PDA

View Full Version : Zondag pride



dtgerald
22-02-2006, 21:33
Wie gaat het live volgen?
http://www.pridefc.com/pride2005/imgs/top/main_poster.jpg

Ronald
22-02-2006, 22:38
Ik heb er zin an. Good luck D-man :-D .

micha
22-02-2006, 22:47
ik zit achter mijn pc dan met of zonder kater of misschien nog wel op

Ronny
22-02-2006, 23:06
ik ook...

Highline
22-02-2006, 23:45
ben benieuwd. Heb ik weer iets leuks te kijken in de vakantie :D

Nickuraba
22-02-2006, 23:47
niet live, crocop vecht tenslotte niet, ik ga eens kijken of ik de beelden kan kijken zonder te spoilen :P

Ronald
22-02-2006, 23:51
Bij deze nog ff een keer de matchmaking:

Josh Barnett vs Kazuhiro Nakamura

Quentin Jackson vs Dong Sik Yoon

Jon Olav Einemo vs Fabricio Werdum

Pedro Rizzo vs Roman Zentsov

Sergei Kharitonov vs Alistair Overeem

Mauricio "Shogun" Rua vs Mark Coleman

Mark Hunt vs Yosuke Nishijima

Antonio Rodrigo Nogueira vs Kiyoshi Tamura

Tsuyoshi Kosaka vs Mario Sperry

MMA Davy
23-02-2006, 00:19
oehhh spannend...kan niet w88 tot maandag....dan heb ik hem binnen als het goed is :lol: :lol:

HUNTER
23-02-2006, 01:09
Josh Barnett vs Kazuhiro Nakamura dec

Quentin Jackson vs Dong Sik Yoon brutal slam / gnp

Jon Olav Einemo vs Fabricio Werdum sub

Pedro Rizzo vs Roman Zentsov sub

Sergei Kharitonov vs Alistair Overeem hoop Alistair op triangle choke maar Kharitonov kan het ook wel eens op GnP winnen

Mauricio "Shogun" Rua vs Mark Coleman GnP

Mark Hunt vs Yosuke Nishijima standing KO

Antonio Rodrigo Nogueira vs Kiyoshi Tamura sub (omoplata - triangle choke)

Tsuyoshi Kosaka vs Mario Sperry dec

redjuh
23-02-2006, 01:47
barnett TKO
Jackson TKO
Rizzo DEC
(sorry)Kharitonov TKO
Coleman GNP TKO
Hunt DEC
Nogueira SUB
Sperry SUB

d0d0
23-02-2006, 03:59
Wie gaat het live volgen?

Kan dat?
Zo ja, Waar en Hoe?

ICON
23-02-2006, 08:40
Josh Barnett vs Kazuhiro Nakamura

Quentin Jackson vs Dong Sik Yoon

Jon Olav Einemo vs Fabricio Werdum ( einemo nog nooit mma zien vechten.. )

Pedro Rizzo vs Roman Zentsov

Sergei Kharitonov vs Alistair Overeem (nederlandse trots)

Mauricio "Shogun" Rua vs Mark Coleman ( hoop dat ie aan zn sprawl gewerkt heeft. zo ja KO. zo neej. coleman via GNP LNP)

Mark Hunt vs Yosuke Nishijima

Antonio Rodrigo Nogueira vs Kiyoshi Tamura

Tsuyoshi Kosaka vs Mario Sperry

ICON
23-02-2006, 08:41
Wie gaat het live volgen?

Kan dat?
Zo ja, Waar en Hoe?

dat kan.

waar: in japan
hoe: kaartje kopen..

kan dit in nederland? NEEEEEE :(

Pieter mulder
23-02-2006, 11:08
zo strak dit man, kan niet wachten op de partijen van shogun en alistair

x2

Go alistair !!
Soccerkicks to the head !
Ga je respect halen !! :D

p diddy
23-02-2006, 11:43
Ik hoop dat allister het redt, maar zie het bitter in, die RUS is een vechtmachine!!!
Coleman moet hopen op een wonder!!

Jay Hoov
23-02-2006, 11:45
Allister gaat het heeeeeeeeeel zwaar krijgen...
En Coleman tja, gaat WEER z'n pakkie halen :?

Anonymous
23-02-2006, 12:39
heeft iemand enig idee op welk gewicht alistair zal aantreden?

yas
23-02-2006, 13:20
sergei is een sloper, maar als een bro vecht...GO Alistair, пните его задницу!!!

ik denk dat ie rond de 98kg zal vechten

Anonymous
23-02-2006, 13:21
Ditto.
_______________
Webmasters, click here for more traffic! (http://www.trafficgorilla.net/)

yas
23-02-2006, 13:31
heeft iemand enig idee op welk gewicht alistair zal aantreden?

Wellicht kun je uit onderstaande links meer info over gewicht vinden:

Dutch Flavor on Beatdown's PRIDE 31 Preview
Bas Rutten en Alistair Overeem op sherdog radio,kijk op :
http://www.sherdog.com/news/radio.asp?id=23

http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?threadid=340922

Anonymous
23-02-2006, 14:13
http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?threadid=340881

fighters arrival

Mike
23-02-2006, 14:52
ik heb er zin an !

Mike
23-02-2006, 14:53
Josh Barnett vs Kazuhiro Nakamura

Quentin Jackson vs Dong Sik Yoon

Jon Olav Einemo vs Fabricio Werdum

Pedro Rizzo vs Roman Zentsov

Sergei Kharitonov vs Alistair Overeem

Mauricio "Shogun" Rua vs Mark Coleman

Mark Hunt vs Yosuke Nishijima

Antonio Rodrigo Nogueira vs Kiyoshi Tamura

Tsuyoshi Kosaka vs Mario Sperry

MMA Fan
23-02-2006, 15:09
als het goed is kan ik het live zien hier in America op Pay Per View.......ik zal eens kijken vanavond en als ik het kan zien zal ik zeker de pbp doen vanuit de usa......

Halfshot
23-02-2006, 15:10
Josh Barnett vs Kazuhiro Nakamura

Quentin Jackson vs Dong Sik Yoon

Jon Olav Einemo vs Fabricio Werdum

Pedro Rizzo vs Roman Zentsov

Sergei Kharitonov vs Alistair Overeem

Mauricio "Shogun" Rua vs Mark Coleman

Mark Hunt vs Yosuke Nishijima

Antonio Rodrigo Nogueira vs Kiyoshi Tamura

Tsuyoshi Kosaka vs Mario Sperry

x2

Jay Hoov
23-02-2006, 15:14
Halfshot......Ik heb al een naam voor je...HAHAHA!
Ik kan niet wachten totdat Coleman KO ligt.... :D :D

phranq
23-02-2006, 15:35
Mauricio "Shogun" Rua vs Mark Coleman


:shock:

Anonymous
23-02-2006, 15:40
Hmmz waarom is Igor er? Staat niet op de card..

http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?s=11adf9dbde519f7925e424f65b5d0b29&t=269915

Mike
23-02-2006, 15:43
Mauricio "Shogun" Rua vs Mark Coleman


:shock:

ik heb wel gekkere uitslagen gezien hoor

ik zie shogun ook niet winnen van coleman.

Ik denk dat de kilo's en brute kracht van Coleman het winnen van de aggressieve en aanvallende stijl van shogun. Denk niet dat shoguns takedowndefense bestand is tegen het geweld van Coleman.

zo bizar is dat niet

maar goed we zullen zien

Mike
23-02-2006, 15:44
Ik kan niet wachten totdat Coleman ligt op Shogun en hem een gruwelijke GnP geeft .... :D :D

jay hoov is correct 8-)

Jay Hoov
23-02-2006, 15:52
Mike, wat flik je mij nou????


Ik zie de humor er btw wel van in..... :D :D

phranq
23-02-2006, 16:05
Mauricio "Shogun" Rua vs Mark Coleman


:shock:

ik heb wel gekkere uitslagen gezien hoor

ik zie shogun ook niet winnen van coleman.

Ik denk dat de kilo's en brute kracht van Coleman het winnen van de aggressieve en aanvallende stijl van shogun. Denk niet dat shoguns takedowndefense bestand is tegen het geweld van Coleman.

zo bizar is dat niet

maar goed we zullen zien

Shogun is op dit moment de te kloppen man, hij zal misschien niet zo snel meer zijn als toen hij in de MW division zat maar ik geloof niet dat Coleman hem naar de grond krijgt, en wanneer Coleman door heeft dat ie niet naar de grond kan geeft ie al snel op (zie CC vs Coleman). was er al een poll?

p diddy
23-02-2006, 16:13
Mauricio "Shogun" Rua vs Mark Coleman


:shock:

ik heb wel gekkere uitslagen gezien hoor

ik zie shogun ook niet winnen van coleman.

Ik denk dat de kilo's en brute kracht van Coleman het winnen van de aggressieve en aanvallende stijl van shogun. Denk niet dat shoguns takedowndefense bestand is tegen het geweld van Coleman.

zo bizar is dat niet

maar goed we zullen zien

Shogun is op dit moment de te kloppen man, hij zal misschien niet zo snel meer zijn als toen hij in de MW division zat maar ik geloof niet dat Coleman hem naar de grond krijgt, en wanneer Coleman door heeft dat ie niet naar de grond kan geeft ie al snel op (zie CC vs Coleman). was er al een poll?

Ik ben het en keertje met PHRANQ eens!!! :wink: :lol: :D

ICON
23-02-2006, 16:22
Mauricio "Shogun" Rua vs Mark Coleman


:shock:

ik heb wel gekkere uitslagen gezien hoor

ik zie shogun ook niet winnen van coleman.

Ik denk dat de kilo's en brute kracht van Coleman het winnen van de aggressieve en aanvallende stijl van shogun. Denk niet dat shoguns takedowndefense bestand is tegen het geweld van Coleman.

zo bizar is dat niet

maar goed we zullen zien

Shogun is op dit moment de te kloppen man, hij zal misschien niet zo snel meer zijn als toen hij in de MW division zat maar ik geloof niet dat Coleman hem naar de grond krijgt, en wanneer Coleman door heeft dat ie niet naar de grond kan geeft ie al snel op (zie CC vs Coleman). was er al een poll?

ja dat zeg je heel makkelijk, maar de sprawl van cro cop is niet te vergelijken met die van shogun denk ik. allistair kreeg hem ook naar de grond wanneer hij wilde. moet je nagaan wat de worstelaar coleman kan doen. toch denk ik dat shogun uiteindelijk wint. maar zo zeker ben ik er niet van.

The Bulldog
23-02-2006, 16:29
Wat betreft de take downs ben ik het 100% met ICON eens..

Wat betreft de uitslag ook....
Na ja ...ik hoop dat shogun gaat winnen...

p diddy
23-02-2006, 16:29
Icon je hebt een punt... Maar coleman moet uitkijken op de grond voor klemmetjes en dat zegt hij ook in zijn interview, dus hij is van plan om iets meer te gaan staan!! en dat lijkt me niet verstandig van coleman!!

p diddy
23-02-2006, 16:32
http://www.sherdog.com/videos/videos.asp?v_id=571

ICON
23-02-2006, 16:37
Icon je hebt een punt... Maar coleman moet uitkijken op de grond voor klemmetjes en dat zegt hij ook in zijn interview, dus hij is van plan om iets meer te gaan staan!! en dat lijkt me niet verstandig van coleman!!

zou jij je tactiek n paar dagen van tevoren gaan vertellen? :D :roll:

p diddy
23-02-2006, 16:48
We zullen zien, hier komen nog wel effe op terug als we het toernooi hebben gezien!!!

Arjan
23-02-2006, 16:52
Grappig dat we weer wat van Hunt te zien krijgen das altijd wel leuk! Ook geinig dat Mike Coleman inschat als winnaar. Doen er niet heel veel!

Jay Hoov
23-02-2006, 16:59
ff een reminder....

Mijn weddenschap met Halfshot....Als Shogun wint, win ik!Als Coleman wint(hahahaha) wint Halfshot.

De winnaar mag een naam verzinnen voor de verliezer hier op Mixfight..........Dus help me ff, aangezien ik win!!!!

phranq
23-02-2006, 17:00
ff een reminder....

Mijn weddenschap met Halfshot....Als Shogun wint, win ik!Als Coleman wint(hahahaha) wint Halfshot.

De winnaar mag een naam verzinnen voor de verliezer hier op Mixfight..........Dus help me ff, aangezien ik win!!!!

Hottie Halfshot :?:

p diddy
23-02-2006, 17:05
ff een reminder....

Mijn weddenschap met Halfshot....Als Shogun wint, win ik!Als Coleman wint(hahahaha) wint Halfshot.

De winnaar mag een naam verzinnen voor de verliezer hier op Mixfight..........Dus help me ff, aangezien ik win!!!!

Hottie Halfshot :?:

hahahaahaha

n00bstar*
23-02-2006, 17:11
Ik snap de verbazing niet zo over de winst van Coleman...Coleman is een beest en gewoon te sterk voor Shogun...takedown, sidemount, knieen, sidechocke, winst voor Coleman, shogun hype voorbij

The Bulldog
23-02-2006, 17:18
NO shot????

Jay Hoov
23-02-2006, 17:27
NO shot????

Mmm...das een goeie!

Halfshot
23-02-2006, 17:31
ff een reminder....

Mijn weddenschap met Halfshot....Als Shogun wint, win ik!Als Coleman wint(hahahaha) wint Halfshot.

De winnaar mag een naam verzinnen voor de verliezer hier op Mixfight..........Dus help me ff, aangezien ik win!!!!

omg wat een dom wezen ben je ook.
De weddeschap was de winnaar mag na de wedstrijd een naam verzinnen.
maar ja ik had het kunnen weten dat die ene cel in jouw hoofd dat niet snap.

Jij veeg natuurlijk ook eerst je reet af, en gaat daarna scheiten
sukkel

Mephisto
23-02-2006, 17:37
Josh Barnett vs Kazuhiro Nakamura

Quentin Jackson vs Dong Sik Yoon

Jon Olav Einemo vs Fabricio Werdum

Pedro Rizzo vs Roman Zentsov

Sergei Kharitonov vs Alistair Overeem

Mauricio "Shogun" Rua vs Mark Coleman

Mark Hunt vs Yosuke Nishijima

Antonio Rodrigo Nogueira vs Kiyoshi Tamura

Tsuyoshi Kosaka vs Mario Sperry

x2

lol @ Coleman :lol:

niels
23-02-2006, 20:16
heeft iemand enig idee op welk gewicht alistair zal aantreden?

215 pounds onegeveer

Ossie
23-02-2006, 20:39
heeft iemand enig idee op welk gewicht alistair zal aantreden?

215 pounds onegeveer

En nu graag in kilo's?......

Ronald
23-02-2006, 20:48
als het goed is kan ik het live zien hier in America op Pay Per View.......ik zal eens kijken vanavond en als ik het kan zien zal ik zeker de pbp doen vanuit de usa......
Dat zou echt heel mooi zijn :D .

Wheelie
23-02-2006, 22:02
als het goed is kan ik het live zien hier in America op Pay Per View.......ik zal eens kijken vanavond en als ik het kan zien zal ik zeker de pbp doen vanuit de usa......
Dat zou echt heel mooi zijn :D .
inderdaad, ik zorg dat ik online ben ;)

Ben
23-02-2006, 22:09
:lol: klasse ronald wat doe jij eigelijk in amerika :wink:

smike
23-02-2006, 22:13
de brute kilos van Coleman zijn imho toch teveel voor shogun... er zijn geen gewichtsklasses voor niets ;)

Ronald
23-02-2006, 22:45
:lol: klasse ronald wat doe jij eigelijk in amerika :wink:
Haha... nee, het is MMA Fan die daar zit :wink:

Mike
23-02-2006, 23:46
Mike, wat flik je mij nou????


Ik zie de humor er btw wel van in..... :D :D

haha :wink:

gelukkig heb je gevoel voor humor, het was ook wel duidelijk voor iedereen dat, Shogun fan nr 1, Jay Hoov er anders over denkt

Mike
23-02-2006, 23:57
Mauricio "Shogun" Rua vs Mark Coleman


:shock:

ik heb wel gekkere uitslagen gezien hoor

ik zie shogun ook niet winnen van coleman.

Ik denk dat de kilo's en brute kracht van Coleman het winnen van de aggressieve en aanvallende stijl van shogun. Denk niet dat shoguns takedowndefense bestand is tegen het geweld van Coleman.

zo bizar is dat niet

maar goed we zullen zien

Shogun is op dit moment de te kloppen man, hij zal misschien niet zo snel meer zijn als toen hij in de MW division zat maar ik geloof niet dat Coleman hem naar de grond krijgt, en wanneer Coleman door heeft dat ie niet naar de grond kan geeft ie al snel op (zie CC vs Coleman). was er al een poll?

ja dat zeg je heel makkelijk, maar de sprawl van cro cop is niet te vergelijken met die van shogun denk ik. allistair kreeg hem ook naar de grond wanneer hij wilde. moet je nagaan wat de worstelaar coleman kan doen. toch denk ik dat shogun uiteindelijk wint. maar zo zeker ben ik er niet van.

precies sommige gaan er maar van uit dat Coleman Shogun nooit naar de grond gaat krijgen maar ik denk dus van wel.

Ik vind het wel vaag dat men doet alsof Coleman een "has been" is die geen enkele kans maakt tegen shogun. Ik vind shogun een topper en ik vind zn aggresseive aanvalende stijl helemaal te gek. En ooit zal hij de MW belt wel dragen. Maar waarom nu die megahype alsof er geen enkele vechter op aarde rondloopt die shogun kan pakken? Er wordt hier gedaan of coleman een onbekend japnnertje is en shogun de eeneiige tweelingbroer van fedor is. Ik begrijp best dat men denkt dat vechter a of b eerder wint maar ik snap niet helemaal wat er zo lachwekkend is aan mijn voorspelling dat Coleman wint. Hij was de vorige hw grandprix ook niet favoriet en die won die ook maar ff! Dusssss........ :wink:

Ben
24-02-2006, 00:09
oefffff mike heeft gesproken :lol:

Mike
24-02-2006, 00:18
oefffff mike heeft gesproken :lol:

ja ja het zit me tot hier !!! :lol:

ik wil er best nog een schepje bovenop doen waarmee ik mezelf vast niet populair maak op t forum. Maarrrrr IMO is een van de grootste "mismatches" van dit toernooi just Overeem vs Kharitanov. Begrijp me niet verkeerd. Ik zie niets liever dan dat De D-Man Sergei kharitabov in een guillotine pakt of hem lekker KO rost maar ik geef hem persoonlijk heel erg weinig kans. Dat zegt overigens weinig over wat ik van de D-man vind (die heb ik namelijk heel hoog zitten) maar t zegt heel veel over wat ik van Kharitanov vindt. Dat is echt een topper die nog een boel mensen gaat verassen IMO. Desalnittemin kijk ook ik uit naar die partij en zal ik zeker voor de demolition man juichen!

Ik hoop trouwens ook al heel lang op Kharitanov vs Fedor , ik denk zelfs dat Kharitanov een klein kans heeft dan.

Oke boys, Flame me maar de tering in 8-)

Arjan
24-02-2006, 00:25
Oh ik vond dat eigenlijk wel een mooie match, ben zelfs benieuwd wie er wint heb niet zoiets van Kharitabov wint dat wel eventjes...

HUNTER
24-02-2006, 00:26
hahahaha leuke topic wordt dit.... Maar Mike heeft wel een beetje gelijk. Een beetje want een mismatch is Overeem - Kharitonov zeker niet. Overeem moet wel 110% kunnen geven maar kansloos is hij zeker niet. En Coleman.... tsja. Ik denk dat ie gewoon op een hele snelle harde highkick loopt. Maar als ie Shogun weet vast te zetten wordt het een ander verhaal. Als....

Mike
24-02-2006, 00:31
hahahaha leuke topic wordt dit.... Maar Mike heeft wel een beetje gelijk. Een beetje want een mismatch is Overeem - Kharitonov zeker niet. Overeem moet wel 110% kunnen geven maar kansloos is hij zeker niet. En Coleman.... tsja. Ik denk dat ie gewoon op een hele snelle harde highkick loopt. Maar als ie Shogun weet vast te zetten wordt het een ander verhaal. Als....

ik zocht eigenlijk een ander woord.

Ik neem bijdeze het woord mismatch terug

Ieder partij waar Overeem in staat maakt hij kans , dus tis zeker geen mismatch.

wat ik wilde zeggen is dat ik hem minder kans geef om te winnen van Kharitanov dan Coleman van Shogun. En daarom begreep ik niet waarom mijn voorspelling lachwekkend is maar de voorspellingen dat overeem wint niet.

anywayz het wordt sowieso weer een brute Pride zondag!

Arjan
24-02-2006, 00:32
Ja nou je t zegt zondag al, hoelaat is dat in NL time, pbp is leuker als je live mee luistert en 100x op f5 loopt te beuken...

want met oud en nieuw had ik ook met een gelukje live mee kunnen lezen... wil t nu niet weer aan toeval overlaten

Mike
24-02-2006, 00:40
Ja nou je t zegt zondag al, hoelaat is dat in NL time, pbp is leuker als je live mee luistert en 100x op f5 loopt te beuken...

want met oud en nieuw had ik ook met een gelukje live mee kunnen lezen... wil t nu niet weer aan toeval overlaten

tja ik ben daar een beetje raar in, PBP is niets voor mij. Maar t zal wel om 0900 sochtends zijn Nl tijd denk ik

Ik mijd meestal een dag of twee alle MMA sites en dit forum na een pride/ufc show en dan zodra ik t gedownload hebt kijk ik t, zo voelt t toch nog als live

MMA Fan
24-02-2006, 00:53
zit net effe te zappen en het is nu 5 uur 's-middags...kom ik er gewoon achter dat er PRIDE op tv is...op de normale kabel...betere werk..zal zo wel effe laten weten welke partijen..

MMA Fan
24-02-2006, 00:54
als het goed is kan ik het live zien hier in America op Pay Per View.......ik zal eens kijken vanavond en als ik het kan zien zal ik zeker de pbp doen vanuit de usa......
Dat zou echt heel mooi zijn :D .

ik zal er zijn als het live is

MMA Fan
24-02-2006, 01:23
zit net effe te zappen en het is nu 5 uur 's-middags...kom ik er gewoon achter dat er PRIDE op tv is...op de normale kabel...betere werk..zal zo wel effe laten weten welke partijen..

net effe 2 Pride Bushido's partijen gezien...nu reclame en ze zeiden al straks komt er iemand met een hamer de ring in...kan maar 1 iemand zijn.........

YESS !!!!!!

ze zenden nu Overeem - Vovchanchyn uit.......

Arjan
24-02-2006, 01:26
Je zit ons gewoon jaloers te maken :lol: gelukkig kan ik wel bijna alle bushido's bekijken hier op mn compie

MMA Fan
24-02-2006, 01:29
:oops: I know...sorry !!! maar vind het gewoon fantastich dat het hier op de tv is......

Arjan
24-02-2006, 03:08
t zal wel om 0900 sochtends zijn Nl tijd denk ik

Das me te vroeg voor een zondag :shock: damn

Shooto TV
24-02-2006, 08:58
We zijn gisteren hier aangekomen en hebben er vandaag al een boel interviews op zitten. Bij de weging was Alistair 102 kg spier!

We hebben er met zijn allen veel zin in en Alistair gaat voor een verrassing zorgen bij veel mensen!

Osu,

Martijn

Jay Hoov
24-02-2006, 09:51
Mauricio "Shogun" Rua vs Mark Coleman


:shock:

ik heb wel gekkere uitslagen gezien hoor

ik zie shogun ook niet winnen van coleman.

Ik denk dat de kilo's en brute kracht van Coleman het winnen van de aggressieve en aanvallende stijl van shogun. Denk niet dat shoguns takedowndefense bestand is tegen het geweld van Coleman.

zo bizar is dat niet

maar goed we zullen zien

Shogun is op dit moment de te kloppen man, hij zal misschien niet zo snel meer zijn als toen hij in de MW division zat maar ik geloof niet dat Coleman hem naar de grond krijgt, en wanneer Coleman door heeft dat ie niet naar de grond kan geeft ie al snel op (zie CC vs Coleman). was er al een poll?

ja dat zeg je heel makkelijk, maar de sprawl van cro cop is niet te vergelijken met die van shogun denk ik. allistair kreeg hem ook naar de grond wanneer hij wilde. moet je nagaan wat de worstelaar coleman kan doen. toch denk ik dat shogun uiteindelijk wint. maar zo zeker ben ik er niet van.

precies sommige gaan er maar van uit dat Coleman Shogun nooit naar de grond gaat krijgen maar ik denk dus van wel.

Ik vind het wel vaag dat men doet alsof Coleman een "has been" is die geen enkele kans maakt tegen shogun. Ik vind shogun een topper en ik vind zn aggresseive aanvalende stijl helemaal te gek. En ooit zal hij de MW belt wel dragen. Maar waarom nu die megahype alsof er geen enkele vechter op aarde rondloopt die shogun kan pakken? Er wordt hier gedaan of coleman een onbekend japnnertje is en shogun de eeneiige tweelingbroer van fedor is. Ik begrijp best dat men denkt dat vechter a of b eerder wint maar ik snap niet helemaal wat er zo lachwekkend is aan mijn voorspelling dat Coleman wint. Hij was de vorige hw grandprix ook niet favoriet en die won die ook maar ff! Dusssss........ :wink:

Tuurlijk onderschat ik Coleman niet, maar hij won de GP in 2000, waar hebben we het over, das 5 jaar geleden....Er is een hoop veranderd in die tijd!
En Shogun zit in z'n Prime, en dat kan ik niet bepaald van Coleman zeggen.Wat is eigenlijk een recente overwinning van Coleman........

Jay Hoov
24-02-2006, 09:56
ff een reminder....

Mijn weddenschap met Halfshot....Als Shogun wint, win ik!Als Coleman wint(hahahaha) wint Halfshot.

De winnaar mag een naam verzinnen voor de verliezer hier op Mixfight..........Dus help me ff, aangezien ik win!!!!

omg wat een dom wezen ben je ook.
De weddeschap was de winnaar mag na de wedstrijd een naam verzinnen.
maar ja ik had het kunnen weten dat die ene cel in jouw hoofd dat niet snap.

Jij veeg natuurlijk ook eerst je reet af, en gaat daarna scheiten
sukkel

Je komt een beetje gefrustreerd over, maar dat snap ik wel hoor!
Maar on topic:Je moer

Ps Schijten schrijf je zo.........Die ene cel doet blijkbaar meer dan jouw celletjes :? :?

Anonymous
24-02-2006, 11:53
hopen dat igor ef dit weekend regelt dat ie mee mag doen met allweights tournament.

alistair kick sum ass.

en wat betreft coleman: hij heeft zeker een kans, hij is een van de enigste geweest die BIJNA fedor er uit chokede, ok dat het niet gelukt is, ok ob tampons, maar fedor had het wel ef knap lastig tegen coleman

Mike
24-02-2006, 15:24
recente overwinning van Coleman?

........

Milco Voorn 8-)

edit: aangepast voor ronald. Minder quotes :wink:

Jay Hoov
24-02-2006, 16:14
Mauricio "Shogun" Rua vs Mark Coleman


:shock:

ik heb wel gekkere uitslagen gezien hoor

ik zie shogun ook niet winnen van coleman.

Ik denk dat de kilo's en brute kracht van Coleman het winnen van de aggressieve en aanvallende stijl van shogun. Denk niet dat shoguns takedowndefense bestand is tegen het geweld van Coleman.

zo bizar is dat niet

maar goed we zullen zien

Shogun is op dit moment de te kloppen man, hij zal misschien niet zo snel meer zijn als toen hij in de MW division zat maar ik geloof niet dat Coleman hem naar de grond krijgt, en wanneer Coleman door heeft dat ie niet naar de grond kan geeft ie al snel op (zie CC vs Coleman). was er al een poll?

ja dat zeg je heel makkelijk, maar de sprawl van cro cop is niet te vergelijken met die van shogun denk ik. allistair kreeg hem ook naar de grond wanneer hij wilde. moet je nagaan wat de worstelaar coleman kan doen. toch denk ik dat shogun uiteindelijk wint. maar zo zeker ben ik er niet van.

precies sommige gaan er maar van uit dat Coleman Shogun nooit naar de grond gaat krijgen maar ik denk dus van wel.

Ik vind het wel vaag dat men doet alsof Coleman een "has been" is die geen enkele kans maakt tegen shogun. Ik vind shogun een topper en ik vind zn aggresseive aanvalende stijl helemaal te gek. En ooit zal hij de MW belt wel dragen. Maar waarom nu die megahype alsof er geen enkele vechter op aarde rondloopt die shogun kan pakken? Er wordt hier gedaan of coleman een onbekend japnnertje is en shogun de eeneiige tweelingbroer van fedor is. Ik begrijp best dat men denkt dat vechter a of b eerder wint maar ik snap niet helemaal wat er zo lachwekkend is aan mijn voorspelling dat Coleman wint. Hij was de vorige hw grandprix ook niet favoriet en die won die ook maar ff! Dusssss........ :wink:

Tuurlijk onderschat ik Coleman niet, maar hij won de GP in 2000, waar hebben we het over, das 5 jaar geleden....Er is een hoop veranderd in die tijd!
En Shogun zit in z'n Prime, en dat kan ik niet bepaald van Coleman zeggen.Wat is eigenlijk een recente overwinning van Coleman........

Milco Voorn 8-)

Okokokok...Maar je weet wat ik bedoel Mike :D :D

Ronald
24-02-2006, 22:02
AAAAAAHHHH... mensen, die quotes worden onleesbaar zo :-(

RED SCORPION
25-02-2006, 03:05
de brute kilos van Coleman zijn imho toch teveel voor shogun... er zijn geen gewichtsklasses voor niets ;)
nou, zo veel verschil zit er ook niet in hoor.
het is natuurlijk niet zo dat Coleman 50 kilo zwaarder is.
en toch wint niet altijd gene die zwaarder is, dat hebben wel al gezien! en helemaal niet, als we meetellen dat Shogun in zijn top form is, en Coleman heeft toch zijn beste tijd al gehad!

Anonymous
25-02-2006, 03:41
Coleman woog gisteren 98 kg en Shogun woog 103 kg.

Osu,
Martijn

Paganstars
25-02-2006, 05:27
Ik hoop iig dat allistair gaat slopen, hij is imo een van de opkomende hw talenten in pride en shogun tegen coleman.... ik denk dat shogun teveel gehyped wordt en dat shogun het erg zwaar gaat krjgen tegen coleman!

Silat
25-02-2006, 09:46
Ik denk dat Coleman vs SHogun ongeveer zo zal gaan als Shogun vs Arona. Shogun ontsnapt zo snel uit zo'n takedown. Omaplatatje, knieen stompen, stampen, voila.

Ik hoop zo dat D-Man wint op sub, boxen moet ie niet doen met Sergei, kijk maar naar Ninja en Rizzo.

Maar waarom gaat Hunt niet tegen Mino??

Wheelie
25-02-2006, 10:30
Rizzo : 111.5kg / 245lbs.
roman : 103.2kg / 227lbs.

Rampage : 92.9kg / 204lbs.
YDS : 90.8kg / 200lbs.

Einemo : 107.3kg / 236lbs.
Fab : 108kg / 238lbs.

TK : 100.6kg / 221lbs.
Sperry : 104.8kg / 231lbs.

Sergei : 110.6kg / 243lbs.
Overeem : 103.2kg / 227lbs.

Naka : 102.0kg / 224lbs.
Josh : 115.5kg / 254lbs.

Nog : 109.0kg / 240lbs.
Tam : 85.0kg / 187lbs.

Shogun : 103.0kg / 227lbs.
Coleman : 101.7kg / 224lbs.

Nishijima : 95.5kg / 210lbs.
Hunt : 132.5kg / 292lbs.

Ben
25-02-2006, 10:52
:D toch mooi dat martyn post vanuit japan ,hoeveel woog allister
toch geen 103,5 kg :?:

Emilio
25-02-2006, 11:15
shogun nog zwaarder dan coleman? jezus niet verwacht..


Rizzo 111, dan vraag je je wel af of hij niet wat te zwaar is geworden....

Tsuki
25-02-2006, 11:21
alistair 103 kg ????????? STOER !!!!!!!

Ronald
25-02-2006, 12:02
De LHW's hebben flink gegeten de afgelopen tijd. Misschien zelfs wel prettig voor een aantal om eens niet op je gewicht te hoeven letten en op het laatste moment niet een flink aantal kilo's nog kwijt te moeten.

Valt me trouwens nog mee wat Jackson weegt. Zijn er met hem soms gewichtsafspraken gemaakt?

dtgerald
25-02-2006, 13:49
Hoe laat nederlandse tijd begint het?

smike
25-02-2006, 14:01
inderdaad ronald, valt me op dat vele behoorlijk zijn aangekomen!

en inderdaad shogun zwaarder dan coleman... dan wint shogun het ja.

Mike
25-02-2006, 15:46
shogun zwaarder dan coleman :S??

Mike
25-02-2006, 15:47
AAAAAAHHHH... mensen, die quotes worden onleesbaar zo :-(

heb mijne al aangepast :oops:

Mike
25-02-2006, 15:50
[zeggen.Wat is eigenlijk een recente overwinning van Coleman........


Milco Voorn 8-)


Okokokok...Maar je weet wat ik bedoel Mike :D :D

jawel hoor :wink:

maarrrr colemans laatste drie partijen in pride waren tegen mega toppers! hij moest het afleggen tegen Nog , Fedor en Crocop. Dus dan hoef je je niet te schamen ofzo.

Silat
25-02-2006, 15:56
Ik vind het raar: Shogun nog zwaarder dan Coleman, dan gaat ie winnen.

Coleman is allang niet meer het monster uit de UFC. hij weegt steady rond de 100 kg.

Al zou Shogun 95 wegen zou het nog niks uitmaken. Shogun moet zelfs niet te zwaar worden anders krijg je hetzelfde als wat met z'n broer gebeurde. Ze worden vatsig, nu heeft Shogun het voordeel dat ie langer is.

redjuh
25-02-2006, 18:00
ik hoop voor shogun dat ie er niet uitziet als ze broer toen die tegen kharitonov moest. Coleman is relatief veel sterker, fitter en comfortabeler op het gewicht dat ie heeft. ik denkdat coleman gaat winnen van shogun. ik hoop het ook.

coleman is toch een beetje een icoon... 1 van mijn hall of famers!

Jeru
25-02-2006, 18:08
Je kan wel zien dat hij een paar pondjes extra heeft.
http://ca1n.c.yimg.jp/sports/sn2006022322320100032394m/sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pict/200602/im00032394.jpg
http://ca1n.c.yimg.jp/sports/sn2006022322321700032398m/sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pict/200602/im00032398.jpg
http://ca1n.c.yimg.jp/sports/sn2006022322320500032395m/sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pict/200602/im00032395.jpg

The Bulldog
25-02-2006, 18:21
Ik denk dat hij geen last van gaat hebben, maar juist meer kracht omdat hij niet heeft hoeven Cutten...

Gewicht ziet er niet overdreven uit... alleen maar natuurlijk...

Nickuraba
25-02-2006, 20:51
ik ben zeer zeer benieuwd, coleman is wel een topworstelaar en de sprawl van Shogun is inderdaad niet 's werelds beste.... kan alle kanten op gaan

Jay Hoov
25-02-2006, 22:37
[zeggen.Wat is eigenlijk een recente overwinning van Coleman........


Milco Voorn 8-)


Okokokok...Maar je weet wat ik bedoel Mike :D :D

jawel hoor :wink:

maarrrr colemans laatste drie partijen in pride waren tegen mega toppers! hij moest het afleggen tegen Nog , Fedor en Crocop. Dus dan hoef je je niet te schamen ofzo.


Gelukkig is Shogun geen megatopper :? :? :?

Ronald
25-02-2006, 23:39
AAAAAAHHHH... mensen, die quotes worden onleesbaar zo :-(

heb mijne al aangepast :oops:
Thanks :D

LordSinned
26-02-2006, 01:31
Las net dat MMA fan uit amerika een PbP ging doen.......
maar hebben ze daar geen vette vertraging met de "live" uitzending.
Mijn vermoedens zijn dat ze daar over pas over +- 26 hr de uitzending hebben.
dan is het daar +- 7 uur sávonds.

Arjan
26-02-2006, 02:12
ja is kut dat tijdsverschil normaal denk ik damn morgen zondag lekker de pbp volgen en eventueel (als mma tracker niet zo idioot traag is als vorige keer) de fights downloaden... maar nu is het helemaal niet zondag maar misschien wel maandag :(