PDA

View Full Version : Taakstraf en boete voor manager bokskampioen



Wheelie
25-02-2006, 10:44
Taakstraf en boete voor manager bokskampioen

Van een onzer verslaggeefsters


HAARLEM, zaterdag
De manager van de beroemde Amsterdamse kickbokser Badr Hari is gisteren door de rechtbank van Haarlem veroordeeld tot zes maanden voorwaardelijke celstraf en 240 uur dienstverlening wegens bedreiging en medeplichtigheid aan mishandeling. Daarnaast moet Simon Rutz tweeduizend euro schadevergoeding betalen.
De boksmanager drong in november samen met Hari het huis van twee Haarlemmers binnen. De man en de vrouw hadden al een tijd ruzie met hun bovenbuurvrouw, een vriendin van Rutz, over de overlast die haar laminaatvloer veroorzaakte. Op 4 november kwam de ruzie tot een uitbarsting en belde de bovenbuurvrouw haar vriend Rutz.
Hij ging die avond laat samen met Hari naar de woning van de slachtoffers. De twee drongen na de voordeur te hebben ingetrapt de slaapkamer binnen waar Hari het tweetal zou hebben geslagen en Rutz hen bedreigd zou hebben.

De rechter bevond de manager schuldig aan medeplichtigheid omdat hij de initiatiefnemer was en Hari niet heeft tegengehouden toen hij klappen uitdeelde.
Ook Hari moest zich gisteren melden bij de rechter, maar hij was niet aanwezig omdat hij in Nieuw-Zeeland was voor een persconferentie.Zodra Hari op 10 maart weer in Nederland komt, moet hij zich direct melden bij de politie. Op 14 maart moet hij opnieuw voorkomen.



Stond ik de telegraaf van vandaag

The Bulldog
25-02-2006, 11:10
Komt ie goed mee weg..

ashi76
25-02-2006, 11:13
Als dit echt het verhaal is, moet ik zeggen dat het wel een hele trieste actie is geweest.... :?

redjuh
25-02-2006, 11:45
Ah dus meneertje rutz en concorten zijn niet helemaal eerlijk geweest!
terin wat een Kankeractie... jammer dat degene bij wie ze het hadden gedaan geen pistool ondeer ze kussen had liggen.

die roept om een BOYCOT

Anonymous
25-02-2006, 11:52
hari in nieuw zeeland??????????????? in zeeland denk ik.
wat een verhaal, ver van de verklaring van een poosje terug

Ronald
25-02-2006, 12:34
Als dit echt het verhaal is dan denk ik dat Badr Hari er niet zonder celstraf vanaf komt.

ashi76
25-02-2006, 13:11
hari in nieuw zeeland??????????????? in zeeland denk ik.
wat een verhaal, ver van de verklaring van een poosje terug

Dat Badr in Nieuw Zeeland zit klopt wel. Hij doet namelijk op 6 maart mee aan de K1 World GP in Auckland.


http://www.so-net.ne.jp/feg/k-1gp/images/to_060305auckland.gif


http://www.so-net.ne.jp/feg/k-1gp/top702.htm

max mulder shihan
25-02-2006, 14:07
Zo komt het aapje toch nog uit de mouw, bijzonder goed voor het imago van de vechtsporten, uitstekend voor de vechtsporten in het algemeen.Ben benieuwd wie dit nu weer goed gaat praten .

Anonymous
25-02-2006, 14:33
ik denk tog dat het niet waar is

lange
25-02-2006, 14:41
ik denk tog dat het niet waar is

Misschien kun jij maar beter niet denken... Zielig mannetje, die Rutz...

redjuh
25-02-2006, 14:56
ja als je beef hebt met iemand oke, maar damn... iemand ze deur intrappen en hem door een k1 vechter (die dus goed onder de plak zit bij simon) te laten mishandelen...

tering

Hollandpride
25-02-2006, 14:57
Erg jammer dit, heel erg jammer.

Stomme sukkels zijn het, als dit verhaal klopt!

Anonymous
25-02-2006, 15:03
Het is rot voor de kickboxing sport.En je ziet het hele verhaal van hun klopte geen moer van.Rutz is een groot fantast kind ba sukkels

Anonymous
25-02-2006, 16:17
Het is rot voor de kickboxing sport.En je ziet het hele verhaal van hun klopte geen moer van.Rutz is een groot fantast kind ba sukkels

In grote lijnen klopte hun verhaal wel: De ruzie kwam tot een uitbarsting, ik meen mij te herinneren dat Rutz zei dat het kind van die vriendin was geslagen en het olijke duo ging er op af. Hebben zij zelf verklaard.

En misschien, let wel, misschien, hadden de twee slachtoffers eerst wel heel veel spatjes weten wij veel. Maar je kan in Nederland net zo veel ruzie maken als jij wil maar als je dan klappen krijgt ben jij ineens het slachtoffer en kan de ander mooi aan het gas.

Wat ik maar bedoel is; oordeel niet te snel want het is een politie rapport, (heb ik niet altijd even veel vertouwen in) en daar bovendien ook nog eens een uiterst sumiere samenvatting van in "of all papers" de zgn. gezond verstand krant.

Het is maar waar jij je geloof aan hecht.

De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.

Groet.

KO TKO
25-02-2006, 16:52
Ik vertrouw rutz en Badr Hari veel eerder dan de telegraaf. Rutz en Badr Hari hebben waarschijnlijk een goede reden waarom ze dat gedaan hebben.

De telegraaf is er goed in om dingen uit zijn verband te halen en die dingen heel sensationeel op te schrijven.

KO TKO
25-02-2006, 16:54
Rutz is een groot fantast kind ba sukkels

Was jij dronken toen jij dit hebt geschreven ? :D

The Bulldog
25-02-2006, 17:41
KO TKO
Je loyaliteit is roemwaardig...

Denk alleen wel dat als het feit is dat ze snachts na de deur te hebben ingetrapt door ziin gegaan tot de slaapkamer. Ze weinig dingen hebben om zich op te beroepen...niet in het heetst van de strijd geweest en dus een voorbedachte actie...

Dat is denk ik om zo`n reden niet goed te praten...

max mulder shihan
25-02-2006, 17:51
KO TKO
Je loyaliteit is roemwaardig...

Denk alleen wel dat als het feit is dat ze snachts na de deur te hebben ingetrapt door ziin gegaan tot de slaapkamer. Ze weinig dingen hebben om zich op te beroepen...niet in het heetst van de strijd geweest en dus een voorbedachte actie...

Dat is denk ik om zo`n reden niet goed te praten...


Ben het volledig eens metT.UD. Op en klein puntje na , dit is geen loyaliteit dit is gewoon rutz naar de mond praten [en dan druk ik mij nog netjes uit]

Anonymous
25-02-2006, 18:12
Badr heeft zich gewoon door Rutz laten gebruiken.
Lekker management als je je vechters inzet voor dit soort hand-en spandiensten.

The Bulldog
25-02-2006, 18:18
Badr heeft zich gewoon door Rutz laten gebruiken.
Lekker management als je je vechters inzet voor dit soort hand-en spandiensten.

Dat is dan weer een bewering die niet te bewijzen is...
Misschien begon hij wel uitzichzelf te slaan...
Tja ..... je weet het niet...

Anonymous
25-02-2006, 18:28
Ik denk toch dat badr wel kennis had van wat er ging gebeuren, geloof er niets van dat hij zo maar even met rutz meegegaan is.En toen maar ff een deur ingetrapt heeft en dan geheel per ongeluk natuurlijk een paar mensen in hun slaapkamer op hun gezicht timmert, lijkt mij sterk.

The Bulldog
25-02-2006, 18:33
Mij ook max...maar...

ik hou dingen liever feitelijk....
anders moet je dingen achteraf inslikken ...zoals meerdere mensen dat nu moeten i.v.m. wat ze allemaal riepen een tijdje geleden over dit onderwerp...

Denk in ieder geval dat er meerdere denk dat dit gewoon niet kan...

Anonymous
25-02-2006, 19:58
Klopt als een zwerende vinger

H POWER
25-02-2006, 20:02
Ik vertrouw rutz en Badr Hari veel eerder dan de telegraaf. Rutz en Badr Hari hebben waarschijnlijk een goede reden waarom ze dat gedaan hebben.

De telegraaf is er goed in om dingen uit zijn verband te halen en die dingen heel sensationeel op te schrijven.

klopt ko tko, hoorde trouwens uit betrouwbare bron(oomzeggertje vd postbode van vriendin rutz) dat zij helemaal geen parketvloer heeft maar zwart wit geblokt vinyl.

Anonymous
25-02-2006, 22:30
Badr heeft zich gewoon door Rutz laten gebruiken.
Lekker management als je je vechters inzet voor dit soort hand-en spandiensten.

Dat is dan weer een bewering die niet te bewijzen is...
Misschien begon hij wel uitzichzelf te slaan...
Tja ..... je weet het niet...

Badr had daar niks te zoeken,al Rutz een flinke vent is neemt hij zijn eigen verantwoordelijkheden en houdt hij zaken en prive gescheiden ipv zijn vechter als een soort Jet-Li in 'Un leashed' te gebruiken.
Pas op want ik haal mijn K 1 vechters erbij...!

Guile
25-02-2006, 22:40
ipv zijn vechter als een soort Jet-Li in 'Un leashed' te gebruiken.



hehehe :D



Rechter weet doorgaans wel raad met vechters die hun hobby/werk buiten de ring beoefenen, dom en erg jammer...

Nickuraba
25-02-2006, 22:49
jeps, zo bevestigen ze ook weer snel t 'imago' van onze heilige sport. Ook geen snuggere actie, maargoed oordelen is altijd makkelijk als je er niet bij bent geweest. Wat ik hoor is iig geen strakke actie.

Anonymous
26-02-2006, 01:40
Ben benieuwd waar al die goed en mooi praters nou zijn , hoef ze niet bij naam te noemen , zijn wel erg stil , kom op heren ,wees eens een kerel en geef uw ongelijk nu eens ruiterlijk toe, anders zijn de heren ook niet zo stil , en verdedigen rutz met hand en tand ,en nu opeens niets, nada ,noppes,niente, valt mij tegen hoor. Zal eens kijken of ik nog wat stukjes kan vinden over de mannen die rutz als bijna heilig omschreven. herkend u ze al weet u wie ik bedoel de heren weten het vast zelf wel , nietwaar ..... ... ...... ben benieuwd

jan sensei kyokushin
26-02-2006, 08:48
KO TKO
Je loyaliteit is roemwaardig...

Denk alleen wel dat als het feit is dat ze snachts na de deur te hebben ingetrapt door ziin gegaan tot de slaapkamer. Ze weinig dingen hebben om zich op te beroepen...niet in het heetst van de strijd geweest en dus een voorbedachte actie...

Dat is denk ik om zo`n reden niet goed te praten...


Ben het volledig eens metT.UD. Op en klein puntje na , dit is geen loyaliteit dit is gewoon rutz naar de mond praten [en dan druk ik mij nog netjes uit] osu max hielelikkers heb je in iedere tak van de sport!!! ik ben het met underdog en max eens klopt niks van , kloten voor de sport dit gebeuren ,respect is soms ver tezoeken voor elkaar met elkaar . pretige zondag allemaal osu

Ronald
26-02-2006, 11:30
Ben benieuwd waar al die goed en mooi praters nou zijn , hoef ze niet bij naam te noemen , zijn wel erg stil , kom op heren ,wees eens een kerel en geef uw ongelijk nu eens ruiterlijk toe, anders zijn de heren ook niet zo stil , en verdedigen rutz met hand en tand ,en nu opeens niets, nada ,noppes,niente, valt mij tegen hoor. Zal eens kijken of ik nog wat stukjes kan vinden over de mannen die rutz als bijna heilig omschreven. herkend u ze al weet u wie ik bedoel de heren weten het vast zelf wel , nietwaar ..... ... ...... ben benieuwd
Omgekeerde geldt hier net zo goed Max. Je bent wel erg nadrukkelijk je gram aan 't halen. Daar schiet net zo goed niemand iets mee op toch...

Anonymous
26-02-2006, 13:18
Gram halen, nee hoor, zeg alleen maar waarop het staat, voel je je aangesproken dan. Das dan jammer, maar dan weet je gelijk waar je staat en hoe ik over je denk. mocht je daar in geinteresseerd zijn. Niet dat het mij verder een zorg is hoe jij over mij denkt. Ik vind nu eenmaal dat de zaken zo liggen als ze zijn ,daar verander jij en niemand anders wat aan .

met sportieve groet max

Ronald
26-02-2006, 13:46
Gram halen, nee hoor, zeg alleen maar waarop het staat, voel je je aangesproken dan. Das dan jammer, maar dan weet je gelijk waar je staat en hoe ik over je denk. mocht je daar in geinteresseerd zijn. Niet dat het mij verder een zorg is hoe jij over mij denkt. Ik vind nu eenmaal dat de zaken zo liggen als ze zijn ,daar verander jij en niemand anders wat aan .

met sportieve groet max
Waarom zo vijandig Max? Da's eigenlijk precies wat ik bedoel. En nee, ik voel me niet aangesproken.

Anonymous
26-02-2006, 14:19
Doe niet zo dom ronald , jij weet uitstekend waar de schoen hem wringt, speel nou niet de onschuld , daar ben je net iets te slim voor, siert je ook niet , verder heb ik geen zin om een discussie aan te gaan met jou over zaken die allang staan zoals ze zijn. Jij weet hopenlijk wie jij bent en waar jij voor staat , en ik weet in iedergeval zeker wie ik ben en waarvoor ik sta. einde verhaal

met sportieve groet max

Ronald
26-02-2006, 14:37
Doe niet zo dom ronald , jij weet uitstekend waar de schoen hem wringt, speel nou niet de onschuld , daar ben je net iets te slim voor, siert je ook niet , verder heb ik geen zin om een discussie aan te gaan met jou over zaken die allang staan zoals ze zijn. Jij weet hopenlijk wie jij bent en waar jij voor staat , en ik weet in iedergeval zeker wie ik ben en waarvoor ik sta. einde verhaal

met sportieve groet max
Jammer dit soort reacties Max. Lees mijn reacties nog eens terug. Ik haal geen ouwe koeien uit de sloot, ik zoek geen discussie, ik hoef ook geen standpunten te bepalen (?), helemaal niets van dat alles. Ik heb zelfs geen idee hoe je daar bij komt.

Waar ik op reageer is op je "vijandige" manier van posten. Niets meer en niets minder. Weinig respectvol ook.

Anonymous
26-02-2006, 14:46
Max heeft wel gelijk.Als je wat op het forum zegt op reactie's en het is negatief hebben ze een grote mond ben je een hatertje maar als het later toch anders is hoor je ze niet.Wees sportief en hou volgende keer je mond.Wat er gebeurt is klopte totaal niet en hoor je als hoge boom niet zo stom te doen dan kan je deze reacties verwachten.

Anonymous
26-02-2006, 15:01
Beste Ronald je krijgt net zo veel respect als je zelf geeft, wat jij hier verder van vind of niet ,boeit mij weinig. Eerlijk ben jij in mijn ogen niet maar dat had je waarschijnlijk al begrepen, verder als jij de toon vijandig vind , wie schoen past trekt hem aan niet waar, je bekijkt het verder maar , kan mijn tijd wel beter gebruiken.

met sportieve groet max

Ronald
26-02-2006, 16:09
Beste Ronald je krijgt net zo veel respect als je zelf geeft, wat jij hier verder van vind of niet ,boeit mij weinig. Eerlijk ben jij in mijn ogen niet maar dat had je waarschijnlijk al begrepen, verder als jij de toon vijandig vind , wie schoen past trekt hem aan niet waar, je bekijkt het verder maar , kan mijn tijd wel beter gebruiken.

met sportieve groet max
Ik kan er helaas weinig brouwen van wat je hier schrijft. Ik heb er ook geen idee van wát en waaróm je me nou eigenlijk kwalijk neemt.

Maar goed, same old story Max. Het eindigt vast weer zoals altijd dat je beledigd bent en dat je boos aankondigd dat je hier nooit meer zult posten. Uiteraard vooraf gegaan door nog meer quasi onverschilligheden, zogenaamde wijsheden, een verongelijkte toon, en zonder dat iemand nog snapt waar het nou nog precies om gaat. Als je niet wilt dat er iets tegen je gezegd wordt moet je hier niet posten. Jammer dat dat steeds zo gaat, maar je doet je best maar. Asta la pasta.

Anonymous
26-02-2006, 16:42
Beste Ronald , ik stop niet met posten en jij bent in mijn ogen een figuur die niet de moeite waard is om verder druk over te maken. maw je bekijkt het maar. Wat mij veel meer intereseerd is de vraag , wat gaat badr hari krijgen , en hoe gaat het verder met rutz en hari, en niet te vergeten rutz heeft 6 maanden voorwaardelijk plus 240 uur taakstraf , normaliter zitten er bij die 6 maanden een proeftijd van 2 jaar , ergo mijnheer rutz heeft een strafblad, wat voor een gevolgen zou dit kunnen hebben voor de toekomst,bv gala's etc

Ronald
26-02-2006, 18:09
Max, ik heb geen zin om mezelf op dezelfde minderwaardige manier uit te laten als jij dat doet. Weltrusten.

Anonymous
26-02-2006, 18:30
Welterusten? om 17.00 uur? Minderwaardig? nou zolang jij dat zegt vind ik het niet alarmerend ,dus niets om mij zorgen over te maken , slaap lekker

met sportieve groet max

Anonymous
26-02-2006, 18:45
Badr zegt zelf dat Rutz hem verraden heeft fijne relatie!

Anonymous
26-02-2006, 19:27
Badr zegt zelf dat Rutz hem verraden heeft fijne relatie!


Wanneer en waar heeft badr dat beweerd

KO TKO
26-02-2006, 19:36
Ben benieuwd waar al die goed en mooi praters nou zijn , hoef ze niet bij naam te noemen , zijn wel erg stil , kom op heren ,wees eens een kerel en geef uw ongelijk nu eens ruiterlijk toe, anders zijn de heren ook niet zo stil , en verdedigen rutz met hand en tand ,en nu opeens niets, nada ,noppes,niente, valt mij tegen hoor. Zal eens kijken of ik nog wat stukjes kan vinden over de mannen die rutz als bijna heilig omschreven. herkend u ze al weet u wie ik bedoel de heren weten het vast zelf wel , nietwaar ..... ... ...... ben benieuwd

Ik wacht af wat Badr Hari en Rutz zeggen. Ik ga niet zo al jij 1 kant van het verhaal aan horen en dan helemaal overstuur reageren.

Ik zit trouwens niet te slijmen bij Badr Hari en Rutz, want ik ken hun niet eens. Waarom zou ik dat doen ? Ik heb gewoon geschreven dat ik hun eerder geloof dan de telegraaf. En daar sta ik nog 100 % achter.
Omdat ik positiever schrijf over Badr Hari en Rutz betekent het nog niet dat ik slijm. Dat begrijp je toch ook wel, of niet ? Of moet ik net zoals jouw in de wilde weg mensen gaan beledigen ?

KO TKO
26-02-2006, 19:46
osu max hielelikkers heb je in iedere tak van de sport!!! ik ben het met underdog en max eens klopt niks van , kloten voor de sport dit gebeuren ,respect is soms ver tezoeken voor elkaar met elkaar . pretige zondag allemaal osu

In iedere tak van sport heb je ook mannen die in een mid life crisis zitten en daardoor overdreven reageren. En die trouwens ook veel moeite hebben met BEGRIJPEND LEZEN.

Anonymous
26-02-2006, 19:53
Beledig ik mensen? waar dan, ik stel alleen maar vragen ko tko verder niets. dat jij een probleem hebt met kritiek op de handel en wandel rutz is dan jou probleem , ,wat opvalt is dat jij nog nooit een krities geluid heb leaten horen richting rutz, maar wel gelijk in de touwen springt als andere dat doen, geef nou gewoon toe dat je geen kritiek op rutz kunt verdragen ,om wat voor een reden dan ook. Verder waarom zou de telegraaf een uitspraak van een rechtbank foutief weergeven , onzin, zelfs de telegraaf waar ik persoonlijk geen fan van ben is slim genoeg om een rechtbankverslag en zeker de uitspraak correct weer te geven. Nog iets te melden verder?

Anonymous
26-02-2006, 19:56
osu max hielelikkers heb je in iedere tak van de sport!!! ik ben het met underdog en max eens klopt niks van , kloten voor de sport dit gebeuren ,respect is soms ver tezoeken voor elkaar met elkaar . pretige zondag allemaal osu

In iedere tak van sport heb je ook mannen die in een mid life crisis zitten en daardoor overdreven reageren. En die trouwens ook veel moeite hebben met BEGRIJPEND LEZEN.


Over beledigingen gesproken ,ko tko

MB667
26-02-2006, 19:57
ga hier niet over oordelen, maar d8 dat hier op mixfight toen officieel werd medegedeeld dat die buurman het kindje van dat wijf had geslagen, en dat daardoor desbetreffende heren actie hadden ondernomen tegen de boze buurman

Anonymous
26-02-2006, 20:05
Ik bedoel maar

ROIDRAGE
26-02-2006, 20:13
Ã*k heb zo'n vermoeden dat max snel afscheid hier gaat nemen

The Bulldog
26-02-2006, 20:15
HE HAllo mensen leg mij geen woorden in de mond...

Enige wat ik aangaf is dat ze niet zo maar weg zullen komen....i.v.m. het FEIT dat het een geplande actie was i.p.v. iets dat in een strijd is ontstaan...

Ik zei niet meer en niet minder...

En laten we de dialoog een dialoog houden i.p.v. een overhitte uitbarsting ...
Want daar ging deze topic eigenlijk over...

Anonymous
26-02-2006, 20:18
Ã*k heb zo'n vermoeden dat max snel afscheid hier gaat nemen

Jammer Brammetje, maar dat feest gaat niet door.

ROIDRAGE
26-02-2006, 20:23
je bent hier al zo vaak weggegaan, maar je bent net zo vaak weer gaan reïncarneren. dus ja. we nemen je niet meer zo serieus

MB667
26-02-2006, 20:24
koembajaa my lord

KO TKO
26-02-2006, 20:25
Beledig ik mensen? waar dan, ik stel alleen maar vragen ko tko verder niets. dat jij een probleem hebt met kritiek op de handel en wandel rutz is dan jou probleem , ,wat opvalt is dat jij nog nooit een krities geluid heb leaten horen richting rutz, maar wel gelijk in de touwen springt als andere dat doen, geef nou gewoon toe dat je geen kritiek op rutz kunt verdragen ,om wat voor een reden dan ook. Verder waarom zou de telegraaf een uitspraak van een rechtbank foutief weergeven , onzin, zelfs de telegraaf waar ik persoonlijk geen fan van ben is slim genoeg om een rechtbankverslag en zeker de uitspraak correct weer te geven. Nog iets te melden verder?

Ja, jij beledigt mensen. Jij doet net alsof ik een slijmbal ben .

Ja dat kan kloppen dat ik nog nooit een kritische geluid over rutz heb laten horen. Weet jij waarom, omdat dit volgens mij de eerste keer is dat ik op mixfight over hem geschreven heb. En dat weet ik bijna zeker.

Ik heb niet geschreven dat de telegraaf een uitspraak van een rechtbank verkeerd weergeeft. Ik heb dit geschreven


Ik vertrouw rutz en Badr Hari veel eerder dan de telegraaf. Rutz en Badr Hari hebben waarschijnlijk een goede reden waarom ze dat gedaan hebben.

De telegraaf is er goed in om dingen uit zijn verband te halen en die dingen heel sensationeel op te schrijven.

Ik bedoel hiermee dat ik Badr Hari en rutz eerder vertrouw dan de telegraaf. Want de telegraaf heeft wel vaker dingen uit zijn verband gehaald en " spannender " opgeschreven. Ik denk niet dat ze zomaar mensen gaan slaan.
Meer bedoel ik ook niet. Dus ik begrijp niet waarom jij zo opgefokt doet .

KO TKO
26-02-2006, 20:32
Over beledigingen gesproken ,ko tko

jan sensei kyokushin en jij begonnen met het beledigen. Daarom deed ik een heel kleine belediging terug.
Ik hou er niet van om mensen te beledigen. Maar jullie vroegen er zelf om.

The Bulldog
26-02-2006, 20:34
Beledig ik mensen? waar dan, ik stel alleen maar vragen ko tko verder niets. dat jij een probleem hebt met kritiek op de handel en wandel rutz is dan jou probleem , ,wat opvalt is dat jij nog nooit een krities geluid heb leaten horen richting rutz, maar wel gelijk in de touwen springt als andere dat doen, geef nou gewoon toe dat je geen kritiek op rutz kunt verdragen ,om wat voor een reden dan ook. Verder waarom zou de telegraaf een uitspraak van een rechtbank foutief weergeven , onzin, zelfs de telegraaf waar ik persoonlijk geen fan van ben is slim genoeg om een rechtbankverslag en zeker de uitspraak correct weer te geven. Nog iets te melden verder?

Ja, jij beledigt mensen. Jij doet net alsof ik een slijmbal ben .

Ja dat kan kloppen dat ik nog nooit een kritische geluid over rutz heb laten horen. Weet jij waarom, omdat dit volgens mij de eerste keer is dat ik op mixfight over hem geschreven heb. En dat weet ik bijna zeker.

Ik heb niet geschreven dat de telegraaf een uitspraak van een rechtbank verkeerd weergeeft. Ik heb dit geschreven


Ik vertrouw rutz en Badr Hari veel eerder dan de telegraaf. Rutz en Badr Hari hebben waarschijnlijk een goede reden waarom ze dat gedaan hebben.

De telegraaf is er goed in om dingen uit zijn verband te halen en die dingen heel sensationeel op te schrijven.

Ik bedoel hiermee dat ik Badr Hari en rutz eerder vertrouw dan de telegraaf. Want de telegraaf heeft wel vaker dingen uit zijn verband gehaald en " spannender " opgeschreven. Ik denk niet dat ze zomaar mensen gaan slaan.
Meer bedoel ik ook niet. Dus ik begrijp niet waarom jij zo opgefokt doet .

alle twee....

PPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!

KO TKO
26-02-2006, 20:40
alle twee....

PPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!

Ik ga ook liever normaal om met mensen. Maar het gaat moeilijk met iemand die opfokt is en die de dingen niet kan of wil begrijpen.

Anonymous
26-02-2006, 21:00
alle twee....

PPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!

Ik ga ook liever normaal om met mensen. Maar het gaat moeilijk met iemand die opfokt is en die de dingen niet kan of wil begrijpen.


Probeer het eens , mischien gaat er een wereld voor je open.

Anonymous
26-02-2006, 21:08
Maar nu even terug naar het onderwerp, wie heeft er enig idee ,hoe en wat er nu gaat gebeuren, badr zal wel niet blij zijn met de gegevens zoals ze nu ervoorstaan en nogmaals rutz heeft nu officieel een strafblad, dat kan evt gevolgen hebben voor bv de vergunningenvoor gala's etc. O ja voor ko tko dit is geen belediging, dit is gewoon een vraagstelling, bvd voor je begrip.

The Bulldog
26-02-2006, 21:51
Je hebt wel een puntje max..

Zou dit gevolgen kunnen hebben i.v.m. de vergunningen..of kan dat ook op een andere naam binnen het bedrijf..

Dat BAdr niet blij is heeft ie aan zichzelf te danken natuurlijk...

Anonymous
26-02-2006, 22:13
Ik herriner mij een ergens op een van de vechtsportfora gelezen te hebben dat ze bij de K1 heel moeilijk doen als je een strafblad hebt, nou wil ik niet op de zaken vooruitlopen ,maar gezien de straf die rutz gekregen heeft denk ik niet dat badr er beter vanaf zal komen , mg het geweld wat hij kennelijk heeft gebruikt.

Ronald
26-02-2006, 23:18
Welterusten? om 17.00 uur? Minderwaardig? nou zolang jij dat zegt vind ik het niet alarmerend ,dus niets om mij zorgen over te maken , slaap lekker
Mocht je toch nog graag op mij willen blijven reageren, ondanks dat het je allemaal niets interesseert, dan wil ik de topic best even voor je splitsen en het frustratie gedeelte op Off Topic, Slowchat of in the Pit zetten.

ROIDRAGE
26-02-2006, 23:20
zet maar alvast in de pit neer, Ronald. want de kans dat die daar zal belanden is vrij groot

redjuh
26-02-2006, 23:51
pit

Anonymous
27-02-2006, 02:29
Nee hoor nergens voor nodig ,ik stel gewoon vragen en als je je niet aangesproken voelt moet je gewoon niet reageren, verder gaat het over behoorlijk belangrijke zaken , die mi niet zomaar in de doofpot gestopt moeten worden . Ik heb geen beef met ronald , alleen hij voelde zich geroepen te reageren , en wil schijnbaar ook het laatste woord hebben , nou ga je gang zou ik zo zeggen , voor mij is alleen maar interessant wat voor een gevolgen deze aktie van rutz en badr zou kunnen hebben , mijn mening is in iedergeval dat het niet goed uitpakt voor de vechtsporten en zijn beoefennaars.

msg max

Quato
27-02-2006, 12:11
Wat een gezeik zeg, zullen we 't allemaal ff leuk houden hiero zodat mensen ook werkelijk interessante zaken kunnen lezen? Triest gewoon...

Anonymous
27-02-2006, 13:03
Hari had gewoon bij Tom Harink moeten blijven daar kreeg hij de kans niet om gangstertje te spelen,maar Ruts die hem gek maakt stopt hem ook nog in de problemen

Anonymous
27-02-2006, 13:07
Kom op met je mening over de zaak rutz en badr, ben benieuwd.

Deuce
27-02-2006, 13:21
Ach er zijn zoveel mensen die hier iets op hun kerfstok hebben. Veel mensen vragen hier verantwoording van Rutz of van Badr, maar zeg nou zelf...zou jij als jij in zo'n dergelijke situatie komt? Verantwoording gaan afleggen op internet omdat het "moet" volgens een paar internet figuren?

Het feit dat Rutz volgens sommige niet eerlijk is geweest, ach....het is toch nooit goed, maar waarom moet Rutz openlijk hier alles neerleggen? Omdat hij een gala organiseert in de Arena?

Maar het belangrijkste...wat maakt het jullie in godsnaam uit wat Rutz doet...als hij prima vechtsportgala's neerzet etc?

En het verhaaltje van vechtsport slechte naam geven etc....ach come on...dat verhaaltje gaat al 20 jaar zo...

Anonymous
27-02-2006, 14:47
Ik heb nergens gelezen dat wat Rutz heeft geschreven niet waar is.
En Max zijn frustratie naar Rutz is begrijpelijk, hij is afgevallen na de cursus scheidsrechteren bij Rutz......

H POWER
27-02-2006, 14:47
Ach er zijn zoveel mensen die hier iets op hun kerfstok hebben. Veel mensen vragen hier verantwoording van Rutz of van Badr, maar zeg nou zelf...zou jij als jij in zo'n dergelijke situatie komt? Verantwoording gaan afleggen op internet omdat het "moet" volgens een paar internet figuren?

Het feit dat Rutz volgens sommige niet eerlijk is geweest, ach....het is toch nooit goed, maar waarom moet Rutz openlijk hier alles neerleggen? Omdat hij een gala organiseert in de Arena?

Maar het belangrijkste...wat maakt het jullie in godsnaam uit wat Rutz doet...als hij prima vechtsportgala's neerzet etc?

En het verhaaltje van vechtsport slechte naam geven etc....ach come on...dat verhaaltje gaat al 20 jaar zo...

Ach...waarom zou je je eigenlijk nog uberhaupt ergens druk om maken,Relax man..
Leugentje om bestwil ,wie heb dat nie gedaan.
En zo`n deur? wa kost dat nog tegenwoordig,15 euri`s heb ie d`r 1 bij de praxis
En iets wat al 20 jaar zo is:da moet goed zijn,nx meer aan doen.
Aaach.....

Anonymous
27-02-2006, 15:00
Ik herriner mij een ergens op een van de vechtsportfora gelezen te hebben dat ze bij de K1 heel moeilijk doen als je een strafblad hebt, nou wil ik niet op de zaken vooruitlopen ,maar gezien de straf die rutz gekregen heeft denk ik niet dat badr er beter vanaf zal komen , mg het geweld wat hij kennelijk heeft gebruikt.

Als ze zo moelijk doen...waarom deden ze bij de K1 dan zoveel moeite om Mike Tyson een contract/intentieverklaring te laten tekenen? Die heeft toch ook wel een klein strafblaadje toch?

phranq
27-02-2006, 15:20
De president van de K-1 heeft ook vastgezeten......

Ronald
27-02-2006, 15:22
En zo`n deur? wa kost dat nog tegenwoordig,15 euri`s heb ie d`r 1 bij de praxis
LMAO... da's wel heel erg relativeren hè :lol: .

DK
27-02-2006, 16:56
Max vraagt om een mening, mijn mening is dat meningen totaal niet van belang zijn, ik ben meer geinteresseerd in feiten en dan voornamelijk line-ups en uitslagen.

dus ben veel benieuwder naar de exacte line-up van de arena en de uitslag van badr zijn wedstrijd in auckland.

Anonymous
27-02-2006, 17:09
hahaha..max mulder back in business... wax in wax out daniel san...
ik wil alleen even reageren op zijn reactie richting ronald toe.. de rest heb ik eerlijk te snel gelezen wat hij poste hierover.. Jezus max... haal even lekker diep adem en relax.. biertjuh??? hahaha

ontopic... blijft een raar verhaal dit, ik keur zoiezo niet goed dat beide heren verhaal zijn gaan halen met een zaak waar ze niks mee te maken hebben. Ik hoop voor badr dat hij gewoon kan knokken...

KO TKO
27-02-2006, 20:03
Ik hoop voor badr dat hij gewoon kan knokken...

Dat hoop ik ook. Rutz intereseert mij totaal niet, maar Badr Hari wel. Want Badr Hari is 1 van mijn favoriete vechters en ik heb kaarten gekocht voor 13 mei in de Arena. En ik wil dan ook heel graag Badr Hari zien vechten. En trouwens zijn op komst is ook leuk.