PDA

View Full Version : Schande Menno zwaar gepikt !!!!!!!



Anonymous
25-02-2006, 23:59
Dit is niet normaal van deze jury ( weet niet welke bond dit is).
Menno vs Chabrani. 1 e ronde Chabrani 2 e ronde Chabrani.
3 e ronde Dijkstra 4 e ronde Dijkstra 5 e ronde Dijkstra.
springende knieen hoge trappen en raak bijna knock down.overwicht.Op de grond laten vallende Chabrani.Moet 3 minuten bijkomen van een val(niets onregelmenteers gezien) waarom bijkomen hij was sloop rijp dat zag iedereen.Menno Dijkstra was en is gewoon kampioen.Waarom pikken omdat Chabrani een thuis wedstrijd vecht.Dit is gewoon schandalig!!!

The Bulldog
26-02-2006, 00:24
Ben benieuwd naar een completer en objectief verslag.

Zou zonde zijn als deze guest gelijk heeft..

Iemand anders nog?

Ronald
26-02-2006, 00:30
Ik ben vooral benieuwd naar een filmpje zodat ik m'n eigen oordeel kan vormen.

Immortal
26-02-2006, 01:17
Wat een schande. Dit was echt ongelofelijkkkkkkk. Kamal is zwaar gesloopt. Hij heeft het halve gevecht ontlopen. Hij was drie keer zo zwaar aangeslagen dat ze hem moesten tellen. Maar in plaats daarvan liet hij zich vallen. En greep naar ze nek. Toen lieten ze hem 4 minuten bijkomen. PURE WAANZIN> Ze waren gewoon bang voor kamal ze fans omdat het zijn gala was. Hier moet echt protest ingedient worden. Dit is een schande voor de topsport.

Groeten

Anonymous
26-02-2006, 01:30
Welke bond was hier bij betrokken.

Anonymous
26-02-2006, 03:08
ronde 1 en 2 waren voor chabrani ronde 3 en 4 waren voor dijkstra en ronde 5 was voor chabrani..dat maakt chabrani de winnaar en al had het bij twijfel een onbeslist geweest dan nog had chabrani gewonnen want hij is de titel houder...en max mulder het betrefd de WFCA

Immortal
26-02-2006, 03:11
Ronde 5 voor chabrani ?????????? Koop astjeblieft een bril. Pearle hebt ze goedkoop op het moment las ik.

Groeten

Anonymous
26-02-2006, 03:50
ronde 5 was voor chabrani of onbeslist

Anonymous
26-02-2006, 04:26
HEEE MENSEN ALS MENNO OP RING GALA TEGEN KEMAL VECHT DAN WINT HIJ .
SCHANDE
DE MAN IS NIXXXXXXXXXXXXXXXX NEPPPP
ok rings \galas doet hij wat \
de man is gewooooon gemaaaakt
hahhahahahahaha
GELIJK OF NIET ????????????

Anonymous
26-02-2006, 06:23
voor duidelijk heid ik was op de eerste rij dus ik heb alles gezien

1ste ronde was dik voor kamal
2de ronde zelfde verhaal
3de ronde was een mooie ronde voor menno kamal was echt gered door de bel
4de was in mijn ogen een beetje vaag door die val partij van kamal maar iets meer voor menno
5de ronde was weer voor kamal

dus mensen klets maar lekker over kamal maar komt der op neer titel is nog steeds bij hem thuis :)

lekker gedaan kamal

groeten anthony

Anonymous
26-02-2006, 09:28
Hi anthony Een beetje vechter loopt niet steeds te ontwijken.2 ronden voor Chabrani.Derde gered door de gong.4 e gesloopt door Menno gaat een pure smoes verzinnen .Scheidsrechter trapt er in.Hippolyte mag zelfs in de ring komen om hem te opknappen heb ik nog nooit gezien (fout van mr Ubeda).Harinck mag toch ook niet naar zijn vechter en dat hoort ook zo.Als je zo europees Kampioen wil zijn laat Menno dan maar verliezen maar hij is wel een kerel,en niet zo een poeplap als Chabrani.

appelsap
26-02-2006, 11:25
Ik heb blijkbaar wat gemist gisteren.
Ik heb niks gezien en heb dus geen mening over het gevecht, maar vind het wel schandalig zoals sommige mensen, helaas weer vaak guests, zo ongenuanceerd dingen plaatsen. Vooral het naar beneden halen van Chabrani vind ik triest. Als je met een term als 'poeplap' komt, zet dan ook je naam erbij.

Een ding is zeker, ik zou mijn frustratie richten op de jury en scheidsrechter en niet op de tegenstander.

Als laatste is het zo dat er bij muay thai per ronde wordt gejureerd (voor wuie dat nog niet wist) en maakt het dus niet uit of je iemand helemaal sloopt, of gewoon beter bent, in die ronde.

Ik kan niet oordelen over de 8 tellen of niet, maar als Chabrani 3 rondes nipt wint en er 2 helemaal gesloopt is, is hij wel terecht de winnaar.

Anonymous
26-02-2006, 12:31
Als laatste is het zo dat er bij muay thai per ronde wordt gejureerd (voor wuie dat nog niet wist) en maakt het dus niet uit of je iemand helemaal sloopt, of gewoon beter bent, in die ronde.

Ik kan niet oordelen over de 8 tellen of niet, maar als Chabrani 3 rondes nipt wint en er 2 helemaal gesloopt is, is hij wel terecht de winnaar.

Appelsap,het maakt wel degelijk uit of je een ronde gewoon beter bent of helemaal sloopt,in het eerste geval wordt er 10-9 en in het tweede geval 10-8 gejureerd,maar met de rest van je bericht ben ik het helemaal eens,respect voor beide vechters is wel op zijn plaats.
Coldcrust

Nickuraba
26-02-2006, 13:34
ik geloof pas wat als een echte forummember wat post, hoe vaak lopen guest wle niet te stoken...

Anonymous
26-02-2006, 14:18
als je alles goed en zonder partij te kiezen ,is menno dijkstra gewoon winnaar. De bange blik in de ogen van zijn tegenstander zegd genoeg,daarbij komt nog dat de ringrechters bang zijn en waren voor de aanhang van menno,s tegenstander en om geen rumoer te krijgen en of vechten is de keuze snel gemaakt ,winnaar niet meeno maar onze marokaanse vriend gegroet dit is de toekomst op vele gala.s vermoet .

Anonymous
26-02-2006, 14:50
Hi anthony Een beetje vechter loopt niet steeds te ontwijken.2 ronden voor Chabrani.Derde gered door de gong.4 e gesloopt door Menno gaat een pure smoes verzinnen .Scheidsrechter trapt er in.Hippolyte mag zelfs in de ring komen om hem te opknappen heb ik nog nooit gezien (fout van mr Ubeda).Harinck mag toch ook niet naar zijn vechter en dat hoort ook zo.Als je zo europees Kampioen wil zijn laat Menno dan maar verliezen maar hij is wel een kerel,en niet zo een poeplap als Chabrani.

weet je wel wat je zegd vriend met je poeplap wil jou wel is tegen hem zien staan
en tweede ronde liep menno juuist van kamal weg en jaa ik heb ook aangegeven kamal is de derde ronde gered door de bel maar hij heb zich goed terug geknokt
en nu word zogenaamd over de scheids gepraat maar ja is zijn zaak toch niet iedere vechter zou zijn tijd nemen ik ook
maar wat ik al zei maakt toch niet uit hij heb gewonnen en jullie kunnen lulllen over menno maar als je een vreemde uitslag wou
dan moest je de partij menno tegen hoes zien
toen zagen we menno niet boos weglopen terwijl hij 5 rondes zware pakslaag had gehad
groeten anthony

appelsap
26-02-2006, 16:32
[



Appelsap,het maakt wel degelijk uit of je een ronde gewoon beter bent of helemaal sloopt,in het eerste geval wordt er 10-9 en in het tweede geval 10-8 gejureerd,maar met de rest van je bericht ben ik het helemaal eens,respect voor beide vechters is wel op zijn plaats.
Coldcrust

Je hebt helemaal gelijk, al is het wel moeilijk een ronde 10-8 te winnen zonder knockdown.

Anyway het gaat me meer om het gebrek aan respect voor Chabrani, die ik ken als een van de meest sportieve vechters. En dat men als jury bank is coor zijn Hilversumse aanhang lijkt me ook wat overdreven. Het is het Zonnehuis niet :)

wijzeman
26-02-2006, 17:00
de eerste en tweede ronde kreeg dijkstra een ongeloofelijk pak slaag..!!!hij moet echt bovenbenen van staal hebben niet normaal...maar in de 3e ronde liet chabrani dijkstra teveel komen waardoor hij in de problemen leek te komen..dus de 3e ronde was voor dijkstra 4e ronde was ook een mooie ronde met een ligt voordeel voor dijkstra of een onbeslist de 5e ronde was het chabrani die weer meer wist te scoren.
en vergeet niet dat chabrani de titelhouder is dus dat betekend dat zelfs als de partij in een onbeslist zou eindigen dat chabrani als winnaar wordt uitgeroepen..en eh waar haalt die zogenaamde anonieme guest het lef vandaan om chabrani een poeplap te noemen..ik snap best dat de teleurstelling groot is als je held verliest maar om zulke dingen te roepen is wel heel erg zielig zielige guest

Immortal
26-02-2006, 17:51
Ik hoor net er is OFFICIEEL PROTEST aangetekend door THOM HARINCK. Die loopt al meer dan 30 jaar rond ind e sport en is 1 van de eerste scheidsrechters. Dus die begint daar niet eens aan als ie denkt dat het geen nut heeft. Binnen enkelen weken is hoop ik de echte en nieuwe europees kampioen van de wfca bekend: Menno Dijkstra

Anonymous
26-02-2006, 18:30
Ik ben onpartijdig maar menno is gepikt. Of op ze minst gezegt op alle mogelijke manieren tegen gewerkt. Ik hoop dat iemand de videobeelden gaat uploaden.

Greetz

Anonymous
26-02-2006, 19:52
Ik hoor net er is OFFICIEEL PROTEST aangetekend door THOM HARINCK. Die loopt al meer dan 30 jaar rond ind e sport en is 1 van de eerste scheidsrechters. Dus die begint daar niet eens aan als ie denkt dat het geen nut heeft. Binnen enkelen weken is hoop ik de echte en nieuwe europees kampioen van de wfca bekend: Menno Dijkstra
HARINCK is net als Johan Vos een slecht verliezer, altijd al geweest.

Anonymous
26-02-2006, 23:09
sorry dat ik post onder guest ben namelijk niet lid
ga het wel snel doen, maar mensen 1 ding altijd respect blijven hebben voor de sport ten tweede staat de wpkl bekend als 1 van de beste bonden van de wereld dus de uitslag zal wel terecht zijn en ten derde kamal was naar het ziekenhuis gegaan na de partij waarbij de uitslag was dat ie net tegen een wiplash aan zat dus behoorlijk serieus voor de mensen die het willen weten, dus dat betekend dat je alleen respect voor zo iemand kan hebben dat ie door is gegaan en de titel heeft gehouden.

oush ratko

p.s. voor degenen die iets niet weten van de sport of van hetgene wat is gebeurd mondje dicht voortaan

Anonymous
26-02-2006, 23:17
ten tweede staat de wpkl bekend als 1 van de beste bonden van de wereld dus de uitslag zal wel terecht zijn

Wat heeft de WPKL hier mee te maken?

Anonymous
26-02-2006, 23:58
ffalle respect voor de tegenstander van menno maar als je valt en je ken niet verder moet je worden uitgeteld en geen trukken met dokter er bij 3 minuten rust na de ronde 1.5 rust en hippo blijven stan op mijn horloge bijna 20 sec bij elke rpnde sorrij jongens dit is niet ok

HUNTER
27-02-2006, 00:37
waarom oh waarom wordt er toch altijd weer een excuus gezocht.......

ik ben er niet bij geweest, maar het valt me op dat er (helaas vooral door guests) steeds tegen juryleden en scheidsrechters wordt geprotesteerd. Kijk nou alsjeblieft eens eerst naar je vechter. Als iemand superieur is dan zorgt hij er maar voor dat hij op een KO wint. Doet hij dit niet dan is er altijd ruimte voor discussie. Een scheids of een jurylid maakt fouten, net als de vechters zelf. NIemand is foutloos, het is alleen heel jammer dat eerst de juryleden worden aangevallen en dan de vechter eens kritisch wordt bekeken. Als fan zie je de wedstrijd vaak een enorm stuk minder objectief dan een jurylid, dus die vragen om een objectief verslag zijn vrij lachwekkend als ze vanuit de hoek komen van de 'benadeelde vechter'. Daarom loggen mensen zich dus waarschijnlijk niet in.....

Anonymous
27-02-2006, 01:26
hij

Mephisto
27-02-2006, 13:54
hij

ho, hei ho, je krijgt het niet kado...

Wat een fluttopic, en dan nog gaan beweren dat Kamal wint omdat het merendeel van het publiek Marokaans is.

En dan is Dijkstra genaaid, Hunter heeft gelijk; kijk eerst eens naar de vechter in plaats van naar de jury en de scheids, meneer Ubeda heeft ervaring zat lijkt me

Anonymous
27-02-2006, 17:39
hij

ho, hei ho, je krijgt het niet kado...

Wat een fluttopic, en dan nog gaan beweren dat Kamal wint omdat het merendeel van het publiek Marokaans is.

En dan is Dijkstra genaaid, Hunter heeft gelijk; kijk eerst eens naar de vechter in plaats van naar de jury en de scheids, meneer Ubeda heeft ervaring zat lijkt me

Leer eerst is lezen. Er staat nergen iets over marrokaans publiek. Mischien lees je iets wat je wil lezen. Kamal is gewoon gematst. Klaar uit.

Mephisto
28-02-2006, 08:58
Wat een schande. Dit was echt ongelofelijkkkkkkk. Kamal is zwaar gesloopt. Hij heeft het halve gevecht ontlopen. Hij was drie keer zo zwaar aangeslagen dat ze hem moesten tellen. Maar in plaats daarvan liet hij zich vallen. En greep naar ze nek. Toen lieten ze hem 4 minuten bijkomen. PURE WAANZIN> Ze waren gewoon bang voor kamal ze fans omdat het zijn gala was. Hier moet echt protest ingedient worden. Dit is een schande voor de topsport.

Groeten

Johny who heeft gelijk, er staat inderdaad nergens "Marrokaans" :shock: , mijn welgemeende excuses. En voor het geval dat je denkt dat ik iets tégen Marrokanen heb, dat staat er dus niet.

En inderdaad, misschien heb ik dat wel willen lezen, Marrokanen zijn vaak een hartstochtelijk publiek en dat willen wij van de koude boerengrond nog wel eens als bedreigend ervaren.