PDA

View Full Version : Shogun vs Coleman *spoiler*



Highline
26-02-2006, 18:23
dit is 1 van de weinige wedstrijden die ik heb gezien van pride 31 en ik heb de pbp niet gelezen omdat ik de rest van de uitslagen niet wil weten dus niet spoilen in deze topic ;)

wat gebeurde er nu precies? ik zag dat silva ook aan het mee knokken was?

Arjan
26-02-2006, 18:27
volgens mij dook silva in de ring om naar die arm te loeren niet dat die een dokter is ofzo maar coleman vatte t niet zo goed op om silva te zien.. verder stond die een beetje stoer en opgepompt te wezen.. wat die deed met de scheids kon die ook niet maken maar die plakte wel meteen aan zn been vast... :mrgreen: denk niet dat hij het door had dat die zon licht ventje aan zn been had maarja :lol:

Anonymous
26-02-2006, 18:51
Voor wie de wedstrijd wil zien en een heel klein stukje het vechten tussen Silva en Baroni :

http://www.youtube.com/watch?v=SZvr2CxKqfw

Enjoy

Shogun zijn arm is flink gebroken want hij kwam echt lelijk neer
Peace Out

The Bulldog
26-02-2006, 18:54
Coleman zijn reactie kan ik niet waarderen..

Dat hij wint op deze manier oke...

Maar om dan zo uit je plaat te gaan...

hij ziet daar iemand met een gebroken arm liggen...
Dan schreeuwen dat hij the man is ...:(

Paganstars
26-02-2006, 18:58
damn nasty manier hoe hij op zijn arm terecht kwam! En dit ging weer helemaal nergens over dat iedereen ineens in de ring stonden te rossen!

dtgerald
26-02-2006, 19:12
Bedankt voor de post.Jammer van de reactie van Coleman.Re match tegen Milco Voorn :lol: .

Roob
26-02-2006, 19:26
Wat is die Coleman een fucking loser zeg! BAH!

Anonymous
26-02-2006, 19:33
moet je mijn reactie is zien als ik van shogun zou winnen man !!!

Mike
26-02-2006, 19:34
yooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooo

I told you sooooooooooo

;)

Mike
26-02-2006, 19:35
Wat is die Coleman een fucking loser zeg! BAH!

je vergist je , hij is een winner :lol:

Roob
26-02-2006, 19:37
Wat is die Coleman een fucking loser zeg! BAH!

je vergist je , hij is een winner :lol:
:lol:

Anonymous
26-02-2006, 19:37
coleman reageert gewoon zo door de anabolen, daar kan ie zelf ook nix aan doen, dus dan moet men het hem ook niet kwalijk nemen

Jochem
26-02-2006, 19:41
Coleman kan er weinig aan doen hier. Hij wint, wordt eraf getrokken en Silva staat voor zijn neus. Vond hem niet echt onsportief doen.

Anonymous
26-02-2006, 19:47
vond hem best charmant overkomen, met carnaval is hij ook echt een ander mens, veel relaxer

Mike
26-02-2006, 19:48
Coleman kan er weinig aan doen hier. Hij wint, wordt eraf getrokken en Silva staat voor zijn neus. Vond hem niet echt onsportief doen.

x 2

hij wint net van shogun vind je t gek dat coleman een beetje uitzinnig is. Weet je nog wat voorn halve gare duiksprong hij maakte toen hij de gp won :lol:

coleman wint terecht en mensen die hem nu gaan afzeiken omdat hij wanderlei silva (zelf bekend om zijn enorme vriendelijkheid :lol: ) niet aardig begroette toen deze Colemans ring instapte, die mensen snappen t gewoon niet 8-)

m.g
26-02-2006, 19:49
Shit die arm... die is een hele tijd uit de roulatie.

Mike
26-02-2006, 19:55
Wow je hoort shogun zelfs jammeren en krijsen als die terecht komt op zn arm


auchhhhhhhhhhhh

Roob
26-02-2006, 19:59
Het gaat er niet om of Silva in 1 keer voor zijn neus stond. Coleman weet dat het afgelopen is en smijt de scheids van zich af en wil nog ff doorgaan. Hij wilde daar ff lekker stoer doen en laten zien dat hij de man is. Ik vind dat als iemand daar met z'n arm gebroken ligt, dat je normaal moet doen en niet zulk macho gedrag moet vertonen. Als ik 1 van mijn teamleden daar zo zou liggen en de tegenstander doet zo achterlijk, dan zou ik ook niet vriendelijk op hem afstappen. Wie weet springt die Coleman er wel weer op. Zo gedroeg die zich namelijk wel. Dat je opgefokt bent okay, maar dat was het niet alleen bij Coleman. Ik vind je dan erg sneu...

Arjan
26-02-2006, 20:00
ja en daarna die doktertjes altijd dan die gaan er altijd zo lekker in knijpen enzo om te voelen hoe of wat... au au auwwww en nog is au!

RED SCORPION
26-02-2006, 20:01
Wat is die Coleman een fucking loser zeg! BAH!
helemaal eens! en hij begint stoer doen, pas als het partij wordt gestopt door scheids! als ie zo boos was, vraag ik me af, waarom ging ie niet zo agressief vechten vanaf het begin, en niet agressief worden, als scheids het partij stopt?
en wat mij betreft, heeft ie die partij helemaal niet gewonnen, Shogun viel-en brak zijn arm! en die Coleman deed alsof hij Shogun KO heeft geslagen!
er komt zeker een rematch tussen Shogun en Mark "the pussy" Coleman!
en die homo-Fiel Baroni moeten ze ook tegen Vanderlei Silva zetten, eens kijken hoe stoer is ie, als het om 1 tegen 1 gaat!
Volgens me wordt volgend Pride de vetste!

Nickuraba
26-02-2006, 20:01
ik vond het wel uitermate grappig te zien dat baroni meteen wandy naar de grond haalt, wat een idioot

XedgeX
26-02-2006, 20:02
KUT KUT KUT KUT KUT KUT!

had shogun graag colemans ass zien kicken.

Mike
26-02-2006, 20:06
Het gaat er niet om of Silva in 1 keer voor zijn neus stond. Coleman weet dat het afgelopen is en smijt de scheids van zich af en wil nog ff doorgaan. Hij wilde daar ff lekker stoer doen en laten zien dat hij de man is. Ik vind dat als iemand daar met z'n arm gebroken ligt, dat je normaal moet doen en niet zulk macho gedrag moet vertonen. Als ik 1 van mijn teamleden daar zo zou liggen en de tegenstander doet zo achterlijk, dan zou ik ook niet vriendelijk op hem afstappen. Wie weet springt die Coleman er wel weer op. Zo gedroeg die zich namelijk wel. Dat je opgefokt bent okay, maar dat was het niet alleen bij Coleman. Ik vind je dan erg sneu...

allereerst iedereen weet al dat hij de man is :lol:

ten tweede beschrijf je een situatie die zich afspeelt in 1 of 2 seconden tops. Hij zit middenin een belangrijk gevecht , misschien wel zijn laatste top partij. Shogun maakt het hem moeilijk en pakt coleman in nare klemmen, de tegenstander shogun komt eindelijk ten val en met een freakaccident breekt iets in zn arm. Het is niet meer dan logisch dat coleman het zeker voor het onzekere neemt en de klus helemaal wil afmaken. Hij droomt al weken van de Gnp Op shogun nu ligt hij daar en wil Coleman die Gnp uitvoeren. Dit allemaal in 2 seconden. Hij doet niet eens echt wat nadat de scheids er tussen komt. Hij maakt een jungle brul en slaat wat op zn borst , wellicht ook de adriline van de fight en de overwinning. En dat ga jij nu veroordelen ? En zeggen dat hij onsportief is en een loser , dat allemaal omdat hij 2 seconden een beetje maf doet? Wanderlei stelde zeg ook niet als een diplomaat op.

pffft

Coleman terechte winnaar , jammer van de blessure voor shogun. end of story.......

Arjan
26-02-2006, 20:12
ben benieuwd of ze hier vragen naar gaan stellen in een eventuele interview met hem in de komende dagen want wordt wel nieuwschierig zo!

RED SCORPION
26-02-2006, 20:13
Het gaat er niet om of Silva in 1 keer voor zijn neus stond. Coleman weet dat het afgelopen is en smijt de scheids van zich af en wil nog ff doorgaan. Hij wilde daar ff lekker stoer doen en laten zien dat hij de man is. Ik vind dat als iemand daar met z'n arm gebroken ligt, dat je normaal moet doen en niet zulk macho gedrag moet vertonen. Als ik 1 van mijn teamleden daar zo zou liggen en de tegenstander doet zo achterlijk, dan zou ik ook niet vriendelijk op hem afstappen. Wie weet springt die Coleman er wel weer op. Zo gedroeg die zich namelijk wel. Dat je opgefokt bent okay, maar dat was het niet alleen bij Coleman. Ik vind je dan erg sneu...

allereerst iedereen weet al dat hij de man is :lol:

ten tweede beschrijf je een situatie die zich afspeelt in 1 of 2 seconden tops. Hij zit middenin een belangrijk gevecht , misschien wel zijn laatste top partij. Shogun maakt het hem moeilijk en pakt coleman in nare klemmen, de tegenstander shogun komt eindelijk ten val en met een freakaccident breekt iets in zn arm. Het is niet meer dan logisch dat coleman het zeker voor het onzekere neemt en de klus helemaal wil afmaken. Hij droomt al weken van de Gnp Op shogun nu ligt hij daar en wil Coleman die Gnp uitvoeren. Dit allemaal in 2 seconden. Hij doet niet eens echt wat nadat de scheids er tussen komt. Hij maakt een jungle brul en slaat wat op zn borst , wellicht ook de adriline van de fight en de overwinning. En dat ga jij nu veroordelen ? En zeggen dat hij onsportief is en een loser , dat allemaal omdat hij 2 seconden een beetje maf doet? Wanderlei stelde zeg ook niet als een diplomaat op.

pffft

Coleman terechte winnaar , jammer van de blessure voor shogun. end of story.......

"Hij doet niet eens echt wat nadat de scheids er tussen komt"

Vind je "niets doen" scheids aan de kant gooien, die probeert het partij stoppen? :shock:

Mike
26-02-2006, 20:13
ja dat vind ik niets doen

RED SCORPION
26-02-2006, 20:54
nou, dan moeten ze (volgens jou) helemaal geen scheids in de ring zetten, en tegenstanders elkaar laten doodslaan!

Mike
26-02-2006, 20:57
[

"Hij doet niet eens echt wat nadat de scheids er tussen komt"

Vind je "niets doen" scheids aan de kant gooien, die probeert het partij stoppen? :shock:

noem je die rodeoclowns in pride scheidsrechters?

big john das een scheids, dan heb je dit soort taferelen niet.

Mike
26-02-2006, 20:59
nou, dan moeten ze (volgens jou) helemaal geen scheids in de ring zetten, en tegenstanders elkaar laten doodslaan!

erhm nee :shock:

Mike
26-02-2006, 21:06
ik zit nog eens te kijken is t wel silva die als eerste de ring in stapt?

nee , volgens mij is t de broer van shogun Ninja

silva komt pas later de ring in

Silat
26-02-2006, 21:11
Ja goed kijken mannen, Silva had geen pet op en had een zwart jack aan.

Coleman heeft gewonnen omdat Shogun z'n arm brak in een val. Klaar.

Coleman had zich even sportief op moeten stellen en niet een scheid aan de kant gooien en tof doen. Eikel. Coleman is uit mijn favorieten lijst verdwenen. Wat een eikel zeg.

En idd, nu komt Baroni meteen in aanmerking voor een pak slaag van Silva. Beetje samen op de ring met Coleman deze overwinning vieren. Amerikaans gedrag.

RED SCORPION
26-02-2006, 21:20
Ja goed kijken mannen, Silva had geen pet op en had een zwart jack aan.

Coleman heeft gewonnen omdat Shogun z'n arm brak in een val. Klaar.

Coleman had zich even sportief op moeten stellen en niet een scheid aan de kant gooien en tof doen. Eikel. Coleman is uit mijn favorieten lijst verdwenen. Wat een eikel zeg.

En idd, nu komt Baroni meteen in aanmerking voor een pak slaag van Silva. Beetje samen op de ring met Coleman deze overwinning vieren. Amerikaans gedrag.
Respect!!!

Arjan
26-02-2006, 21:26
noem je die rodeoclowns in pride scheidsrechters?

big john das een scheids, dan heb je dit soort taferelen niet.

Ben het hier wel helemaal mee eens maarja je kan er niet vanuit gaan dat dit zo loopt, blijkbaar gaan ze er vanuit dat de mensen beter luisteren in pride :mrgreen: maarja gomi flikte het ook al dat zou ook bij big john niet zo verlopen nee klopt... maarja om zon klerenkast in pride te zien: 'ARE YOU READY?,, ARE YOU READY? .. LETS GET IT ON!' das ook niets..

RED SCORPION
26-02-2006, 21:27
[quote=RED SCORPION][

"Hij doet niet eens echt wat nadat de scheids er tussen komt"

Vind je "niets doen" scheids aan de kant gooien, die probeert het partij stoppen? :shock:

noem je die rodeoclowns in pride scheidsrechters?

:D .......

RED SCORPION
26-02-2006, 21:30
[

"Hij doet niet eens echt wat nadat de scheids er tussen komt"

Vind je "niets doen" scheids aan de kant gooien, die probeert het partij stoppen? :shock:

noem je die rodeoclowns in pride scheidsrechters?

big john das een scheids, dan heb je dit soort taferelen niet.
je moet niet kijken naar de groote van scheids! scheids is scheids, en als hij partij stopt, dan moet je naar hem luisteren, en niet hem aan de kant gooien! natuurlijk had Coleman Big Jonh niet aan de kant kunnen gooien, maar dat is een ander verhaal! ik hoop dat die mafkees Coleman nog wat te horen krijgt van Pride, door zijn gedrag tegenover scheids! maar sport moet sport blijven, iedereen moet zich sportief gedragen, en niet alsof ie aan het straat vechten is! en wat Coleman deed, dat is geen goed reclame voor deze sport!

Mike
26-02-2006, 21:41
ja maar de scheids ging duidelijk voor een flying kneebar , coleman kon het maar net ontwijken. Als je goed kijkt zie je dat die scheids gestraft zou moeten worden :D

RED SCORPION
26-02-2006, 22:15
oo ja precies, net gezien! geen twijfel aan, die scheids moet levenslang gediskwalificeerd worden! :D

Ronald
27-02-2006, 01:03
Ik vind 't eerlijk gezegd allemaal nog wel meevallen wat Coleman doet...

HUNTER
27-02-2006, 01:13
ik denk dat baroni gewoon weer ff down to earth moet komen.... come on hij wordt compleet geownd door Minowa... denkt ie dapper te moeten gaan doen tegen Silva. LOL.

tap-out
27-02-2006, 01:51
Coleman heeft pakslaag nodig! Waarom zo dapper doen tegen Silva die alleen komt kijken hoe het met de arm van shogun gesteld is.

p.s. ik dacht trouwens effe dat het ninja was i.p.v. Silva

Anonymous
27-02-2006, 02:06
Coleman heeft pakslaag nodig! Waarom zo dapper doen tegen Silva die alleen komt kijken hoe het met de arm van shogun is.

Anonymous
27-02-2006, 02:07
Coleman heeft pakslaag nodig! Waarom zo dapper doen tegen Silva die alleen komt kijken hoe het met de arm van shogun gesteld is.
p.s. ik dacht trouwens effe dat het ninja was i.p.v. Silva

tap-out
27-02-2006, 02:12
Ey shit dat was ik met die twee guest posts ging effe wat mis ik was ingelogd met firefox maar bewerkte me post met Explorer, ging effe duidelijk iets mis

RizPekT
27-02-2006, 02:13
Ik snap t niet.. dat coleman opeens zo dom doet.. Want het was geen silva die met petje naar de arm kwam kijken.. en Coleman ging gelijk flippen of diegene met petje die kwam kijken.. zomaar.. egt een ezel

shakie
27-02-2006, 02:37
Hoop dat het snel goed komt met shogun zn arm ,want dat zag er nie goed uit... :shock:

chickenwing
27-02-2006, 05:39
Coleman heeft zijn emoties gewoon niet in de hand als hij wint ,dan doet hij gewoon maf. Ik vond die arm van Shogun wel erg ranzig uitzien. Echt jammer dat dit nou net moest gebeuren. Hoop dat die jongen snel en goed herstelt.

Wheelie
27-02-2006, 09:17
http://ca1n.c.yimg.jp/sports/sn2006226233844m0003250m/sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pict/200602/im00032506.jpg

Anonymous
27-02-2006, 09:24
toch beweert coleman dat ie tot 2x toe een suckerpunch
van zowel wanderlei als ninja kreeg
en de japanse commentator zegt ook dat wanderlei een high kick
uitdeelt.
dus wie is er nou onsportief bezig?

Anonymous
27-02-2006, 09:35
die hadden toch al een keer een relletje gehad coleman en wandy of vergis ik me nu ??

yas
27-02-2006, 11:16
shogun vs coleman

http://www.youtube.com/watch?v=s4yjv5yrCek&search=pride%20ufc%20coleman%20shogun

Arjan
27-02-2006, 11:29
fuck ik wil die interview lezen maar kan hier niet op t werk klote!! staat er nog een reden in voor zn getrip?!

redjuh
27-02-2006, 12:36
coleman roeleert. terecht dat ie tripte, hij kreeg meteen de schuld van chutebox, terwijl ie er niks aan kon doen.

ik had trouwens als 1 van de volgens mij 2 mensen hierzo coleman getipt!

Roob
27-02-2006, 12:50
http://www.youtube.com/watch?v=1zAj8zFDu8M&search=pride%2031

Coleman geeft Silva er een paar volgens mij..

redjuh
27-02-2006, 13:10
coleman ging op de nek van silva staan toen baroni hem had neergelegd.

echt vet dat dat chutebox gewoon wordt geowned hehehe

Jochem
27-02-2006, 13:24
wat me wel opviel in het gevecht, was dat shogun 2 of 3x ongelukkig landde op zijn elleboog. Met die geprobeerde slam ving ie zichzelf erg lullig op, misschien dat daar de basis werd gelegd voor de breuk.

A.F.
27-02-2006, 13:44
wat vetttttttttttttt dat relletje zeg!!! wanderlei werd gepakt door baroni en ik weet niet op wie die nou liep te hoeken

Mephisto
27-02-2006, 13:44
Coleman en Baroni zijn Assholes! Je kunt best "in de wedstrijd" zitten maar dit is pure Bull :twisted:

Remco
27-02-2006, 13:45
Mike heeft gelijk, wat kan je Coleman nou verwijten?

Volgens mij had hij nauwelijks door dat die arm gebroken was en wilde hij de klus klaren. En ondanks dat kleine scheidsrechtertje bleef Shogun verder ongedeerd.

De vraag is dan waarom heel Chuteboxe de ring in springt. Ik kan het niet allemaal goed zien, maar het lijkt erop dat ze Coleman aanvliegen en die reageert begrijpelijk met een hoek.

Coleman is een f*cking horse, dat wisten jullie toch? Ben ik trouwens de enige die het een mooie takedown vond? Wanneer je CroCop - Barnett I aan CroCop geeft, moet je deze zeker aan Mark gunnen.

Beetje geluk, maar wel gewonnen aangezien de schade door zijn actie ontstaan is.

Remco
27-02-2006, 13:49
Nu ik nog eens goed kijk:

1. Silva stormt op Coleman af en geeft hem iets met links, waarschijnlijk een trap gelet op het Japanse commentaar.

2. Iemand van Chuteboxe probeert Silva tegen te houden en Baroni haalt hem omlaag, nadat Mark uithaalde.

3. Bij die slam kwam die arm inderdaad al gevaarlijk neer.

Mike
27-02-2006, 13:55
wat een eerlijke coleman in dat interview

wat een top gast!!!

Ik hoop nu helemaal dat hij de GP wint!

en wat een haters allemaal hier.............

alleen maar omdat de grote held Shogun het slachtoffer is moet Coleman het nu ontgelden hier.

Hammerhouse vs Chutebox beloofd heel wat vuurwerk voor de toekomst!

Im not old !!

Mike
27-02-2006, 13:58
als chutebox niet de ring was ingestapt was er geen rel, klaar

dus chute box is schuldig aan de rel. Wie de fok denken zij eigenlijk dat ze zijn , een beetje mark colemans overwinning verpesten door ZIJN ring te betreden.

Het was overigens een leuke rel dus waarom daarover klagen? Maar wil je toch klagen , geef dan chutebox de schuld wat zij konden het verlies niet verdragen en wilden collectief coleman in elkaar trappen.

Hadden ze maar een echte man in de ring moeten doen met Coleman en niet zo'n krijsbaby :D (geintje , lynch me niet hahahaha)

Silat
27-02-2006, 14:00
This smells like roidrage.

Roob
27-02-2006, 14:00
Ik hou niet van dat macho gedrag...
Hier trouwens meer foto's: http://69.46.29.2:8080/absoluteig/gallery.asp?categoryid=441

Mike
27-02-2006, 14:03
Ik hou niet van dat macho gedrag...
Hier trouwens meer foto's: http://69.46.29.2:8080/absoluteig/gallery.asp?categoryid=441

whahahahaha en chutebox heeft zeker nooit last van machogedrag

damnnnnnnnnnn silva kwam rampagme ook al duwen in de ring nadat hij hem had gechallenged. Chute box zit vol met egotrippers en macho figuren. Men meet hier wel met twee maten hoor. Wtf is er mis met wat macho gedoe in MMA? tjeeezzzzzzzzz

redjuh
27-02-2006, 14:09
wat een eerlijke coleman in dat interview

wat een top gast!!!

Ik hoop nu helemaal dat hij de GP wint!

en wat een haters allemaal hier.............

alleen maar omdat de grote held Shogun het slachtoffer is moet Coleman het nu ontgelden hier.

Hammerhouse vs Chutebox beloofd heel wat vuurwerk voor de toekomst!

Im not old !!

halleluja!

Roob
27-02-2006, 14:17
Ik hou niet van dat macho gedrag...
Hier trouwens meer foto's: http://69.46.29.2:8080/absoluteig/gallery.asp?categoryid=441

whahahahaha en chutebox heeft zeker nooit last van machogedrag

damnnnnnnnnnn silva kwam rampagme ook al duwen in de ring nadat hij hem had gechallenged. Chute box zit vol met egotrippers en macho figuren. Men meet hier wel met twee maten hoor. Wtf is er mis met wat macho gedoe in MMA? tjeeezzzzzzzzz

Klopt, chutebox heeft daar ook last van en daar hou ik ook niet van. Mijn commentaar was eigenlijk alleen gericht op wat er in pride 31 is gebeurt...

Mike
27-02-2006, 14:27
Ik hou niet van dat macho gedrag...
Hier trouwens meer foto's: http://69.46.29.2:8080/absoluteig/gallery.asp?categoryid=441

whahahahaha en chutebox heeft zeker nooit last van machogedrag

damnnnnnnnnnn silva kwam rampagme ook al duwen in de ring nadat hij hem had gechallenged. Chute box zit vol met egotrippers en macho figuren. Men meet hier wel met twee maten hoor. Wtf is er mis met wat macho gedoe in MMA? tjeeezzzzzzzzz

Klopt, chutebox heeft daar ook last van en daar hou ik ook niet van. Mijn commentaar was eigenlijk alleen gericht op wat er in pride 31 is gebeurt...

alrighty

ik begreep t verkeerd

Remco
27-02-2006, 14:54
Volgens mij heb je de discussie gewonnen Mike. Chuteboxe is voor sommigen hier heiliger dan de maagd Maria.

Ronald
27-02-2006, 15:18
wat me wel opviel in het gevecht, was dat shogun 2 of 3x ongelukkig landde op zijn elleboog. Met die geprobeerde slam ving ie zichzelf erg lullig op, misschien dat daar de basis werd gelegd voor de breuk.
Dat dacht ik eerst ook, maar die slam ving hij op met z'n linkerarm... hij brak z'n rechter :wink: .

The Bulldog
27-02-2006, 15:39
Helemaal eens met het verhaal over die macho bullshit...

Lekker sporten i.p.v. er een oorlog van maken.

Loen
27-02-2006, 15:53
wat me wel opviel in het gevecht, was dat shogun 2 of 3x ongelukkig landde op zijn elleboog. Met die geprobeerde slam ving ie zichzelf erg lullig op, misschien dat daar de basis werd gelegd voor de breuk.

:roll: :roll:

Virus
27-02-2006, 16:10
Over `t wel of geen macho-gedoe heb ik geen mening, ik mag Coleman graag en voor Chutebox geldt idem dito...

Wel een aardig intervieuw van Coleman, alleen: "wat er met Shogun gebeurde was geen ongeluk, ik deed hem dat aan" is een beetje bullshit imo... Logisch liet Coleman hem vallen, maar kom op he... Dat ie z`n arm brak was echt gewoon een lullig ongeluk...

Mickey
27-02-2006, 17:24
En hier een andere angle..
http://www.youtube.com/watch?v=1zAj8zFDu8M&search=PRIDEFC%20SHOGUN%20MMA%20PRIDE%2031

Arjan
27-02-2006, 17:26
maar wie hoekt coleman nou hoekt die Silva?

makavelli
27-02-2006, 17:38
Coleman is gewoon cool!
Er zijn zoveel vechters die nog ff door beuken als het gevecht eigenlijk al over is, doet silva ook zo vaak. Ze zitten dan gewoon in de fightmode

Anonymous
27-02-2006, 17:41
naam van topic moet ff verandert worden in shogun ipv shogum want coleman at shogun niet op als n kauwgom
en to bad dat ie zo moet verliezen k kijk nu al uit na de rematch of silva vs coleman ha ha

Halfshot
27-02-2006, 17:57
Ik leest hier steeds dat Shogon zijn arm heeft gebroken, maar volgens mij heeft hij zijn elleboog uit de kom, ook pijnlijk.
Ik las ook dat het een steeds terug komende blessure is( een z.g. zondagsarmpje) van Shogun, waar hij ook al een paar keer aan behandeld is.

en ik heb volgens mij een weddeschap gewonnen.

Arjan
27-02-2006, 18:12
elleboog herstelt volgens mij minder snel als een onder arm breuk of gewone armbreuk, zal er ook aanliggen wat er precies mis is aan je elleboog maarja dan nog de dag dat zn elleboog weer goed werkt kan die nog steeds de ring niet in want het is een best lang proces!

redjuh
27-02-2006, 19:07
laten we hem een fruitmand sturen

Paganstars
27-02-2006, 19:07
leek meer op een ontwrichting dan op een breuk.... alsof zijn onderarm in een beetje vreemde hoe werd gelegden daardoor uit de kom springt!

shakie
27-02-2006, 19:36
Die dokter klikt m er ook wwer terug.......damn...auw

Mesut
27-02-2006, 19:38
Kijk er al naar uit, Hammerhouse vs Chute box:

Ninja- Baroni en Silva- Coleman. 8-)

Anonymous
27-02-2006, 20:09
Helemaal met Mike eens!

Die Cole heeft net gewonnen, 1 grote adriline bom door je lichaam, hij voeld zich op dat moment helemaal de man(ooit iets gewonnen van zulk belang heren z#kerds?) als opdat moment mensen aan j gaan trekken...tja ik vind t niet vreemd!

Zeer vervelend voor zo'n topper als shogun, but its all in the game!

(Die Baroni kan ik na t zien van dat filmpje pas, niet echt meer serieus nemen, sorry Phil)

Paganstars
27-02-2006, 20:13
Baroni vind ik sowieso een gay figuur!! Tjek hem naast coleman staan in die ring! fokking loser!

Anonymous
27-02-2006, 20:53
heb zojuist t post interview gezien!
Voor alle mensen die Phil Baroni al 'twijfelachtig' vonden, laat die vent aub met zn hotpants op half 7 over het strand blijven hollen!

Paganstars
27-02-2006, 21:00
haha

Tsuki
28-02-2006, 00:53
ik heb me kapot gelachen om coleman eerst in de kleedkamer en dan de persconferentie ..................... die man is zwaar grappig.

wel klote voor shogun, hele nare blessure dat gun je niemand.

p diddy
28-02-2006, 01:32
Ja goed kijken mannen, Silva had geen pet op en had een zwart jack aan.

Coleman heeft gewonnen omdat Shogun z'n arm brak in een val. Klaar.

Coleman had zich even sportief op moeten stellen en niet een scheid aan de kant gooien en tof doen. Eikel. Coleman is uit mijn favorieten lijst verdwenen. Wat een eikel zeg.

En idd, nu komt Baroni meteen in aanmerking voor een pak slaag van Silva. Beetje samen op de ring met Coleman deze overwinning vieren. Amerikaans gedrag.

Ben het helemaal met Sliat eens........ maar gewonnen is gewonnen, Coleman had deze win echt nodig!!! Vind het een beetje jammer dat je zo blij bent als iemand ze arm breekt, zonder dat je hem in een klem had ofzo??!!! Maar het maakt het mooier voor de komende gevechten chute boxe vs hammerhouse!!! :lol:
Hoop alleen dat Baroni ze shit kan op backen met ze grote bek!!! :wink:

Jay Hoov
28-02-2006, 10:08
Ik leest hier steeds dat Shogon zijn arm heeft gebroken, maar volgens mij heeft hij zijn elleboog uit de kom, ook pijnlijk.
Ik las ook dat het een steeds terug komende blessure is( een z.g. zondagsarmpje) van Shogun, waar hij ook al een paar keer aan behandeld is.

en ik heb volgens mij een weddeschap gewonnen.

Je hebt inderdaad gewonnen...Op papier is het een win voor Coleman, maar we weten alletwee beter denk ik.....Maar officieel heb je gewonnen :evil: :evil: :evil:

Ps Coleman is ECHT een sukkel...Wat zet ie zichzelf hier voor schut :? :? :?

Rematch?????

Halfshot
28-02-2006, 11:30
Ik net gekeken, en ik zag duidelijk een ring.
Dus hij heeft niet alleen op papier gewonnen.
En over het gedrag van coleman, tja het is geen calvinisties Nederlander, wij zien liever dat hij bij misschien wel zijn belangrijste overwinning in zijn cariere, dat hij heel ingetogen een handje omhoog hield. om zijn overwinning te vieren.

En ik denk dat de blessure van shogun in de beelde erger uitzag dat het werkelijk was.
En ik vermoed dat er dit jaar nog een rematch komt.
En ja, dan hebben het dan nog wel over een rematch tussen ons.

ivm een spoiler moet je nog een paar dagen wachten voor je nieuwe forum naam.

Jay Hoov
28-02-2006, 11:32
Ik net gekeken, en ik zag duidelijk een ring.
Dus hij heeft niet alleen op papier gewonnen.
En over het gedrag van coleman, tja het is geen calvinisties Nederlander, wij zien liever dat hij bij misschien wel zijn belangrijste overwinning in zijn cariere, dat hij heel ingetogen een handje omhoog hield. om zijn overwinning te vieren.

En ik denk dat de blessure van shogun in de beelde erger uitzag dat het werkelijk was.
En ik vermoed dat er dit jaar nog een rematch komt.
En ja, dan hebben het dan nog wel over een rematch tussen ons.

ivm een spoiler moet je nog een paar dagen wachten voor je nieuwe forum naam.

Ik neem em als een kerel 8-) 8-) 8-)

Wheelie
28-02-2006, 11:33
ben benieuwd naar je nieuwe naam :lol:

Jay Hoov
28-02-2006, 11:37
ben benieuwd naar je nieuwe naam :lol:

Ik helaas ook :cry: :cry:

XedgeX
28-02-2006, 11:39
gay hoov zal wel te makkelijk zijn of niet?

Tsuki
28-02-2006, 12:11
Ik vind echt niet dat Coleman is heel verkeerds heeft gedaan, goed het juichen terwijl Shogun daar geblesseerd lag was niet echt sportief maar Coleman heeft in een behoorlijk diep dal gezeten en als je dan 2x achter elkaar wint en dan ook nog van een tegenstander waarvan niemand denkt dat je kunt winnen , dan kan ik zijn reactie wel voorstellen. Het gaat allemaal in de hitte van de strijd. Wat die Dudes van chtuebox deden was ook niet echt normaal ipv dat ze naar shogun kijken duiken ze met zijn allen op coleman dat lijkt toch ook nergens op.

Jay Hoov
28-02-2006, 12:24
gay hoov zal wel te makkelijk zijn of niet?

Waar bemoei jij je mee.....Laten we het niet over jouw naam hebben :shock:

XedgeX
28-02-2006, 12:44
internet... neem het maar niet te serieus.

trouwens, ik sta ook aan de shogun kant gast.

Jay Hoov
28-02-2006, 12:51
internet... neem het maar niet te serieus.

trouwens, ik sta ook aan de shogun kant gast.

Ochtend humeur...Sjorrie :oops: :oops:

XedgeX
28-02-2006, 12:55
geeft niks, het zijn mijn zaken ook niet haha.

Anonymous
28-02-2006, 15:49
Warrrrrrrrrrrrrrrr Coleman!!
Wanderlei VS Coleman lijkt me wel wat :)

danielsan
28-02-2006, 17:22
Interview van coleman in de kleedkamer.

http://media.putfile.com/Coleman-vs-Shogun-Postfight

Nickuraba
28-02-2006, 17:30
wahahaha de interview is wel lache, ninja an wanderlei, they both suckerd my ass ...:P

LMAO @ zijn preek

Ralph
28-02-2006, 17:32
HAHA! Dat interview is echt geweldig. Roid rage!

p diddy
28-02-2006, 17:33
Warrrrrrrrrrrrrrrr Coleman!!
Wanderlei VS Coleman lijkt me wel wat :)

hoe eerder hoe beter, dat gaat oorlog worden lekkerrrrr :shock: :roll:

XedgeX
28-02-2006, 22:34
kut, ik krijg dat kleedkamerinterview niet geopend.

Mephisto
01-03-2006, 13:35
Ik vind echt niet dat Coleman is heel verkeerds heeft gedaan, goed het juichen terwijl Shogun daar geblesseerd lag was niet echt sportief maar Coleman heeft in een behoorlijk diep dal gezeten en als je dan 2x achter elkaar wint en dan ook nog van een tegenstander waarvan niemand denkt dat je kunt winnen , dan kan ik zijn reactie wel voorstellen. Het gaat allemaal in de hitte van de strijd. Wat die Dudes van chtuebox deden was ook niet echt normaal ipv dat ze naar shogun kijken duiken ze met zijn allen op coleman dat lijkt toch ook nergens op.

eigenlijk heb je wel gelijk, maar Coleman is natuurlijk wel een Amerikaan. Slechte verliezers en nog slechtere winnaars...

Hammerkick
02-03-2006, 08:38
http://blog.honeyee.com/snagao/archives/images/pride320809.jpg-thumb.jpg

Ronald
02-03-2006, 08:43
Die foto gaat een klassieker worden :lol:

Anonymous
02-03-2006, 08:55
lol wie is die vent met die zonnebril ??? die erachter staat

Hammerkick
02-03-2006, 09:40
Die foto gaat een klassieker worden :lol:
Zeker weten,Ronald !!

p diddy
02-03-2006, 09:47
Ja mooie foto, laats ze maar tegen elkaar gaan, lekker beuken!!

Hammerkick
02-03-2006, 09:50
http://www.sherdog.com/images/pictures/25785.jpg http://www.sherdog.com/images/pictures/25786.jpg http://www.sherdog.com/images/pictures/25787.jpg http://www.sherdog.com/images/pictures/25788.jpg http://www.sherdog.com/images/pictures/25789.jpg http://www.sherdog.com/images/pictures/25790.jpg http://www.sherdog.com/images/pictures/25791.jpg

p diddy
02-03-2006, 10:09
Vette foto's thx!!

shakie
02-03-2006, 10:48
Ja echt te vette foto's,en die word zeker een klassieker.........dope

ICON
02-03-2006, 11:16
http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?t=344232

neej dit wordt n klassieker :)

check ook de fotos verderop in de thread die gephotosoept zijn

stefan112
02-03-2006, 13:43
http://i36.photobucket.com/albums/e6/opethdrums/pride320809.jpg

:lol:
Bron:

http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?t=344232

Mike
02-03-2006, 13:46
http://blog.honeyee.com/snagao/archives/images/pride320809.jpg-thumb.jpg

hahahahaha

Silva wordt ff geowned :lol:

The Bulldog
02-03-2006, 14:30
Ja dat is niet goed voor zijn imago...hahaha...

p diddy
02-03-2006, 14:31
Dat zeg ik, laat die mannen lekker tegen elkaar gaan word een leuk spektakel!!

Jay Hoov
02-03-2006, 14:32
We zullen zien wat Wandy vs Coleman in de ring brengt!

p diddy
02-03-2006, 14:40
Ik ga voor wandy met heel veel woede!!

Mike
02-03-2006, 14:48
We zullen zien wat Wandy vs Coleman in de ring brengt!

durft wanderlei wel in zn eentje tegen coleman :twisted:

Jay Hoov
02-03-2006, 15:02
We zullen zien wat Wandy vs Coleman in de ring brengt!

durft wanderlei wel in zn eentje tegen coleman :twisted:

We'll see.........

Ps Moet je mij hebben???Maakt niet uit hoor...... :evil: :twisted: :evil: :twisted:

Paganstars
02-03-2006, 15:07
ik ga voor coleman dmv footstomp ko!

Mike
03-03-2006, 03:57
We zullen zien wat Wandy vs Coleman in de ring brengt!

durft wanderlei wel in zn eentje tegen coleman :twisted:

We'll see.........

Ps Moet je mij hebben???Maakt niet uit hoor...... :evil: :twisted: :evil: :twisted:

nee man , tis toeval :lol: het is niet persoonlijk, we hebben blijkbaar vaak een andere mening

ik vind het gewoon tijd worden dat wanderlei een pak slaag krijgt. Ik hoop het al heel lang maar t komt er maar niet van :cry:

Jay Hoov
03-03-2006, 10:20
We zullen zien wat Wandy vs Coleman in de ring brengt!

durft wanderlei wel in zn eentje tegen coleman :twisted:

We'll see.........

Ps Moet je mij hebben???Maakt niet uit hoor...... :evil: :twisted: :evil: :twisted:

nee man , tis toeval :lol: het is niet persoonlijk, we hebben blijkbaar vaak een andere mening

ik vind het gewoon tijd worden dat wanderlei een pak slaag krijgt. Ik hoop het al heel lang maar t komt er maar niet van :cry:

Geduld is een schone zaak.......NOT!

Marco
03-03-2006, 17:48
coleman is een anabole aap dat is duidelijk te zien aan zijn reacties, wat een sukkel(wel een sterke sukkel dat dan weer wel)

Octavius
03-03-2006, 18:37
Coleman is cool man.

Silva had roid rage

maartenjackie
03-03-2006, 20:44
ik vind Coleman ook cool, hij heeft terecht gewonnen

Anonymous
03-03-2006, 21:23
coleman is the man !!! old wrestler