PDA

View Full Version : onze ziekenbroeders



Anonymous
26-02-2006, 13:19
ik was gisteravond aan kijken bij worstel wedstrijden van sandow uit arnhem .toen brak daar een worstellaar zijn kaak ,ehbo erbij maar het was zeer gewenst als er een ambu bij zou komen om hem te transporteren, maar nu komt het ..... de ziekenbroeders kwamen zeer snel maar vonden dat ze onbeschoft behandeld werden wat in mijn ogen zeer onterecht was ,(ze gingen vragen aan die persoon stellen die zijn kaak gebroken had maar kon natuurlijk niet antwoorden waarop de coach beetje gepikeerd reageerde) waarop ze weigerde hem mee te nemen !!!! de worstellaar is toen door omstanders weggedragen naar ziekenhuis omdat deze absoluut niet in staat was om te lopen . MOGEN ZIJ NU IEMAND WEIGEREN IN ZO'N SITUATIE?

Anonymous
26-02-2006, 13:33
De coach moet zijn frustatie niet afreageren op zieknbroeders. Ik snap best dat je iemand niet meeneemt als je onbeschoft/aggresief behandelt wordt.

Anonymous
26-02-2006, 13:43
de reactie van de coach/ omstanders waren echt niet onbeschoft ,ze probeerde alleen maar een goed advies te geven over de aard van het ongeluk ,dat je dan iets meer emotioneel reageerd omdat zij(de ambu broeders nogal afstandelijk onberijpelijk opstelden) vind ik niet meer als normaal

zal voor hun echt niet de eerste keer zijn dat omstanders vertellen wat er gebeurd is .

thrillseekah
26-02-2006, 16:34
zoiets krijg je toch ook geleerd als je op een ambu gaat :?

ik vind het erg dat die gast geweigerd werd, ik denk dat die gasten ze goed op hun flikker hebben gekregen toen ze terugkwamen

Paganstars
26-02-2006, 18:01
Ze mogen volgens mij niemand weigeren tenzij die persooon een gevaar vormt voor hun eigen veligheid...mmaar daar kan ik me ook in vergissen!