustratie op mi niet al te slime manier uit. Verder was het ondaks het veel te laate begin een leuk gala waar goede tot zeer goede partijen zijn gevochten , over de bond , laten we daar maar over ophouden, ik vind het niet de moeite waard hier nog woorden aan te besteden. Tarik de organisator verdient alle respect voor wat hij allemaal in zeer korte tijd voor elkaar gekregen heeft, maar met kwaaie honden is het slecht hazen vangen., een goed verstaander heeft maar een half woord nodig, nietwaar.

msg max

Deuce
20-02-2006, 20:45
Een gala valt of staat met de bond waar ze mee werken.

Sebastien ik had jou 15 euro voorgeschoten ;)

Deuce
20-02-2006, 20:57
Nee alleen als je als je als een ei stond te vechten en het weggaf.....helaas voor mij heb je dat niet gedaan....en dus hoef je t niet terug te betalen ;)

Anonymous
24-03-2006, 13:08
deze week is deze partij te zien op de site van karumadojo.nl tevens nog wat andere partijen, reken op donderdagof vrijdag. Ronald er is geen wapen inde zaal of ergens anders geweest, ik denk dat Mo D zijjn frustratie op mi niet al te slime manier uit. Verder was het ondaks het veel te laate begin een leuk gala waar goede tot zeer goede partijen zijn gevochten , over de bond , laten we daar maar over ophouden, ik vind het niet de moeite waard hier nog woorden aan te besteden. Tarik de organisator verdient alle respect voor wat hij allemaal in zeer korte tijd voor elkaar gekregen heeft, maar met kwaaie honden is het slecht hazen vangen., een goed verstaander heeft maar een half woord nodig, nietwaar.

msg max

Beste Max,

Waar op jou site kan ik die wedstrijd van Mo douari tegen edaddy?Ik zou graag een korte uitleg van je willen aub. Bij voorbaat dank.

Mephisto
24-03-2006, 13:35
Beste ali c,

Mohammed Douari heeft dmv TKO gewonnen en alsnog niet de winst gekregen. Hij heeft gewonnen hij had vorige keer tegen HAssan normaal zijn verlies toegegeven. Maar deze keer was het dus echt niet zijn schuld. Annemarie de scheidsrechter had de partij gestopt het was alleen maar dat het aan Edaddy 8 tellen toekennen op zelfde tijdstip viel als het einde van de partij. Edaddy spuugde ze bitje uit en duwde tijdens de 8 tellen Annemarie weg waardoor het voorbij was.

guest,
ooit wel eens van de regel "saved by the bell" gehoord, dus het was geen TKO!!
annemarie

Is het niet zo dat tussen de rondes door het tellen wordt gestopt maar dat het tellen na de bel van de laatste ronde niet wordt gestaakt?

serieze vraag hoor, want ik dacht dat het zo was.