PDA

View Full Version : IMRO MAIN UIT HET K-1 MAX TOERNOOI!!!!



RINGS INFO
21-02-2006, 00:20
De knock-out die Imro Main afgelopen weekend tegen Lima te verwerken kreeg heeft verstrekkende gevolgen.

Zoals gebruikelijk bij een KO op het hoofd heeft de ringarts een startverbod van 6 weken opgelegd. Aangezien het K-1 Max toernooi precies over 5 weken wordt georganiseerd mag Main niet starten.

In eerste instantie was er nogal wat discussie over 'de mate van KO' en pleitte het team van Main voor een kortere rust bij de Fighting Doctors.

Hoewel wij het natuurlijk betreuren dat één van de favorieten is afgevalklen voor het toernooi, hebben wij volledig begrip voor de beslissing.

Aangezien de winnaar van de Nederlandse K-1 Max in Japan gaat vechten op 30 juni, en bovendien een K-1 delegatie in der zaal zit, waarvan bekend is dat ze een voorkeur hebben voor spectaculaire vechters, is het dubbel zo jammer voor Main dat hij deze kans mis loopt. Echter, het was zijn eigen keuze om afgelopen weekend in te vallen bij het toernooi.

Komend weekend vechten er nog meer deelnemers uit het K-1 Max toernooi, die eveneens het risico lopen om een startverbod te krijgen na een KO.

Om die reden wachten wij nog even met de plaatsvervanging van Main tot aanstaande maandag. Zeker is dat Peter Hoes of Junior Goncalves, of wellicht beiden in het hoofdtoernooi invallen.

mama
21-02-2006, 00:25
pff shit dat is balen voor Main.
Hij ging echt heel erg KO.
Maar aan de andere kant wel weer een mooie kans voor Peter Hoes..... (toch wel mijn favoriet)

The Bulldog
21-02-2006, 00:38
Tja...ik denk dat dit dus typisch een gevalletje van fote berekening van het kamp van murder is...

Erug jammer ..

Anonymous
21-02-2006, 00:59
ja dubbel balen he nu voor hem, en KO gaan en een grote kans om in de K1 max te vechten zien voorbijgaan (of iig een jaartje wachten)

Tsuki
21-02-2006, 10:18
ZO dat is echt balen voor hem ................

Jay Hoov
21-02-2006, 10:49
Allereerst is het natuurlijk zwaaaaar klote voor hem, dit had z'n doorbraak in K1-Max kunnen zijn, maar aan de andere kant, weet je, dat als je ergens invalt, dat dit soort dingen kunnen gebueren.
En zoals Rik al zei, er zijn zoveel dingen gaande op dit gewicht, en zoveel goeie jongens, dat je elke kans moet aangrijpen, met elk risico van dien.....Jammer, but shit happens!
Hij krijgt vast en zeker nog een kans......

Anonymous
21-02-2006, 11:29
Balen voor Main maar jahoeeeeee Hoes erin!!

The Bulldog
21-02-2006, 12:36
Tja...ik denk dat dit dus typisch een gevalletje van fote berekening van het kamp van murder is...

Erug jammer ..

inderdaad jammer, maar ik vind het geen inschattingsfout, er is in dat gewicht ineens zoveel moois te behalen dit jaar, dat je overal voor moet gaan als je ambitieus bent, tenminste dat vind ik (en ik denk dat je vriend Piele er net zo over denkt, want die boekt zijn agenda ook altijd flink vol ralf :lol: ) Als het dan mis gaat is het klote, maar hij is er in ieder geval voor gegaan.

Begrijp me niet verkeerd dat hij wil knokken wanneer hij kan vind ik super...

Maar iemand met zijn stijl van knokken en zijn hele image(187) maakt de boel toch aantrekkelijk voor een japanse delegatie..
Of hij het toernooi had gewonnen of niet hij was denk ik zeker een aantrekkelijke vechter voor de k-!max..

En dan zet je heel veel op het spel...toch?

Ronald
21-02-2006, 12:46
Dubbel zuur dus. Maar wel terecht dat de 6 weken gehandhaafd blijft. Goed dat daarover niet valt te onderhandelen.
En als Main lekker blijft draaien dan komt zijn kans wel weer.

Anonymous
21-02-2006, 14:42
vind het in pricipe onzin....als er 1 week tussen zit en door een goede MRI scan is vastgesteld dat er niets fout zit....moet het naar mijn mening kunnen..vooral omdat hij toch 1 van de smaak makers is....naar mijn mening kunnen hoes of gonzales niet echt potten breken daar...

Paganstars
21-02-2006, 15:01
Ik hoop voor hem dat er nog een kans in zit!

Ronald
21-02-2006, 15:02
vind het in pricipe onzin....als er 1 week tussen zit en door een goede MRI scan is vastgesteld dat er niets fout zit....moet het naar mijn mening kunnen..vooral omdat hij toch 1 van de smaak makers is....
Óf het kan (medisch gezien) óf het kan niet. Maar volgens mij kan het nooit omdat je een smaakmaker bent. Dan ga je medische gegevens vertroebelen met zakelijke wenselijkheid. En da's nou precies waar ze hier niet voor gekozen hebben.

jk
21-02-2006, 15:16
in het nieuws gedeelte van Rutz staat het volgende;
"Ook wil ik laten weten dat Imro Main ons afgelopen weekend uit de brand heeft geholpen door op het allerlaatste moment in te vallen in Antwerpen. Imro won zijn eerste partij tegen Tekin en moest daarna vechten tegen Lima, in dit gevecht werd hij verslagen op KO! Wij denken er sterk aan om Imro op de reserve lijst te plaatsen voor het IT`S SHOWTIME evenement van 13 mei in de ArenA!"

Die krijgt zijn kansen wel, zeker als er voor de 13e mei nog mensen afvallen

jojo
21-02-2006, 15:55
jammer maar gezondheid gaat nog altijd boven de sport!!
zijn 2 goede invallers!!!
dus word een top gala

Anonymous
21-02-2006, 19:12
ik vind het een beetje dom dat hij zo een topgala van Ring K-1 max laat schieten voor zo een tournooitje

Sjaak
21-02-2006, 22:21
vind het in pricipe onzin....als er 1 week tussen zit en door een goede MRI scan is vastgesteld dat er niets fout zit....moet het naar mijn mening kunnen..

Ik vind jou reactie niet terecht, dat is gaan marchanderen met de regels en als er nu een week af kan dan kan er over een maand misschien wel 3 weken af na een goede MRI scan, regels zijn regels en ik zou zeggen steek de hand in eigen boezem want dit is een inschattingsfout van hun kamp want iedereen kan KO gaan.

ICON
21-02-2006, 22:25
vind het in pricipe onzin....als er 1 week tussen zit en door een goede MRI scan is vastgesteld dat er niets fout zit....moet het naar mijn mening kunnen..

Ik vind jou reactie niet terecht, dat is gaan marchanderen met de regels en als er nu een week af kan dan kan er over een maand 3 misschien wel 3 weken af na een goede MRI scan, regels zijn regels en ik zou zeggen steek de hand in eigen boezem want dit is een inschattingsfout van hun kamp want iedereen kan KO gaan.

chuck norris niet sjaak

Sjaak
21-02-2006, 22:28
Zeker nooit The Way of the Dragon gezien haha

Pimp-Daddy
22-02-2006, 00:58
Zeker nooit The Way of the Dragon gezien haha

Check!! :lol:

shakie
22-02-2006, 01:02
Heeeel jammer,maar ook wel vreemd dat ie een risico wil nemen ,want zulke kansen liggen niet voor het oprapen...

ICON
22-02-2006, 09:27
Zeker nooit The Way of the Dragon gezien haha

dat stond in het script sjaak. cuck norris kan niet KO. hij lag alleen heel stil te wachten totdat de regisseur CUT zei.. eigenlijk wilde hij bruce lee een roundhousekick geven, maar dat mocht niet

Kaoklai
22-02-2006, 09:54
vind het in pricipe onzin....als er 1 week tussen zit en door een goede MRI scan is vastgesteld dat er niets fout zit....moet het naar mijn mening kunnen..vooral omdat hij toch 1 van de smaak makers is....
Óf het kan (medisch gezien) óf het kan niet. Maar volgens mij kan het nooit omdat je een smaakmaker bent. Dan ga je medische gegevens vertroebelen met zakelijke wenselijkheid. En da's nou precies waar ze hier niet voor gekozen hebben.



Ronald = correct

Gezondheid gaat voor ten alle tijde..

Ik kan me nog herinneren , Jaren geleden ging een Franse vechter Ridouan K.O tijdens een partij in Frankrijk..en 2 weken later stond hij weer in de ring in Amerika, daar ging hij weer K.O ..en op weg naar de kleedkamer storte hij in en onderweg naar het ziekenhuis met behulp van reanimatie apparatuur konden ze hem niet meer helpen tevergeefs :cry:

Heb respect voor je gezondheid beste mensen

Anonymous
22-02-2006, 10:40
vind het in pricipe onzin....als er 1 week tussen zit en door een goede MRI scan is vastgesteld dat er niets fout zit....moet het naar mijn mening kunnen..vooral omdat hij toch 1 van de smaak makers is....naar mijn mening kunnen hoes of gonzales niet echt potten breken daar...

Sprak de neurochirurg... ik neem aan dat je een medicus bent? Ook wel logische motivatie "moet het naar mijn mening kunnen..vooral omdat hij toch 1 van de smaak makers is", lijkt me wel lachen als je arts dit als reden opgeeft :D

Mickey
22-02-2006, 12:25
Klap tegen hoofd kan tot hormonale stoornissen leiden'

Uitgegeven: 16 januari 2006 09:43
Laatst gewijzigd: 16 januari 2006 11:48
AMSTERDAM - Patiënten die op wat voor manier ook een flinke klap tegen het hoofd hebben gehad, kunnen daar allerlei hormonale ontregelingen aan overhouden. Dit bemoeilijkt de revalidatie maar kan ook later een veelheid aan klachten geven, die variëren van vermoeidheid, depressie, traagheid van denken, onvruchtbaarheid en seksuele problemen tot verminderde spierkracht, overgewicht en een verhoogde kans op hart- en vaatziekten.

Dit stellen endocrinoloog H. Koppeschaar en revalidatiearts G. Ribbers tijdens een symposium over hormonale uitval na een hersentrauma op 19 januari in Utrecht.

Zo'n 20 tot 30 procent van de patiënten met een doorgemaakt schedeltrauma krijgt hormonale stoornissen. Volgens de initiatiefnemers van het symposium, endocrinoloog Koppeschaar en revalidatiearts Ribbers moet bij patiënten met een schedeltrauma routinematig de ontwikkeling van de hormonale functies worden gevolgd.

Ook vinden ze dat bij iedere patiënt met vage klachten zoals vermoeidheid, depressie, concentratieproblemen en "niet zo goed meer mee kunnen komen" altijd moet worden gevraagd of ze misschien in het verleden een klap tegen het hoofd hebben gehad.

Hersenen

De oorzaak is als volgt: midden in het hoofd zit een orgaantje zo groot als een erwt: hypofyse. Dit maakt een veelheid hormonen waaronder groeihormoon, prolactine - een hormoon dat de melkproductie bij vrouwen regelt - en antidiuretisch hormoon (ADH), dat regelt hoeveel water door de nieren wordt uitgescheiden. De hypofyse regelt ook de aanmaak van schildklierhormoon, de geslachtshormonen en de stresshormonen adrenaline en cortisol. De hypofyse zit met een dun steeltje vast aan de hypothalamus - een deel van de hersenen - maar ligt ook min of meer gefixeerd in een benig deel van de schedel: de sella turcica of het Turkse zadel.

Hersenschudding

Bij een hersenschudding bijvoorbeeld door een verkeersongeluk of een sportongeval, kan zowel de hypofyse als de hypofysesteel beschadigd raken.

Eén van de eerste hormonen die bij beschadiging van de hypofyse uitvalt, is groeihormoon. Gebrek aan groeihormoon geeft bij volwassenen verlies van spiermassa, toename van buikvet, verminderde botmineraaldichtheid, verhoging van het schadelijke LDL-cholesterol, emotionele labiliteit en depressie. Ook uitval van de geslachtshormonen treedt relatief snel op.

Vager

Bij vrouwen in de vruchtbare leeftijd wordt dat snel opgemerkt doordat de menstruatie uitblijft, maar bij mannen zijn de klachten vager: lusteloosheid, vermoeidheid, verminderd libido en erectiestoornissen. Al deze klachten kunnen ook pas na jaren ontstaan, waardoor de relatie met het ongeluk niet meer wordt gelegd.

http://www.nu.nl/news/657130/83/'Klap_tegen_hoofd_kan_tot_hormonale_stoornissen_le iden'.html

We're screwed.. We hebben dr allemaal wel es een paar weggekopt denk ik..

Kameleon
22-02-2006, 17:34
Gewoon de enige juiste beslissing. Ik vind het stom van Main en zijn trainers. Dat toernooi in Belgie was supersterk bezet. Helaas pindakaas.