PDA

View Full Version : Dave "BLACKJACK" Paul VS. Gewik Mousasi



Anonymous
22-02-2006, 18:54
ik heb te horen gekregen dat Dave het gaat opnemen tegen gewik mousasi in Bergen op Zoom 5 maart te gageldonk
twee super jonge talente vechters

veel succes allebei

Groetjes Erik

Marco (scheids)
23-02-2006, 09:14
Nice one !!!!!

Ben benieuwd wie er tegen Nathan gaat daar ... was twee weken geleden nog niet bekent !!!

Nu ga ik zeker kijken !!!

Iwan
23-02-2006, 09:21
Nice one !!!!!

Ben benieuwd wie er tegen Nathan gaat daar ... was twee weken geleden nog niet bekent !!!

Nu ga ik zeker kijken !!!

Weet niet of ik nu m'n mond voorbij praat maar Nathan gaat aantreden tegen een Braziliaan.
Naam komt nog...

Anonymous
23-02-2006, 10:27
Jaap de slachter lol naar aanleiding van die foto's dacht ik meer aan Jaap the psycho

Anonymous
23-02-2006, 10:31
Mag Nathan daar al weer vechten trouwens aangezien ie nog niet zo lang geleden k.o ging ivm zes weken rust ??

Anonymous
23-02-2006, 11:14
jongens het gaat nu over Dave en Nathan he, laat mij er ff buiten ;-)

Anonymous
23-02-2006, 11:22
Jaap de slachter lol naar aanleiding van die foto's dacht ik meer aan Jaap the psycho

ga jij is aan je werk anders kom ik je ff choken ;-)

Anonymous
23-02-2006, 11:29
lol laat het nou niet alemaal naar je hoofd stijgen he, kom op wel met beide pootsies op de grond blijven...

Iwan
23-02-2006, 11:52
Ja Nathan kan gewoon vechten, was ook niet helemaal weg trouwens.

Jaap vecht daar niet maar die komt 9 april weer in aktie op een groot gala in Breda!
Gun die jongen ook wat hersteltijd, heel z'n knuisten deden pijn van het slaan hahaha!

Anonymous
23-02-2006, 11:52
lol laat het nou niet alemaal naar je hoofd stijgen he, kom op wel met beide pootsies op de grond blijven...

LOL wees maar niet bang ................... dat zal niet zo snel gebeuren.

Iwan
23-02-2006, 11:54
lol laat het nou niet alemaal naar je hoofd stijgen he, kom op wel met beide pootsies op de grond blijven...

LOL wees maar niet bang ................... dat zal niet zo snel gebeuren.

Trouwens ik zag een aantal foto's van jouw partij maar je zag er inderdaad zwaar psychotisch uit hoor. Sorrie... :oops:

:mrgreen:

Anonymous
23-02-2006, 12:12
Op de site van de Fighting Doctors staat dat Nathan nog een startverbod heeft tot/m 18 maart. Lijkt mij niet zo verstandig dan om toch te gaan vechten.......

Tsuki
23-02-2006, 12:15
lol laat het nou niet alemaal naar je hoofd stijgen he, kom op wel met beide pootsies op de grond blijven...

LOL wees maar niet bang ................... dat zal niet zo snel gebeuren.

Trouwens ik zag een aantal foto's van jouw partij maar je zag er inderdaad zwaar psychotisch uit hoor. Sorrie... :oops:

:mrgreen:

WTF ................. ik zat er gewoon lekker in :(

Iwan
23-02-2006, 12:29
Ik heb Mousashi op 2H2H aan het werk gezien, en dat zag er goed uit. Mooie partij voor Dave!

Anonymous
23-02-2006, 13:05
Eigenlijk zou Nathan tegen Gegard Mousasi vechten maar die wedstrijd nam hij niet aan. Ik ben verbaad dan te lezen dat hij wel tegen een braziliaan vecht. Ben benieuwd wat zijn motivatie is...

Mephisto
23-02-2006, 13:33
oh bink, daar ben ik zeker bij, drie straten fietsen dus kan geen probleem zijn

Iwan
23-02-2006, 13:41
Eigenlijk zou Nathan tegen Gegard Mousasi vechten maar die wedstrijd nam hij niet aan. Ik ben verbaad dan te lezen dat hij wel tegen een braziliaan vecht. Ben benieuwd wat zijn motivatie is...

Ik zal je wat vertellen. Ik ben regel Nathan's partijen en ik kan je met zekerheid zeggen dat Nathan helemaal niet tegen Mousasi zou vechten.
Wel grappig om te lezen dat vreemden beter weten tegen wie mijn eigen pupillen draaien als ik zelf.

Ik ga niet eens naar je bron vragen want het is gewoon niet zo.

Anonymous
23-02-2006, 13:50
Vecht Gerard hier niet dan? Ik heb begrepen dat die wel vecht maar weet nog niet tegen wie..

Iwan
23-02-2006, 13:54
Vecht Gerard hier niet dan? Ik heb begrepen dat die wel vecht maar weet nog niet tegen wie..

Jawel joh, volgens mij vecht hij tegen Dave Paul.

Iwan
23-02-2006, 13:55
Hallo? Mad Mike? Antwoord effe man!

Anonymous
23-02-2006, 14:00
Vecht Gerard hier niet dan? Ik heb begrepen dat die wel vecht maar weet nog niet tegen wie..

Jawel joh, volgens mij vecht hij tegen Dave Paul.

Gewik vecht toch tegen Dave Paul?

Iwan
23-02-2006, 14:07
Vecht Gerard hier niet dan? Ik heb begrepen dat die wel vecht maar weet nog niet tegen wie..

Jawel joh, volgens mij vecht hij tegen Dave Paul.

Gewik vecht toch tegen Dave Paul?

Gewik Gegard... in ieder geval Mousasi.

Anonymous
23-02-2006, 14:09
gewik gaat tegen de snowman op 18 maar vechten in engelang en dave heeft de partij tegen gegard afgezegd dus niemand gaat tegen dave paul

Anonymous
23-02-2006, 14:17
gewik gaat tegen de snowman op 18 maar vechten in engelang en dave heeft de partij tegen gegard afgezegd dus niemand gaat tegen dave paul

Tegen snowman?? Wordt een knaller in ieder geval. Maar snowman is toch een echt zwaargewicht of vergis ik me nou? Gewik is net 92kg (met pijn en moeite).

Anonymous
23-02-2006, 14:25
Welke partijen staan al vast weet iemand dat?

Iwan
23-02-2006, 14:55
gewik gaat tegen de snowman op 18 maar vechten in engelang en dave heeft de partij tegen gegard afgezegd dus niemand gaat tegen dave paul

Beste guest, wil jij misschien manager van mijn team worden?

Want jij weet dingen die ik zelfs niet weet man!
Of uh...ben jij toevalling Jomanda uit Tiel?

Anonymous
23-02-2006, 15:14
gewik gaat tegen de snowman op 18 maar vechten in engelang en dave heeft de partij tegen gegard afgezegd dus niemand gaat tegen dave paul

Beste guest, wil jij misschien manager van mijn team worden?

Want jij weet dingen die ik zelfs niet weet man!
Of uh...ben jij toevalling Jomanda uit Tiel?

Sommige guests denken dat ze het beter weten Iwan. Maak je niet druk man. BTW die andere guest ben ik niet!!

Iwan
23-02-2006, 15:23
gewik gaat tegen de snowman op 18 maar vechten in engelang en dave heeft de partij tegen gegard afgezegd dus niemand gaat tegen dave paul

Beste guest, wil jij misschien manager van mijn team worden?

Want jij weet dingen die ik zelfs niet weet man!
Of uh...ben jij toevalling Jomanda uit Tiel?

Sommige guests denken dat ze het beter weten Iwan. Maak je niet druk man. BTW die andere guest ben ik niet!!

Tja, je hebt nog gelijk ook.
Het is gewoon vervelend als er zulke dingen over je jongens worden gezegd.
Helemaal als je nagaat dat noch Dave, noch Nathan nog nooit een wedstrijd heeft afgeslagen.

Okee, terug on-topic!

dokter flinstone
23-02-2006, 15:49
Wat ik wel weet is dat het tegenwoordig niet makkelijk is nederlandse tegenstanders te vinden voor gegard mousasi!!!!

Anonymous
23-02-2006, 16:16
Wat ik wel weet is dat het tegenwoordig niet makkelijk is nederlandse tegenstanders te vinden voor gegard mousasi!!!!

Dat weet ik ook, meeste hier in NL willen niet tegen hem vechten. Ze hebben div. jongens al benadert zonder succes. Het wordt steeds moeilijker om iemand te vinden voor hem.

The Bulldog
23-02-2006, 16:23
Iwan laat ze lullen man...

JE vechters zijn in ieder geval interresant genoeg om over te speculeren en te roddelen...

Enne beter ...
Beter lullen over je fioets dan fietsen over je lul....toch???

Dave, veel succes man.

Iwan
23-02-2006, 16:29
Iwan laat ze lullen man...

JE vechters zijn in ieder geval interresant genoeg om over te speculeren en te roddelen...

Enne beter ...
Beter lullen over je fioets dan fietsen over je lul....toch???

Dave, veel succes man.

Hahaha, thx guys!

The Bulldog
23-02-2006, 16:31
Wat ik wel weet is dat het tegenwoordig niet makkelijk is nederlandse tegenstanders te vinden voor gegard mousasi!!!!

Dat weet ik ook, meeste hier in NL willen niet tegen hem vechten. Ze hebben div. jongens al benadert zonder succes. Het wordt steeds moeilijker om iemand te vinden voor hem.

Welk gewicht klasse zit deze vechter dan, als ik vragen mag...
Ik dacht namelijk -90kg

Anonymous
23-02-2006, 16:48
92 kg

The Bulldog
23-02-2006, 17:20
ahhh oke... denk dan dat ik zo wel een paar weet die tegen deze man willen knokken hoor...

Mephisto
23-02-2006, 17:36
gewik gaat tegen de snowman op 18 maar vechten in engelang en dave heeft de partij tegen gegard afgezegd dus niemand gaat tegen dave paul

Beste guest, wil jij misschien manager van mijn team worden?

Want jij weet dingen die ik zelfs niet weet man!
Of uh...ben jij toevalling Jomanda uit Tiel?

lol @ Jomanda, misschien wil die wel tegen Gegard

The Bulldog
23-02-2006, 17:37
maar dan zonder ingestraalde waterzak hè..:)

Mephisto
23-02-2006, 17:42
maar dan zonder ingestraalde waterzak hè..:)

weet niet welke zak ze instraald

Anonymous
23-02-2006, 19:15
gewik gaat tegen de snowman op 18 maar vechten in engelang en dave heeft de partij tegen gegard afgezegd dus niemand gaat tegen dave paul

Beste guest, wil jij misschien manager van mijn team worden?

Want jij weet dingen die ik zelfs niet weet man!
Of uh...ben jij toevalling Jomanda uit Tiel?

lol @ Jomanda, misschien wil die wel tegen Gegard

ik zal maar ff zelf mijn antwoord neer zetten voor degene die het nog niet goed weten namelijk onze nieuwe manager uit Tiel ofzo ik ben zelf naar future geweest en die hebben me laten zien dat ik tegen gewik mousasi vecht dat is de zwaardere broer van gegard dus ik weet niet waarom iedereen zegt gegard want hij is wat lichter als ons dus de groeten uit parimaribo zou ik zeggen

osu Dave Paul

The Bulldog
23-02-2006, 23:55
Dave , kick ass man...
Succes en gaan met die banaan..

dokter flinstone
24-02-2006, 10:16
ahhh oke... denk dan dat ik zo wel een paar weet die tegen deze man willen knokken hoor...

Zijn wedstrijden tegen klever en fyeet waren wel erg gruwelijk. Beide wedstrijden werden binnen een minuut beeindigd en we hebben het hier niet over de minste vechters.
Maar misschien een leuke off topic vraag. Wie zou gegard kunnen verslaan.

Ontopic: succes dave. Je zal het nodig hebben. Gewick heeft ook de mousasi genen dus pas op!!!

Anonymous
24-02-2006, 12:01
ik ben benieuwd of (the underdog) tegen mousasi wil vechten.... omdat hij zo goed kan praten achter internet dan neem ik aan dat hij ook net zo goed kan vechten in de ring!!!!!

Dennuz
24-02-2006, 12:07
ik ben benieuwd of (the underdog) tegen mousasi wil vechten.... omdat hij zo goed kan praten achter internet dan neem ik aan dat hij ook net zo goed kan vechten in de ring!!!!!

Volgens mij in Underdog +100

ICON
24-02-2006, 12:31
110 of zo geloof ik

Ronald
24-02-2006, 13:21
ik ben benieuwd of (the underdog) tegen mousasi wil vechten.... omdat hij zo goed kan praten achter internet dan neem ik aan dat hij ook net zo goed kan vechten in de ring!!!!!
Ik weet niet of jij zelf goed bent in de ring, maar praten op het Internet moet je nog hard aan werken :P .

Mephisto
24-02-2006, 13:35
gewik gaat tegen de snowman op 18 maar vechten in engelang en dave heeft de partij tegen gegard afgezegd dus niemand gaat tegen dave paul

Beste guest, wil jij misschien manager van mijn team worden?

Want jij weet dingen die ik zelfs niet weet man!
Of uh...ben jij toevalling Jomanda uit Tiel?

lol @ Jomanda, misschien wil die wel tegen Gegard

ik zal maar ff zelf mijn antwoord neer zetten voor degene die het nog niet goed weten namelijk onze nieuwe manager uit Tiel ofzo ik ben zelf naar future geweest en die hebben me laten zien dat ik tegen gewik mousasi vecht dat is de zwaardere broer van gegard dus ik weet niet waarom iedereen zegt gegard want hij is wat lichter als ons dus de groeten uit parimaribo zou ik zeggen

osu Dave Paul

Kijk Dave, dat is actie ondernemen, enne deze keer de partij iets langer laten duren hè :wink: Dave , Nathan, succes gasten, komt helemaal goed.

Anonymous
24-02-2006, 13:44
Ik heb Dave een keer zien vechten en ik heb ook Gewik zien vechten. En eerlijk is eerlijk, ik denk niet dat Dave het gaat redden. Maar je weet het maar nooit het is natuurlijk een moment opname. Effe niet opletten en het is zo over!!

Ik wens beide mannen s6