PDA

View Full Version : FINALE ITS SHOWTIME TROPHY



killerboy
20-02-2006, 17:29
de matchmaking voor de finale zal zo beginnen :

Sahin Kaas Yakuth vs Alvair Lima

Joerie Mes vs Emil Zorai

Andrej Spejbl Hutnik vs Dimitri Shakuta

Najim Ettouhlali vs Jiri Zak

Anonymous
20-02-2006, 17:53
en laat dan AUB Lima voor eens en altijd duidelijk maken dat Mes ook kan verliezen als hij niet " gebracht" word maar in poule/toernooi tegen tegenstanders loot...
Want moet als Main fan toch bekennen dat Lima zeer duidelijk won en op dat moment de sterkere was..

Gegroet Jaap (gast)

Anonymous
20-02-2006, 20:12
Wel grappig dat er 4 vechters in zitten die bij Gym Alkmaar trainen ( part of full time )
Kaas vs Lima is een rematch , maar als Kaas weer wint hoe zit het dan met Superleague aangezien Lima daar kampioen was / is ?
Als Mes ook wint , krijgen we ondertussen Kaas vs Mes part 5 of 6 ?
Ik had liever wat variatie gezien in de partijen .
Ik zie liever een Kaas tegen Shakuta of Najim Ettouhlali ( misschien lastige partjen omdat zij langer zijn , anders Shakuta tegen Najim )
Mes tegen Lima of Najim Ettouhlali , aangezien zij alledrie veel boksen kan dit wel leuk worden .
Ik vind dat nu al duidelijk is wie van deze partijen doorgaat , als iedereen vecht zoals normaal , geen blessures oid .

Edwin van os
20-02-2006, 20:38
Ik weet niet wie killerboy is, (ben benieuwd) maar hij zit dichtbij.
Kaas- Zak
Lima- Najim

Shakuta- Spejbl
Mes - Zoraj
Reserve Holzken- Van Denderen (moet nog toestemmen)
Kaas en Mes zijn uit elkaar gehaald omdat zij regelmatig samen trainen naar gevecht 1 en 4.
Omdat Kaas en Zak van dezelfde school zijn overwogen we de partij om te draaien met Lima en Najim, maar omdat het nu en in de toekomst toch onvermijdelijk is, dat bepaalde mensen elkaar tegen komen hebben we het origineel aangehouden.
Dit is de officiele loting.
Lokatie topsportcentrum Rotterdam, 23 september.
Start voorverkoop 1 mei.

bryan
20-02-2006, 20:58
nou mes heeft weer lekker de makkelijkste tegenstander....

Pimp-Daddy
20-02-2006, 21:02
nou mes heeft weer lekker de makkelijkste tegenstander....

Dat zegt toch niks in een toernooi vorm.... :?

Mes wint gewoon alle 3 zn partijen, maakt niet uit tegen wie en in welke volgorde....

mama
20-02-2006, 21:08
Tsss ik denk dat je Zoraj dan behoorlijk onderschat hoor.

en dat Mes alles wint, weet ik ook niet. :?

Anonymous
20-02-2006, 21:12
Ik denk dat met het incasseringsvermogen van Kaas , en de harde combo's , en hetzelfde bij Mes , dat zij toch in de finale staan .
Ik hoop dat Kaas wint als Alkmaarder , ik weet nog dat Kaas won op een tournooi in Schermerhorn van Mes , Mes mocht toen later wel weer door vanwege uitval van een andere vechter , maar ging toen KO als het goed is .
Omdat Kaas en Mes samen trainen hoop ik niet dat ze alle trucs van elkaar al kennen , maar ik wil Kaas wel zien winnen, heeft hij wel verdiend .
Mes ook wel , maar ik vond het al lang duren voor Kaas in de Superleague vocht , terwijl hij iedereen versloeg in nederland . word nu tijd dat hij voor de titel gaat in de Superleague , ookal word het dan net een K1 verhaal , dat de nederlanders ( ookal is Kaas opeens Turks ) elkaar blijven opvolgen .

killerboy
20-02-2006, 23:18
vergis je niet over die zorai , het is een egte knokker die vooruit vecht en aangezien joerie ook graag vooruit vecht zal dit een egte kraker worden , zorai heeft in de voorondes sem braan en rayen simson verslagen en vocht in de superleauge een spannende partij tegen shakuta die hij nipt op punten verloor maar ik denk dat zorai een grote kans maakt in het toernooi

Anonymous
21-02-2006, 09:38
nou mes heeft weer lekker de makkelijkste tegenstander....

ik weeet niet hoor maar zorja heeft in nederland maar een paar partijen gevochten daarom denk je dat maar hij trainde bij mejiro en sparde toen ook veel met najim en geloof me ik denk dat mes gaat verliezen zorja heeft ook al van kaas,takens,simson,braam gewonnen dus onderschat hem niet.

Anonymous
21-02-2006, 14:13
Wel heel toevallig dat Najim tegen Lima loot. Op deze manier weet je alweer hoe de finale eruit zal zien.